Haar manager? Haar meester? Haar pimp? Haar eigenaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Brian eigenlijk in de private?? Begrijpt hij de betekenis van het woord "private" niet??
Laat dat kind toch eens ff lekker alleen bellen... hij lijkt gvd haar bewaker wel
Jaap en Huub hebben al gesproken met elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:20 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat Huub ook even bij Jaap komt vragen.
Denk dat dat hem niet gaat worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:24 schreef Yavido het volgende:
Oke, dus Claire is de nieuwe neuq stand-in van Lieke. Lieke is weg...
Ik zeg: het volgend stelletje moet KA-POT !!! Brain & Amanda, waarbij Amanda -->
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat hem niet gaat worden.
Liever brianquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:24 schreef Yavido het volgende:
Oke, dus Claire is de nieuwe neuq stand-in van Lieke. Lieke is weg...
Ik zeg: het volgend stelletje moet KA-POT !!! Brain & Amanda, waarbij Amanda -->
Ja schakelde net pas in en viel me op dat Huub niet bij Jaap was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap en Huub hebben al gesproken met elkaar.
Jaap is vrolijk, hij heeft gehoord dat Lieke niet word vervangen.
quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Waarom niet? Zit enige logica in, want Claire speelt dubbelspel en zal straks Huub bedriegen door over te lopen naar Brian. Ze wordt de nieuwe Brain-lover..... Amanda weg, weer balans in de tent:quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat hem niet gaat worden.
Als ze in mei stoppen is Claire de volgende.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Huub is next.
Lol is hij dat niet al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat iedereen zich afvroeg, wie het volgende slachtoffer van de streamers gaat worden. Ik denk dat we niet ver hoeven te zoeken, want volgens mij is Huub dat al voor de meeste!
Ja Dat verwacht ik ook. Is tot nu toe altijd zo geweest. M.u.v. Sylvia.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit enige logica in, want Claire speelt dubbelspel en zal straks Huub bedriegen door over te lopen naar Brian. Ze wordt de nieuwe Brain-lover..... Amanda weg, weer balans in de tent:
Huub - Jaap vs Brain - Claire
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol is hij dat niet al vanaf dag 1.
Op het huubschoppers-forum zekerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat iedereen zich afvroeg, wie het volgende slachtoffer van de streamers gaat worden. Ik denk dat we niet ver hoeven te zoeken, want volgens mij is Huub dat al voor de meeste!
Amanda is de volgende!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als ze in mei stoppen is Claire de volgende.
Wat precies de bedoeling van Flens was.Brian en Amanda moesten gewoon omhoog en Huub is daar mooi ingetrapt.Huub zal zijn eigen later nog wel effe voor zijn kop rammen.Hij is de grote smaakmaker geweest en heeft ervoor gezorgd dat de kooi kijkcijfers kreeg.Al zijn energie heeft hij gegeven en is gek gemaakt door achter.En alle energie is weg als Huub de finale ingaat.Brian en Amanda hebben energie over.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Nee hoor, hij kon gewoon niet hoger komen. Japio heeft zich echt niet bewust ingehouden. Daar geloof is geen bal van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:28 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft ook een rare kronkel, Hij wou niet hoger scoren op de iq test omdat hij dan denkt dat hij door zijn medemiljonairs eruit word gestemt.
en te laag zou ook niet goed zijn voor zijn plek in de kooi.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Dat verwacht ik ook. Is tot nu toe altijd zo geweest. M.u.v. Sylvia.
Ik denk het niet maar je wordt hier nou eenmaal als anti-Huub behandeld (als was je een Al Quaida terrorist) als je niet pro-Huub bent....quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Duurde 4 minuten voordat ik de reply kon plaatsenquote:
Het Huub wat ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op het huubschoppers-forum zeker
Gaat ook lukken op den duur. Waarbij Amanda straks het veld moet ruimen. Want ze is eigenlijk niet meer show-waardig. Alles is uitgemolken (behalve d'r tietenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Varen het volgende:
Het hersenspoelen van Claire om haar tegen Huub op te zetten door Ricardo, Brian en Amanda is begonnen
Hmz dat dus, ik ben niet anti en niet pro, van mij mag die tokkie show nokken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar je wordt hier nou eenmaal als anti-Huub behandeld (als was je een Al Quaida terrorist) als je niet pro-Huub bent....
En er is toch een heel verschil tussen anti-Huub en niet pro-Huub, maar goed.... ik kan niet van mensen verwachten die zo blind zijn dat ze tot in den treure een ander rancuneus blijven noemen, dat ze dat verschil nog zien.
Het zijn zijn woorden, of het waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kon gewoon niet hoger komen. Japio heeft zich echt niet bewust ingehouden. Daar geloof is geen bal van.
maar het is een feit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
maar er zijn op het moment meer Huub haters dan Brian haters en dat kan ik me toch echt niet voorstellen.
En ik ook rust. Ik irriteerde me best wel aan de oeverloze onoplosbaarheid, maar die is niet bij één persoon in de schoenen te schuiven in mijn ogenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef Katewalker het volgende:
Mooi, die rancuneuze schele trut is naar huis....geen ellendig lange discussies met Huub meer...Huub rust..katewalker rust..heeeerlijk...![]()
Oke anti Claire! dus voor jou!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef riri het volgende:
er hangt een soort nare arrogantie over Claire....
Ik geloof niet dat er meer Huubhaters zijn..dat lijkt maar zo...de huubhaters vallen meer in herhaling..drammen hun haat meer door dan Brianhaters...quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
maar er zijn op het moment meer Huub haters dan Brian haters en dat kan ik me toch echt niet voorstellen.
Dat is een nieuw forum, een afsplitsing van VOL na een grote ruzie daar ..... Ze noemden zich het Huubsoppersforum maar zijn de 'ch' in hun naam vergeten .......quote:
Oh en dat zijn Huubfan's of Huubhaters!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een nieuw forum, een afsplitsing van VOL na een grote ruzie daar ..... Ze noemden zich het Huubsoppersforum maar zijn de 'ch' in hun naam vergeten .......
Dus dan is Amanda eigenlijk verrot van binnen, alles wat ze in de kooi heeft gedaan komt uit haar hart.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef Varen het volgende:
Ricardo is echt voor Brian en Amanda zeg, hij is toch butler?
Amanda speelt uit haar gevoel en Huub is verrot van binnen, zegt ze
Truste, succes met je herdertjequote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga pitten, ik kan Ricawdo echt niet meer horen en de kindjes van GOD ..... ik zeg maar niets!
Ik zou zeggen OK , maar ik vermoed dat ik dat morgenochtend vanaf mn werk zou moeten doen .. en daar heb ik de tijd niet voor vermoed ik zo ... Maar dan is de dag ploeg wel weer wakker en komt het vanzelf wel ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Duurde 4 minuten voordat ik de reply kon plaatsen![]()
Sorry chufi, ik was net iets eerder. Jij de volgende?
Truste Petraaquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik ga pitten, ik kan Ricawdo echt niet meer horen en de kindjes van GOD ..... ik zeg maar niets!
omfgquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een nieuw forum, een afsplitsing van VOL na een grote ruzie daar .....
Ja, zo is datquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Dus dan is Amanda eigenlijk verrot van binnen, alles wat ze in de kooi heeft gedaan komt uit haar hart.
Het is geen arrogantie maar totale domheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef riri het volgende:
er hangt een soort nare arrogantie over Claire....
Odessaquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Truste, succes met je herdertje![]()
(hoe heet tie?)
Eens. In de studio is er veel meer afleiding dan wanneer je gewoon thuis zou meedoen. Hij zou gewoon op het kantoor een score halen van minstens 130. Zo moeilijk was de test niet, ik had ook maar 5 fout.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kon gewoon niet hoger komen. Japio heeft zich echt niet bewust ingehouden. Daar geloof is geen bal van.
Prive dingen op het forum zetten of zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg![]()
Gingen die huisvrouwtjes daar elkaar te lijf met stofzuigerslangen dan?
Nee dat niet. Het was de combinatie Huub/Lieke...vreselijk..vanaf dag 1 hadden ze die vreselijke discussies en ruzies al..bleeeh..nee, dan de ruzies van Amanda en Brian..die vind ik leuk om naar te kijken..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik ook rust. Ik irriteerde me best wel aan de oeverloze onoplosbaarheid, maar die is niet bij één persoon in de schoenen te schuiven in mijn ogen![]()
Wie is niet on stream ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
Ja hoi, ontopic!![]()
Dat rotjoch is niet eens on stream. Hoe dan?
Ja, een soort van "stofzuigerslangen" ........ Elkaar bedreigen met foto's uit het 18+ subforum van mannelijke users .......quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg![]()
Leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Odessaof Odes of dessa! ze luistert naar alle 3
Met edeledelen volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
omfg![]()
Was makkelijk als je nou iemand zou quoten. Moet ik me aangesproken voelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
Ja hoi, ontopic!![]()
Dat rotjoch is niet eens on stream. Hoe dan?
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.quote:
Ja de Huub fans waren ook niet meer zo welkom op het vol forum geloof ik. OOk al in de minderheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en dat zijn Huubfan's of Huubhaters!
Ah ja. Je bent 40+ hebt hangtieten, dus ga je elkaar maar lastigvallen als zelfs de Handyman zijn kromme boomerangpik niet in je stofige grotje wil stoppenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een soort van "stofzuigerslangen" ........ Elkaar bedreigen met foto's uit het 18+ subforum van mannelijke users .......
Odessa staat voor: Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Odessaof Odes of dessa! ze luistert naar alle 3
ik heb hem twee jaar geleden gedaan en was zo blij met mijn score, dat ik hem niet weer durf te doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.
Jaap heeft het over de IQ test, ik heb de hele IQ test niet gezien en ik wil hem zelf ook doen! Wil weten of ik intelligent ben!
Ik denk dat hij het er moeilijk mee heeft dat hij ergens de controle verloren heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Varen het volgende:
Huub vond het heel fijn dat Quintin hem gedag gezegd heeft
Komt mooi uit het is een Duitse Herder!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Odessa staat voor: Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen.
Mooie naam???
Ik ga geen 6 of 7 berichten quoten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was makkelijk als je nou iemand zou quoten. Moet ik me aangesproken voelen
Huub heeft niks te willen, hij is een van de puppets on a string.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef chufi het volgende:
Huub wil niet tegen Amanda spelen ?
Niet tegen Claire toch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef chufi het volgende:
Huub wil niet tegen Amanda spelen ?
http://www.iqtest.bnn.nlquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.
Jaap heeft het over de IQ test, ik heb de hele IQ test niet gezien en ik wil hem zelf ook doen! Wil weten of ik intelligent ben!
Ben geen fan van één van die twee. Ik kijk en wacht afquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga geen 6 of 7 berichten quoten.
Dat hele gedoe over hoe Huubfans zijn of Liekefans zijn ben ik zat.
Als iemand zich dan nu aangesproken voelt, mooi en doe er iets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |