Ze hadden het makkelijk bekend kunnen maken.Zondag liep dat al af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af wat ze nu met de SMS'jes voor Lieke gaan doen. Die zullen wel naar B en A gaan
Nou ja, daar zullen die SMS-ers toch vast ook tevreden mee zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af wat ze nu met de SMS'jes voor Lieke gaan doen. Die zullen wel naar B en A gaan
quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog meer engels!
Jaap zegt tegen de plasma "Talk to the hand, cause the face ain't listening"
Brrrrrrian en amanda kunnen alleen maar in groepsverband iets flikken, solo stellen ze geen zak voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef Katewalker het volgende:
Amanda, Brian, Mike, Selena, Luuc en Ricardo...6 mensen in die kooi die Claire gaan proberen weg te houden bij Huub (en Jaap)
Ik ben benieuwd...
Ik snap werkelijk niet dat Huub wéér dezelfde fout begaat door met Claire iets te beginnen. Een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen, maar Huub wel dus. Een kut trekt blijkbaar harder dan 20 paarden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:56 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Claire: je hoeft maar een ding te doen en dat is niet naar huis gaan.
En het tweede is, doen wat je gevoel je ingeeft. Soms gaat dat goed en soms is dat fout, fuck it
.....haar pink?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft er wel zin in in ieder geval !! Eerst haar duim , nu haar wijsvinger , straks ....?
Misschien is DGK wel een team sportquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrrrrian en amanda kunnen alleen maar in groepsverband iets flikken, solo stellen ze geen zak voor.
Dat gevoel klopt wel. Huub heeft heel verschrikkelijk gefaald ........ Hij heeft zichzelf immers behoorlijk te kakken gezet door Lieke 7 dagen voor een zekere exit-stemming de grond in te stampen. Lieke was al gebroken, natrappen wordt je nooit in dank afgenomen. Iedereen zal hem z'n leven lang blijven aanrekenen dat hij haar het restant van de borg (7000 euro) niet wilde gunnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:58 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda liggen te praten zonder zender![]()
Huub is er verdrietig over dat Lieke weg is. Het voelt als falen.
Luc maakt veel herrie in zijn slaap
Helemaal niet. Ik vond zijn redenering wel zuiver om het wel te doen: als ze toch weer besloten had te blijven, dan had ze het gratis gemakkelijk gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt wel. Huub heeft heel verschrikkelijk gefaald ........ Hij heeft zichzelf immers behoorlijk te kakken gezet door Lieke 7 dagen voor een zekere exit-stemming de grond in te stampen. Lieke was al gebroken, natrappen wordt je nooit in dank afgenomen. Iedereen zal hem z'n leven lang blijven aanrekenen dat hij haar het restant van de borg (7000 euro) niet wilde gunnen.
Hoe hypocriet kun je zijn ........quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef neehe het volgende:
En Huub jankt nu, berouw komt na de zonde.
Over een maand weet niemand meer wie Lieke ook alweer was, of verwarren ze haar met Hieke of Lieske uit BB.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt wel. Huub heeft heel verschrikkelijk gefaald ........ Hij heeft zichzelf immers behoorlijk te kakken gezet door Lieke 7 dagen voor een zekere exit-stemming de grond in te stampen. Lieke was al gebroken, natrappen wordt je nooit in dank afgenomen. Iedereen zal hem z'n leven lang blijven aanrekenen dat hij haar het restant van de borg (7000 euro) niet wilde gunnen.
ik was gewoon verbaasd dat er zoveel wijsheid uit Claire der mond komt....quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:03 schreef Varen het volgende:
Claire vindt Huub heel duidelijk in wat hij zegt. Ze merkt nu al, dat hij Claire pusht in het maken van haar eigen beslissing. Dan is de keuze aan haar, wat ze doet. Claire vindt dat als het iemand moet die weet hoe Huub is, dat het Lieke moet zijn.
Ze vindt dat je er zelf voor kiest hoe ver je gaat. En dat Lieke een keuze heeft gemaakt, waarbij ze niet bij zichzelf is gebleven en dat dat Lieke de kop heeft gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |