Heb ik gelezen, ik denk alleen dat het dikke onzin is wat Munsterman vertelt. Hij maakt mij niet wijs dat ze voor de negende plaats gaan als ze ook kampioen kunnen worden (met enig geluk). Dat soort dingen worden alleen maar gezegd om bescheiden te blijven en de rust te bewaren. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg ten onder gaat aan de druk (AZ anyone?).quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:54 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dan heb je het intervieuw niet gehoord afgelopen weekend!
Vraag was willen jullie kampioen worden. Toen werd er gezegt. Nee, de doelstelling is eindigen bij de eerste negen!
Grunn doet het niet slecht de laatste 2 jaar tegen feyenoord hoor..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef Dos37 het volgende:
Oow Groningen moet ook feyenoord uit. Nou laten ze die dan ook maar winnen.
Geloof niet eens dat ze het dit jaar kunnen. Teveel matige spelers. Alles lijkt om Kufo te draaien. Veel meer verschillende opties zijn er niet. We konden kampioen worden dit seizoen echter alleen met het elftal van vorig jaar. Twente is te afwachtend. Speelt wel grappig niet meer en niet minder!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:59 schreef Rikketik het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]
Heb ik gelezen, ik denk alleen dat het dikke onzin is wat Munsterman vertelt. Hij maakt mij niet wijs dat ze voor de negende plaats gaan als ze ook kampioen kunnen worden (met enig geluk). Dat soort dingen worden alleen maar gezegd om bescheiden te blijven en de rust te bewaren. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg ten onder gaat aan de druk (AZ anyone?).
Alleen in de beker ging het niet zo goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Grunn doet het niet slecht de laatste 2 jaar tegen feyenoord hoor..
Vorig seizoen 3-0 en 0-4, dit seizoen 3-2 en hopelijk zondag ook winst.
Ik schat dat de kans 33% is dat ze een wedstrijd winnen.... net zo groot als bij Ajax trouwens of PSVquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Eduard37 het volgende:
Grote kans dat Feyenoord de volgende wedstrijd gewoon weer verliest van een ploeg die wel wil vechten.
De eerste helft leek Twente heel goed. Een paar kansjes maar echt goed waren ze niet!
Nou Twente speelde gewoon goed de eerste helft. Het deed me zelfs een klein beetje denken aan Feyenoord - Ajax van vorig seizoen (de 0-4). Zo zwak was Feyenoord. Het enige verschil is dat Ajax met 0-2 de rust in ging, en het vanavond vlak voor rust 1-1 werd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Eduard37 het volgende:
Grote kans dat Feyenoord de volgende wedstrijd gewoon weer verliest van een ploeg die wel wil vechten.
De eerste helft leek Twente heel goed. Een paar kansjes maar echt goed waren ze niet!
Ik kan het je aanbevelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
Laters!
Wordt neutrale toeschouwer. Veel leuker dan steeds die teleurstellingen...............
Ik vond Twente de eerste helft al te voorzichtig. één kans van een slecht spelende Elia. De rest was niet echt goed. Te afwachtend en te traag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou Twente speelde gewoon goed de eerste helft. Het deed me zelfs een klein beetje denken aan Feyenoord - Ajax van vorig seizoen (de 0-4). Zo zwak was Feyenoord. Het enige verschil is dat Ajax met 0-2 de rust in ging, en het vanavond vlak voor rust 1-1 werd.
Alles draait inderdaad om N'Kufo, wordt die niet bereikt, dan loopt de aanval 9 van de 10x stukquote:Teveel matige spelers. Alles lijkt om Kufo te draaien. Veel meer verschillende opties zijn er niet. We konden kampioen worden dit seizoen echter alleen met het elftal van vorig jaar. Twente is te afwachtend. Speelt wel grappig niet meer en niet minder!
N'Kufo had anders ook een hele grote.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ik vond Twente de eerste helft al te voorzichtig. één kans van een slecht spelende Elia. De rest was niet echt goed. Te afwachtend en te traag.
Valt wel mee toch? Als Twente supporter mag je anders de laatste seizoenen niet klagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
Laters!
Wordt neutrale toeschouwer. Veel leuker dan steeds die teleurstellingen...............
Gelukkig iemand die het eens is. Vindt al het lof dat Twente krijgt echt overdreven maar dat komt waarschijnlijk omdat we tevreden moeten zijn met een plaats bij de 1e negen. Vanuit dat perspectief doet Twente het uitstekend. Wij zijn te fanatiek...........quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja ons huidige team straalt gewoon niks uit, en zoals Eduard 37 zei:
[..]
Alles draait inderdaad om N'Kufo, wordt die niet bereikt, dan loopt de aanval 9 van de 10x stuk
Inderdaad. Ik vind dat negativisme ook een beetje raar, als je ziet van waar Twente komt...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als Twente supporter mag je anders de laatste seizoenen niet klagen.
Ik wil gewoon weer een Aissati, een Bakkal en een Baki terug bij Twentequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het eens is. Vindt al het lof dat Twente krijgt echt overdreven maar dat komt waarschijnlijk omdat we tevreden moeten zijn met een plaats bij de 1e negen. Vanuit dat perspectief doet Twente het uitstekend. Wij zijn te fanatiek...........
Ja, ontzettend leuk. Vijfde eindigen, europees voetbal halen en er de eerste ronde alweer uitliggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als Twente supporter mag je anders de laatste seizoenen niet klagen.
Wordt lastig zonder Gioquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer ik had FC Twente wel een gelijkspel gegund. Benieuwd hoe Feyenoord FC Groningen gaat aanpakken.
Europees heb je een punt ja, maar ik denk dat je als Twente-supporter toch iets te hoge verwachtingen hebt als je seizoen alleen geslaagd is als je de titel pakt. Ze hebben een leuk elftal, maar uiteindelijk trekt PSV ofzo toch wel aan het langste eind.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Eduard37 het volgende:
Geweldig. Ik heb het natuurlijk over het kampioenschap van dit seizoen dat niet haalbaar is met deze selectie helaas!
Ik zei al, dat ik te fanatiek ben. Moet tevreden zijn gezien de mogelijkheden dat Twente heeft kwa begroting en huidige spelers. In dat opzicht moet ik niet zeuren. Helemaal mee eens. Maar ik wil altijd winnen en zie gewoon een paar belangrijke zaken die niet lopen bij Twente. Dat probeer ik te benoemen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat negativisme ook een beetje raar, als je ziet van waar Twente komt...
Denk dat Groningen in haar huidige vorm een goede kans maakt. Denk zelfs dat Groningen na deze wedstrijd van Twente boven Twente gaat eindigen dit seizoen. Dat had ik afgelopen zondag niet verwacht maar moet het nu toegeven!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer ik had FC Twente wel een gelijkspel gegund. Benieuwd hoe Feyenoord FC Groningen gaat aanpakken.
Inderdaad, 70 minuten de betere ploeg maar in 15-20 minuten de wedstrijd weggeven geeft te denken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Maar ik wil altijd winnen en zie gewoon een paar belangrijke zaken die niet lopen bij Twente. Dat probeer ik te benoemen!
Eindelijk eens een mod die eens wat nuttigs bijdraagt aan z'n forum d.m.v. overzichten en Gifjes ipv alleen stoer 'grappig' lopen te doen en lopen te kankeren dat iets niet magquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:30 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,19.30 uur:
PSV - Excelsior
Roda JC - NAC Breda
20.00 uur:
De Graafschap - sc Heerenveen
En wat te denken van Sharbel -Bal op de paal- Toumaquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer een Aissati, een Bakkal en een Baki terug bij Twente
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:17 schreef De.Kromme het volgende:
Excelsior voor de derde keer tegen een topclub stunten, dat zou mooi ontzettend klote zijn.
Whehe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eindelijk eens een mod die eens wat nuttigs bijdraagt aan z'n forum d.m.v. overzichten en Gifjes ipv alleen stoer 'grappig' lopen te doen en lopen te kankeren dat iets niet mag.
Ik vond het al zo'n vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:50 schreef De.Kromme het volgende:
Was niet vervelend naar de VBL-mods bedoeld trouwens, meer naar mods van andere forums hier..
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhovenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:17 schreef De.Kromme het volgende:
Excelsior voor de derde keer tegen een topclub stunten, dat zou mooi zijn.
Let nog maar opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen die gaan even stunten in Eindhoven
Leo is Coquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Damzkieee het volgende:
Nou hup PSV dan maar ... krijg het bijna mn bek niet uit
Leo is Co?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leo is Co
Eredivisie live hebben is echt leuk.
helaas had ik vroeger nooit canal +
Nederlands commentaar is nooit leuk. (veel te rustigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leo is Co
Eredivisie live hebben is echt leuk.
helaas had ik vroeger nooit canal +
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme Afellay, geschorst tegen Ajax. Debiel..
Ik denk niet dat PSV hem mist, dit is zijn derde wedstrijd op rij dat hij blundert. Dan moet iemand anders, een slimmer iemand, maar creatief zijn. Tot zover ook de basisplaats voor Afellay wat mij betreft..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV hem mist, dit is zijn derde wedstrijd op rij dat hij blundert. Dan moet iemand anders, een slimmer iemand, maar creatief zijn. Tot zover ook de basisplaats voor Afellay wat mij betreft..
ernstig als het van 1 speler afhangtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Winkansen dus al meteen hard gedaald
Vorige week werd hij nog de hemel in geprezen door bijna alle voetbalanalitici. Toen blunderde hij toch niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PSV hem mist, dit is zijn derde wedstrijd op rij dat hij blundert. Dan moet iemand anders, een slimmer iemand, maar creatief zijn. Tot zover ook de basisplaats voor Afellay wat mij betreft..
Als het hele elftal inclusief publiek naar je kijkt en dan blunder je, dan moet ie de gevolgen ook maar dragen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
Afellay is de slechtste man van het veld ja de afgelopen wedstrijden, tjongejonge
Hij drukte in de Kuip de wedstrijd "in alle vrijheid' niet in het slot, en miste in Venlo ook weer, pakte daar geen kaart. En dan vandaag bij 1-0 zo'n overtreding op zo'n plek. Tegen Ajax moet je geen schorsingen nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorige week werd hij nog de hemel in geprezen door bijna alle voetbalanalitici. Toen blunderde hij toch niet?
Dat is een ding wat zeker is, maar omdat hij een buitenlander is gaan ze hem niet zo over het bolletje aaien als ze met 'Nederlands enig talent' Afellay doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:59 schreef DeTolk het volgende:
Doedelzak doet het goed
Culina en Salcido volgens VI.nlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Jodelaar het volgende:
Wie staan op scherp bij psv?
Salcido en Culina.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Jodelaar het volgende:
Culina en Salcido, Afellay is er al aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Jodelaar het volgende:
Gewoon een doorsnee Hongaarse voetballerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef Jodelaar het volgende:
Die doedelzak is goed.
Zodat je kan aftrekken als ze hopelijk winnen tegen Ajax ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
psv spaart zich gewoon voor woensdag
Mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
vette actie van die nieuwe,
die is echt goed
beste winter aankoop in nl
Clubs die winnen van Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zodat je kan aftrekken als ze hopelijk winnen tegen Ajax ?
je zag hem trappen zoals ronaldinhoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een heerlijke trap heeft Dzsudzsák.
Goede actie van Sibon.quote:
Beetje cynisch bedoeld denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef One_conundrum het volgende:
haha, bij de graafschap zingen ze 'Alves, Alves, je moeder is een hoer'
Atteveld zat te zeuren op de leiding idd samen met zn assistentquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zat te schakelen en zag een deur dicht klappen.
was attenveld bezig ?
geweldige aankoop. Goed gescout.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een heerlijke trap heeft Dzsudzsák.
Inderdaad. Hij gaf wel een goedkope kopie van Vayrynen's voorzet, maar die jongen is begrijpelijk enthousiast na zo'n start.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
geweldige aankoop. Goed gescout.
Weer geweldige voorzet zeg!quote:
Die hoefde inderdaad net alleen maar de bal op zn ei te laten stuiteren om te scoren. Maar kopte toch mis.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kan hij zo geweldig spelen zonder dat er gescoord wordt. Is Lazo weer bezig?
Daar sluit ik me bij aan... als psv-excelsior kijkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef OssieMan het volgende:
Roda - NAC is een beetje slaapverwekkende wedstrijd
Ik quote mezelf ffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:56 schreef OssieMan het volgende:
Goudenwissel bij NAC
Sikora er af, Fouad er op
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Superheld het volgende:
0-2 FOUAD!!!!![]()
Z'n 1e balcontact whehe
Dat is gelukkig in dit topic nog niet gezegdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dsudzak is echt briljant
Hij valt natuurlijk ook extra op omdat de rest zo slap is om hem heen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dsudzak is echt briljant
Ik zie de sfeer niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Sfeerimpressie psv stadion.
hoe laat of hoe vaakquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
rakjovic er in
hoelaat gaat die blunderen
Veel te laat ingezette tackel op een plek dat je niet eens een tackel moet inzetten....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom had Afellay geel gekregen (jaja, ik loop achter ja)
Ik kijk al de hele wedstrijd mee maar het is echt niet spannend geweest en ik heb ook niets noemenswaardig gezienquote:
Als hij dat nu niet had gedaan..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef OssieMan het volgende:
Heeeeeerlijk, de boertjes uit eindhoven staan weer even op gelijke hoogte
Als die held van een vergoosen gewoon een aanvaller erbij had gedaan, je speelt fucking thuis tegen excelsior!
om nou te zeggen dat psv veel beter is vandaag.... dat gaat me wat verquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Excelsior doet het goed tegen de betere tegenstanders.
Dan zouden ze dus tegen iedereen goed moeten voetballenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Excelsior doet het goed tegen de betere tegenstanders.
3 minuten + extra tijdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef ganzenherder het volgende:
Hoelang nog?
Behalve AZ misschien, lately...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus tegen iedereen goed moeten voetballen
Terecht? Dat is loepzuiver gelul. PSV speelt niet goed nee, maar nog altijd vele malen beter dan Excelsior, die je de hele wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef Onderbroek het volgende:
1-1![]()
![]()
terecht..verdomme psv..waar ben je mee bezig
Vind een punt voor PSV eigenlijk al teveel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Terecht? Dat is loepzuiver gelul. PSV speelt niet goed nee, maar nog altijd vele malen beter dan Excelsior, die je de hele wedstrijd niet hebt gezien.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:19 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk neemt Dirk vanavond even contact op met Den Ouden, we kunnen wel wat doelpunten gebruiken
Ajax wordt kampioen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef ganzenherder het volgende:
Dat dit jaar maar niemand kampioen wordt, manmanman
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:21 schreef xFriendx het volgende:
En volgende week zit ie gewoon weer op de bank
Anders ga je even ergens anders huilenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:20 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
![]()
devrim je mag het topic weer uit... psv staat weer voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |