das iedere dag eigelijk wel hahaquote:
quote:
maar ja dat had je op het werk dan ook niet toch? of genoeg andere taken daar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Dat is heel handig, zeker als je merkt dat het Internet er op de zaak uitligt...
Dus ik kan ff niks
ga je al een tatoo laten zetten ?quote:
Een tattoo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je al een tatoo laten zetten ?
Ik werk nu even thuis omdat het werk een beetje te veel is geworden. (achterstand ook van collega's).quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ja dat had je op het werk dan ook niet toch? of genoeg andere taken daar?
nou ja 1 voordeel thuis kan je gewoon nog in GRTDOJW posten!
* Sgele staat klaar met brandblusserquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
even voeding testen
dadelijk brandalarm afgaat weet ik waarvan
een tatoo vd trainer, of sterspeler.quote:
ah vandaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een tatoo vd trainer, of sterspeler.
dan zitten er tenmiste 2 gasten met een tatoo (ik sta al bekend met de john de wolf tatoo natuurlijk)
zo werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele staat klaar met brandblusser
Eerhm..nee ik heb een tattoo met de 3 kruizen van Breda, en een maori ... maar zo ver ga ik niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een tatoo vd trainer, of sterspeler.
dan zitten er tenmiste 2 gasten met een tatoo (ik sta al bekend met de john de wolf tatoo natuurlijk)
* Sgele bergt brandblusser opquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo werkt
ff schroevendraaiers in tas pleuren en op naar diemen
ja niet fucken met john jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eerhm..nee ik heb een tattoo met de 3 kruizen van Breda, en een maori ... maar zo ver ga ik niet.
Al heb ik bereveel respect voor je tattoo John de Wolf
Ik zeg toch dat ik respect hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja niet fucken met john ja
whahahahaquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik respect heb![]()
En de kinders van tegenwoordig...als ze de tattoo zien... "heeee da's die man van dancing with the stars"![]()
Als ie dan in de rij staat bij een kassa, net zo'n sliding op hem maken als hij altijd deed in het veldquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha![]()
john zit hier elk jaar op de camping. kom hem bij de AH tegen enzo.
nee joh!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ie dan in de rij staat bij een kassa, net zo'n sliding op hem maken als hij altijd deed in het veld![]()
En als ie opkrabbelt zeggen..."ik heb zoveel van je geleerd vroeger"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |