Haar manager? Haar meester? Haar pimp? Haar eigenaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Brian eigenlijk in de private?? Begrijpt hij de betekenis van het woord "private" niet??
Laat dat kind toch eens ff lekker alleen bellen... hij lijkt gvd haar bewaker wel
Jaap en Huub hebben al gesproken met elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:20 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat Huub ook even bij Jaap komt vragen.
Denk dat dat hem niet gaat worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:24 schreef Yavido het volgende:
Oke, dus Claire is de nieuwe neuq stand-in van Lieke. Lieke is weg...
Ik zeg: het volgend stelletje moet KA-POT !!! Brain & Amanda, waarbij Amanda -->
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat hem niet gaat worden.
Liever brianquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:24 schreef Yavido het volgende:
Oke, dus Claire is de nieuwe neuq stand-in van Lieke. Lieke is weg...
Ik zeg: het volgend stelletje moet KA-POT !!! Brain & Amanda, waarbij Amanda -->
Ja schakelde net pas in en viel me op dat Huub niet bij Jaap was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap en Huub hebben al gesproken met elkaar.
Jaap is vrolijk, hij heeft gehoord dat Lieke niet word vervangen.
quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Waarom niet? Zit enige logica in, want Claire speelt dubbelspel en zal straks Huub bedriegen door over te lopen naar Brian. Ze wordt de nieuwe Brain-lover..... Amanda weg, weer balans in de tent:quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat hem niet gaat worden.
Als ze in mei stoppen is Claire de volgende.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Huub is next.
Lol is hij dat niet al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat iedereen zich afvroeg, wie het volgende slachtoffer van de streamers gaat worden. Ik denk dat we niet ver hoeven te zoeken, want volgens mij is Huub dat al voor de meeste!
Ja Dat verwacht ik ook. Is tot nu toe altijd zo geweest. M.u.v. Sylvia.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit enige logica in, want Claire speelt dubbelspel en zal straks Huub bedriegen door over te lopen naar Brian. Ze wordt de nieuwe Brain-lover..... Amanda weg, weer balans in de tent:
Huub - Jaap vs Brain - Claire
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol is hij dat niet al vanaf dag 1.
Op het huubschoppers-forum zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat iedereen zich afvroeg, wie het volgende slachtoffer van de streamers gaat worden. Ik denk dat we niet ver hoeven te zoeken, want volgens mij is Huub dat al voor de meeste!
Amanda is de volgende!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als ze in mei stoppen is Claire de volgende.
Wat precies de bedoeling van Flens was.Brian en Amanda moesten gewoon omhoog en Huub is daar mooi ingetrapt.Huub zal zijn eigen later nog wel effe voor zijn kop rammen.Hij is de grote smaakmaker geweest en heeft ervoor gezorgd dat de kooi kijkcijfers kreeg.Al zijn energie heeft hij gegeven en is gek gemaakt door achter.En alle energie is weg als Huub de finale ingaat.Brian en Amanda hebben energie over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Nee hoor, hij kon gewoon niet hoger komen. Japio heeft zich echt niet bewust ingehouden. Daar geloof is geen bal van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft ook een rare kronkel, Hij wou niet hoger scoren op de iq test omdat hij dan denkt dat hij door zijn medemiljonairs eruit word gestemt.
en te laag zou ook niet goed zijn voor zijn plek in de kooi.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Dat verwacht ik ook. Is tot nu toe altijd zo geweest. M.u.v. Sylvia.
Ik denk het niet maar je wordt hier nou eenmaal als anti-Huub behandeld (als was je een Al Quaida terrorist) als je niet pro-Huub bent....quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Duurde 4 minuten voordat ik de reply kon plaatsenquote:
Het Huub wat ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op het huubschoppers-forum zeker
Gaat ook lukken op den duur. Waarbij Amanda straks het veld moet ruimen. Want ze is eigenlijk niet meer show-waardig. Alles is uitgemolken (behalve d'r tietenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Varen het volgende:
Het hersenspoelen van Claire om haar tegen Huub op te zetten door Ricardo, Brian en Amanda is begonnen
Hmz dat dus, ik ben niet anti en niet pro, van mij mag die tokkie show nokken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar je wordt hier nou eenmaal als anti-Huub behandeld (als was je een Al Quaida terrorist) als je niet pro-Huub bent....
En er is toch een heel verschil tussen anti-Huub en niet pro-Huub, maar goed.... ik kan niet van mensen verwachten die zo blind zijn dat ze tot in den treure een ander rancuneus blijven noemen, dat ze dat verschil nog zien.
Het zijn zijn woorden, of het waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kon gewoon niet hoger komen. Japio heeft zich echt niet bewust ingehouden. Daar geloof is geen bal van.
maar het is een feit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
maar er zijn op het moment meer Huub haters dan Brian haters en dat kan ik me toch echt niet voorstellen.
En ik ook rust. Ik irriteerde me best wel aan de oeverloze onoplosbaarheid, maar die is niet bij één persoon in de schoenen te schuiven in mijn ogenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef Katewalker het volgende:
Mooi, die rancuneuze schele trut is naar huis....geen ellendig lange discussies met Huub meer...Huub rust..katewalker rust..heeeerlijk...![]()
Oke anti Claire! dus voor jou!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef riri het volgende:
er hangt een soort nare arrogantie over Claire....
Ik geloof niet dat er meer Huubhaters zijn..dat lijkt maar zo...de huubhaters vallen meer in herhaling..drammen hun haat meer door dan Brianhaters...quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
maar er zijn op het moment meer Huub haters dan Brian haters en dat kan ik me toch echt niet voorstellen.
Dat is een nieuw forum, een afsplitsing van VOL na een grote ruzie daar ..... Ze noemden zich het Huubsoppersforum maar zijn de 'ch' in hun naam vergeten .......quote:
Oh en dat zijn Huubfan's of Huubhaters!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een nieuw forum, een afsplitsing van VOL na een grote ruzie daar ..... Ze noemden zich het Huubsoppersforum maar zijn de 'ch' in hun naam vergeten .......
Dus dan is Amanda eigenlijk verrot van binnen, alles wat ze in de kooi heeft gedaan komt uit haar hart.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef Varen het volgende:
Ricardo is echt voor Brian en Amanda zeg, hij is toch butler?
Amanda speelt uit haar gevoel en Huub is verrot van binnen, zegt ze
Truste, succes met je herdertjequote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga pitten, ik kan Ricawdo echt niet meer horen en de kindjes van GOD ..... ik zeg maar niets!
Ik zou zeggen OK , maar ik vermoed dat ik dat morgenochtend vanaf mn werk zou moeten doen .. en daar heb ik de tijd niet voor vermoed ik zo ... Maar dan is de dag ploeg wel weer wakker en komt het vanzelf wel ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Duurde 4 minuten voordat ik de reply kon plaatsen![]()
Sorry chufi, ik was net iets eerder. Jij de volgende?
Truste Petraaquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga pitten, ik kan Ricawdo echt niet meer horen en de kindjes van GOD ..... ik zeg maar niets!
omfgquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een nieuw forum, een afsplitsing van VOL na een grote ruzie daar .....
Ja, zo is datquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus dan is Amanda eigenlijk verrot van binnen, alles wat ze in de kooi heeft gedaan komt uit haar hart.
Het is geen arrogantie maar totale domheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef riri het volgende:
Odessaquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Truste, succes met je herdertje![]()
(hoe heet tie?)
Eens. In de studio is er veel meer afleiding dan wanneer je gewoon thuis zou meedoen. Hij zou gewoon op het kantoor een score halen van minstens 130. Zo moeilijk was de test niet, ik had ook maar 5 fout.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kon gewoon niet hoger komen. Japio heeft zich echt niet bewust ingehouden. Daar geloof is geen bal van.
Prive dingen op het forum zetten of zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg![]()
Gingen die huisvrouwtjes daar elkaar te lijf met stofzuigerslangen dan?
Nee dat niet. Het was de combinatie Huub/Lieke...vreselijk..vanaf dag 1 hadden ze die vreselijke discussies en ruzies al..bleeeh..nee, dan de ruzies van Amanda en Brian..die vind ik leuk om naar te kijken..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik ook rust. Ik irriteerde me best wel aan de oeverloze onoplosbaarheid, maar die is niet bij één persoon in de schoenen te schuiven in mijn ogen![]()
Wie is niet on stream ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
Ja hoi, ontopic!![]()
Dat rotjoch is niet eens on stream. Hoe dan?
Ja, een soort van "stofzuigerslangen" ........ Elkaar bedreigen met foto's uit het 18+ subforum van mannelijke users .......quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg![]()
Leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Odessaof Odes of dessa! ze luistert naar alle 3
Met edeledelen volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg![]()
Was makkelijk als je nou iemand zou quoten. Moet ik me aangesproken voelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
Ja hoi, ontopic!![]()
Dat rotjoch is niet eens on stream. Hoe dan?
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.quote:
Ja de Huub fans waren ook niet meer zo welkom op het vol forum geloof ik. OOk al in de minderheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en dat zijn Huubfan's of Huubhaters!
Ah ja. Je bent 40+ hebt hangtieten, dus ga je elkaar maar lastigvallen als zelfs de Handyman zijn kromme boomerangpik niet in je stofige grotje wil stoppenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een soort van "stofzuigerslangen" ........ Elkaar bedreigen met foto's uit het 18+ subforum van mannelijke users .......
Odessa staat voor: Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Odessaof Odes of dessa! ze luistert naar alle 3
ik heb hem twee jaar geleden gedaan en was zo blij met mijn score, dat ik hem niet weer durf te doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.
Jaap heeft het over de IQ test, ik heb de hele IQ test niet gezien en ik wil hem zelf ook doen! Wil weten of ik intelligent ben!
Ik denk dat hij het er moeilijk mee heeft dat hij ergens de controle verloren heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Varen het volgende:
Huub vond het heel fijn dat Quintin hem gedag gezegd heeft
Komt mooi uit het is een Duitse Herder!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Odessa staat voor: Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen.
Mooie naam???
Ik ga geen 6 of 7 berichten quoten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was makkelijk als je nou iemand zou quoten. Moet ik me aangesproken voelen
Huub heeft niks te willen, hij is een van de puppets on a string.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef chufi het volgende:
Huub wil niet tegen Amanda spelen ?
Niet tegen Claire toch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef chufi het volgende:
Huub wil niet tegen Amanda spelen ?
http://www.iqtest.bnn.nlquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.
Jaap heeft het over de IQ test, ik heb de hele IQ test niet gezien en ik wil hem zelf ook doen! Wil weten of ik intelligent ben!
Ben geen fan van één van die twee. Ik kijk en wacht afquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga geen 6 of 7 berichten quoten.
Dat hele gedoe over hoe Huubfans zijn of Liekefans zijn ben ik zat.
Als iemand zich dan nu aangesproken voelt, mooi en doe er iets mee.
Denk het ook niet.Hij moet nu al naar achter.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
Huub wil nu Brian aanpakken ... ? Gaat hem niet worden
Dat word leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Huub wil Amanda op de stoel.
Jaap en hij willen "een Amanda op de stoel" feest
OOk ???quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja de Huub fans waren ook niet meer zo welkom op het vol forum geloof ik. OOk al in de minderheid.
Makkie, ze hebben nu een meerderheid. Dus, hop, op de stoel met dat kreng.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Weinig kans als Huub en Jaap voor Amanda gaan aanvragen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef riri het volgende:
Lieke heeft vandaag een ontslagronde voor Huub aangevraagd...ze heeft dat alleen tegen Amanda gezegd en ze moesten er allebei hartelijk om lachen
Die moeten ze eruit gooien.Laat het spel nu maar beginnen zonder hulp.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat word leuk![]()
Jammer dat alle gastspelers voor amanda en Brian zijn.
Wat zou het een stunt zijn als brain amanda eruit zou stemmenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Dat klinkt als muziek in de orenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Misschien ziet Huub er achter wel iets van .....quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
Selene lult weer alles door naar Brian
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef riri het volgende:
Huub: Ik heb zin in wodka
Tuurlijk...drink je rotgevoel maar weg
Naar huisquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
Waar is Lieke?
Slaap lekker !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig heeft Ricardo leuke verhaaltjes om de hele boel op te fleuren...
[ afbeelding ]
Ik word er iig slaperig van..... toedeledokie![]()
![]()
Ze zien 'achter' heel vaak streams idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien ziet Huub er achter wel iets van .....
Die moet nu nieuwe orders krijgen.Want hij wil tegen Brian gaan en dat mag niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien ziet Huub er achter wel iets van .....
Lieke heeft een 80 jarig uitje. Thuis met Clintonquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
Waar is Lieke?
viel mij ook al op..... ze hadden het erover om nu Brian en Amanda aan te pakken en een Amanda-op-de-stoel feest te geven..... en Huub moest naar achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk het ook niet.Hij moet nu al naar achter.
Volgens mij niet meer. Iig niet te merkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:56 schreef neehe het volgende:
[..]
OOk ???
Hier zijn toch meer Huubfans lijkt mij.
Selene, het plaatje dat ze laat zien is lekker, wat er tussen die oortjes zit is zum kotzen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc liggen al op bed.
Selene de spion, brengt verslag uit aan Brian over Huub
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke heeft een 80 jarig uitje. Thuis met Clinton
Ik hoop dat hij morgenochtend wakker wordt en er achter komt dat zijn stembanden zijn verwijderdquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef blomst het volgende:
het is twaalf uur, Kan Ricardo niet naar huis.
Iedere keer als Huub en zijn maatjes meerderheid hadden dan gebeurde er weer wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
[..]
viel mij ook al op..... ze hadden het erover om nu Brian en Amanda aan te pakken en een Amanda-op-de-stoel feest te geven..... en Huub moest naar achter
Ik weet niet of ik onder de categorie "Huubfan" val.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer. Iig niet te merken
Zo'n gevoel dat er heel weinig te 'nachtploegen' valt vandaag ....... Dit ingeslapen zooitje zal wel binnenkort gaan slapen en Huub hooguit een beetje semi-tenten bouwen met Claire ......quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Selene, het plaatje dat ze laat zien is lekker, wat er tussen die oortjes zit is zum kotzen.
Truste Fok!
![]()
Nachtploeg, ik reken op jullie
Als je nog een plek voor die banner nodig hebtquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als anderen deze banner ook willen gebruiken als reactie op willekeurige geobsedeerde en riritante posters dan juich ik dat van harte toe.
Brian en amanda zullen wel weer gespaard worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
[..]
viel mij ook al op..... ze hadden het erover om nu Brian en Amanda aan te pakken en een Amanda-op-de-stoel feest te geven..... en Huub moest naar achter
Hoeveel heb je hier nu voor betaald dat je iemand die geen deel meer van het spel uitmaakt Puta te noemen ?quote:
Hoelang heb jij Spaans moeten leren om de betekenis van het woord puta te weten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hier nu voor betaald dat je iemand die geen deel meer van het spel uitmaakt Puta te noemen ?
Beetje zielig van een IRL vriend van Huub .......quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hier nu voor betaald dat je iemand die geen deel meer van het spel uitmaakt Puta te noemen ?
Ik haat banners..die zijn zoooo riritantquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als anderen deze banner ook willen gebruiken als reactie op willekeurige geobsedeerde en riritante posters dan juich ik dat van harte toe.
Ach ja, zij heeft een bekende broer he??quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef riri het volgende:
Een slimme meid is tenslotte op de toekomst voorbereidquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft veel geleerd in de villa. Ze kijkt zelfs naar de dag op de strip van haar pil. Voorheen pakte ze gewoon 'n willekeurige pil uit de strip ....
[ afbeelding ]
No lo quieres saber .. maar dat was het eerste woord ooit 20 jaar terug.. Ken er nog veel meer maar zal niet in het plat Spaans beginnen want dan wordt het toch al gauw te onvestaanbaar..quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoelang heb jij Spaans moeten leren om de betekenis van het woord puta te weten?![]()
+1quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onder de categorie "Huubfan" val.
Ik heb nog nooit een SMS'je gestuurd, ik heb nog nooit post gestuurd, maar hij is wel mijn favoriet in de kooi.
Zo ja,
JOEHOEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Net zei hij nog van niet, hij had ook iemand nodig om mee te lachen en vond haar aardig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:17 schreef neehe het volgende:
De teammates van Huub verdwijnen steeds uit de kooi, dus zal Claire de volgende wel zijn.
Zeker als hij er ook nog een relaaaasi mee begint.
Amanda en Brian pakken haar wel aan, verbaal is ze erg zwak, ze heeft de hulp nodig van Huub van Jaap hoeft ze niets te verwachten.
Die ziet haar liever gaan.
Claire is een beetje domquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach ja, zij heeft een bekende broer he??
Daar ben ik het ook niet mee eens, dat die gastspelers en butler dat mogen doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef Katewalker het volgende:
Amanda, Brian, Mike, Selena, Luuc en Ricardo...6 mensen in die kooi die Claire gaan proberen weg te houden bij Huub (en Jaap)
Ik ben benieuwd...
...Huub z'n duim en tenslotte z'n wijsvinger.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft er wel zin in in ieder geval !! Eerst haar duim , nu haar wijsvinger , straks ....?
Ooit èèn sms-je verstuurd, maar dat was naar Ingrid...van BB6 of BB5, daar wil ik vanaf wezen............quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
+1
Nog nooit post gestuurd, wel 7 sms-jes en ja, Huub is mijn favoriet, al vanaf het begin
Hij heeft vanavond brieven van Japio en Lieke staan lezen in de MBR. En een dikke waarschuwing op de plasma dat die brieven prive-bezit zijn. Daarop roept hij naar 'achter' : "Bekijk het maar, ze hebben de brief van mijn pa ook gelezen" ....... Even daarna werd Huub al nerveus en begon zich in te dekken bij Selene en Claire door bevestiging te zoeken voor dat excuus.quote:
Nee joh, die blijft samen met Luc. Luc wordt de nieuwe Miljonairquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:22 schreef neehe het volgende:
[..]
Zeurlene die hebben ze zo weggepest.
Daarom vind ik deze wel leuk, overtreffendquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:12 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik haat banners..die zijn zoooo riritant
Dacht toch meer middelvingerquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
...Huub z'n duim en tenslotte z'n wijsvinger.
Afwachten, wat ze gaat doen, de makkelijke weg; aansluiten bij BASLR, of de moeilijke weg HJ en constant belaagd worden door BASLR.quote:
Hij wilde haar eerst wegstemmen, maar Huub wil dat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Net zei hij nog van niet, hij had ook iemand nodig om mee te lachen en vond haar aardig.
Knapquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:35 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt even aan Jaap, wat Jaap nu denkt.
Dat werd echt niet gezegd ....... Huub zei alleen dat iedereen vele jaren DGK-1 zal kennenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:33 schreef mazaru het volgende:
Als ik dit gesprek goed begrijp, dan komt er nog een Gouden Kooi 2 als deze is afgelopen
Brian: hoe lang nog, Huub en Claire sex?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zeldzaam, een gesprek tussen Jaap en Brian dat langer dan vijf minuten duurt ....
Jaap had Lieke verteld niet blij te zijn met de ontwikkelingen tussen Claire en Huub. Daar willen Amanda en Brian dus op inspelen. Daar komt Brian's "helderzienheid" dan ook vandaan om Jaap te vertellen wat hij denkt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:29 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft iets ?? ( niet verstaan) gezegd tegen Lieke, wat hij heel erg vond en dat heeft Lieke tegen Amanda gezegd en dat gaan A en B gebruiken tegen Jaap
En Brian heeft al een naam voor haar ....... Clieke !quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian: hoe lang nog, Huub en Claire sex?
JAquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:43 schreef Varen het volgende:
Brian is al begonnen met het beinvloeden van Jaap. Om Jaap en Huub uit lekaar te krijgen.
Ben benieuwd of Jaap dit doorziet.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Afwachten, wat ze gaat doen, de makkelijke weg; aansluiten bij BASLR, of de moeilijke weg HJ en constant belaagd worden door BASLR.
Brian feliciteerd Amanda dat ze naar "5" gegaan zijn.
Hij gaat morgen alleen met Amanda praten wat ze gaan doen.
Brian wil morgen gelijk erin gooien wat Ricardo gezegd heeft over sex tussen Huub en Claire.
Amanda en Brian gaan stoken tussen Claire en Huub en Jaap in een hoekie drijven.
Ja, maar ik had helemaal nooit gedacht aan een Gouden Kooi 2.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat werd echt niet gezegd ....... Huub zei alleen dat iedereen vele jaren DGK-1 zal kennen
quote:
Nog meer engels!quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:49 schreef Varen het volgende:
[..]
kan niet zo goed english
![]()
Brian gaat slapen en Jaap kan eindelijk een boekje lezen
Als ze maar niet naar rat en co gaat. Anders zitten we weer met een 6-2quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:51 schreef Varen het volgende:
Claire weet niet zo goed wat ze moet kiezen, qua gevoel, qua verstand.
Ze hadden het makkelijk bekend kunnen maken.Zondag liep dat al af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af wat ze nu met de SMS'jes voor Lieke gaan doen. Die zullen wel naar B en A gaan
Nou ja, daar zullen die SMS-ers toch vast ook tevreden mee zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af wat ze nu met de SMS'jes voor Lieke gaan doen. Die zullen wel naar B en A gaan
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog meer engels!
Jaap zegt tegen de plasma "Talk to the hand, cause the face ain't listening"
Brrrrrrian en amanda kunnen alleen maar in groepsverband iets flikken, solo stellen ze geen zak voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef Katewalker het volgende:
Amanda, Brian, Mike, Selena, Luuc en Ricardo...6 mensen in die kooi die Claire gaan proberen weg te houden bij Huub (en Jaap)
Ik ben benieuwd...
Ik snap werkelijk niet dat Huub wéér dezelfde fout begaat door met Claire iets te beginnen. Een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen, maar Huub wel dus. Een kut trekt blijkbaar harder dan 20 paarden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Claire: je hoeft maar een ding te doen en dat is niet naar huis gaan.
En het tweede is, doen wat je gevoel je ingeeft. Soms gaat dat goed en soms is dat fout, fuck it
.....haar pink?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft er wel zin in in ieder geval !! Eerst haar duim , nu haar wijsvinger , straks ....?
Misschien is DGK wel een team sportquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrrrrian en amanda kunnen alleen maar in groepsverband iets flikken, solo stellen ze geen zak voor.
Dat gevoel klopt wel. Huub heeft heel verschrikkelijk gefaald ........ Hij heeft zichzelf immers behoorlijk te kakken gezet door Lieke 7 dagen voor een zekere exit-stemming de grond in te stampen. Lieke was al gebroken, natrappen wordt je nooit in dank afgenomen. Iedereen zal hem z'n leven lang blijven aanrekenen dat hij haar het restant van de borg (7000 euro) niet wilde gunnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda liggen te praten zonder zender![]()
Huub is er verdrietig over dat Lieke weg is. Het voelt als falen.
Luc maakt veel herrie in zijn slaap
Helemaal niet. Ik vond zijn redenering wel zuiver om het wel te doen: als ze toch weer besloten had te blijven, dan had ze het gratis gemakkelijk gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt wel. Huub heeft heel verschrikkelijk gefaald ........ Hij heeft zichzelf immers behoorlijk te kakken gezet door Lieke 7 dagen voor een zekere exit-stemming de grond in te stampen. Lieke was al gebroken, natrappen wordt je nooit in dank afgenomen. Iedereen zal hem z'n leven lang blijven aanrekenen dat hij haar het restant van de borg (7000 euro) niet wilde gunnen.
Hoe hypocriet kun je zijn ........quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef neehe het volgende:
En Huub jankt nu, berouw komt na de zonde.
Over een maand weet niemand meer wie Lieke ook alweer was, of verwarren ze haar met Hieke of Lieske uit BB.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt wel. Huub heeft heel verschrikkelijk gefaald ........ Hij heeft zichzelf immers behoorlijk te kakken gezet door Lieke 7 dagen voor een zekere exit-stemming de grond in te stampen. Lieke was al gebroken, natrappen wordt je nooit in dank afgenomen. Iedereen zal hem z'n leven lang blijven aanrekenen dat hij haar het restant van de borg (7000 euro) niet wilde gunnen.
ik was gewoon verbaasd dat er zoveel wijsheid uit Claire der mond komt....quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:03 schreef Varen het volgende:
Claire vindt Huub heel duidelijk in wat hij zegt. Ze merkt nu al, dat hij Claire pusht in het maken van haar eigen beslissing. Dan is de keuze aan haar, wat ze doet. Claire vindt dat als het iemand moet die weet hoe Huub is, dat het Lieke moet zijn.
Ze vindt dat je er zelf voor kiest hoe ver je gaat. En dat Lieke een keuze heeft gemaakt, waarbij ze niet bij zichzelf is gebleven en dat dat Lieke de kop heeft gekost
Huub heeft weken aan haar gevraagd om als team door te gaan.Maar lieke wilde hem negeren en bij iedereen slecht praten.Huub heeft duidelijk gekozen voor zijn eigen hachie omdat hij anders zelf er kapot aan ging.Keur niet alles van Huub goed,maar Lieke was echt verkeerd bezig al die maanden al.Alles wat Huub deed was fout in Lieke haar ogen.Zelfs het optreden gunde ze hem niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij had makkelijk, 7 dagen lang, per dag haar "op 'n laag pitje" kunnen houden ..... Zonder de grond in te stampen. Hij heeft moedwillig iemand VERMOORD ter meerdere eer en glorie van zijn eigen IK-zijn !quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond zijn redenering wel zuiver om het wel te doen: als ze toch weer besloten had te blijven, dan had ze het gratis gemakkelijk gehad.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Een positie à la Natasia zat er gewoon even niet in voor Lieke, volkomen terecht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik vond zijn redenering wel zuiver om het wel te doen: als ze toch weer besloten had te blijven, dan had ze het gratis gemakkelijk gehad.
Precies!quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij had makkelijk, 7 dagen lang, per dag haar "op 'n laag pitje" kunnen houden ..... Zonder de grond in te stampen. Hij heeft moedwillig iemand VERMOORD ter meerdere eer en glorie van zijn eigen IK-zijn !
Wat een onderschatting van Lieke.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij had makkelijk, 7 dagen lang, per dag haar "op 'n laag pitje" kunnen houden ..... Zonder de grond in te stampen. Hij heeft moedwillig iemand VERMOORD ter meerdere eer en glorie van zijn eigen IK-zijn !
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:59 schreef neehe het volgende:
Huub gaat zo janken.
Ze was er nooit in gebleven met de conditie van haar moeder.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ze wilde toch dat als huub de behoefte had om over lieke wou praten,quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:02 schreef neehe het volgende:
Leuk voor Claire, zij kruipt tegen Huub aan, en hij heeft het moeilijk over hoe het met Lieke is gegaan.
Het ging mij erom dat je schreef dat iedereen hem dat zou nadragen. Ik niet dus, integendeel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die "damage control" is echt niet nodig. Huub heeft een aantal fans, die blind achter hem aan lopen ..... En alle anderen hebben echt al 'n tijdje geleden afgehaakt. Medelijden krijgen met Huubske is er echt niet meer bij voor die groep mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
Maar hij is nu al weer bezig met damage control. Effe lekker janken, zodat men medelijden krijgt.
Huub is er nog en dat ijskoning zonder humor is lekker weg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat je schreef dat iedereen hem dat zou nadragen. Ik niet dus, integendeel.
Ik kan Huub waarderen omdat hij tv maakt en de initiator en/of medespeler is bij de meest belangrijkste gebeurtenissen in DGK. Van mij mag hij blijven, ondanks dat ik hem wel vaak niet Ok vind. Maakt niet uit, door hem is het geen gezapige BB op zijn eind tv.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat je schreef dat iedereen hem dat zou nadragen. Ik niet dus, integendeel.
Zo had Lieke een aantal fans die blind achter haar aanliepen. De anderen waren een tijdje geleden al afgehaakt, medelijden met haar krijgen, zat er niet meer in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die "damage control" is echt niet nodig. Huub heeft een aantal fans, die blind achter hem aan lopen ..... En alle anderen hebben echt al 'n tijdje geleden afgehaakt. Medelijden krijgen met Huubske is er echt niet meer bij voor die groep mensen.
is jou vertaling...quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Claire, ik heb slecht nieuws voor je. IK ga hier winnen ...... "
Vertaald heet dat : IK ga je nu neuken voor mijn eigen plezier en daarna flikker ik je op straat
Huubquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Huub
Waarom weet ik niet, maar toch...
Volgens mij weinig fans die blind achter Lieke aanliepen ! Wel een aantal, die het gedrag van Huub afkeurden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo had Lieke een aantal fans die blind achter haar aanliepen. De anderen waren een tijdje geleden al afgehaakt, medelijden met haar krijgen, zat er niet meer in.
Claire is de kooi in gekomen om te neuken en geen relatie te beginnen, dus ze weet waar ze aan begintquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vertaald heet dat : IK ga je nu neuken voor mijn eigen plezier en daarna flikker ik je op straat
Lieke heeft dat ZELF allemaal geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Desii heeft zojuist uitgelegd dat dat mijn vertaling is .........quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Claire is de kooi in gekomen om te neuken en geen relatie te beginnen, dus ze weet waar ze aan begint
Ik ook: afgunst en jalouzie..quote:
Geaccepteerd -of- Vertrokken ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke heeft dat ZELF allemaal geaccepteerd.
En andersom.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik ook: afgunst en jalouzie..
Zonder Huub zat Lieke maanden geleden al thuis. Hoe ziekelijke disrespectvol zij naar hem geweest is... en niet niet alleen naar hem, maar nog meer naar zich zelf. Aanpappen met mensen die je zo ontzettend gekwetst hebben..niet normaal. Moet je je voorstellen hoe je je dan als partner, in dit geval Huub, moet voelen. Hij heeft terreur moeten doorstaan alleen maar om haar te beschermen.
het is idd grappig hoe iedereen dat voor zichzelf kan vertalen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK kan niet bestaan zonder Huub. Huub is en blijft DGK, dat weten de Huubhaters zelf ook wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
Imagine there's no Huub.
Er is dan een Claire, een Brian, een Amanda, een Jaap,
en daarnaast een Luc, een Mikey en een Selene.
Boeiende, spraakmakende tv en streams
Geaccepteerd -en- Vertrokkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geaccepteerd -of- Vertrokken ?
Ach goed, wat jij wil. Dat blok aan z'n been is vertrokken en bleek uiteindelijk gewoon een zwakke spelerquote:
HUUB IS GODquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:30 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
DGK kan niet bestaan zonder Huub. Huub is en blijft DGK, dat weten de Huubhaters zelf ook wel.
DGK zou zich dan veel meer ontwikkeld hebben volgens het oorspronkelijke format.quote:
Zo zijn er maar weinig fans die blind achter Huub aanlopen. Wel een aantal, die Lieke spuug- en spuugzat waren. Wou je zo nog een tijdje doorgaan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij weinig fans die blind achter Lieke aanliepen ! Wel een aantal, die het gedrag van Huub afkeurden.
Ok, maar hoe pas je Brian daarin ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK zou zich dan veel meer ontwikkeld hebben volgens het oorspronkelijke format.
- DGK begon in MIljonairs-stijl - Denk aan Jacobus Toet met z'n caviaar bijvoorbeeld
- Het werd een studentenhuis met hoeren, vloeken en schelden. Grofheid ten top
En die overgang zet ik grotendeels op het conto van Huub ...... Dat is ZIJN keuze en zeer beslist niet MIJN keuze.
ik heb altijd het gevoel gehad dat lieke het huub kwalijk nam dat zij niet op nummer 1 voor hem stond.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ik ook: afgunst en jalouzie..
Zonder Huub zat Lieke maanden geleden al thuis. Hoe ziekelijke disrespectvol zij naar hem geweest is... en niet niet alleen naar hem, maar nog meer naar zich zelf. Aanpappen met mensen die je zo ontzettend gekwetst hebben..niet normaal. Moet je je voorstellen hoe je je dan als partner, in dit geval Huub, moet voelen. Hij heeft terreur moeten doorstaan alleen maar om haar te beschermen.
Ga je dreigen ? En NEE, ik denk niet dat fans blind achter Lieke aanliepen. Ze waren haar beslist niet spuug- en spuugzat. Grote kans dat het zelfs het tegendeel is. Maar Lieke is niet meer op de stream, dus stel ik voor dat je je antwoord in een ander topic geeft.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo zijn er maar weinig fans die blind achter Huub aanlopen. Wel een aantal, die Lieke spug- en spugzat waren. Wou je zo nog een tijdje doorgaan?
Ja ja, Huub bepaalt het progamma. Geheel tegen de zin in van de redactie heeft hij er een ''studentenhuis met hoeren, vloeken en schelden'' van gemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK zou zich dan veel meer ontwikkeld hebben volgens het oorspronkelijke format.
- DGK begon in MIljonairs-stijl - Denk aan Jacobus Toet met z'n caviaar bijvoorbeeld
En die overgang zet ik grotendeels op het conto van Huub ...... Dat is ZIJN keuze en zeer beslist niet MIJN keuze.
Brian past daarvoor mij ook niet in. Heel eenvoudig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok, maar hoe pas je Brian daarin ?
Capper geworden ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er nog een beetje inkomen, nog eentje van Huub en Claire net op de bank
[ afbeelding ]
Amanda, met haar teaserdansje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian past daarvoor mij ook niet in. Heel eenvoudig.
Ik dreig niet, misschien zou ik je dan toch maar letterlijk op de verzoeken van noekje moeten wijzen om de oeverloze discussie Huub/Lieke te matigen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga je dreigen ? En NEE, ik denk niet dat fans blind achter Lieke aanliepen. Ze waren haar beslist niet spuug- en spuugzat. Grote kans dat het zelfs het tegendeel is. Maar Lieke is niet meer op de stream, dus stel ik voor dat je je antwoord in een ander topic geeft.
Ik heb pas een paar goede tips gehad, alleen de snelheid zit er nog niet echt inquote:
de god van DGK?quote:
Afmetingen : OKquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb pas een paar goede tips gehad, alleen de snelheid zit er nog niet echt in![]()
Maar jij als PRO, zijn ze zo de moeite waard of misschien te donker of te groot ??
Natte snotterende troostsex?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
Gaat dat troostsex worden?
Van je moeder?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natte snotterende troostsex?![]()
Ik ga m'n XP maar weer eens in orde maken zodat ik ook kan streamen. Het mag weer.
Dat klinkt nou niet echt opwindendquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natte snotterende troostsex?![]()
Ik ga m'n XP maar weer eens in orde maken zodat ik ook kan streamen. Het mag weer.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal ik je ff helpen met deze vol makenquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:03 schreef Prospera het volgende:
Hier verder: [COS # 3217] Verdriet, maar Claire is gewillig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |