kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijsquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, gister weer 400 km gereden ;p
waarvan de helft voor de zaak
mogguh!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
[..]
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijs
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Waar was je nou gisteren?
tja, en alleen in nederland gereden hequote:Op donderdag 24 januari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge droxz
[..]
kolere 400, das bijna vanaf hier naar parijs
ik was zeg maar gehypnotiseerd door rasta zonder de tv aan te zettenquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!
vanavond herkanzing doen ?
en hoeveel files heb je geteld ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, en alleen in nederland gereden he
pas op de terugweg op de a27 met de aansluiting op de a2 (de oprit was langzaam rijdend)quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en hoeveel files heb je geteld ?
Krijg gisteren ook bezoek, maar heb alsnog even kunnen gamen hahahahquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, kreeg op een gegeven moment bezoek, en van al wat ik savonds geplanned had, kwam weer niets van terrecht!
vanavond herkanzing doen ?
Je kreeg de groenteboer zeker op bezoekquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was zeg maar gehypnotiseerd door rasta zonder de tv aan te zetten
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kreeg de groenteboer zeker op bezoek
en de thee ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
* Sgele zet een dienblad met allerlei soorten koffie wegzelfs varianten van Droxz's specials
* Sgele zet thee wegquote:
niet weg zetten, maar erbij zettenquote:
tis nog vroegquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet weg zetten, maar erbij zetten
yummm lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
1 goedemorgen
* Sgele zet een dienblad met allerlei soorten koffie wegzelfs varianten van Droxz's specials
neem dan wat koffie die je hebt weggezetquote:
quote:neem dan wat koffie die je hebt weggezet...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Ja inderdaad... ik lag in de trein gewoon te slapen
[..]bijdehandjes gegeten ofzo...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee eigenlijk alleen maar brood en thee
Ik ben zelf lang een "groenteboer" geweest als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha
heb je telepatische gaven ?
Ohjee, het is weer zo'n dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:28 schreef Lynx666 het volgende:
Blijf bij me uit de buurt. Ik heb een "Iedereen die me in de weg zit moet dood"-bui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |