* Door vacht heen woelt en bakje vers water klaar zet*quote:
Half 10. Thuis aangekomen of op je werkplek in slaap gevallen?quote:Ik hoop dat ik hier om 20.00u weg kan...
En dan heb ik nog geen hap gegeten.
Welk bedrijf is dat, da heb ik ook allemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net terug van het eten met nieuwe werk
voel nu al thuis daar
laptop vd zaak heb ik, auto op de 31ste, telefoon komt eraan Kan niet beter
bedrijf in Bredaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Welk bedrijf is dat, da heb ik ook allemaal
Neuh... te verquote:
whehe , strak planquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben gewoon klaar wakker
volgens mij rust ik teveel uit op mn werk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe , strak plan
nou hier hebben ze de filter er weer opgegooid , vanalles is ineens weer geblocked
nou relaxed ff touren dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar FOK! nog niet
ik moet vandaag eigenlijk naar Diemen voor een nieuwe voeding in de pc, ben alleen de voeding kwijt die ik op voorraad had liggen
mja, en dan klein stukje omrijden denk ik in verband met de FOK!Stokquote:
mja weet niet hoe het daar is, maar hier is voor de ochtend regen voorspeldquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, en dan klein stukje omrijden denk ik in verband met de FOK!Stok
Anders toch niks te doen
ben je op de schaats vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
hier is nu nog droog, waar het gisteravond aan het vriezen was
ja, over de snelwegquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je op de schaats vandaag![]()
hey, horen we jou ook weer isquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Vandaag druk op werk met geboortekaartje zoessie
daarna wat werk doen denk ik
dan naar arbeidsdeskundige UWV
dan weer vrij
aah okquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja ik kom zo af en toe wel eens voorbij rollen!
eerst komend half jaar nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:06 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal
Crazy, jij maakt nu mijn geliefde Breda onveilig met je nieuwe auto van de zaak?
alsof ik nu de weg nog weet.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
niet te veel rollen he
anders wordt je nog duizelig
heb je die ooit geweten ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alsof ik nu de weg nog weet.....
geeft niks moppiequote:
pffffieuw gelukkig maarquote:
toppiequote:Op woensdag 23 januari 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pffffieuw gelukkig maar
en tot nu toe brengt de auto (zonder navigatie) me ook altijd weer waar ik wezen moet
mazzelaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
ik gaat ff vpn-nen, ik kom zo bij u terug van de pc van m'n werk(wederom lekker thuis werken vandaag
)
ik dadelijk alleen de auto nog startenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
dan gaat ik ff mn tandenpoetsen
en dan op naar het werk....
Sony ericsson P1iquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Diertjuh!
wat voor foontje??
Je hebt er talent voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen diertjuh!
orange ?? hahaha
ja sorry, ik dacht doe je stomme mede-school-genoot ff na
Time until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)quote:
lekker!quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:58 schreef Seventees het volgende:
Mogge!
1 uur gaan slapen, 7 uur weer wakker... Dat kan niet genoeg zijn
Wie heeft er zin in een bakkie?
GOEDEMORGENquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lekker!![]()
p.s goede mogguh allemaal!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lekker!![]()
p.s goede mogguh allemaal!
mogguh Sgele!quote:
Zoveel koffie heb ik wel nodig ja, goede morgen Arjan!quote:
Dank u, dank u!quote:
Rooibostheequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!![]()
Wilt u zelf ook iets?
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje Rooibosthee neer voor Seven!quote:
.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gooit een emmer koekjes de vloer op...
eet u smakelijk
als het goed is wel jahquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik hoop wel dat je eerst de vloer gestofzuigd hebt
anders is het meer dan alleen koekjes wat je naar binnen gooitquote:
je kan je eigen lanparty op je bureau houden hahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik een aso als ik 3e pc's en 5 monitoren op mijn buro heb staan?![]()
Er zit nog een deksel op de emmerquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik hoop wel dat je eerst de vloer gestofzuigd hebt
Oja, er ligt nu ook een een laptop naast waar ik wat mee moet doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan je eigen lanparty op je bureau houden haha
o okquote:
Heb haar nog niet gesproken vandaagquote:
Die zal in een pest humeur zijn denk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gesproken vandaag
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
zooo telefoon centrale ligt er hier uit
kaartje voor mn zus is aangepast
werk ligt in een kast waar ik niet bij kan
gaat lekker
dat moeten we zien dan hequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja, er ligt nu ook een een laptop naast waar ik wat mee moet doen
p.s net een foto gemaakt, best aso dit
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zal in een pest humeur zijn denk...
Daarvoor had ik die laptop gepakt om via blauwtand dat plaatje over te zetten...quote:
das best wel kut jah :pquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarvoor had ik die laptop gepakt om via blauwtand dat plaatje over te zetten...
zit er gvd geen blauwtand op deze laptop GVD $%#$%@Q#$%
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje roosbosthee neer voor draculettetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
ow en zag ik daar rooibos thee voorbij komen?
Vooral vragen wat voor supporters dat zijn... voor het einde het stadion uitwandelen enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?
nee had je arsenal moeten zien, verliezen met 5-1 van tottingham gisteren.
berbatov wat een speler zeg![]()
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?
nee had je arsenal moeten zien, verliezen met 5-1 van tottingham gisteren.
berbatov wat een speler zeg![]()
Afrika Cup is best leuk om te kijken. Veel technische hoogstandjes, en snelle aanvallenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zeg
mja arsenal stelde zich op als een zwak lammetje. totaal overklast. en dat bij een derbyquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vooral vragen wat voor supporters dat zijn... voor het einde het stadion uitwandelen enzo
Ja ik heb net de hoogtepunten bekeken...goeiendag zeg...Berbatov is idd een geweldenaar!
oh dat was op eurosport niet ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zeg
Ik vond het echt nergens op lijken hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afrika Cup is best leuk om te kijken. Veel technische hoogstandjes, en snelle aanvallen
Egypte gewonnen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens op lijken hahaha
Gisteren was uit mijn hoofd, egypte tegen... uh.. cameroen
ja, was op eurosport
jammer dat ivoorkust niet speelde, die spelen meestal wel opertunistischquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens op lijken hahaha
Gisteren was uit mijn hoofd, egypte tegen... uh.. cameroen
ja, was op eurosport
das iedere dag eigelijk wel hahaquote:
quote:
maar ja dat had je op het werk dan ook niet toch? of genoeg andere taken daar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Dat is heel handig, zeker als je merkt dat het Internet er op de zaak uitligt...
Dus ik kan ff niks
ga je al een tatoo laten zetten ?quote:
Een tattoo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je al een tatoo laten zetten ?
Ik werk nu even thuis omdat het werk een beetje te veel is geworden. (achterstand ook van collega's).quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ja dat had je op het werk dan ook niet toch? of genoeg andere taken daar?
nou ja 1 voordeel thuis kan je gewoon nog in GRTDOJW posten!
* Sgele staat klaar met brandblusserquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
even voeding testen
dadelijk brandalarm afgaat weet ik waarvan
een tatoo vd trainer, of sterspeler.quote:
ah vandaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een tatoo vd trainer, of sterspeler.
dan zitten er tenmiste 2 gasten met een tatoo (ik sta al bekend met de john de wolf tatoo natuurlijk)
zo werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele staat klaar met brandblusser
Eerhm..nee ik heb een tattoo met de 3 kruizen van Breda, en een maori ... maar zo ver ga ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een tatoo vd trainer, of sterspeler.
dan zitten er tenmiste 2 gasten met een tatoo (ik sta al bekend met de john de wolf tatoo natuurlijk)
* Sgele bergt brandblusser opquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo werkt
ff schroevendraaiers in tas pleuren en op naar diemen
ja niet fucken met john jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm..nee ik heb een tattoo met de 3 kruizen van Breda, en een maori ... maar zo ver ga ik niet.
Al heb ik bereveel respect voor je tattoo John de Wolf
Ik zeg toch dat ik respect hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja niet fucken met john ja
whahahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik respect heb![]()
En de kinders van tegenwoordig...als ze de tattoo zien... "heeee da's die man van dancing with the stars"![]()
Als ie dan in de rij staat bij een kassa, net zo'n sliding op hem maken als hij altijd deed in het veldquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha![]()
john zit hier elk jaar op de camping. kom hem bij de AH tegen enzo.
nee joh!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ie dan in de rij staat bij een kassa, net zo'n sliding op hem maken als hij altijd deed in het veld![]()
En als ie opkrabbelt zeggen..."ik heb zoveel van je geleerd vroeger"
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)er-faster-stro_music
Damn wat een plaat zeg
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Hahaha ja da's ook een goeie. "He John, je leek wel zo'n houthakker man! Da's toch geen dansen! Het leken wel schwalbes!"quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh!
"Heeeej das die gast uit dancing the stars, die loser!"
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, mijn mijn telefoon maakt kut kwaliteit foto's
Ligt ook nog een laptop bij, maarja...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
ASO!!
Diskette's??![]()
die delletjes gebruiken wij op 't werk ook
Me eigen pc staat nog uit beeld ookquote:
wow, leuke setup voor flight simulatorquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, mijn mijn telefoon maakt kut kwaliteit foto's
Fotoshop anders ook prima zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow, leuke setup voor flight simulator
Zo nog sneller mijn films binnen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz
http://tweakers.net/nieuws/51454
*naar winkel scheurt*quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:46 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 bestelt een mangothee bij TTTTTTT.
Heb ik gelukkig al een tijdje, maar ben meer blij met de download snelheidquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef Lynx666 het volgende:
Upgraden ze mijn upstream maar eens tot 2Mbit...
Mag ik ook nog een bakje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
*naar winkel scheurt*
*mangothee uit schap graait*
*terug scheurt*
aan Lynx666 geeft
Natuuuuuuurlijk!quote:
dan kan je tenmiste uit het raampje zwaaienquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fotoshop anders ook prima zo![]()
Je brengt me nog op ideeen zo
je bedoelt youtube neem ik aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo nog sneller mijn films binnen!
Ja zoiets ja, minder lang wachten tot hij heulemaal is vol "geladen"quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoelt youtube neem ik aan
whahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, minder lang wachten tot hij heulemaal is vol "geladen"
Inderdaad, die HD films duren me echt nog veeeeeeeeeeeeeul sta langquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha
hopelijk is het verhogen van je abbo een trend voor de rest van de providers.
heb nu al 20mbit, maja , het is nooit snel genoeg heh.
blue-ray duurt nu te lang
nou ben ff snacken,
Die heb ik al een jaar van Tele2quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo nog sneller mijn films binnen!
Dát noem ik servicequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
*naar winkel scheurt*
*mangothee uit schap graait*
*terug scheurt*
[afbeelding] aan Lynx666 geeft [afbeelding]
Qua download zit ik nu een paar maanden op z'n maxquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig al een tijdje, maar ben meer blij met de download snelheid [afbeelding]
2mb a sec is al traagquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik al een jaar van Tele2
Lekker hoor..downloaden met 2 MB/s
1mbit heb ik thuis ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dát noem ik service
Maar je had 'm met hetzelfde gemak ook gewoon uit de voorraadkast kunnen halen.
[..]
Qua download zit ik nu een paar maanden op z'n max, maar met m'n webservertje is elk bitje meer upstream mooi meegenomen. Zit nog altijd op 1Mbit...
ik ben altijd na een maaltijd moe. zeker als ik daarvoor weinig gedaan hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Arjan007 het volgende:
soms wat ik heeeeeeeel moe na de lunch, hebben jullie dat ook wel eens?
Dan mocht k al niet klagen met 2.3 mb/secquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik al een jaar van Tele2
Lekker hoor..downloaden met 2 MB/s
Normaal wel, maar vandaag niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef Arjan007 het volgende:
soms wat ik heeeeeeeel moe na de lunch, hebben jullie dat ook wel eens?
Ik moet dus toch maar eens gaan wisselen van provider dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan mocht k al niet klagen met 2.3 mb/sec![]()
Alleen voor af en toe een ftp servertjes draaien is die 2 mbit up wel handig
Jij bent alleen een stuk minder centjes kwijt dan ik hequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet dus toch maar eens gaan wisselen van provider dus
Wachten op glasvezel dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb liever dat ze mn upload verhogen eigelijk [afbeelding]
2mb up/down zou echt werelds wezen
chello 160 down, 100 upquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wachten op glasvezel dus.
100mbit up/down.
wij hebben glasvezel in hoek van holland. maar geen 100mbitquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wachten op glasvezel dus.
100mbit up/down.
als ze dat gaan invoeren, ga ik er echt serieus over denken om het te nemen.quote:
en bedankt voor deze info...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeennnnnnnnnn
tyfusrussen
beetje zitten schijten hier op de wc! zonder wc papier!!!! godverdomme!!! stinkt als de hel
sorry hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
en bedankt voor deze info...
* Sgele gooit z'n broodje weg
* Dr.Droxz schuift stieken een bakje thee toequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:05 schreef diertjuh het volgende:
hmm..ik wou dat het vijf uur was..dan kon ik naar huis toe.. *zucht*
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor!
ruilen ? ik je broodje, jij de lucht die hier rondhangt
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift stieken een bakje thee toe
WTF, als ik haar was zou ik 'm tegen z'n been aan pissenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
WTF! Je gaat je vriendin van 19 toch niet "uitlaten"
Meer info: HIER
Nee, ik ga gewoon gamen vanavond, stuk leukerquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
En ? doet er iemand nog mee vanavond met de IQ test ?
ik niet, maar wil wel even kijken hoe rasta rastelli mensen onder hypnose brengt.
lijkt me erg grappig
ah ik kom wel even kijken als je er op zit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon gamen vanavond, stuk leuker![]()
(heb inmiddels een stuk minder spierpijn van dat carten,
dus het gaat allemaal al weer wat beter hahahaha)
Eergisteren had ik door die spierpijn niets te zoeken op de COD4 server.. raakte echt geen moer..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik kom wel even kijken als je er op zit.
wou gisteren al komen, maar toen kwam er wat tussen
jullie gebruikten geen xfire toch ??
* WhiteLightning is moe, en weet het niet meer
rare boel!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eergisteren had ik door die spierpijn niets te zoeken op de COD4 server.. raakte echt geen moer..
Nee wij gebruiken geen xfire, omdat xfire nogal wat problemen geeft met COD4.
Als ik b.v mijn xfire open, word ik na een aantal minuten van de server af gegooid
Nope, gebruik mijn steam eigenlijk helemaal niet meer sinds ik COD4 speelquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rare boel!
ik heb alleen problemen met xfire en steam. dan gooit ie em eruit ja.
oh ja en met fraps als hij op de directx10 mode draait. maja dat ligt denk ik aan fraps
gebruik al jaren xfire met zowat elke game die uitkomt ,extreem makkelijk.
heb je geen steam aanstaan als je gaat gamen ?
haha, ja css speel ik vrijwel ook nooit meer. toch maar weer s doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, gebruik mijn steam eigenlijk helemaal niet meer sinds ik COD4 speel
(daar hoor ik veel mensen over klagen trouwens hahahaha).
Er zijn inderdaad ook problemen bekend met directx ofzo.
Ik speel trouwens toch bijna alleen maar op de server van FiA
en de rest van de leden ook, dus heb xfire niet echt zo hard nodig.
Ik had misschien 50 man in steam als friends staan ofzo,quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja css speel ik vrijwel ook nooit meer. toch maar weer s doen![]()
nee ik heb via xfire een aardig grote kennisenkring opgebouwd, dus het is nu een must eigelijk.
150+ man in mn lijst
zoals ik altijd tegen mijn collega's zeg als ze naar huis gaan:quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
Mijn waardige GRTDOJW collega's... ik heb in totaal 2 weken bijgewerkt... en kan ff vooruit zo.. Ik ga weg achter m'n schermpie en een filmpje erin knallen ofzo..
Fijne avond toegewenst... Ik die scheel ziet, groet jullie!
wat een lulkoek weer zeg...
nou zeg ik moet nog een uur en ben knetter moe, ik pak ff een bakkiequote:Op woensdag 23 januari 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
Mijn waardige GRTDOJW collega's... ik heb in totaal 2 weken bijgewerkt... en kan ff vooruit zo.. Ik ga weg achter m'n schermpie en een filmpje erin knallen ofzo..
Fijne avond toegewenst... Ik die scheel ziet, groet jullie!
wat een lulkoek weer zeg...
Ben ook aardig moe, zelfs mijn leidinggevende heeft niets te doen zeg maar....quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:56 schreef Arjan007 het volgende:
[..]
nou zeg ik moet nog een uur en ben knetter moe, ik pak ff een bakkie[ afbeelding ]
Dank u, dank u! Neem zelf natuurlijk ook een bakkie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Arjan007 het volgende:
de afbeelding was voor jou bedoelvolgens mij werkt de koffie wel gewoon een paar snel achteroveer tikken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel wennen ja. Maar wat heb je hiervoor gedaan dan? (school/stage/ander werk)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:18 schreef Arjan007 het volgende:
ik moet nog steeds een ebetje wennen aan de lange dagen eigenlijk. Werk pas nu voor de 3e week voor de volle 40 uur
Mijn hele schooltijd beviel me niet, IT opleidingen van "mijn" tijd waren niet echt "je van het",quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:24 schreef Arjan007 het volgende:
nou heb hiervoor MBO administratie gedaan en daarna een jaar HBO bedrijfseconomie maar dat beviel me niet. Dus eerst een lange vakantie gehad en toen toch opzoek naar werk gegaan (parttime) omdat ik nog niet zeker wist of ik weer een HBO opleiding wou doen. Heb toen 3 dagen in de week gewerkt (maandag, woensdag, vrijdag) voor een twee maanden en heb daarna een 40 uur contract gekregen. Dat is nu nu ongeveer 3 week geleden.
officieel "helpdesk", maar ik ondersteun hier maar 600 man ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Arjan007 het volgende:
Nou ik heb hier de mogelijkheid om cursussen te volgen enzo. HBO trekt mij niet echt meer maar het is wel een leuk papiertje maarja.
Voor een beginnende MBOer verdien ik wel redelijk en het is wel leuk werk. Ik doe de administratie voor een IT-bedrijf.
Wat doe jij dan?
vertel vertel.....quote:
owkee is goed, hou ik je aan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:33 schreef Seventees het volgende:
Lynda, ik heb de openingspost veranderd!
Draculettetje, wat heb je een drukke dag achter de rug! Lui op de bank met een kopje thee kan je wel gebruiken
Volgende week vertel ik je hoe mijn eerste week beviel. Promise!
heb me net te goed gedaan aan een mango, past dus niks meer bij nuquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef Seventees het volgende:
Zit hier met een glas Crystal Clear aan de ene, en een schaal popcorn aan de andere kant
ahaquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
nee, maar bijna klaar met huidig werk
nog vandaag, vrijdag, ma, di, wo en misschien do
jaja, al met nieuwe bedrijf uit eten geweest,quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahaschiet al op voor je dus
oh netjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, al met nieuwe bedrijf uit eten geweest,
laptop vd zaak heb ik al, telefoon wordt geregeld zijn ze nog mee bezig,
auto komt 31 jan, tankpasje komt er ook aan
gewoon zakelijk gebruik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh netjes![]()
kan je met die auto rijden wat je wilt, of ben je beperkt tot een aantal km per jaar ?
ah okequote:Op donderdag 24 januari 2008 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon zakelijk gebruik.
dus niet bedoeling om prive te rijden, en ik houd er mn eigen auto naast
ach jah, gister weer 400 km gereden ;pquote:
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijsquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, gister weer 400 km gereden ;p
waarvan de helft voor de zaak
mogguh!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
[..]
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijs
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Waar was je nou gisteren?
tja, en alleen in nederland gereden hequote:Op donderdag 24 januari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
[..]
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijs
ik was zeg maar gehypnotiseerd door rasta zonder de tv aan te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!
vanavond herkanzing doen ?
en hoeveel files heb je geteld ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, en alleen in nederland gereden he
pas op de terugweg op de a27 met de aansluiting op de a2 (de oprit was langzaam rijdend)quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hoeveel files heb je geteld ?
Krijg gisteren ook bezoek, maar heb alsnog even kunnen gamen hahahahquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!
vanavond herkanzing doen ?
Je kreeg de groenteboer zeker op bezoekquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was zeg maar gehypnotiseerd door rasta zonder de tv aan te zetten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kreeg de groenteboer zeker op bezoek
en de thee ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
* Sgele zet een dienblad met allerlei soorten koffie wegzelfs varianten van Droxz's specials
* Sgele zet thee wegquote:
niet weg zetten, maar erbij zettenquote:
tis nog vroegquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet weg zetten, maar erbij zetten
yummm lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
* Sgele zet een dienblad met allerlei soorten koffie wegzelfs varianten van Droxz's specials
neem dan wat koffie die je hebt weggezetquote:
quote:neem dan wat koffie die je hebt weggezet...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Ja inderdaad... ik lag in de trein gewoon te slapen
[..]bijdehandjes gegeten ofzo...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee eigenlijk alleen maar brood en thee
Ik ben zelf lang een "groenteboer" geweest als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha
heb je telepatische gaven ?
Ohjee, het is weer zo'n dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:28 schreef Lynx666 het volgende:
Blijf bij me uit de buurt. Ik heb een "Iedereen die me in de weg zit moet dood"-bui.
* Dr.Droxz bedankt Sgele!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
mogguh!quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben zelf lang een "groenteboer" geweest als je begrijpt wat ik bedoel
zeg hoe groot is die mp3 server bij jullie inmiddels ? volgens mij groter dan de hele radio3 studio bij mekaar hahaquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!![]()
p.s
Ik ben weer goed bezig, net even 10 gig mp3's van iemands laptop gecopieerd![]()
(en natuurlijk weten ze dat niet, ik moet onze MP3 server toch aanvullen of niets soms)
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohjee, het is weer zo'n dag? [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz bedankt Sgele!en pakt zijn "Droxz special"
*zucht* De goeie ouwe tijd ... altijd leuk...een grote kelder hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahahamja ik ga dit jaar een "tuintje" op mn balkon aanleggen
![]()
WTFquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
Man pleegt ontucht met keeshondjes
Uitgegeven: 23 januari 2008 17:15
AMSTERDAM - Een 68-jarige man heeft zich voor de politierechter moeten verantwoorden voor de seksuele handelingen die hij uitvoerde met de twee keeshondjes van zijn buurvrouw. B.K. uit Arkel bekende zijn daad onmiddellijk.
ANP
De Arkelnaar heeft afgelopen zomer de twee keeshondjes aan zijn geslachtsdeel laten likken. De eigenaresse van de honden eiste een schadevergoeding van tweeduizend euro. Zo valt te lezen in het Algemeen Dagblad.
De vrouw claimt dat ze door het voorval slecht kon slapen en daardoor niet in staat was haar werk uit te voeren. "Deze man moet gestraft worden, want hij heeft mijn leven vreselijk gemaakt", luidde haar verklaring.
Aantrekkelijk
De verdachte deed geen moeite zijn daad te ontkennen en liet bovendien op aangeven van de rechter blijken zijn buurvouw minstens zo aantrekkelijk te vinden als haar hondjes.
Hoewel reclassering vindt dat de man niet gestraft hoeft te worden omdat hij zich al erg schaamt, legde de rechter hem een geldboete op van tweehonderd euro. Het was de eerst boete die K. ooit kreeg. "Dit is echt één keer, maar nooit weer", zo reageerde hij.
hahahhahahahahahhaha
Neen niet echt, waar ging het dit keer over?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef Arjan007 het volgende:
jesus wa zijn er toch een mongolen op de wereld. Heeft er iemand gister undercover in nederland gezien?
WTF... die mensen moeten ze gewoon opsluitenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:57 schreef Arjan007 het volgende:
Het ging over homos in van die parken (gatver) en over een kerel die melk wou drinken uit de borst. Hij wou er 200 euro per minuut voor betalen en toen ze dat nie wouden wou hij graag met hun spelletjes spelen(dammen etc) en dan moesten hun in de kleren zitten en die kerel in zijn nakie haha. Voor 75 euro per uur lol
Tja, je hebt van die Die Hards hequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
jeetje wat waren jullie er vroeg bij vanmorgen
nee ik begon netquote:
Neen ik zit weer bij m'n ploegje op 't werkquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nog thuis aan het werk trouwens?
Trut...quote:
nee, niet de filmquote:
Maar wel een hoop bij kunnen werken toch, da's ook fijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neen ik zit weer bij m'n ploegje op 't werk
zo heet de kat van iemand die ik kenquote:
lees:quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neen ik zit weer bij m'n ploegje op 't werk
hopelijk komt die optijd danquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Maar wel een hoop bij kunnen werken toch, da's ook fijn
ik hoef niet naar het werk, tis weer therapie dag, ik zit op de taxi te wachten
ophangen aan hun testakelsquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:57 schreef Arjan007 het volgende:
Het ging over homos in van die parken (gatver) en over een kerel die melk wou drinken uit de borst. Hij wou er 200 euro per minuut voor betalen en toen ze dat nie wouden wou hij graag met hun spelletjes spelen(dammen etc) en dan moesten hun in de kleren zitten en die kerel in zijn nakie haha. Voor 75 euro per uur lol
dankquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hopelijk komt die optijd dan
succes met therapie
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahahamja ik ga dit jaar een "tuintje" op mn balkon aanleggen
![]()
Ja, klopt...wanneer kom je m'n pillen brengen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lees:
Neen ik zit weer in het gesticht tussen de mannen met de witte jassen
ik ook niet al wou ik dat wel altijd....quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, dat heb ik weer nooit gedaan
Valt wel mee hoor, gig of 70 maar hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg hoe groot is die mp3 server bij jullie inmiddels ? volgens mij groter dan de hele radio3 studio bij mekaar haha
ja zit nu op de afdeling hoogbegaafde,quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja, klopt...wanneer kom je m'n pillen brengen?
ah tijd om een externe van thuis mee te nemen dusquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, gig of 70 maar hoor
Volgens mij hebben wij het even over 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook niet al wou ik dat wel altijd....
als het zover is wil ik wel graag pic's zien hoor (ja ik zal geduld hebben)
70 gig aan muziek ...quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah tijd om een externe van thuis mee te nemen dus
volgens mij is het weer een dag dat het gehele GRTDOJW personeel melig isquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het even over 2 verschillende dingen![]()
(ik en WL hadden het over wietplanten, of jij ook... ?!... HELP!)
Nee joh, ik heb er hier toch 1 van mijn werk liggen (160 gig) diequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah tijd om een externe van thuis mee te nemen dus
ha ha ik had idd niet terug gelezen, maar ik bedoelde niet zo'n tuintje, alhoewel ik daar ook wel eens over nagedacht hebquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thuis doe ik het anders met een stuk minder hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
70 gig aan muziek ...
redelijk weinig jah
Cool, dan doe ik het nog wel ff met de koffie die we hier hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit nu op de afdeling hoogbegaafde,
dan nog de afdeling licht gestoorde, dan middel matige, dan de zwaar gestoorde.
dus jouw afdeling, de opgegeven gestoorde .... denk over 3 uur ofzo
mogguh!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:20 schreef lynda het volgende:
Laatste dag! weer vrolijk verder met werk overdragen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:20 schreef lynda het volgende:
Laatste dag! weer vrolijk verder met werk overdragen
Mogguh!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:25 schreef lynda het volgende:
[..]
In me vel![]()
ben amper meer online tegenwoordig en bevalt me wel.
ja mn balkon moet toch gevuld wordenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik heb al iets van 300gbquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
70 gig aan muziek ...
redelijk weinig jah
Als ze na een paar dagen lijkjes van vriendjes zien liggen, komen ze niet meer neequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja mn balkon moet toch gevuld worden
hopelijk komen die klotekatten vd buren dan ook niet meer
je brengt me nog op ideeenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze na een paar dagen lijkjes van vriendjes zien liggen, komen ze niet meer nee
Dat is wel heeeeeeeeul veelquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb al iets van 300gb
maar ben een liefhebber heh
Dude!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze na een paar dagen lijkjes van vriendjes zien liggen, komen ze niet meer nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |