Kurwa mac!quote:
Maar goed, dope film dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
oh, kut.
Ik vergeet door het slotje te posten, moment.
Ik ben trots op je schatquote:
Als je het maar laatquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
oh, kut.
Ik vergeet door het slotje te posten, moment.
Had jij deze post eerst aangemeld?quote:
donequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben trots op je schat
[..]
Als je het maar laat
Dit was nog geen post hoorquote:
Ik zal je nog eens een trailer sturen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is een dope film?
De slotjesposter?
Dan is het goed.quote:
Gelukkig maarquote:
Heb jij die WEL aangemeld?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Post door slotje.
En wie ben jij om dat te bepalen?quote:
De Koffiemodquote:
Wat dan wel? Een nototie?quote:
alleen maar ter voorbereiding?quote:
Dag, meneer koffiemod.quote:
Hoe is het ermee, heer koffiezetter?quote:
Uitstekend.quote:
Het doet mij deugd dit te horenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Ik ga in maart een (lang)weekend naar Londen!![]()
Nog niet eerder geweest.
Coolquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Nog niet eerder geweest.
Jij kan wel een hele lijst in je Sig kwijt zo'n beetje...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Nog niet eerder geweest.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een jaar in Londen gewoond.
Fulham Chelsea, naast de Lamborghini dealer.quote:
Volgens mij erg leuke stadquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Nog niet eerder geweest.
Waarom ook weer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Frits! Melden!
Lamborghiniquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fulham Chelsea, naast de Lamborghini dealer.
Pathé!quote:
Elke ochtend even naar de dealer zwaaien. Leverde mij uiteindelijk na een 9 maanden een gratis ritje op.quote:
quote:
Vast wel. Maart hè, jeweetquote:
Ik ga een beetje patsen met alle reizen in m'n sig...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij kan wel een hele lijst in je Sig kwijt zo'n beetje...
Hoi papierquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghaan jullie weer kloonen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke ochtend even naar de dealer zwaaien. Leverde mij uiteindelijk na een 9 maanden een gratis ritje op.
Altijd leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke ochtend even naar de dealer zwaaien. Leverde mij uiteindelijk na een 9 maanden een gratis ritje op.
londen is zo tofquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Nog niet eerder geweest.
Leugens!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek Huisch, Engeland.
Even zoeken of ik die hier op m'n notebook hebquote:
*jaloers!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek Huisch, Engeland.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zekerquote:
Nou gewoon, dat wilde ik even mededelen. Moest van Eer-ikquote:
Geloof er niks van.quote:
Ja?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Ik ga een beetje patsen met alle reizen in m'n sig...
Jij bent een multipathéganger!quote:
met wie ben je nu weer wezen meeten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
Hoi.
Ik heb jullie niet veel gezien vandaag, geloof ik.
Ohja rechts is nog een serre uitbouw. Die kan je niet zienquote:
Gister kregen we een stom kassabonnetje als toegangsbewijsquote:
Okequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat wilde ik even mededelen. Moest van Eer-ik
Ik kom er vaak ja. Gisteren nogquote:
Ah, dat zal het zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Volgens mij is Antoni een kloon van Henk, die op zijn beurt weer een kloon is van SchoonOA. Die is dan weer een kloon van Danny.
Nee!quote:
Neen. Arbeider!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
Hoi.
Ik heb jullie niet veel gezien vandaag, geloof ik.
Hij wil met je naar de fillemquote:
Nog nooit geweestquote:
Ik ookquote:
Mijn collega's.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef Muck het volgende:
[..]
met wie ben je nu weer wezen meeten?
Van die kaartjes hebben we er een stuk of 100 liggen, maal 2quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Gister kregen we een stom kassabonnetje als toegangsbewijseerst altijd van die leuke vierkante kaartjes
Ik ook, AvP 2 & Sneak.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik kom er vaak ja. Gisteren nog
Alle twee betaald?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook, AvP 2 & Sneak.
Morgen Cloverfield
Ik denk het jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Volgens mij is Antoni een kloon van Henk, die op zijn beurt weer een kloon is van SchoonOA. Die is dan weer een kloon van Danny.
Unlimited pas natuurlijk.quote:
Wij zaten op de 40 in 3 maanden geloof ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb er 50+
Maar, morgen naar mijn 50ste film in 6 maanden tijd
Tofquote:
nu maak je het te moeilijk voor mequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Kosda?quote:
Baas boven baas hè.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wij zaten op de 40 in 3 maanden geloof ik
¤18,-quote:
Het is voor mij een 20 minuten naar centrum. Da's te doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
18 euro voor een maand? Zou dat ook wel willen, maar woon er niet echt dichttibj.
Ja daar ga ik volgende week maar even naar toe. Eerst Cloverfield morgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist
Gisteren naar Gone Baby Gone geweest. Op zich wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |