Ik zeg toch dat ik respect hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja niet fucken met john ja
whahahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik respect heb![]()
En de kinders van tegenwoordig...als ze de tattoo zien... "heeee da's die man van dancing with the stars"![]()
Als ie dan in de rij staat bij een kassa, net zo'n sliding op hem maken als hij altijd deed in het veldquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha![]()
john zit hier elk jaar op de camping. kom hem bij de AH tegen enzo.
nee joh!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ie dan in de rij staat bij een kassa, net zo'n sliding op hem maken als hij altijd deed in het veld![]()
En als ie opkrabbelt zeggen..."ik heb zoveel van je geleerd vroeger"
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)er-faster-stro_music
Damn wat een plaat zeg
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Hahaha ja da's ook een goeie. "He John, je leek wel zo'n houthakker man! Da's toch geen dansen! Het leken wel schwalbes!"quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee joh!
"Heeeej das die gast uit dancing the stars, die loser!"
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, mijn mijn telefoon maakt kut kwaliteit foto's
Ligt ook nog een laptop bij, maarja...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
ASO!!
Diskette's??![]()
die delletjes gebruiken wij op 't werk ook
Me eigen pc staat nog uit beeld ookquote:
wow, leuke setup voor flight simulatorquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, mijn mijn telefoon maakt kut kwaliteit foto's
Fotoshop anders ook prima zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow, leuke setup voor flight simulator
Zo nog sneller mijn films binnen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz
http://tweakers.net/nieuws/51454
*naar winkel scheurt*quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:46 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 bestelt een mangothee bij TTTTTTT.
Heb ik gelukkig al een tijdje, maar ben meer blij met de download snelheidquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:39 schreef Lynx666 het volgende:
Upgraden ze mijn upstream maar eens tot 2Mbit...
Mag ik ook nog een bakje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
*naar winkel scheurt*
*mangothee uit schap graait*
*terug scheurt*
aan Lynx666 geeft
Natuuuuuuurlijk!quote:
dan kan je tenmiste uit het raampje zwaaienquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fotoshop anders ook prima zo![]()
Je brengt me nog op ideeen zo
je bedoelt youtube neem ik aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo nog sneller mijn films binnen!
Ja zoiets ja, minder lang wachten tot hij heulemaal is vol "geladen"quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoelt youtube neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |