quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Je draait er omheen, geef eens normaal antwoord als je replied? :S
Daar heeft Wilders inderdaad gelijk in, al zou hij kunnen luisteren naar argumenten waarom zij zijn uitspraken als kwetsend ervaren. Maar ik denk inderdaad dat zo'n discussie geen zin heeft, en nu? Heeft Wilders daarmee een punt gemaakt waarmee we wat kunnen of wat nieuws is? Moet dat bewezen worden? Met Wilders valt toch ook niet te praten, die wil nota bene de Koran verbiedenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan heeft Wilders ook gelijk als hij die discussie niet aangaat.
Voor die mensen is hun religie geen punt van discussie, ze hebben bij voorbaat al gelijk, dus?
Nou, jij zegt dit: "Vanuit mijn perspectief heeft hij ongelijk." Dan vraag ik: heeft hij ook ongelijk wat betreft die quote? Dat is toch een normale vraag?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Triggershot het volgende:
Wat heb ik met je quote te maken? Reageer op dingen die uit mijn mond komen, niet anders.
Ik geef aan in welke punten ik vind dat hij ongelijk heeft, het is niet zomaar een stelling als 'hij heeft gewoon ongelijk, punt!' het is dan ook geen allesomvattende stelling dat hij ongelijk heeft met al zijn punten, zie dan ook de voorbeelden die ik noem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou, jij zegt dit: "Vanuit mijn perspectief heeft hij ongelijk." Dan vraag ik: heeft hij ook ongelijk wat betreft die quote? Dat is toch een normale vraag?
Zeker wel. Waarom is dat typisch islamitisch? Dat is nou weer dat akelige stigmatiserende toontje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Op onderstaande quote valt toch niks af te dingen?
[..]
www.knuffelgeert.nlquote:Moslims knuffelen Wilders
AMSTERDAM (ANP) - In tegenstelling dat wat hij waarschijnlijk verwacht, beginnen een aantal vertegenwoordigers van moslimorganisaties een knuffelactie tegen Geert Wilders. Tweede Kamerlid (PvdA) Samira Bouchibti en Esmaa Alariachi van de Meiden van Halal geven woensdagavond de aftrap na een debat over de filmplannen van de PVV-politicus.
De initiatiefnemers, Marokko.nl en Academica Islamica, overhandigen Bouchibti een knuffelbeer en een 'Wilders-vriendelijke' Koran. Zij zal die dan vervolgens in de Tweede Kamer aan hem aanbieden. Verder kunnen mensen via internet (www.knuffelgeert) een knuffel sturen aan de politicus.
ghehe zal wel heel veel hatespam bij Wilders binnen komen nu. Ik vraag me overigens af of deze manier van spammen legaal is.quote:
Een knuffelbeer geven aan Wilders? Je hoeft geen genie (zoals ik, Montov, tot uw dienst) te zijn om te voorspellen wat er dan gaat gebeuren.quote:
quote:
Religie en wetenschap helpen elkaar niet altijd naar de klote. Case in point: de middeleeuwen; heel west-europa (e.v.) stond toen voornamelijk in teken van het christelijke, met een zeer langzame ontwikkeling als gevolg (zelfs eigenlijk een soort van culturele recessie).quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Verlicht me. Wat hebben de moslims verbeterd en uitgewerkt?
tuurlijk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker wel. Waarom is dat typisch islamitisch? Dat is nou weer dat akelige stigmatiserende toontje.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Religie en wetenschap helpen elkaar niet altijd naar de klote. Case in point: de middeleeuwen; heel west-europa (e.v.) stond toen voornamelijk in teken van het christelijke, met een zeer langzame ontwikkeling als gevolg (zelfs eigenlijk een soort van culturele recessie).
Hiertijdens waren het juist de Moslims die significante wetenschappelijke vorderingen maakten, en de huidige kennis bewaarden terwijl het er bij 'ons' juist op de brandstapel ging. Het is altijd aan de mensen hoe zij invulling geven aan religie, nooit andersom.
ze begonnen voorvarend dat klopt. nou ja alles afgekeken van de bijbel (mohammed was niet alleen een pedofiel maar ook een christen) met een geweldadig en vrouw onterend sausje eroverheen en zie daar de islam is geborenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Religie en wetenschap helpen elkaar niet altijd naar de klote. Case in point: de middeleeuwen; heel west-europa (e.v.) stond toen voornamelijk in teken van het christelijke, met een zeer langzame ontwikkeling als gevolg (zelfs eigenlijk een soort van culturele recessie).
Hiertijdens waren het juist de Moslims die significante wetenschappelijke vorderingen maakten, en de huidige kennis bewaarden terwijl het er bij 'ons' juist op de brandstapel ging. Het is altijd aan de mensen hoe zij invulling geven aan religie, nooit andersom.
Mohammed een Christen, ik heb vele domme reacties gezien vandaag, maar jij brengt wel een nieuwe hoogtepunt moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze begonnen voorvarend dat klopt. nou ja alles afgekeken van de bijbel (mohammed was niet alleen een pedofiel maar ook een christen) met een geweldadig en vrouw onterend sausje eroverheen en zie daar de islam is geborenechter zijn ze daarna vrijwel tot stilstand gekomen als het gaat om wetenschap, ontwikkeling enz enz. ze lopen nu pak um beet 1000 jaar achter
Er zijn zaken binnen de islam waarvan Wilders, en sommige andere politici vinden dat die niet binnen onze samenleving thuishoren, c.q. getolereerd moeten worden. Welke zaken dat zijn en of IK dat ook vind, doet er dan even niet toe. Maar, aangezien moslims vinden dat alles wat in de koran staat onaantastbaar is, is een dialoog dus niet mogelijk. M.a.w. Nederlanders moeten maar alles accepteren wat moslims op grond van hun boekje eisen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daar heeft Wilders inderdaad gelijk in, al zou hij kunnen luisteren naar argumenten waarom zij zijn uitspraken als kwetsend ervaren. Maar ik denk inderdaad dat zo'n discussie geen zin heeft, en nu? Heeft Wilders daarmee een punt gemaakt waarmee we wat kunnen of wat nieuws is? Moet dat bewezen worden? Met Wilders valt toch ook niet te praten, die wil nota bene de Koran verbiedenKunnen islamieten daar nog wat aan doen dan door middel van een goed gesprek denk je? De onwil komt van twee kanten hoor.
Wat was hij dan van geboorte?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed een Christen, ik heb vele domme reacties gezien vandaag, maar jij brengt wel een nieuwe hoogtepunt moet ik zeggen.
Voor de Islam liep het allemaal op rolletjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, en voor het “gezeik” van Wilders liep het allemaal op rolletjes.
Een Ismaeliet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat was hij dan van geboorte?
Jezus was een Jood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |