officieel "helpdesk", maar ik ondersteun hier maar 600 man ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Arjan007 het volgende:
Nou ik heb hier de mogelijkheid om cursussen te volgen enzo. HBO trekt mij niet echt meer maar het is wel een leuk papiertje maarja.
Voor een beginnende MBOer verdien ik wel redelijk en het is wel leuk werk. Ik doe de administratie voor een IT-bedrijf.
Wat doe jij dan?
vertel vertel.....quote:
owkee is goed, hou ik je aan!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:33 schreef Seventees het volgende:
Lynda, ik heb de openingspost veranderd!
Draculettetje, wat heb je een drukke dag achter de rug! Lui op de bank met een kopje thee kan je wel gebruiken
Volgende week vertel ik je hoe mijn eerste week beviel. Promise!
heb me net te goed gedaan aan een mango, past dus niks meer bij nuquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef Seventees het volgende:
Zit hier met een glas Crystal Clear aan de ene, en een schaal popcorn aan de andere kant
ahaquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
nee, maar bijna klaar met huidig werk
nog vandaag, vrijdag, ma, di, wo en misschien do
jaja, al met nieuwe bedrijf uit eten geweest,quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahaschiet al op voor je dus
oh netjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, al met nieuwe bedrijf uit eten geweest,
laptop vd zaak heb ik al, telefoon wordt geregeld zijn ze nog mee bezig,
auto komt 31 jan, tankpasje komt er ook aan
gewoon zakelijk gebruik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh netjes![]()
kan je met die auto rijden wat je wilt, of ben je beperkt tot een aantal km per jaar ?
ah okequote:Op donderdag 24 januari 2008 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon zakelijk gebruik.
dus niet bedoeling om prive te rijden, en ik houd er mn eigen auto naast
ach jah, gister weer 400 km gereden ;pquote:
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijsquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, gister weer 400 km gereden ;p
waarvan de helft voor de zaak
mogguh!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
[..]
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijs
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Waar was je nou gisteren?
tja, en alleen in nederland gereden hequote:Op donderdag 24 januari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
[..]
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijs
ik was zeg maar gehypnotiseerd door rasta zonder de tv aan te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!
vanavond herkanzing doen ?
en hoeveel files heb je geteld ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, en alleen in nederland gereden he
pas op de terugweg op de a27 met de aansluiting op de a2 (de oprit was langzaam rijdend)quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hoeveel files heb je geteld ?
Krijg gisteren ook bezoek, maar heb alsnog even kunnen gamen hahahahquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!
vanavond herkanzing doen ?
Je kreeg de groenteboer zeker op bezoekquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was zeg maar gehypnotiseerd door rasta zonder de tv aan te zetten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kreeg de groenteboer zeker op bezoek
en de thee ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
* Sgele zet een dienblad met allerlei soorten koffie wegzelfs varianten van Droxz's specials
* Sgele zet thee wegquote:
niet weg zetten, maar erbij zettenquote:
tis nog vroegquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet weg zetten, maar erbij zetten
yummm lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
* Sgele zet een dienblad met allerlei soorten koffie wegzelfs varianten van Droxz's specials
neem dan wat koffie die je hebt weggezetquote:
quote:neem dan wat koffie die je hebt weggezet...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Ja inderdaad... ik lag in de trein gewoon te slapen
[..]bijdehandjes gegeten ofzo...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee eigenlijk alleen maar brood en thee
Ik ben zelf lang een "groenteboer" geweest als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha
heb je telepatische gaven ?
Ohjee, het is weer zo'n dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:28 schreef Lynx666 het volgende:
Blijf bij me uit de buurt. Ik heb een "Iedereen die me in de weg zit moet dood"-bui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |