Oh dat kan ook! Dan verstond ik het verkeerd. Maar ik hoop dat als ze Hedda bellen,d at ze het zegt!quote:
I told you so, hij mag naar de sportschool.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:16 schreef petraa het volgende:
Oh dat kan ook! Dan verstond ik het verkeerd. Maar ik hoop dat als ze Hedda bellen,d at ze het zegt!
Dat is inderdaad een positievere manier om er tegenaan te kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:21 schreef Liess het volgende:
Is elke minuut dat Brian uit de kooi is niet een Freebie voor ons ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
en nu maar hopen dat hij met dikke ogen thuis komt
Tussen 6 planken mag ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
en nu maar hopen dat hij met dikke ogen thuis komt
beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:32 schreef Liess het volgende:
Of gewoon helemaal NIET meer thuiskomt?
dat is wel heel hard.quote:
Ach, ik wel hem gewoon de afgang besparen van de K1, ik bedoel het alleen maar goed.quote:
Normaal gesproken is de PoPo woensdag of donderdag, de FEBO is gewoon laat met het bekendmaken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef chufi het volgende:
Huub wil Sylvia uitnodigen, omdat ze deze week in Nederland is.. Heeft ie uberhaupt nog wel punten ? Of verwacht ie dat de popupol snel bekend gemaakt wordt ?
LOLquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef petraa het volgende:
A: Brian heeft vandaag een heel mooi compliment gehad.
B: Op de golfbaan, reed er een man met een BMW M5 langs en die man zwaaide. Toen zei Marco Brian die man kijkt altijd en die vindt jou een hele slimme jongen.
De poort is in beeld, dus Jaap zal zo wel komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:51 schreef mazaru het volgende:
Waar blijft Japie???
Luc en Brian hebben strax beide pijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef mootie het volgende:
Dit doet Luc pijn...... mooi.......
500 singles in een uur.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef mootie het volgende:
Dit doet Luc pijn...... mooi.......
500 singles in een uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |