Ik kijk al de hele wedstrijd mee maar het is echt niet spannend geweest en ik heb ook niets noemenswaardig gezienquote:
Als hij dat nu niet had gedaan..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef OssieMan het volgende:
Heeeeeerlijk, de boertjes uit eindhoven staan weer even op gelijke hoogte
Als die held van een vergoosen gewoon een aanvaller erbij had gedaan, je speelt fucking thuis tegen excelsior!
om nou te zeggen dat psv veel beter is vandaag.... dat gaat me wat verquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Excelsior doet het goed tegen de betere tegenstanders.
Dan zouden ze dus tegen iedereen goed moeten voetballenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef venomsnake het volgende:
Excelsior doet het goed tegen de betere tegenstanders.
3 minuten + extra tijdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef ganzenherder het volgende:
Hoelang nog?
Behalve AZ misschien, lately...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus tegen iedereen goed moeten voetballen
Terecht? Dat is loepzuiver gelul. PSV speelt niet goed nee, maar nog altijd vele malen beter dan Excelsior, die je de hele wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef Onderbroek het volgende:
1-1![]()
![]()
terecht..verdomme psv..waar ben je mee bezig
Vind een punt voor PSV eigenlijk al teveel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Terecht? Dat is loepzuiver gelul. PSV speelt niet goed nee, maar nog altijd vele malen beter dan Excelsior, die je de hele wedstrijd niet hebt gezien.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:19 schreef xFriendx het volgende:
Hopelijk neemt Dirk vanavond even contact op met Den Ouden, we kunnen wel wat doelpunten gebruiken
Ajax wordt kampioen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef ganzenherder het volgende:
Dat dit jaar maar niemand kampioen wordt, manmanman
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:21 schreef xFriendx het volgende:
En volgende week zit ie gewoon weer op de bank
Anders ga je even ergens anders huilenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:20 schreef Whiteguy het volgende:![]()
![]()
![]()
devrim je mag het topic weer uit... psv staat weer voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |