Ik heb alleen geen idee wat biw en bew betekent...quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee wat biw en bew betekent...
DGKquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:00 schreef Pheno het volgende:
Waar komt deze vandaan?
Die zie je hier niet meer vaak. Is ONZ weer leuk of zo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
ONZ
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zie je hier niet meer vaak. Is ONZ weer leuk of zo?
Ook al zwanger?quote:
D'r komen aliens uit z'n buikquote:
Was ONZ ooit leuk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zie je hier niet meer vaak. Is ONZ weer leuk of zo?
Ik vind dat bekje uit zijn bek altijd zo lief..quote:
quote:
Ja poepigquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat bekje uit zijn bek altijd zo lief..
Ik heb me dan ook goed vermaakt in de bios gisterenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat bekje uit zijn bek altijd zo lief..
Nee, niet. Nou ja, Croupouque had wel toffe topics.quote:
Ah, die moet ik nog zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook goed vermaakt in de bios gisteren
Het is natuurlijk weer een enorm foute film, maar dat maakt hem niet minder de moeite.quote:
AvP 2quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Welke film is het dan?
Alien vs predator 2quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Welke film is het dan?
die werken nietquote:
Jeweetquote:
Werken doe je normaal voor je brood, maar de honden lusten er geen brood van, dus ze werken niet...quote:
Je punt?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Werken doe je normaal voor je brood, maar de honden lusten er geen brood van, dus ze werken niet...
Ah, AvP dat was pas een draak van een filmquote:
AvP is een heldenfilm idd, een van de mooiste scenes ooit zit in die filmquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, AvP dat was pas een draak van een film
En dan die alien zo even 3 baby aliens in haar maag inplanteren die zich daarna naar buiten vreten.quote:
Sjow, weet jij toevallig waar firefox de desktops opslaat? "set background as wallpaper" optie in firefox...quote:
Ik ook niet met mijn buitenlandse achternaamquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar hoef ik met m'n von Deyck niet bang voor te zijn
Wat betekent ie eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet met mijn buitenlandse achternaam
Dat onze OA van de Duitsers afstamtquote:
Dat doe ik ook. Dus?quote:
Het is een plaats in Frankrijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet dat ie een Duitse achternaam heeft ja
Maar wat betekent het.
Allebei ftl, geef mij maar rooibosquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik verklaar hierbij kamillethee tot de nieuwe groene thee.
De nieuwe vakantiebestemming van OA?quote:
Als ik hem was zou ik daar gaan wonen, en nog even 'von' tussen beide namen inplakkenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik daar gaan wonen, en nog even 'von' tussen beide namen inplakken
Heeft hij ook een Duitse voornaam toevallig? Heinrich of zo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik daar gaan wonen, en nog even 'von' tussen beide namen inplakken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft hij ook een Duitse voornaam toevallig? Heinrich of zo?
Sowiesoquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal afmaken
Mja, deze naam zou je wel als Duits kunnen zien denk, hoewel 't meer frans is denk ik.
Past opzich ook wel goed, gezien de locatie
Onze Pierre of René!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal afmaken
Mja, deze naam zou je wel als Duits kunnen zien denk, hoewel 't meer frans is denk ik.
Past opzich ook wel goed, gezien de locatie
quote:
René Artoisquote:
Vergeet Engelbert von Smallhausen nietquote:
Ja, zo'n beeld heb ik nu wel bij OA... een café-eigenaar met snor, die de serveersters van zich af moet slaan en die de KSC voorziet van koffie en thee.... of als de mannelijke Michelle van het verzetquote:
Pwndquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:32 schreef crossover het volgende:
GRRRRR ik was gister in eindhoven naar de bios, om 12 uur zag ik mijn laatste trein naar m'n kamer in tilburg voorbij rijden![]()
toen ben ik maar naar m'n ouders gegaan, uur lopen
Teringquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:32 schreef crossover het volgende:
GRRRRR ik was gister in eindhoven naar de bios, om 12 uur zag ik mijn laatste trein naar m'n kamer in tilburg voorbij rijden![]()
Postbus Xquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moest bij die naam opeens denken aan Felix Haantjes, van Postbus X
Dat zuigt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:32 schreef crossover het volgende:
Nee, lopen gaat snellerquote:
Goed plan.quote:
Post jij ze?quote:
Nee, niet onder werktijdquote:
Nee, niet onder studietijdquote:
Eerst naar de sneak preview maar die was klote: charlie wilson's war.quote:
Ik werk thuis.quote:
Ja ik zat eerst bij AvP2 die heb ik even afgekeken en daarna wat eten en naar de sneak geweest. Ik vond hem wel aardig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Eerst naar de sneak preview maar die was klote: charlie wilson's war.
Toen zijn we weggegaan en bij national treasure 2 gaan zittendie was wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |