lees de bijbel eens en je weet genoeg (ervanuitgaande dat je de koran gelezen hebt) hij was iig christen tot hij zijn land is uitgegooid. maar dit is allemaal offtopicquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed een Christen, ik heb vele domme reacties gezien vandaag, maar jij brengt wel een nieuwe hoogtepunt moet ik zeggen.
Waarom moet ik de Bijbel lezen, lees jij nou maar de Koran, aan hand daarvan wordt bepaald wat Mohammed was, maar goed, wat de Romeinen, Perzen, Arabieren, Turken, Grieken etc Mohammed toentertijd niet hebben toegeschreven zal jij wel weten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lees de bijbel eens en je weet genoeg (ervanuitgaande dat je de koran gelezen hebt) hij was iig christen tot hij zijn land is uitgegooid. maar dit is allemaal offtopic
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Gia het volgende:
Sorry, maar er zijn grenzen aan wat wij moeten tolereren en die zijn langzaamaan wel bereikt.
been there done that got the T-shirt en wordt er nog steeds misselijk van als ik eraan terug denkquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom moet ik de Bijbel lezen, lees jij nou maar de Koran, aan hand daarvan wordt bepaald wat Mohammed was, maar goed, wat de Romeinen, Perzen, Arabieren, Turken, Grieken etc Mohammed toentertijd niet hebben toegeschreven zal jij wel weten.
Ach, we hebben de herinneringen nog altijd, verder OT.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
been there done that got the T-shirt en wordt er nog steeds misselijk van als ik eraan terug denk
Ik raad als therapie de burka babes aan:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]Lieve Gia, daar ga jij helemaal niet over. Je bent zo bang voor die moslima's. Zoiu je niet gewoon in therapie gaan tegen je angsten. je doet alsof je dagelijks onder de voet wordt gelopen door moslims.
Straks komt er nog een.......... - hoezo bang
het zou humor zijn als het geen kern van waarheid bevattequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Ik raad als therapie de burka babes aan:
[ afbeelding ]
Het gaat er wel degelijk om wie zich aan wie moet aanpassen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]Lieve Gia, daar ga jij helemaal niet over. Je bent zo bang voor die moslima's. Zoiu je niet gewoon in therapie gaan tegen je angsten. je doet alsof je dagelijks onder de voet wordt gelopen door moslims.
Straks komt er nog een.......... - hoezo bang
Op welke manier eisen ze een steeds grotere positie op?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er wel degelijk om wie zich aan wie moet aanpassen.
Lange tenen van moslims hebben al zelfcensuur in de hand gewerkt en de vraag is of Nederland genoeg culturele bagage dan wel simpelweg de lef heeft weerstand te bieden aan een steeds groter wordende groep moslims die ook een steeds grotere positie in de Nederlandse samenleving opeisen.
Ik verwacht, dat ze een steeds grotere positie opeisen in deze samenleving, omdat de groep simpelweg groter wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Op welke manier eisen ze een steeds grotere positie op?
Verder moeten we ons allemaal aan elkaar aanpassen.
En ik merk echt geen ruk van zelfcensuur en zo, dat is allemaal van dat gepapegaai.
ik ga me echt niet aanpassen hoor... als ik bij iemand op visite ga dan pas ik me aan, hun komen naar nederland en mogen zich aanpassen. wel kunnen we rekening houden met een ander zijn cultuur. de islam valt daar voor mij buiten daaar ik geen sektes ondersteunquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Op welke manier eisen ze een steeds grotere positie op?
Verder moeten we ons allemaal aan elkaar aanpassen.
En ik merk echt geen ruk van zelfcensuur en zo, dat is allemaal van dat gepapegaai.
is een vergelijkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:21 schreef Yildiz het volgende:
Als mensen in Nederland wonen, zijn ze dan allemaal op visite bij GewoneMan?
Bij mij komen ze namelijk nooit over de vloer ofzo...
Als ik mensen op visite krijg probeer ik ze goed te behandelen en zich thuis te laten voelen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ga me echt niet aanpassen hoor... als ik bij iemand op visite ga dan pas ik me aan, hun komen naar nederland en mogen zich aanpassen. wel kunnen we rekening houden met een ander zijn cultuur. de islam valt daar voor mij buiten daaar ik geen sektes ondersteun
Als jij je niet wilt aanpassen, dan vind ik dat behoorlijk asociaal. Het is een beetje de arrogantie die momenteel heerst in Nederland. Het moet allemaal van hullie komen en wij stellen alleen maar eisen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ga me echt niet aanpassen hoor... als ik bij iemand op visite ga dan pas ik me aan, hun komen naar nederland en mogen zich aanpassen. wel kunnen we rekening houden met een ander zijn cultuur. de islam valt daar voor mij buiten daaar ik geen sektes ondersteun
lees mijn post nog eens... ik wil best rekening houden met een andere cultuur maar ga me zeker niet aanpassen. als ik bij jou op visite kom pas jij je dan ook aan mij aan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij je niet wilt aanpassen, dan vind ik dat behoorlijk asociaal. Het is een beetje de arrogantie die momenteel heerst in Nederland. Het moet allemaal van hullie komen en wij stellen alleen maar eisen.
Ik houd daar niet van en vind het een merkwaardige en egoistische insteek.
ik ook maar dat is wat anders dan jezelf aanpassen aan degene die op visite is bij jequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Als ik mensen op visite krijg probeer ik ze goed te behandelen en zich thuis te laten voelen...
Waarom zie je dan niet in dat die vergelijking nergens op sloeg? We leven niet bij elkaar in huis zoals je dat met een visite doet. De vergelijking gaat dus totáál niet op.quote:
dat is jouw mening... niet de mijne...quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom zie je dan niet in dat die vergelijking nergens op sloeg? We leven niet bij elkaar in huis zoals je dat met een visite doet. De vergelijking gaat dus totáál niet op.
Doe dan ook even niet alsof jouw mening voor iedereen op toepassing moet zijn. Niet in mijn naam dus. Dankjewel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is jouw mening... niet de mijne...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |