+1quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik onder de categorie "Huubfan" val.
Ik heb nog nooit een SMS'je gestuurd, ik heb nog nooit post gestuurd, maar hij is wel mijn favoriet in de kooi.
Zo ja,
JOEHOEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Net zei hij nog van niet, hij had ook iemand nodig om mee te lachen en vond haar aardig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:17 schreef neehe het volgende:
De teammates van Huub verdwijnen steeds uit de kooi, dus zal Claire de volgende wel zijn.
Zeker als hij er ook nog een relaaaasi mee begint.
Amanda en Brian pakken haar wel aan, verbaal is ze erg zwak, ze heeft de hulp nodig van Huub van Jaap hoeft ze niets te verwachten.
Die ziet haar liever gaan.
Claire is een beetje domquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach ja, zij heeft een bekende broer he??
Daar ben ik het ook niet mee eens, dat die gastspelers en butler dat mogen doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:18 schreef Katewalker het volgende:
Amanda, Brian, Mike, Selena, Luuc en Ricardo...6 mensen in die kooi die Claire gaan proberen weg te houden bij Huub (en Jaap)
Ik ben benieuwd...
...Huub z'n duim en tenslotte z'n wijsvinger.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire heeft er wel zin in in ieder geval !! Eerst haar duim , nu haar wijsvinger , straks ....?
Ooit èèn sms-je verstuurd, maar dat was naar Ingrid...van BB6 of BB5, daar wil ik vanaf wezen............quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef Varen het volgende:
[..]
+1
Nog nooit post gestuurd, wel 7 sms-jes en ja, Huub is mijn favoriet, al vanaf het begin
Hij heeft vanavond brieven van Japio en Lieke staan lezen in de MBR. En een dikke waarschuwing op de plasma dat die brieven prive-bezit zijn. Daarop roept hij naar 'achter' : "Bekijk het maar, ze hebben de brief van mijn pa ook gelezen" ....... Even daarna werd Huub al nerveus en begon zich in te dekken bij Selene en Claire door bevestiging te zoeken voor dat excuus.quote:
Nee joh, die blijft samen met Luc. Luc wordt de nieuwe Miljonairquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:22 schreef neehe het volgende:
[..]
Zeurlene die hebben ze zo weggepest.
Daarom vind ik deze wel leuk, overtreffendquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:12 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik haat banners..die zijn zoooo riritant
Dacht toch meer middelvingerquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
...Huub z'n duim en tenslotte z'n wijsvinger.
Afwachten, wat ze gaat doen, de makkelijke weg; aansluiten bij BASLR, of de moeilijke weg HJ en constant belaagd worden door BASLR.quote:
Hij wilde haar eerst wegstemmen, maar Huub wil dat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Net zei hij nog van niet, hij had ook iemand nodig om mee te lachen en vond haar aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |