Lamborghiniquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fulham Chelsea, naast de Lamborghini dealer.
Pathé!quote:
Elke ochtend even naar de dealer zwaaien. Leverde mij uiteindelijk na een 9 maanden een gratis ritje op.quote:
quote:
Vast wel. Maart hè, jeweetquote:
Ik ga een beetje patsen met alle reizen in m'n sig...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij kan wel een hele lijst in je Sig kwijt zo'n beetje...
Hoi papierquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:47 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ghaan jullie weer kloonen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke ochtend even naar de dealer zwaaien. Leverde mij uiteindelijk na een 9 maanden een gratis ritje op.
Altijd leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke ochtend even naar de dealer zwaaien. Leverde mij uiteindelijk na een 9 maanden een gratis ritje op.
londen is zo tofquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef OA het volgende:
Ik ga in maart een (lang)weekend naar Londen!![]()
Nog niet eerder geweest.
Leugens!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek Huisch, Engeland.
Even zoeken of ik die hier op m'n notebook hebquote:
*jaloers!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek Huisch, Engeland.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zekerquote:
Nou gewoon, dat wilde ik even mededelen. Moest van Eer-ikquote:
Geloof er niks van.quote:
Ja?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef OA het volgende:
Ik ga een beetje patsen met alle reizen in m'n sig...
Jij bent een multipathéganger!quote:
met wie ben je nu weer wezen meeten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
Hoi.
Ik heb jullie niet veel gezien vandaag, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |