Culina en Salcido volgens VI.nlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Jodelaar het volgende:
Wie staan op scherp bij psv?
Salcido en Culina.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Jodelaar het volgende:
Culina en Salcido, Afellay is er al aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:07 schreef Jodelaar het volgende:
Gewoon een doorsnee Hongaarse voetballerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef Jodelaar het volgende:
Die doedelzak is goed.
Zodat je kan aftrekken als ze hopelijk winnen tegen Ajax ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
psv spaart zich gewoon voor woensdag
Mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
vette actie van die nieuwe,
die is echt goed
beste winter aankoop in nl
Clubs die winnen van Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zodat je kan aftrekken als ze hopelijk winnen tegen Ajax ?
je zag hem trappen zoals ronaldinhoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een heerlijke trap heeft Dzsudzsák.
Goede actie van Sibon.quote:
Beetje cynisch bedoeld denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef One_conundrum het volgende:
haha, bij de graafschap zingen ze 'Alves, Alves, je moeder is een hoer'
Atteveld zat te zeuren op de leiding idd samen met zn assistentquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zat te schakelen en zag een deur dicht klappen.
was attenveld bezig ?
geweldige aankoop. Goed gescout.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een heerlijke trap heeft Dzsudzsák.
Inderdaad. Hij gaf wel een goedkope kopie van Vayrynen's voorzet, maar die jongen is begrijpelijk enthousiast na zo'n start.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
geweldige aankoop. Goed gescout.
Weer geweldige voorzet zeg!quote:
Die hoefde inderdaad net alleen maar de bal op zn ei te laten stuiteren om te scoren. Maar kopte toch mis.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoe kan hij zo geweldig spelen zonder dat er gescoord wordt. Is Lazo weer bezig?
Daar sluit ik me bij aan... als psv-excelsior kijkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef OssieMan het volgende:
Roda - NAC is een beetje slaapverwekkende wedstrijd
Ik quote mezelf ffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:56 schreef OssieMan het volgende:
Goudenwissel bij NAC
Sikora er af, Fouad er op
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Superheld het volgende:
0-2 FOUAD!!!!![]()
Z'n 1e balcontact whehe
Dat is gelukkig in dit topic nog niet gezegdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dsudzak is echt briljant
Hij valt natuurlijk ook extra op omdat de rest zo slap is om hem heen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dsudzak is echt briljant
Ik zie de sfeer niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Sfeerimpressie psv stadion.
hoe laat of hoe vaakquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
rakjovic er in
hoelaat gaat die blunderen
Veel te laat ingezette tackel op een plek dat je niet eens een tackel moet inzetten....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Waarom had Afellay geel gekregen (jaja, ik loop achter ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |