Huub: ik zit met een heel dubbel gevoel vanavond.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft veel geleerd in de villa. Ze kijkt zelfs naar de dag op de strip van haar pil. Voorheen pakte ze gewoon 'n willekeurige pil uit de strip ....
Selene moet ook erg zeuren over Lieke en de aandacht die Amanda haar gaf.
Luc vond haar een zeur.
[
Neen. Hoe het precies zit, zal ik hier niet berichten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Van je moeder?![]()
Er komt toch geen seks hoor, zo te zien.
Ze liggen in elkaars armen te praten over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Hoe het precies zit, zal ik hier niet berichten.![]()
Geen sex? Wat goed!
Tenminste, zoiets dan...
Druk je eens wat nader uit elkaar ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:01 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Huub had en heeft helemaal niks te vertellen over de voortgang van het programma en dat geldt ook voor de andere miljonairs. Het is nog steeds de regie die bepaalt wat er gebeurt of verandert en moet goedkeuren dat er hoeren en strippers de villa binnenkomen. Kennelijk was de oude DKG stijl met wijnproeverijen en sigarenmaken te saai en zijn ze een andere koers gaan varen die meer kijkcijfers oplevert.
Wat lief. Ze hebben echt een klik he?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liggen in elkaars armen te praten over van alles en nog wat.
Tuurlijk, er bestaan zoveel vormen van genegenheid. Ze zijn nu gewoon lief voor elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat lief. Ze hebben echt een klik he?![]()
Ik heb het idee dat Claire het allemaal meent. Huub (nog) niet.
Ook uit nood geboren liefde bestaat, toch?
Luc in zijn act als L2quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:07 schreef Kinga het volgende:
Wie snurkt daar zo? Mike?
Ik zou daar echt de hele nacht wakker van liggen.
Het wekt wel heel sterk de indruk dat Huub een afdruiprekje zoekt .......quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, er bestaan zoveel vormen van genegenheid. Ze zijn nu gewoon lief voor elkaar.
Zie paar posts boven je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft het anwoord ? Wat doet die koptelefoon bij Brian. Ze hebben toch geen MP3 of mobiele telefoons ? Of mag hij via de intercom meeluisteren van Huub en Claire bespreken ?
[ afbeelding ]
De PSP is persoonlijk bezit van MIke !quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Kinga het volgende:
hahahaha check brian psp-en
En Claire is de nieuwe spermabankquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het wekt wel heel sterk de indruk dat Huub een afdruiprekje zoekt .......
Laatste paar dagen zie ik alleen Brian daarmee...quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De PSP is persoonlijk bezit van MIke !
dat word weer de hele dag gapen morgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Kinga het volgende:
hahahaha check brian psp-en
oorwarmers?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft het anwoord ? Wat doet die koptelefoon bij Brian. Ze hebben toch geen MP3 of mobiele telefoons ? Of mag hij via de intercom meeluisteren van Huub en Claire bespreken ?
[ afbeelding ]
Ja, en dan gaan anderen uitleggen dat Claire een ijsklont is waar Kabouterzaad wordt ingevroren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
En Claire is de nieuwe spermabank![]()
Gebal ? Zeur heeft geen soort van ballen en L2 komt ook niet ver ...... Handdoekje !!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:24 schreef Prospera het volgende:
Hoor ik alleen dat gebal?
Zijn Zeur en LL bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |