Heb ik gelezen, ik denk alleen dat het dikke onzin is wat Munsterman vertelt. Hij maakt mij niet wijs dat ze voor de negende plaats gaan als ze ook kampioen kunnen worden (met enig geluk). Dat soort dingen worden alleen maar gezegd om bescheiden te blijven en de rust te bewaren. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg ten onder gaat aan de druk (AZ anyone?).quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:54 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dan heb je het intervieuw niet gehoord afgelopen weekend!
Vraag was willen jullie kampioen worden. Toen werd er gezegt. Nee, de doelstelling is eindigen bij de eerste negen!
Grunn doet het niet slecht de laatste 2 jaar tegen feyenoord hoor..quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef Dos37 het volgende:
Oow Groningen moet ook feyenoord uit. Nou laten ze die dan ook maar winnen.
Geloof niet eens dat ze het dit jaar kunnen. Teveel matige spelers. Alles lijkt om Kufo te draaien. Veel meer verschillende opties zijn er niet. We konden kampioen worden dit seizoen echter alleen met het elftal van vorig jaar. Twente is te afwachtend. Speelt wel grappig niet meer en niet minder!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:59 schreef Rikketik het volgende:
Even uit het vorige topic:
[..]
Heb ik gelezen, ik denk alleen dat het dikke onzin is wat Munsterman vertelt. Hij maakt mij niet wijs dat ze voor de negende plaats gaan als ze ook kampioen kunnen worden (met enig geluk). Dat soort dingen worden alleen maar gezegd om bescheiden te blijven en de rust te bewaren. Het zal niet de eerste keer zijn dat een ploeg ten onder gaat aan de druk (AZ anyone?).
Alleen in de beker ging het niet zo goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Grunn doet het niet slecht de laatste 2 jaar tegen feyenoord hoor..
Vorig seizoen 3-0 en 0-4, dit seizoen 3-2 en hopelijk zondag ook winst.
Ik schat dat de kans 33% is dat ze een wedstrijd winnen.... net zo groot als bij Ajax trouwens of PSVquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Eduard37 het volgende:
Grote kans dat Feyenoord de volgende wedstrijd gewoon weer verliest van een ploeg die wel wil vechten.
De eerste helft leek Twente heel goed. Een paar kansjes maar echt goed waren ze niet!
Nou Twente speelde gewoon goed de eerste helft. Het deed me zelfs een klein beetje denken aan Feyenoord - Ajax van vorig seizoen (de 0-4). Zo zwak was Feyenoord. Het enige verschil is dat Ajax met 0-2 de rust in ging, en het vanavond vlak voor rust 1-1 werd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Eduard37 het volgende:
Grote kans dat Feyenoord de volgende wedstrijd gewoon weer verliest van een ploeg die wel wil vechten.
De eerste helft leek Twente heel goed. Een paar kansjes maar echt goed waren ze niet!
Ik kan het je aanbevelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
Laters!
Wordt neutrale toeschouwer. Veel leuker dan steeds die teleurstellingen...............
Ik vond Twente de eerste helft al te voorzichtig. één kans van een slecht spelende Elia. De rest was niet echt goed. Te afwachtend en te traag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou Twente speelde gewoon goed de eerste helft. Het deed me zelfs een klein beetje denken aan Feyenoord - Ajax van vorig seizoen (de 0-4). Zo zwak was Feyenoord. Het enige verschil is dat Ajax met 0-2 de rust in ging, en het vanavond vlak voor rust 1-1 werd.
Alles draait inderdaad om N'Kufo, wordt die niet bereikt, dan loopt de aanval 9 van de 10x stukquote:Teveel matige spelers. Alles lijkt om Kufo te draaien. Veel meer verschillende opties zijn er niet. We konden kampioen worden dit seizoen echter alleen met het elftal van vorig jaar. Twente is te afwachtend. Speelt wel grappig niet meer en niet minder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |