* Door vacht heen woelt en bakje vers water klaar zet*quote:
Half 10. Thuis aangekomen of op je werkplek in slaap gevallen?quote:Ik hoop dat ik hier om 20.00u weg kan...
En dan heb ik nog geen hap gegeten.
Welk bedrijf is dat, da heb ik ook allemaalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net terug van het eten met nieuwe werk
voel nu al thuis daar
laptop vd zaak heb ik, auto op de 31ste, telefoon komt eraan Kan niet beter
bedrijf in Bredaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Welk bedrijf is dat, da heb ik ook allemaal
Neuh... te verquote:
whehe , strak planquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:38 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben gewoon klaar wakker
volgens mij rust ik teveel uit op mn werk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe , strak plan
nou hier hebben ze de filter er weer opgegooid , vanalles is ineens weer geblocked
nou relaxed ff touren dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar FOK! nog niet
ik moet vandaag eigenlijk naar Diemen voor een nieuwe voeding in de pc, ben alleen de voeding kwijt die ik op voorraad had liggen
mja, en dan klein stukje omrijden denk ik in verband met de FOK!Stokquote:
mja weet niet hoe het daar is, maar hier is voor de ochtend regen voorspeldquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, en dan klein stukje omrijden denk ik in verband met de FOK!Stok
Anders toch niks te doen
ben je op de schaats vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2008 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
hier is nu nog droog, waar het gisteravond aan het vriezen was
ja, over de snelwegquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je op de schaats vandaag![]()
hey, horen we jou ook weer isquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Vandaag druk op werk met geboortekaartje zoessie
daarna wat werk doen denk ik
dan naar arbeidsdeskundige UWV
dan weer vrij
aah okquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja ik kom zo af en toe wel eens voorbij rollen!
eerst komend half jaar nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:06 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal
Crazy, jij maakt nu mijn geliefde Breda onveilig met je nieuwe auto van de zaak?
alsof ik nu de weg nog weet.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
niet te veel rollen he
anders wordt je nog duizelig
heb je die ooit geweten ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alsof ik nu de weg nog weet.....
geeft niks moppiequote:
pffffieuw gelukkig maarquote:
toppiequote:Op woensdag 23 januari 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pffffieuw gelukkig maar
en tot nu toe brengt de auto (zonder navigatie) me ook altijd weer waar ik wezen moet
mazzelaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
ik gaat ff vpn-nen, ik kom zo bij u terug van de pc van m'n werk(wederom lekker thuis werken vandaag
)
ik dadelijk alleen de auto nog startenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
dan gaat ik ff mn tandenpoetsen
en dan op naar het werk....
Sony ericsson P1iquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Diertjuh!
wat voor foontje??
Je hebt er talent voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen diertjuh!
orange ?? hahaha
ja sorry, ik dacht doe je stomme mede-school-genoot ff na
Time until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)quote:
lekker!quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:58 schreef Seventees het volgende:
Mogge!
1 uur gaan slapen, 7 uur weer wakker... Dat kan niet genoeg zijn
Wie heeft er zin in een bakkie?
GOEDEMORGENquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lekker!![]()
p.s goede mogguh allemaal!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lekker!![]()
p.s goede mogguh allemaal!
mogguh Sgele!quote:
Zoveel koffie heb ik wel nodig ja, goede morgen Arjan!quote:
Dank u, dank u!quote:
Rooibostheequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u, dank u!![]()
Wilt u zelf ook iets?
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje Rooibosthee neer voor Seven!quote:
.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gooit een emmer koekjes de vloer op...
eet u smakelijk
als het goed is wel jahquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik hoop wel dat je eerst de vloer gestofzuigd hebt
anders is het meer dan alleen koekjes wat je naar binnen gooitquote:
je kan je eigen lanparty op je bureau houden hahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik een aso als ik 3e pc's en 5 monitoren op mijn buro heb staan?![]()
Er zit nog een deksel op de emmerquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ik hoop wel dat je eerst de vloer gestofzuigd hebt
Oja, er ligt nu ook een een laptop naast waar ik wat mee moet doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan je eigen lanparty op je bureau houden haha
o okquote:
Heb haar nog niet gesproken vandaagquote:
Die zal in een pest humeur zijn denk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gesproken vandaag
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
zooo telefoon centrale ligt er hier uit
kaartje voor mn zus is aangepast
werk ligt in een kast waar ik niet bij kan
gaat lekker
dat moeten we zien dan hequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja, er ligt nu ook een een laptop naast waar ik wat mee moet doen
p.s net een foto gemaakt, best aso dit
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die zal in een pest humeur zijn denk...
Daarvoor had ik die laptop gepakt om via blauwtand dat plaatje over te zetten...quote:
das best wel kut jah :pquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarvoor had ik die laptop gepakt om via blauwtand dat plaatje over te zetten...
zit er gvd geen blauwtand op deze laptop GVD $%#$%@Q#$%
* Dr.Droxz zet een overheerlijk bakje roosbosthee neer voor draculettetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
ow en zag ik daar rooibos thee voorbij komen?
Vooral vragen wat voor supporters dat zijn... voor het einde het stadion uitwandelen enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?
nee had je arsenal moeten zien, verliezen met 5-1 van tottingham gisteren.
berbatov wat een speler zeg![]()
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?
nee had je arsenal moeten zien, verliezen met 5-1 van tottingham gisteren.
berbatov wat een speler zeg![]()
Afrika Cup is best leuk om te kijken. Veel technische hoogstandjes, en snelle aanvallenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zeg
mja arsenal stelde zich op als een zwak lammetje. totaal overklast. en dat bij een derbyquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vooral vragen wat voor supporters dat zijn... voor het einde het stadion uitwandelen enzo
Ja ik heb net de hoogtepunten bekeken...goeiendag zeg...Berbatov is idd een geweldenaar!
oh dat was op eurosport niet ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zeg
Ik vond het echt nergens op lijken hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afrika Cup is best leuk om te kijken. Veel technische hoogstandjes, en snelle aanvallen
Egypte gewonnen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens op lijken hahaha
Gisteren was uit mijn hoofd, egypte tegen... uh.. cameroen
ja, was op eurosport
jammer dat ivoorkust niet speelde, die spelen meestal wel opertunistischquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens op lijken hahaha
Gisteren was uit mijn hoofd, egypte tegen... uh.. cameroen
ja, was op eurosport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |