We hebben dus twee plussen en aan de andere kant de nog uit te brengen film van Wilders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nummer 1 bondgenoot van het westen en kapitalisme tegen communisme?
een aantal Nobelprijswinnaars?
Van mij hoeft 'dat Islamitische' in deze context er niet bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Schrap dan maar voortaan Islamitische ten gunste van Arabische.
Ik denk dat je pas mag beginnen met vergelijken als hij een emmy of een nobelprijs wint.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
We hebben dus twee plussen en aan de andere kant de nog uit te brengen film van Wilders.
Ik ben benieuwd aan welke kant het gewicht doorslaat.
De reactie waar jij op reageert ging dan ook niet om jouw persoon, niet eens om jouw reactie, maar iemand anders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Van mij hoeft 'dat Islamitische' in deze context er niet bij.
Het waren geen Nobelprijzen voor de geneeskunde, hè?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar C&H?
Verlicht me. Wat hebben de moslims verbeterd en uitgewerkt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Minus bewaring, verbetering en uitwerken door de moslims terwijl het voor de Europeanen verloren was gegaan en in vele gevallen verbannen door de Kerk?
Vrede babyquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het waren geen Nobelprijzen voor de geneeskunde, hè?
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De reactie waar jij op reageert ging dan ook niet om jouw persoon, niet eens om jouw reactie, maar iemand anders.
Dan moeten we echt naar een andere topic, ik ga weer over Wilders chatten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Verlicht me. Wat hebben de moslims verbeterd en uitgewerkt?
Dat gedeelte niet hier. OK.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:32 schreef Triggershot het volgende:
Maarre, Dam, wellicht in een andere topic verder goed?
Vanuit mijn perspectief heeft hij ongelijk en geen idee waar over hij het heeft als hij spreekt over de 'dhimmi' en de Koran facistisch noemen is de koran niet begrijpen, dan heb ik het niet over alle tolerante en vredelievende verzen in de Koran maar dat Facisme en Sharia nooit had in hand kunnen gaan, al ziet Wilders het als een keuze tussen aids en kanker, zijn totaal verschillende gedachtengoeden, maar daarentegen hoe kan je iemand die de Koran zo beleeft en interpreteert - stilstaande van binnen zijn perspectief - ongelijk geven als hij er tegen actie voertquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:31 schreef damian5700 het volgende:
Wat vind je van het Volkskrant artikel van Wilders?
Best een zwak blabla-antwoord, je draait er nogal omheen. Probeer ook eens wat kortere zinnen te maken (iig meer dan één zin).quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief heeft hij ongelijk en geen idee waar over hij het heeft als hij spreekt over de 'dhimmi' en de Koran facistisch noemen is de koran niet begrijpen, dan heb ik het niet over alle tolerante en vredelievende verzen in de Koran maar dat Facisme en Sharia nooit had in hand kunnen gaan, al ziet Wilders het als een keuze tussen aids en kanker, zijn totaal verschillende gedachtengoeden, maar daarentegen hoe kan je iemand die de Koran zo beleeft en interpreteert - stilstaande van binnen zijn perspectief - ongelijk geven als hij er tegen actie voert
Hier valt toch niks op af te dingen?quote:Zo beweert de grootmoefti van Syrië dat als het na uitzending van mijn film tot rellen komt, ik daarvoor verantwoordelijk zou zijn. Dat is niet alleen een schoolvoorbeeld van de typisch islamitische houding van wijzen naar de ander en nooit de hand in eigen boezem steken, maar is bovenal in strijd met de westerse rechtsbeginselen. Het is ook bij voorbaat goedpraten van geweld. Het is de wereld op zijn kop.
Geweldig, menen dat ik er omheen draai met semi oneliners.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Best een zwak blabla-antwoord, je draait er nogal omheen. Probeer ook eens wat kortere zinnen te maken.
[..]
Hier valt toch niks op af te dingen?
1. Op onderstaande quote valt toch niks af te dingen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geweldig, menen dat ik er omheen draai met semi oneliners.
Waarom reageer ik hierop?
2. Wat bedoel je met onderstaande quote? Ik snap er niks van. Hoe kan je nou weer 'stilstaan binnen een perspectief'?quote:Zo beweert de grootmoefti van Syrië dat als het na uitzending van mijn film tot rellen komt, ik daarvoor verantwoordelijk zou zijn. Dat is niet alleen een schoolvoorbeeld van de typisch islamitische houding van wijzen naar de ander en nooit de hand in eigen boezem steken, maar is bovenal in strijd met de westerse rechtsbeginselen. Het is ook bij voorbaat goedpraten van geweld. Het is de wereld op zijn kop.
3. Beweer je nou dat er niks mis is met de sharia omdat het niet van oorsprong facistisch is?quote:maar daarentegen hoe kan je iemand die de Koran zo beleeft en interpreteert - stilstaande van binnen zijn perspectief - ongelijk geven als hij er tegen actie voert
Wat heb ik met je quote te maken? Reageer op dingen die uit mijn mond komen, niet anders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Op onderstaande quote valt toch niks af te dingen?
Dat Wilders op zijn eigen manier gelijk heeft ? ' binnen zijn perspectief'quote:2. Wat bedoel je met onderstaande quote? Ik snap er niks van.
Vertel me wat jij fout vindt in de Sharia, praten we daarna verder.quote:3. Beweer je nou dat er niks mis is met de sharia omdat het niet van oorsprong facistisch is?
Gelieve te lezen wat er staat, vanuit mijn perspectief heeft hij de Koran niet begrepen, omdat de interpretaties die hij er op na houdt er niet in staan.quote:4. Zeggen dat iemand de Koran niet begrijpt als hem een andere mening is toegedaan lijkt me een beetje kortzichtig. Het is toch waar dat er vele haatdragende verzen jegens (bijv.) ongelovigen in de Koran staan?
Ow, oke.quote:En reageer a.u.b. inhoudelijk.
Je draait er omheen, geef eens normaal antwoord als je replied? :Squote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat heb ik met je quote te maken? Reageer op dingen die uit mijn mond komen, niet anders.
[..]
Dat Wilders op zijn eigen manier gelijk heeft ? ' binnen zijn perspectief'
[..]
Vertel me wat jij fout vindt in de Sharia, praten we daarna verder.
[..]
Gelieve te lezen wat er staat, vanuit mijn perspectief heeft hij de Koran niet begrepen, omdat de interpretaties die hij er op na houdt er niet in staan.
Ja prima, indd haatdragende verzen jegens ongelovigen, met knippen en plakken, zo kan ik ook rechtvaardigen om niet 5 maal per dag te bidden.
[..]
Ow, oke.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Je draait er omheen, geef eens normaal antwoord als je replied? :S
Daar heeft Wilders inderdaad gelijk in, al zou hij kunnen luisteren naar argumenten waarom zij zijn uitspraken als kwetsend ervaren. Maar ik denk inderdaad dat zo'n discussie geen zin heeft, en nu? Heeft Wilders daarmee een punt gemaakt waarmee we wat kunnen of wat nieuws is? Moet dat bewezen worden? Met Wilders valt toch ook niet te praten, die wil nota bene de Koran verbiedenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan heeft Wilders ook gelijk als hij die discussie niet aangaat.
Voor die mensen is hun religie geen punt van discussie, ze hebben bij voorbaat al gelijk, dus?
Nou, jij zegt dit: "Vanuit mijn perspectief heeft hij ongelijk." Dan vraag ik: heeft hij ook ongelijk wat betreft die quote? Dat is toch een normale vraag?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Triggershot het volgende:
Wat heb ik met je quote te maken? Reageer op dingen die uit mijn mond komen, niet anders.
Ik geef aan in welke punten ik vind dat hij ongelijk heeft, het is niet zomaar een stelling als 'hij heeft gewoon ongelijk, punt!' het is dan ook geen allesomvattende stelling dat hij ongelijk heeft met al zijn punten, zie dan ook de voorbeelden die ik noem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, jij zegt dit: "Vanuit mijn perspectief heeft hij ongelijk." Dan vraag ik: heeft hij ook ongelijk wat betreft die quote? Dat is toch een normale vraag?
Zeker wel. Waarom is dat typisch islamitisch? Dat is nou weer dat akelige stigmatiserende toontje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Op onderstaande quote valt toch niks af te dingen?
[..]
www.knuffelgeert.nlquote:Moslims knuffelen Wilders
AMSTERDAM (ANP) - In tegenstelling dat wat hij waarschijnlijk verwacht, beginnen een aantal vertegenwoordigers van moslimorganisaties een knuffelactie tegen Geert Wilders. Tweede Kamerlid (PvdA) Samira Bouchibti en Esmaa Alariachi van de Meiden van Halal geven woensdagavond de aftrap na een debat over de filmplannen van de PVV-politicus.
De initiatiefnemers, Marokko.nl en Academica Islamica, overhandigen Bouchibti een knuffelbeer en een 'Wilders-vriendelijke' Koran. Zij zal die dan vervolgens in de Tweede Kamer aan hem aanbieden. Verder kunnen mensen via internet (www.knuffelgeert) een knuffel sturen aan de politicus.
ghehe zal wel heel veel hatespam bij Wilders binnen komen nu. Ik vraag me overigens af of deze manier van spammen legaal is.quote:
Een knuffelbeer geven aan Wilders? Je hoeft geen genie (zoals ik, Montov, tot uw dienst) te zijn om te voorspellen wat er dan gaat gebeuren.quote:
quote:
Religie en wetenschap helpen elkaar niet altijd naar de klote. Case in point: de middeleeuwen; heel west-europa (e.v.) stond toen voornamelijk in teken van het christelijke, met een zeer langzame ontwikkeling als gevolg (zelfs eigenlijk een soort van culturele recessie).quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Verlicht me. Wat hebben de moslims verbeterd en uitgewerkt?
tuurlijk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker wel. Waarom is dat typisch islamitisch? Dat is nou weer dat akelige stigmatiserende toontje.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Religie en wetenschap helpen elkaar niet altijd naar de klote. Case in point: de middeleeuwen; heel west-europa (e.v.) stond toen voornamelijk in teken van het christelijke, met een zeer langzame ontwikkeling als gevolg (zelfs eigenlijk een soort van culturele recessie).
Hiertijdens waren het juist de Moslims die significante wetenschappelijke vorderingen maakten, en de huidige kennis bewaarden terwijl het er bij 'ons' juist op de brandstapel ging. Het is altijd aan de mensen hoe zij invulling geven aan religie, nooit andersom.
ze begonnen voorvarend dat klopt. nou ja alles afgekeken van de bijbel (mohammed was niet alleen een pedofiel maar ook een christen) met een geweldadig en vrouw onterend sausje eroverheen en zie daar de islam is geborenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Religie en wetenschap helpen elkaar niet altijd naar de klote. Case in point: de middeleeuwen; heel west-europa (e.v.) stond toen voornamelijk in teken van het christelijke, met een zeer langzame ontwikkeling als gevolg (zelfs eigenlijk een soort van culturele recessie).
Hiertijdens waren het juist de Moslims die significante wetenschappelijke vorderingen maakten, en de huidige kennis bewaarden terwijl het er bij 'ons' juist op de brandstapel ging. Het is altijd aan de mensen hoe zij invulling geven aan religie, nooit andersom.
Mohammed een Christen, ik heb vele domme reacties gezien vandaag, maar jij brengt wel een nieuwe hoogtepunt moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze begonnen voorvarend dat klopt. nou ja alles afgekeken van de bijbel (mohammed was niet alleen een pedofiel maar ook een christen) met een geweldadig en vrouw onterend sausje eroverheen en zie daar de islam is geborenechter zijn ze daarna vrijwel tot stilstand gekomen als het gaat om wetenschap, ontwikkeling enz enz. ze lopen nu pak um beet 1000 jaar achter
Er zijn zaken binnen de islam waarvan Wilders, en sommige andere politici vinden dat die niet binnen onze samenleving thuishoren, c.q. getolereerd moeten worden. Welke zaken dat zijn en of IK dat ook vind, doet er dan even niet toe. Maar, aangezien moslims vinden dat alles wat in de koran staat onaantastbaar is, is een dialoog dus niet mogelijk. M.a.w. Nederlanders moeten maar alles accepteren wat moslims op grond van hun boekje eisen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daar heeft Wilders inderdaad gelijk in, al zou hij kunnen luisteren naar argumenten waarom zij zijn uitspraken als kwetsend ervaren. Maar ik denk inderdaad dat zo'n discussie geen zin heeft, en nu? Heeft Wilders daarmee een punt gemaakt waarmee we wat kunnen of wat nieuws is? Moet dat bewezen worden? Met Wilders valt toch ook niet te praten, die wil nota bene de Koran verbiedenKunnen islamieten daar nog wat aan doen dan door middel van een goed gesprek denk je? De onwil komt van twee kanten hoor.
Wat was hij dan van geboorte?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed een Christen, ik heb vele domme reacties gezien vandaag, maar jij brengt wel een nieuwe hoogtepunt moet ik zeggen.
Voor de Islam liep het allemaal op rolletjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, en voor het “gezeik” van Wilders liep het allemaal op rolletjes.
Een Ismaeliet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat was hij dan van geboorte?
Jezus was een Jood.
lees de bijbel eens en je weet genoeg (ervanuitgaande dat je de koran gelezen hebt) hij was iig christen tot hij zijn land is uitgegooid. maar dit is allemaal offtopicquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed een Christen, ik heb vele domme reacties gezien vandaag, maar jij brengt wel een nieuwe hoogtepunt moet ik zeggen.
Waarom moet ik de Bijbel lezen, lees jij nou maar de Koran, aan hand daarvan wordt bepaald wat Mohammed was, maar goed, wat de Romeinen, Perzen, Arabieren, Turken, Grieken etc Mohammed toentertijd niet hebben toegeschreven zal jij wel weten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lees de bijbel eens en je weet genoeg (ervanuitgaande dat je de koran gelezen hebt) hij was iig christen tot hij zijn land is uitgegooid. maar dit is allemaal offtopic
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Gia het volgende:
Sorry, maar er zijn grenzen aan wat wij moeten tolereren en die zijn langzaamaan wel bereikt.
been there done that got the T-shirt en wordt er nog steeds misselijk van als ik eraan terug denkquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom moet ik de Bijbel lezen, lees jij nou maar de Koran, aan hand daarvan wordt bepaald wat Mohammed was, maar goed, wat de Romeinen, Perzen, Arabieren, Turken, Grieken etc Mohammed toentertijd niet hebben toegeschreven zal jij wel weten.
Ach, we hebben de herinneringen nog altijd, verder OT.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
been there done that got the T-shirt en wordt er nog steeds misselijk van als ik eraan terug denk
Ik raad als therapie de burka babes aan:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]Lieve Gia, daar ga jij helemaal niet over. Je bent zo bang voor die moslima's. Zoiu je niet gewoon in therapie gaan tegen je angsten. je doet alsof je dagelijks onder de voet wordt gelopen door moslims.
Straks komt er nog een.......... - hoezo bang
het zou humor zijn als het geen kern van waarheid bevattequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Ik raad als therapie de burka babes aan:
[ afbeelding ]
Het gaat er wel degelijk om wie zich aan wie moet aanpassen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]Lieve Gia, daar ga jij helemaal niet over. Je bent zo bang voor die moslima's. Zoiu je niet gewoon in therapie gaan tegen je angsten. je doet alsof je dagelijks onder de voet wordt gelopen door moslims.
Straks komt er nog een.......... - hoezo bang
Op welke manier eisen ze een steeds grotere positie op?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er wel degelijk om wie zich aan wie moet aanpassen.
Lange tenen van moslims hebben al zelfcensuur in de hand gewerkt en de vraag is of Nederland genoeg culturele bagage dan wel simpelweg de lef heeft weerstand te bieden aan een steeds groter wordende groep moslims die ook een steeds grotere positie in de Nederlandse samenleving opeisen.
Ik verwacht, dat ze een steeds grotere positie opeisen in deze samenleving, omdat de groep simpelweg groter wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Op welke manier eisen ze een steeds grotere positie op?
Verder moeten we ons allemaal aan elkaar aanpassen.
En ik merk echt geen ruk van zelfcensuur en zo, dat is allemaal van dat gepapegaai.
ik ga me echt niet aanpassen hoor... als ik bij iemand op visite ga dan pas ik me aan, hun komen naar nederland en mogen zich aanpassen. wel kunnen we rekening houden met een ander zijn cultuur. de islam valt daar voor mij buiten daaar ik geen sektes ondersteunquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Op welke manier eisen ze een steeds grotere positie op?
Verder moeten we ons allemaal aan elkaar aanpassen.
En ik merk echt geen ruk van zelfcensuur en zo, dat is allemaal van dat gepapegaai.
is een vergelijkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:21 schreef Yildiz het volgende:
Als mensen in Nederland wonen, zijn ze dan allemaal op visite bij GewoneMan?
Bij mij komen ze namelijk nooit over de vloer ofzo...
Als ik mensen op visite krijg probeer ik ze goed te behandelen en zich thuis te laten voelen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ga me echt niet aanpassen hoor... als ik bij iemand op visite ga dan pas ik me aan, hun komen naar nederland en mogen zich aanpassen. wel kunnen we rekening houden met een ander zijn cultuur. de islam valt daar voor mij buiten daaar ik geen sektes ondersteun
Als jij je niet wilt aanpassen, dan vind ik dat behoorlijk asociaal. Het is een beetje de arrogantie die momenteel heerst in Nederland. Het moet allemaal van hullie komen en wij stellen alleen maar eisen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ga me echt niet aanpassen hoor... als ik bij iemand op visite ga dan pas ik me aan, hun komen naar nederland en mogen zich aanpassen. wel kunnen we rekening houden met een ander zijn cultuur. de islam valt daar voor mij buiten daaar ik geen sektes ondersteun
lees mijn post nog eens... ik wil best rekening houden met een andere cultuur maar ga me zeker niet aanpassen. als ik bij jou op visite kom pas jij je dan ook aan mij aan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij je niet wilt aanpassen, dan vind ik dat behoorlijk asociaal. Het is een beetje de arrogantie die momenteel heerst in Nederland. Het moet allemaal van hullie komen en wij stellen alleen maar eisen.
Ik houd daar niet van en vind het een merkwaardige en egoistische insteek.
ik ook maar dat is wat anders dan jezelf aanpassen aan degene die op visite is bij jequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Als ik mensen op visite krijg probeer ik ze goed te behandelen en zich thuis te laten voelen...
Waarom zie je dan niet in dat die vergelijking nergens op sloeg? We leven niet bij elkaar in huis zoals je dat met een visite doet. De vergelijking gaat dus totáál niet op.quote:
dat is jouw mening... niet de mijne...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom zie je dan niet in dat die vergelijking nergens op sloeg? We leven niet bij elkaar in huis zoals je dat met een visite doet. De vergelijking gaat dus totáál niet op.
Doe dan ook even niet alsof jouw mening voor iedereen op toepassing moet zijn. Niet in mijn naam dus. Dankjewel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is jouw mening... niet de mijne...
fout, wilders ziet de grote problemen en wil hier wat aan doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:45 schreef COUNTERFACED het volgende:
Wilders is een kinderlijk opstandige aandachtstrekker, die uit frustratie over zijn eigen falen maar een haat heeft gecre-eert tegen iets wat hij en vele anderen niet begrijpen. Bovendien is het, dat hij zich teveel vergelijkt met Pim Fortuyn. Oke, gezien zijn standpunten niet geheel onterecht, maar hij lijkt wel aan te sturen op eenzelfde einde. Hopelijk trapt Nederland er geen 2de keer in.
Ik vind dat we iedereen een laatste wens moeten geven en laten uitkomen, dus . . . . . .
Overigens ik ben geen moslim of Islam-sympathisant, voordat mijn woorden gelijk de moslimgemeenschap worden aangerekend
Ik vind je klacht nogal overdreven. Ik vind helemaal niet dat zij eisen stellen die belachelijk zijn, of die niet te overdenken zijn omdat ze vanuit hun geloofsbeginselen komen. Ik heb nooit een werkgever horen klagen over bidden onder werktijd (en ja, ik vind alsnog dat daar wel 'respect' voor kan worden opgebracht, mits niet te gek), moslima's door een vrouwelijke arts, is dat nou zo'n groot maatschappelijk probleem, ja? Sowieso vind ik dat daar grenzen aan mogen worden gegeven, maar laten we eerlijk zijn: Dat is wel even wat anders dan de Koran verbieden of de Islam een fascistisch geloof noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn zaken binnen de islam waarvan Wilders, en sommige andere politici vinden dat die niet binnen onze samenleving thuishoren, c.q. getolereerd moeten worden. Welke zaken dat zijn en of IK dat ook vind, doet er dan even niet toe. Maar, aangezien moslims vinden dat alles wat in de koran staat onaantastbaar is, is een dialoog dus niet mogelijk. M.a.w. Nederlanders moeten maar alles accepteren wat moslims op grond van hun boekje eisen.
Hoe ver moet dat gaan?
Straks komt er nog een moslimpartij die gaat eisen dat eten in het openbaar, tijdens de ramadan verboden moet worden. Of, zonder partij, gaan moslims dit gewoon eisen. Want dat is conform hun geloof.
Of mogen dames niet meer gekleed gaan in korte broek, mouwloos shirt met décolleté, omdat dit moslims aanzet tot onzedige gedachten.
En die eisen moeten gesteld mogen worden, geen discussie mogelijk?
Zoals er al eisen gesteld worden van mogen bidden onder werktijd, het mogen dragen van een hoofddoek, altijd en overal, moslima's die behandeld willen worden door een vrouwelijke arts, zelfs tijdens een noodgeval. En dat moet allemaal maar mogen? Daar mogen wij geen vraagtekens bij zetten, want dat is beledigend?
Sorry, maar er zijn grenzen aan wat wij moeten tolereren en die zijn langzaamaan wel bereikt.
fout, hij had gewoon aandacht en publiciteit nodig en dat is hem gelukt ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:04 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
fout, wilders ziet de grote problemen en wil hier wat aan doen.
Diversiteit is goed. Ik ben niet tegen een shoarmaboer, ook al houd ik er persoonlijk niet van. Halal-slager, prima. Hoofddoekjes, burka's? In je eigen tijd prima. Op de werkvloer of school? Ook prima, indien het is toegestaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Yildiz het volgende:
Zolang je de wet volgt, lijkt mij er niks mis mee. Blijkbaar hebben mensen liever een land waar iedereen hetzelfde is, in dezelfde saaie Lada rijden, dezelfde grijze kleding dragen en hetzelfde rode boekje op hun nachtkastje hebben liggen. Ik pas daarvoor. Diversiteit verenigt, uniciteit verdeelt.
Nee, werkgevers die het toestaan hoor je ook niet klagen. Ik heb er ook geen probleem mee als werkgevers bidden onder werktijd toestaan. Ik zeg alleen dat een werkgever dat niet toe HOEFT te staan. Een moslim mag dit niet EISEN.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind je klacht nogal overdreven. Ik vind helemaal niet dat zij eisen stellen die belachelijk zijn, of die niet te overdenken zijn omdat ze vanuit hun geloofsbeginselen komen. Ik heb nooit een werkgever horen klagen over bidden onder werktijd (en ja, ik vind alsnog dat daar wel 'respect' voor kan worden opgebracht, mits niet te gek), moslima's door een vrouwelijke arts, is dat nou zo'n groot maatschappelijk probleem, ja? Sowieso vind ik dat daar grenzen aan mogen worden gegeven, maar laten we eerlijk zijn: Dat is wel even wat anders dan de Koran verbieden of de Islam een fascistisch geloof noemen.
Dit is gewoon kankeren op een bevolkingsgroep, voor het grootste gedeelte. Er zijn wel wat problemen, maar dat zijn cultuurverschillen. En die heb je nou eenmaal in een multiculturele samenleving.
Dit zeg je nou wel elke keer maar, waar staan de Moslims boven de wet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:39 schreef Gia het volgende:
[..]
En ja, de koran verbieden slaat inderdaad nergens op. Maar er mag wel duidelijk worden dat de koran op geen enkel punt boven onze eigen wet- en regelgeving staat.
En de islam een fascistisch geloof noemen mag best. Als Wilders dat vindt, mag hij dat zeggen.
Ik mag Belgen dom noemen, Belgen noemen Nederlanders krenterig en zo mag een Wilders de islam fascistisch noemen. Dat is zijn mening.
Nou ja, dan sterven er maar een aantal, misschien leert de rest er iets van. Kan ik niet echt medelijden mee hebben, zeker als ze er zelf op aandringen (de vrouw dan, als het alleen van de man niet mag, zeg ik "zet die gozer uit je ziekenhuis en ga gewoon je gang"). Ik bedoel je kunt als arts gewoon niet iemand dwingen een behandeling te ondergaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:30 schreef Gia het volgende:
En dat gaat langzaamaan steeds verder. Zo ook het voorbeeld dat een moslima in barensnood een vrouwelijke arts wil, die op dat moment niet aanwezig is.
Dat slaat gewoon nergens op.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens... ik wil best rekening houden met een andere cultuur maar ga me zeker niet aanpassen. als ik bij jou op visite kom pas jij je dan ook aan mij aan?
Er ís duidelijke wetgeving, werkgevers mógen zeggen 'ik wil dat je geen boerka draagt', werkgevers morgen tevens zelf bepalen wie ze aannemen. Wat is het probleem nou? En denk je nou echt dat de klachten van Wilders dáárop gestoeld zijn?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Diversiteit is goed. Ik ben niet tegen een shoarmaboer, ook al houd ik er persoonlijk niet van. Halal-slager, prima. Hoofddoekjes, burka's? In je eigen tijd prima. Op de werkvloer of school? Ook prima, indien het is toegestaan.
Maar het is niet overal toegestaan, oftewel, de 'wet' staat het niet overal toe. Huisregels binnen een bedrijf of school vallen, m.i. ook onder de geldende 'wet'. Maar moslima's willen steeds weer een uitzondering mogen vormen.
En dat gaat langzaamaan steeds verder. Zo ook het voorbeeld dat een moslima in barensnood een vrouwelijke arts wil, die op dat moment niet aanwezig is.
Dat slaat gewoon nergens op.
Nogmaals, in hun eigen tijd mogen ze doen en laten wat ze willen, binnen de wet, maar in het maatschappelijk leven kun je tegen zaken aanlopen waar je je geloof even opzij zult moeten zetten. En voor die momenten mag er wmb best wel duidelijke wetgeving komen.
Ik vind dat ook overdreven, dan mag ze dat toch ook niet eisen? Nogmaals, ik zie hier geen probleem. Het is hun eigen probleem, niet die van de arts en zeker niet die van jou of mij, dus 'wij' hebben geen last van de islam in deze samenleving. Dat is waar ik op doel, dit topic gaat over Wilders, is zijn klacht gegrond? Nee. Gaat de film helpen? Nee. Maakt de reactie op de film dingen duidelijk die voor ons een verrassing waren? Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, werkgevers die het toestaan hoor je ook niet klagen. Ik heb er ook geen probleem mee als werkgevers bidden onder werktijd toestaan. Ik zeg alleen dat een werkgever dat niet toe HOEFT te staan. Een moslim mag dit niet EISEN.
Net zo min als een moslima op de spoedeisende hulp een vrouwelijke arts mag eisen. Erom vragen, okay, maar als duidelijk wordt gemaakt dat die op dat moment niet aanwezig is, dan moet zij en haar familie zich erbij neerleggen of naar een ander ziekenhuis gaan. Ik vind het ronduit belachelijk wanneer een anaesthesist op de gang moet staan en door een kier in de deur zijn patiente moet controleren, omdat hij zich niet in dezelfde ruimte mag bevinden..
De islam staat niet boven de wet. Wilders mag zeggen wat hij wil. Je hebt echter wel je verantwoordelijkheid. Als jij gaat roepen dat je de profeet een lul vindt, mag jij dat best doen, maar ik vind het niet vreemd als je dan 'n klap ontvangt. Ik keur het niet góed, dat is wat anders, maar ik ben niet zo naief dat ik dat nou zo verrassend vind. De oplossing voor die agressie? De daders gewoon bestraffen. Meer kunnen we toch niet doen aan deze 'bedreiging'?quote:En ja, de koran verbieden slaat inderdaad nergens op. Maar er mag wel duidelijk worden dat de koran op geen enkel punt boven onze eigen wet- en regelgeving staat.
En de islam een fascistisch geloof noemen mag best. Als Wilders dat vindt, mag hij dat zeggen.
Ik mag Belgen dom noemen, Belgen noemen Nederlanders krenterig en zo mag een Wilders de islam fascistisch noemen. Dat is zijn mening.
Ik vind dat wilders alles mag zeggen, ik vind wel dat hij zich moet realiseren wat hij daarmee te weeg brengt en dat het een risico voor hemzelf is. Ik ga die dingen niet roepen, en nee, niet omdat ik dat niet durf (ook). Het is niet zo dat 'hij het tenminste durft te zeggen waar wij het allemaal denken', ik vind het gewoon geen nút hebben om het te zeggen. Het levert niets goeds op. Niets voor jou, niets voor mij, en al helemaal niets voor hem zelf.quote:Als jij vindt dat dat niet zo is, dan is dat jouw mening. En waarom zou je je druk maken om de mening van iemand anders? Dat moslims de heilige drieëenheid verfoeien en zeggen dat Jezus niet de zoon is van God, boeit mij allerminst, zij weten nu eenmaal niet beter. Ik ga er in elk geval geen auto's voor in brand steken.
Lalalalaquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:38 schreef Plotinus het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens stoppen met deze man (Wilders) aandacht te geven? Ik begrijp echt niet waar al deze ophef over gaat! Die film is nog niet eens uit en iedereen loopt elkaar al gek te maken. Maak je druk om dingen die echt plaatsvinden, niet om dingen die mogelijk (!) plaats gaan vinden! En wat als die film uit komt, lekker belangrijk! Iedereen moet eens stoppen met kleinzielig gedoe en snel beledigd zijn. Dat zou ieders leven een stuk makkelijker maken!
Dat is zelfverdediging man.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:03 schreef concac het volgende:
2.191. En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
http://www.maroc.nl/islam/modules.php?op=modload&name=Quran&
Ja leuk, maar God beveelt dus de engelen dit te doen, niet aan de gelovigen, lees eens beterquote:8.12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
http://www.maroc.nl/islam/modules.php?op=modload&name=Quran
Point being?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:03 schreef concac het volgende:
2.191. En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
8.12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Die meiden van Halal bleven anders prima overeind. Teeuwen heeft gelijk en die meiden ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Badabingea het volgende:
Doet me denken aan Teeuwen ownt halal wijven.
Die gast heeft zo'n gelijk!!!!
Goed initiatief om alles gewoon via de juiste kanalen te laten lopen en daar ook toe op te roepen.quote:FILM WILDERS
Marokkanen willen dat justitie Wilders vervolgt
DEN HAAG (ANP) - Marokkaanse organisaties in Nederland willen dat het Openbaar Ministerie (OM) PVV-leider Geert Wilders vervolgt voor discriminatie van moslims. Weigert justitie dat, dan stappen ze naar de rechter om het OM ertoe te bewegen alsnog strafvervolging in te stellen.
Dat heeft voorzitter Mohamed Rabbae van het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM) donderdag aangekondigd, mede naar aanleiding van de Koranfilm die Wilders maakt. Volgens Rabbae treuzelt en aarzelt het OM bij de vele aangiften tegen Wilders en bestaat er een soort vrees om tegen hem in actie te komen. ,,Wij willen dat forceren'', zei het vroegere Tweede Kamerlid van GroenLinks.
Vorig jaar kreeg het OM ruim veertig aangiften binnen tegen Wilders nadat het Kamerlid had opgeroepen de Koran te verbieden. Justitie heeft nog niet laten weten of de aangiften tot vervolging leiden.
Volgens het LBM, dat tweehonderd organisaties zegt te vertegenwoordigen, bedrijft Wilders een ,,racistische politiek'' door moslims voortdurend te beledigen en te discrimineren. ,,Wilders is een islamracist. Zijn uitspraken zijn niet gericht op een ras, maar op een godsdienst en een bevolkingsgroep'', zei Rabbae. Hij wil weten waarom leden van de Centrumdemocraten destijds wel zijn veroordeeld voor hun uitspraken, terwijl PVV'ers met soms veel verder gaande uitlatingen tot dusver niet zijn geraakt.
De Marokkaanse organisaties ontvouwden verder hun plannen om de effecten van de Koranfilm te ,,neutraliseren''. Zo doen ze een beroep op alle moslims die zich door de film geschoffeerd voelen, te laten zien dat ze kunnen incasseren en dat ze zich ,,niet gek laten maken door een gek''. Als de film beledigend en discriminerend is, zouden alle moslims bovendien naar de politie moeten stappen om massaal aangifte te doen.
Het LBM roept ambassades van Arabische landen en de Organisatie van de Islamitische Conferentie, die 57 moslimlanden verenigt, op Nederland niet te boycotten. ,,Nederland is niet alleen het land van Wilders, maar ook van moslims. Elke maatregel tegen Nederland, treft ons ook'', aldus Rabbae. Hij zal de Iraanse ambassadeur deze week vragen om de diplomatieke banden met Nederland niet te verbreken.
Ah, Mohammed Rabbae. Toonbeeld van tolerantie en nondiscriminatie. "Jullie Nederlanders moet maar accepteren dat wij moslims homosexuelen nooit zullen accepteren."quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed initiatief om alles gewoon via de juiste kanalen te laten lopen en daar ook toe op te roepen.
gewoon Wilders laten brullen en niet jammeren dat je op je lange moslimteentjes bent getrapt was imho een veel verstandiger zet geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Goed initiatief om alles gewoon via de juiste kanalen te laten lopen en daar ook toe op te roepen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Die meiden van Halal bleven anders prima overeind. Teeuwen heeft gelijk en die meiden ook
Autodidact, die niet leest maar meteen weer veroordeelt. Wie is er nou hypocriet? Dat zie ik bij veel van jullie: steeds maar roepen dat de moslims iets van zich moeten laten horen, dat ze moeten oproepen tot rust en de juridische bewegen moeten bewandelen. Als er dan zoiets komt dan krijg je een reactie van zoals die van jou van hierboven. Ik vind dat een schrijnend gebrek aan niveau. Probeer het nog een keer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ah, Mohammed Rabbae. Toonbeeld van tolerantie en nondiscriminatie. "Jullie Nederlanders moet maar accepteren dat wij moslims homosexuelen nooit zullen accepteren."
Dat jij niet door deze hypocrisie heenprikt...
Wat is er mis met het bewandelen van de juridische weg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon Wilders laten brullen en niet jammeren dat je op je lange moslimteentjes bent getrapt was imho een veel verstandiger zet geweest.
Dat kán je gewoon niet menen. Teeuwen gaf goed beargumenteerde antwoorden op hun irritante vraagstellingen, waarna ze niet wisten hoe snel ze het interview moesten afkappen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Die meiden van Halal bleven anders prima overeind.
Ja of gewoon de moslims laten brullen en niet jammeren dat je op je lange-antimoslimteentjes bent getrapt, was imho ook veel verstandiger geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon Wilders laten brullen en niet jammeren dat je op je lange moslimteentjes bent getrapt was imho een veel verstandiger zet geweest.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/188978/quote:De Marokkaanse schrijver Mohammed Jabri wil een comité oprichten dat iedereen die de islam beledigt juridisch wordt vervolgd. Met een nog op te richten waakhond wil Jabri bijvoorbeeld voorkomen dat Geert Wilders nog 'discriminerende' opmerkingen over moslims kan maken. 'Onze advocaten staan klaar,' aldus Jabri.
hahaah, die kerel wou dat er een verbod kwam op de verkoop van de duivelsverzen en is nu op zijn pikkie getrapt omdat iemand anders eenm ander boek wil verbieden. De pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Autodidact, die niet leest maar meteen weer veroordeelt. Wie is er nou hypocriet? Dat zie ik bij veel van jullie: steeds maar roepen dat de moslims iets van zich moeten laten horen, dat ze moeten oproepen tot rust en de juridische bewegen moeten bewandelen.
Een schrijnend gebrek aan niveau. Kerel, ik wijs de beste man op de gigantische balk in zijn eigen oog. Hij accepteert homo's niet en hij claimt zelfs voor "islamieten" te spreken. Ja, dan vind ik het hypocriet om te verwachten dat tolerantie jegens hem wel vanzelfsprekend is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Als er dan zoiets komt dan krijg je een reactie van zoals die van jou van hierboven. Ik vind dat een schrijnend gebrek aan niveau. Probeer het nog een keer.
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom.quote:Marokkanen willen dat justitie Wilders vervolgt
In welk opzicht worden moslims gediscrimineerd? Mogen ze straat niet op, krijgen ze geen subsidies, mogen geen moskeeën bouwen, geen islamitische scholen stichten? Sorry, ik kan geen enkel discrinerend argument bedenken.quote:DEN HAAG (ANP) - Marokkaanse organisaties in Nederland willen dat het Openbaar Ministerie (OM) PVV-leider Geert Wilders vervolgt voor discriminatie van moslims.
Ahh, dreigen, zijn we gewend.quote:Weigert justitie dat, dan stappen ze naar de rechter om het OM ertoe te bewegen alsnog strafvervolging in te stellen.
Sjonge, zou hij de film al gezien hebben?quote:Dat heeft voorzitter Mohamed Rabbae van het Landelijk Beraad Marokkanen (LBM) donderdag aangekondigd, mede naar aanleiding van de Koranfilm die Wilders maakt.
Kamerleden hebben vrijheid van spreken binnen de kamer, moest Rabbea onderhand weten.quote:Volgens Rabbae treuzelt en aarzelt het OM bij de vele aangiften tegen Wilders en bestaat er een soort vrees om tegen hem in actie te komen. ,,Wij willen dat forceren'', zei het vroegere Tweede Kamerlid van GroenLinks.
Lullig maar jammer voor moslims, tot nu is er nog vrijheid van meningsuiting.quote:Vorig jaar kreeg het OM ruim veertig aangiften binnen tegen Wilders nadat het Kamerlid had opgeroepen de Koran te verbieden. Justitie heeft nog niet laten weten of de aangiften tot vervolging leiden.
Beledigen is een rekbaar begrip. Discriminatie is een non argument.quote:Volgens het LBM, dat tweehonderd organisaties zegt te vertegenwoordigen, bedrijft Wilders een ,,racistische politiek'' door moslims voortdurend te beledigen en te discrimineren.
Moet kunnen of we moeten vrijheid van meningsuiting uit het wetboek slopen.quote:,,Wilders is een islamracist. Zijn uitspraken zijn niet gericht op een ras, maar op een godsdienst
Moahhquote:en een bevolkingsgroep'', zei Rabbae.
Kamer, wet?quote:Hij wil weten waarom leden van de Centrumdemocraten destijds wel zijn veroordeeld voor hun uitspraken, terwijl PVV'ers met soms veel verder gaande uitlatingen tot dusver niet zijn geraakt.
Verstandigquote:De Marokkaanse organisaties ontvouwden verder hun plannen om de effecten van de Koranfilm te ,,neutraliseren''. Zo doen ze een beroep op alle moslims die zich door de film geschoffeerd voelen, te laten zien dat ze kunnen incasseren
Als ik mij niet vergis wordt hier ook beledigd.quote:en dat ze zich ,,niet gek laten maken door een gek''.
De enige juiste weg.quote:Als de film beledigend en discriminerend is, zouden alle moslims bovendien naar de politie moeten stappen om massaal aangifte te doen.
Te triest voor woorden dat islamitische landen zich bemoeien met films of andere culturele uitingen binnen Nederland.quote:Het LBM roept ambassades van Arabische landen en de Organisatie van de Islamitische Conferentie, die 57 moslimlanden verenigt, op Nederland niet te boycotten. ,,Nederland is niet alleen het land van Wilders, maar ook van moslims. Elke maatregel tegen Nederland, treft ons ook'', aldus Rabbae. Hij zal de Iraanse ambassadeur deze week vragen om de diplomatieke banden met Nederland niet te verbreken.
De oproep op zich deugt, maar dat ze nu al in een slachtofferrol kruipen, slaat nergens op. De film is nog niet eens verschenen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:34 schreef SCH het volgende:
Gek genoeg hoor ik je dit nooit zeggen in topics over dierenrechtenactivisten die vernielingen aanrichten en projectontwikkelaars terroriseren en bedreigen. Jij veroordeelt alleen (Wilders) wanneer het jou uitkomt. Je laat het veroordelen (dierenrechtenactivisten, moslimfundamentalisten) om dezelfde reden na. Het past niet in je straatje. En dan ga je in dit topic ook nog *anderen* hypocriet noemen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met het bewandelen van de juridische weg.
Goed verwoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jullie?Gaan we beginnen met generaliseren, een heterogene groep mensen op een hoop gooien en stellen dat ze allemaal hetzelfde vinden? Spreek ik nu met WilderSCH?
Donder toch op. Ik vind niet dat ze zich van zich moeten laten horen via de juridische weg. Ik vind dat je niet tot tolerantie op kunt roepen als je het zelf niet wenst uit te dragen. Dat is heel simpel.
[..]
Een schrijnend gebrek aan niveau. Kerel, ik wijs de beste man op de gigantische balk in zijn eigen oog. Hij accepteert homo's niet en hij claimt zelfs voor "islamieten" te spreken. Ja, dan vind ik het hypocriet om te verwachten dat tolerantie jegens hem wel vanzelfsprekend is.
Ik vind het een gebrek aan niveau om blindelings achter intolerante homofoben aan te lopen.
zegt iemand die het terroriseren van een projectontwikkelaar en anderen door dierterroristen goedkeurdequote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis met het bewandelen van de juridische weg.
Omdat er aangiftes zijn, en zij vinden dat deze aangiftes terecht zijn. Het is ieders recht om aangifte te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom.
Het aankondigen van juridische stappen is tegenwoordig al dreigen?quote:[..]
Ahh, dreigen, zijn we gewend.
Wilders spreekt ook buiten de kamer.quote:[..]
Kamerleden hebben vrijheid van spreken binnen de kamer, moest Rabbea onderhand weten.
Wij hebben ook kritiek op culturele uitingen binnen Iran, en er is niets mis met het bekritiseren van uitingen in andere landen.quote:[..]
Te triest voor woorden dat islamitische landen zich bemoeien met films of andere culturele uitingen binnen Nederland.
ik weet het en dat is nog maar een kleine selectie uit het horor boek... zeer vredelievend volgens hunquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:03 schreef concac het volgende:
8.12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
Ziek volk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik weet het en dat is nog maar een kleine selectie uit het horor boek... zeer vredelievend volgens hunwil niet weten wat het kwaad voor hun is, oh wacht dat weten we wel, dat zien we dagelijks in het nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |