N'Kufo had anders ook een hele grote.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ik vond Twente de eerste helft al te voorzichtig. één kans van een slecht spelende Elia. De rest was niet echt goed. Te afwachtend en te traag.
Valt wel mee toch? Als Twente supporter mag je anders de laatste seizoenen niet klagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
Laters!
Wordt neutrale toeschouwer. Veel leuker dan steeds die teleurstellingen...............
Gelukkig iemand die het eens is. Vindt al het lof dat Twente krijgt echt overdreven maar dat komt waarschijnlijk omdat we tevreden moeten zijn met een plaats bij de 1e negen. Vanuit dat perspectief doet Twente het uitstekend. Wij zijn te fanatiek...........quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja ons huidige team straalt gewoon niks uit, en zoals Eduard 37 zei:
[..]
Alles draait inderdaad om N'Kufo, wordt die niet bereikt, dan loopt de aanval 9 van de 10x stuk
Inderdaad. Ik vind dat negativisme ook een beetje raar, als je ziet van waar Twente komt...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als Twente supporter mag je anders de laatste seizoenen niet klagen.
Ik wil gewoon weer een Aissati, een Bakkal en een Baki terug bij Twentequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het eens is. Vindt al het lof dat Twente krijgt echt overdreven maar dat komt waarschijnlijk omdat we tevreden moeten zijn met een plaats bij de 1e negen. Vanuit dat perspectief doet Twente het uitstekend. Wij zijn te fanatiek...........
Ja, ontzettend leuk. Vijfde eindigen, europees voetbal halen en er de eerste ronde alweer uitliggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als Twente supporter mag je anders de laatste seizoenen niet klagen.
Wordt lastig zonder Gioquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer ik had FC Twente wel een gelijkspel gegund. Benieuwd hoe Feyenoord FC Groningen gaat aanpakken.
Europees heb je een punt ja, maar ik denk dat je als Twente-supporter toch iets te hoge verwachtingen hebt als je seizoen alleen geslaagd is als je de titel pakt. Ze hebben een leuk elftal, maar uiteindelijk trekt PSV ofzo toch wel aan het langste eind.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Eduard37 het volgende:
Geweldig. Ik heb het natuurlijk over het kampioenschap van dit seizoen dat niet haalbaar is met deze selectie helaas!
Ik zei al, dat ik te fanatiek ben. Moet tevreden zijn gezien de mogelijkheden dat Twente heeft kwa begroting en huidige spelers. In dat opzicht moet ik niet zeuren. Helemaal mee eens. Maar ik wil altijd winnen en zie gewoon een paar belangrijke zaken die niet lopen bij Twente. Dat probeer ik te benoemen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat negativisme ook een beetje raar, als je ziet van waar Twente komt...
Denk dat Groningen in haar huidige vorm een goede kans maakt. Denk zelfs dat Groningen na deze wedstrijd van Twente boven Twente gaat eindigen dit seizoen. Dat had ik afgelopen zondag niet verwacht maar moet het nu toegeven!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer ik had FC Twente wel een gelijkspel gegund. Benieuwd hoe Feyenoord FC Groningen gaat aanpakken.
Inderdaad, 70 minuten de betere ploeg maar in 15-20 minuten de wedstrijd weggeven geeft te denken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Maar ik wil altijd winnen en zie gewoon een paar belangrijke zaken die niet lopen bij Twente. Dat probeer ik te benoemen!
Eindelijk eens een mod die eens wat nuttigs bijdraagt aan z'n forum d.m.v. overzichten en Gifjes ipv alleen stoer 'grappig' lopen te doen en lopen te kankeren dat iets niet magquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:30 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,19.30 uur:
PSV - Excelsior
Roda JC - NAC Breda
20.00 uur:
De Graafschap - sc Heerenveen
En wat te denken van Sharbel -Bal op de paal- Toumaquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer een Aissati, een Bakkal en een Baki terug bij Twente
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:17 schreef De.Kromme het volgende:
Excelsior voor de derde keer tegen een topclub stunten, dat zou mooi ontzettend klote zijn.
Whehe.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Eindelijk eens een mod die eens wat nuttigs bijdraagt aan z'n forum d.m.v. overzichten en Gifjes ipv alleen stoer 'grappig' lopen te doen en lopen te kankeren dat iets niet mag.
Ik vond het al zo'n vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:50 schreef De.Kromme het volgende:
Was niet vervelend naar de VBL-mods bedoeld trouwens, meer naar mods van andere forums hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |