Zij niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
Niet door het slotje muck [afbeelding]
Vind de warme bakker te duur, en brood voor 0,89 is goed te etenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
supermarkten hebben 's avonds bijna nooit meer brood nee.
Maar ik koop m'n brood niet in de supermarkt, net als dat ik m'n vlees er niet koop.
Nee, het is standaard. Kunnen jullie niet vragen of er een alertboxje langskomt als het weer zover isquote:
*heeft door.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
De rest van de mods zullen wel zo komen als ze door hebben dat de boel dicht is
Coolquote:
Ja, dat zou prima zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is standaard. Kunnen jullie niet vragen of er een alertboxje langskomt als het weer zover isBreuls doet voor de rest toch niets aan de performance, dus tijd zat
Ik kanker alleen niet over als ik zelf door het slotje gaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat zou prima zijn.
Jullie krijgen een melding dat je je post niet kan plaatsen, want topic dicht.
Die krijgen wij niet.
Verder moet ik zeggen dat ik het wel vrij lame vind dat hier élk topic weer over gekankerd wordt...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat zou prima zijn.
Jullie krijgen een melding dat je je post niet kan plaatsen, want topic dicht.
Die krijgen wij niet.
Verder moet ik zeggen dat ik het wel vrij lame vind dat hier élk topic weer over gekankerd wordt...
Idd, wees dan consequent.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kanker alleen niet over als ik zelf door het slotje ga
Ik hoorde het gisteren voor het eerst....quote:
Dat doe ik ookquote:
Ik heb elke dag vers brodd, dus....quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wel knapperige korstjes als 't ontdooid is ja
Ik gooi ook altijd m'n brood in de vriezer.
Eet geen half brood op per dag, ook geen hele dus
En elke dag brood halen is ftl.
ben je trots?quote:
ik heb deze even snel gemaakt omdat ik pas vrij laat door had dat ik een nieuwe moest makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
Alleen jammer dat het geen andere sc TT is
Jij wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Earth Wind & FireSeptember
Ok, voortaan ga ik ook zeiken als ik zelf door het slotje gaquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, voortaan ga ik ook zeiken als ik zelf door het slotje ga
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok, voortaan ga ik ook zeiken als ik zelf door het slotje ga
Ik welquote:
hihi goed gedaan meisjequote:[..]
ik heb deze even snel gemaakt omdat ik pas vrij laat door had dat ik een nieuwe moest maken
zelf bakken ftwquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Want jij bent altijd al voor 8 uur (openingstijd bakker) weg..
Helemaal mee eensch!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren voor het eerst....
God, wát slecht zeg... Echt, mensen die zulk soort herrie maken mogen direct een nekschot krijgen...
De bakker gaat pas om 9 uur open...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Want jij bent altijd al voor 8 uur (openingstijd bakker) weg..
quote:
absoluutquote:
Zekers!quote:
Waarom?quote:
ik heb gisteren 6 witten bollen van 1.60 euro gekochtquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind de warme bakker te duur, en brood voor 0,89 is goed te eten(toch wel 1,80 in guldens hè)
Nou ja, als je het dan gewoon op het aanrecht laat liggen, is het al zacht geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
De bakker gaat pas om 9 uur open...![]()
Vers, vers.. wanneer is het nog vers?
Ik haal altijd rond 18 uur brood. In de Bas vd Heijden zit een bakker. Rond 18 uur hebben zij altijd vers gebakken brood.
M'n ouders wel, maar daar komen echt van die harde vierkante blokken gehard deeg uitquote:
Gewoon deeg zelf kneden en in de oven mieterenquote:
ik ook nietquote:
Dat dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon deeg zelf kneden en in de oven mieteren
Jeetje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Nou ja, als je het dan gewoon op het aanrecht laat liggen, is het al zacht geworden.
Dan moet ik het niet meer
Ik haalde eerst altijd ciabatta's, krozanten, kaiserbroodjes en bagels elke dagquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb gisteren 6 witten bollen van 1.60 euro gekocht
Vriezer FTWquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeetje.. Hoe doe je dat met de feestdagen dan? Als alles dicht is??
Ja, duh. Maar hij zegt net dat 'ie dat niet lust? Toch. Ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
Vriezer FTW
het brood heeft een rare vorm, is binnen een dag niet lekker meer en heeft een gat onderinquote:
Ik gooi het in de vriezer, dan blijven de korsten etc gewoon fatsoenlijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jeetje.. Hoe doe je dat met de feestdagen dan? Als alles dicht is??
Oud brood is trouwens niet zacht, maar harder dan normaal.
Ah oké. Ik wou je al bijna uitmaken voor freak.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
Ik gooi het in de vriezer, dan blijven de korsten etc gewoon fatsoenlijk
Maar brood in een broodbak of gewoon elders in huis neertyven vind ik zonde van brood, het droogt uit, wordt zacht, en tegelijkertijd hard
Vind dat echt smerig.
Ik vind brood wat je buiten de vriezer bewaaart echt al na 1 dag oud, en voor de vogels.
Gat onderin?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
het brood heeft een rare vorm, is binnen een dag niet lekker meer en heeft een gat onderin
jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon deeg zelf kneden en in de oven mieteren
verwend nestquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar hij zegt net dat 'ie dat niet lust? Toch. Ofzo?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haalde eerst altijd ciabatta's, krozanten, kaiserbroodjes en bagels elke dag [afbeelding]
Dat kost ook een hoop [afbeelding]
nou.quote:
komt misschien door de mesjien van mijn moederquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gat onderin?
Dat heb ik nog nooit gezien, terwijl ik al heel wat zelfgemaakte broden gezien heb
daaromquote:Maar binnen dag niet mee rlekker klopt, maar je doet er doorgaans ook geen conserveringszooi in.
Ja, van dat dingetje dat voor het mengen van het deeg zorgt. Maar wtf maakt dat uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gat onderin?
Dat heb ik nog nooit gezien, terwijl ik al heel wat zelfgemaakte broden gezien heb
Maar binnen dag niet mee rlekker klopt, maar je doet er doorgaans ook geen conserveringszooi in.
Vandaar ook dat ie altijd een halve maand over had aan het eind van zn geldquote:
Als ik het op het aanrecht laat liggen, hebben de katten het grotendeels opgevreten...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja, als je het dan gewoon op het aanrecht laat liggen, is het al zacht geworden.
Dan moet ik het niet meer
Klopt, maar niet voor brood.quote:
Check, check, check...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
het brood heeft een rare vorm, is binnen een dag niet lekker meer en heeft een gat onderin
's avonds halen, niet de zak openen, 's ochtends in een plastic zakje doen, op het werk pas smeren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gooi het in de vriezer, dan blijven de korsten etc gewoon fatsoenlijk
Maar brood in een broodbak of gewoon elders in huis neertyven vind ik zonde van brood, het droogt uit, wordt zacht, en tegelijkertijd hard
Vind dat echt smerig.
Ik vind brood wat je buiten de vriezer bewaaart echt al na 1 dag oud, en voor de vogels.
Onderin zit een roer/mengding, moet je er wel uithalen hé...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gat onderin?
Maar binnen dag niet mee rlekker klopt, maar je doet er doorgaans ook geen conserveringszooi in.
Ja, ben daar goed van aangekomen ookquote:
Koop een grotere trommelquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
komt misschien door de mesjien van mijn moeder
[..]
daarom
en omdat het van die grote lappen brood zijn, kan het niet lekker in mijn trommel
ah ja, maar ik las je antwoord op kuuk pas nadat ik gepost hadquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou.
zou erg is het ook weer niet hoor.
Ik koop gewoon een heel brood van een euro en tyf het in de vriezer.
Zo verwend is dat toch niet?
Ik doe dat alleen voor eigen bestwil, omdat ik m'n brood lekkerder vind uit de vriezer, dan droog.
Niet gek toch?
Als je dan brood uit de vriezer haalt en je vergeet het, is het wel binnen een half uur hard aan het worden, door het verdampende vocht...quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou.
zou erg is het ook weer niet hoor.
Ik koop gewoon een heel brood van een euro en tyf het in de vriezer.
Zo verwend is dat toch niet?
Ik doe dat alleen voor eigen bestwil, omdat ik m'n brood lekkerder vind uit de vriezer, dan droog.
Niet gek toch?
Koop geen trommel....quote:
Whehe, okquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ah ja, maar ik las je antwoord op kuuk pas nadat ik gepost had
Daar heb ik niet echt last van?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Als je dan brood uit de vriezer haalt en je vergeet het, is het wel binnen een half uur hard aan het worden, door het verdampende vocht...
Dat wilde ik nog net niet suggereren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ben daar goed van aangekomen ook [afbeelding]
dat dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, van dat dingetje dat voor het mengen van het deeg zorgt. Maar wtf maakt dat uitIn kaas zitten toch ook gaten?
het is iets psychisch denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef OA het volgende:
Dat gat en de vorm interesseert me niets... beïnvloedt de smaak ook niet.
ik ben helemaal alleen, dus ik doe veel te lang met zo'n broodquote:Verder is het brood binnen een dag op.
quote:'s avonds halen, niet de zak openen, 's ochtends in een plastic zakje doen, op het werk pas smeren.
Heb je gewoon lekker brood hoor.![]()
je kunt bij de machine van mijn moeder tussen het mengen en bakken niet dat ding eruit halen, dus dat moet je er later uitslopenquote:Onderin zit een roer/mengding, moet je er wel uithalen hé...
Doe es de avond ervoor brood uithalen, en in een broodzak doen. Volgende ochtend 'heerlijk' vers brood, en geen probleem van het uitdrogen (wat ik wel heb als ik 't niet in de magnetron ontdooi, maar gewoon via de 'normale' lucht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Als je dan brood uit de vriezer haalt en je vergeet het, is het wel binnen een half uur hard aan het worden, door het verdampende vocht... [afbeelding]
neequote:
ik bewaar het in de kast, maar naar school neem ik brood mee in een trommetjequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Koop geen trommel....
Ik bewaar het brood meestal in de oven zelf...
ik ook, want mijn stufi is binnenquote:
Ik had het ook over de lunchbox.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
[..]
ik bewaar het in de kast, maar naar school neem ik brood mee in een trommetje
ik neem normaal maar 2 sneetjes brood mee, soms 3quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:20 schreef JortK het volgende:
Brood halen en daarna een sproetje in Rotterdam![]()
2?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
ik neem normaal maar 2 sneetjes brood mee, soms 3
daar ga ik geen grotere trommel voor aanschaffen hoor
ik eet niet zoveelquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2?
kan je daar op leven?
Ik neem er al gauw 6 a 8 mee
Dat is een betere volgorde dan andersom idd...quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me weer kotsmisselijk voelen. Daarna ei eten
Dan heb ik hem ookquote:
1 dag, stufi opquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik hem ook
En dat is goed nieuws met de carnaval voor de deur
Jij eet echt weinig jaquote:
Is goedquote:maar goed, ik ben ook even boodschappen doen
Mwa, ik krijg redelijk veel stufi.quote:
Ohja, dat is waarquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa, ik krijg redelijk veel stufi.
Ik heb de carnaval begroot op 60 euro per dag, plus de vrijdagavond à 20 euro
maakt 260 eurootjes
Waarom krijg jij redelijk veel stufi?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa, ik krijg redelijk veel stufi.
Ik heb de carnaval begroot op 60 euro per dag, plus de vrijdagavond à 20 euro
maakt 260 eurootjes
PMquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom krijg jij redelijk veel stufi?
Is de TT niet duidelijk?quote:
Ik vond het gewoon grappig plaatjequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef OA het volgende:
[..]
Is de TT niet duidelijk?
GEEN flauwecul
Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig plaatje
Ik kende dat plaatje alquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig plaatje
Zo tentamen, morgen dagje vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |