Vooral vragen wat voor supporters dat zijn... voor het einde het stadion uitwandelen enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?
nee had je arsenal moeten zien, verliezen met 5-1 van tottingham gisteren.
berbatov wat een speler zeg![]()
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , je wilt het er zeker inwrijven ?
nee had je arsenal moeten zien, verliezen met 5-1 van tottingham gisteren.
berbatov wat een speler zeg![]()
Afrika Cup is best leuk om te kijken. Veel technische hoogstandjes, en snelle aanvallenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zeg
mja arsenal stelde zich op als een zwak lammetje. totaal overklast. en dat bij een derbyquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vooral vragen wat voor supporters dat zijn... voor het einde het stadion uitwandelen enzo
Ja ik heb net de hoogtepunten bekeken...goeiendag zeg...Berbatov is idd een geweldenaar!
oh dat was op eurosport niet ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren voor de afwisseling voetbal gekeken, die afrika cub ofzo... die gasten spelen vaag voetbal zeg
Ik vond het echt nergens op lijken hahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Afrika Cup is best leuk om te kijken. Veel technische hoogstandjes, en snelle aanvallen
Egypte gewonnen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens op lijken hahaha
Gisteren was uit mijn hoofd, egypte tegen... uh.. cameroen
ja, was op eurosport
jammer dat ivoorkust niet speelde, die spelen meestal wel opertunistischquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vond het echt nergens op lijken hahaha
Gisteren was uit mijn hoofd, egypte tegen... uh.. cameroen
ja, was op eurosport
das iedere dag eigelijk wel hahaquote:
quote:
maar ja dat had je op het werk dan ook niet toch? of genoeg andere taken daar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Dat is heel handig, zeker als je merkt dat het Internet er op de zaak uitligt...
Dus ik kan ff niks
ga je al een tatoo laten zetten ?quote:
Een tattoo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je al een tatoo laten zetten ?
Ik werk nu even thuis omdat het werk een beetje te veel is geworden. (achterstand ook van collega's).quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ja dat had je op het werk dan ook niet toch? of genoeg andere taken daar?
nou ja 1 voordeel thuis kan je gewoon nog in GRTDOJW posten!
* Sgele staat klaar met brandblusserquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
even voeding testen
dadelijk brandalarm afgaat weet ik waarvan
een tatoo vd trainer, of sterspeler.quote:
ah vandaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een tatoo vd trainer, of sterspeler.
dan zitten er tenmiste 2 gasten met een tatoo (ik sta al bekend met de john de wolf tatoo natuurlijk)
zo werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele staat klaar met brandblusser
Eerhm..nee ik heb een tattoo met de 3 kruizen van Breda, en een maori ... maar zo ver ga ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een tatoo vd trainer, of sterspeler.
dan zitten er tenmiste 2 gasten met een tatoo (ik sta al bekend met de john de wolf tatoo natuurlijk)
* Sgele bergt brandblusser opquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo werkt
ff schroevendraaiers in tas pleuren en op naar diemen
ja niet fucken met john jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm..nee ik heb een tattoo met de 3 kruizen van Breda, en een maori ... maar zo ver ga ik niet.
Al heb ik bereveel respect voor je tattoo John de Wolf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |