Bedoel je dat het internationale aspect niet voldoende aanwezig is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe Internationaal en Europees recht ja. Ik vind het eik een beetje jammer uitgewerkt in Nijmegen.. Het betekend in het tweede jaar 1 vak internationaal recht en 2 europese vakken.. Maar waarschijnlijk veranderd dat nog in de verdere studie..
En 24 is niet te oud.. Er zitten mensen van 29 bij mij en zelfs nog ouder..
Europees en Internationaal doe ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef FloggingMolly het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Europees en internationaal recht doen? Hoe bevalt die opleiding?
Is 24 trouwens erg oud om aan een bachelor rechten te beginnen?
Hier op de UL is Internationaal en Europees recht maar met 2 vakken vertegenwoordigd in de Bachelor Rechtsgeleerdheid.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik doe Internationaal en Europees recht ja. Ik vind het eik een beetje jammer uitgewerkt in Nijmegen.. Het betekend in het tweede jaar 1 vak internationaal recht en 2 europese vakken.. Maar waarschijnlijk veranderd dat nog in de verdere studie..
Deeltijd heb ik ook over zitten denken, ik had alleen begrepen dat je dan minstens vijf jaar bezig bent, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Ik ben blij dat leeftijd geen probleem hoeft te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:25 schreef cinnamongirl het volgende:
FloggingMolly: Je bent niet te oud. Ik ben nu 29 en doe B2 in deeltijd. Heb eerst in de ICT gewerkt en nu in de informatievoorziening. Ik hoop op mijn 32ste klaar te zijn, en dan wachten mij nog zeker 35 werkzame jaren.
Werkgevers kunnen het zich tegenwoordig niet meer permitteren om dertigers en ouderen af te wijzen vanwege hun leeftijd (vergrijzing, enzo)
Je zou kunnen overwegen om de studie in deeltijd te doen. De studenten zijn allemaal meestal wat ouder en gemiddeld iets serieuzer dan de voltijders. In Leiden mag je in deeltijd je eigen studietempo bepalen. Ikzelf doe het in voltijdtempo. Het enige verschil is dat ik 's avonds naar college ga. Voordeel is ook dat de avondcolleges gecomprimeerd zijn t.o.v. de dagcolleges.
Het advies voor het te volgen deeltijdprogramma is volgens de UL 5 jaar voor de Bachelor en nog 2 jaar voor de Master. Maar uiteindelijk bepaal je je eigen tempo.quote:Op maandag 28 januari 2008 06:47 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Deeltijd heb ik ook over zitten denken, ik had alleen begrepen dat je dan minstens vijf jaar bezig bent, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Ik ben blij dat leeftijd geen probleem hoeft te zijn.
Hier nog zo'n persoon die pas op latere leeftijd is begonnen met zijn rechtenstudie. Daar is niets verkeerd aan hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef FloggingMolly het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Europees en internationaal recht doen? Hoe bevalt die opleiding?
Is 24 trouwens erg oud om aan een bachelor rechten te beginnen?
Ieuw! Wat een naar plaatje! Ik ben "pas" om mijn 21e begonnen met rechten, geldt dat ook al als oud?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hier nog zo'n persoon die pas op latere leeftijd is begonnen met zijn rechtenstudie. Daar is niets verkeerd aan hoor.
Je avatar overigens
[ afbeelding ]
Shane MacGowan van The Poguesquote:
Ieuw, hij is nog enger dan die vent van hoe-heet-die-band The towers of London ofzo? Die zanger zat in 1 van de meest hilarische afleveringen van Never mind the buzzcocks in elk geval.. Ik google wel even.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Shane MacGowan van The Pogues![]()
zie ook de gehele versie van de avatar van FloggingMolly:
[ afbeelding ]
Ik denk ruim de helft van de rechtenstudenten met jou.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef Marloes het volgende:
Ik wil graag notarieel recht gaan doen maar ik heb helemaal geen economie gehad op 't vwo
Had ik eigenlijk best gewild.. Ik ben op mijn 17e begonnen, nu 21 en studeer dit jaar af. Wil echt nog niet fulltime aan de bak en heb dus geen idee wat ik hierna moet gaan doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Leonoor het volgende:
Ik ben "pas" om mijn 21e begonnen met rechten, geldt dat ook al als oud?
Veel rechtsbijstandverzekeraars bieden denk ik wel de mogelijkheid om parttime te werken. Maar ik weet niet of jij zin hebt om daar te gaan werken?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk best gewild.. Ik ben op mijn 17e begonnen, nu 21 en studeer dit jaar af. Wil echt nog niet fulltime aan de bak en heb dus geen idee wat ik hierna moet gaan doen
Dat is precies de reden waarom ik er nog rechten bij ben gaan doen. Tweede studie, zeven jaar studeren ipv 5 (MSc) niets mis mee!quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk best gewild.. Ik ben op mijn 17e begonnen, nu 21 en studeer dit jaar af. Wil echt nog niet fulltime aan de bak en heb dus geen idee wat ik hierna moet gaan doen
Voor zover ik weet zijn er heel weinig fiscaal recht studenten in deze reeks. Af en toe komt er eentje kijken maar niemand blijft plakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef Rutgerr het volgende:
Hier nog Fiscaal Recht studenten en hoe denken zij over de studie?
Ja, ik had best rechten dan als 'tweede' studie willen doen, want ik wil niks anders studeren. Ik ga na de zomer eerst een half jaar weg (Nieuw-Zeeland, Australie, Maleisie), daarna weet ik hopelijk wel wat ik wil.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Leonoor het volgende:
Dat is precies de reden waarom ik er nog rechten bij ben gaan doen. Tweede studie, zeven jaar studeren ipv 5 (MSc) niets mis mee!
Ik ken wel een fokker die fiscaal recht studeert, maar die komt hier inderdaad nooit. Ik weet niet in hoeverre hij het gaat waarderen als ik zijn naam noem (aangezien ik hem ook eigenlijk meer irl ken dan van Fok, maar dat is weer een heel ander verhaal).quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er heel weinig fiscaal recht studenten in deze reeks. Af en toe komt er eentje kijken maar niemand blijft plakken.
Succes!quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Maaaaaarrrr, over een kleine anderhalf uur eerst mijn faillissementsrecht tentamen maken. Daarna kijken we wel weer verder
En dat natuurlijk ook! Je kunt het! (Of juist niet, dan duurt je studie weer wat langerquote:
Hoiquote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef Rutgerr het volgende:
Nee, ze houden (althans bij ons) wel rekening met het cliche dat juristen niet kunnen rekenen. D.w.z. genoeg inleidende economievakken in het begin om je bij te scholen, of je dat nodig hebt bij notiarieel recht is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef Marloes het volgende:
Ik wil graag notarieel recht gaan doen maar ik heb helemaal geen economie gehad op 't vwo (en alleen maar wiskunde a1), kan dit een probleem zijn?
En wat nu als het een onvoldoende is, als je, bijvoorbeeld, van een 6 naar een 5 gaat?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:35 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Hoi
Fiscaal is de ideale studie als zowel economie als recht je ligt. Mooiste is ook nog dat je geen bullshit vakken als rechtssociologie en filosofie krijgt![]()
Trouwens, over die herkansingen he, bij de EUR is het zo dat het cijfer voor je herkansingen sowieso telt, dus ook als deze lager is dan het cijfer van je eerste tentamen. Hoe zit dat bij jullie?
Een voldoende mag je niet herkansenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wat nu als het een onvoldoende is, als je, bijvoorbeeld, van een 6 naar een 5 gaat?
De Radboud uni biedt het aan als een combi met de master van Notarieel recht. Je doet dan wel 5 jaar over de studie, maar dan heb je wel twee masters. Ik ken overigens niemand die dat doet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:57 schreef KneiterS het volgende:
En zijn er hier ook mensen die zowel rechten als fiscaal recht doen? Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen over of het in het Master gedeelte te combineren is.
Dat is eigenlijk ook iets waar ik enigszins mee zit, ik ben ook op m'n 17e begonnen en studeer als alles goed is, over 2 jaar, op m'n 21e af.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het idd nog wel los. Die belangen zullen in het begin heus niet zo hoog zijn. Daarnaast is werken toch nog wel heel iets anders dan studeren, hoeveel werkgroepen etc daar nou in zitten. Ook daar moet je aan wennen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:05 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Daarna wil ik waarschijnlijk direct beginnen met werken, maar ik vraag me dan af: zitten advocatenkantoren te wachten op mensen die totaal niet geloofwaardig zijn in zo'n beroep? Dan denk ik aan het feit dat je 21 bent, je er nog redelijk jong uitziet en je toch grote belangen moet behartigen. Ik zou bijvoorbeeld zelf als cliënt liever niet iemand van 21 hebben die mijn belangen behartigt, ook niet als er nog controle op is omdat diegene nog advocaat-stagair is.
Is dat een beetje een realistische voorstelling van het beginnen met werken, of valt dat allemaal wel mee en loopt het wel los?
Dat overleef je wel. Eerder M&O zou makkelijk zijn dan Economie 1. In Utrecht heb je bijvoorbeeld een apart vak bedrijfseconomie. Dat is niets anders dan M&O op het VWO. Zelf heb ik dat vak op het VWO nooit gevolgd en prima gehaald!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef Marloes het volgende:
Ik wil graag notarieel recht gaan doen maar ik heb helemaal geen economie gehad op 't vwo (en alleen maar wiskunde a1), kan dit een probleem zijn?
Goh, gelukkig zit ik niet met dat dillemma. Ik kan me je twijfels best voorstellen. Je kunt tijdens je studie natuurlijk een studentstage lopen. Dan doe je weer iets langer over je studie (tenzij je zo briljant bent dat je niet aan jezelf hoeft te gaan twijfelen), en ondertussen proef je van de praktijk. Op het moment je van het stagekantoor positieve feedback krijgt ondanks je leeftijd, lijkt me niets aan de hand. Een tussenjaar in de vorm van een opstap van juridisch medewerker naar advocaat-stagiair kan ook best leerzaam zijn. Dan hoef je zelf ook niet in 1x een hele grote stap te nemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:05 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook iets waar ik enigszins mee zit, ik ben ook op m'n 17e begonnen en studeer als alles goed is, over 2 jaar, op m'n 21e af.
Daarna wil ik waarschijnlijk direct beginnen met werken, maar ik vraag me dan af: zitten advocatenkantoren te wachten op mensen die totaal niet geloofwaardig zijn in zo'n beroep? Dan denk ik aan het feit dat je 21 bent, je er nog redelijk jong uitziet en je toch grote belangen moet behartigen. Ik zou bijvoorbeeld zelf als cliënt liever niet iemand van 21 hebben die mijn belangen behartigt, ook niet als er nog controle op is omdat diegene nog advocaat-stagair is.
Is dat een beetje een realistische voorstelling van het beginnen met werken, of valt dat allemaal wel mee en loopt het wel los?
Oke, nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:55 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Dat overleef je wel. Eerder M&O zou makkelijk zijn dan Economie 1. In Utrecht heb je bijvoorbeeld een apart vak bedrijfseconomie. Dat is niets anders dan M&O op het VWO. Zelf heb ik dat vak op het VWO nooit gevolgd en prima gehaald!
Mss hier: http://216.239.59.104/search?q=cache:B1YHOVDBSeoJ:www.recht.nl/strafrecht/wetsvoorstellen/+wetsvoorstellen&hl=nl&ct=clnk&cd=5&gl=nlquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weten jullie misschien waar je wetsvoorstellen kan vinden? Ik moet voor strafrecht een essay maken over het strafbaar stellen van deelnemen en meewerken aan een terroristisch trainginskamp. En ik moet het wetsvoorstel daarvan beoordelen.. Ik kan alleen de MvT vinden en mijn docente reageert niet op mijn mail
(wordt leuk ik heb sinds vandaag een kamer volgende week dus klussen, werken en essay makenTof dat de uni ons de info pas een week van te voren geeft. terwijl je makkelijk zonder had kunnen doen als ze er toch geen literatuuraanwijzingen bij geven
)
Mm.. had het iets te slecht gelezen. Sorry daarvoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh dat persbericht had ik ook wel gevonden maar daar zit nog steeds geen wetsvoorstel bij alleen mvT. Recht.nl moet ik me ook nog even aanmelden maar bedankt voor het zoeken iig! Ik ga morgen er even naar kijken
Ja, hier. Zit alleen wel me eerste jaar (bachelor), dus nog geen fiscale vakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef Rutgerr het volgende:
Ik zou echt uitkijken als ik jou was, straks krijg je nog aids.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:31 schreef Sessy het volgende:
Zo zijn er een aantal waarvan ik heel zeker weet dat ze geen wc papier gebruiken als ze hebben lopen pissen
Mevr. Jarigsma zeker. Waarom volg je dan geen lessen bij Kraniotis, dat vind ik een vrij goede docent.quote:
Dit is eigenlijk het enige dat ik schokkend vond in jouw opsomming. Ben ik nou zo afgestompt ?quote:eentje die in kookpannen kotst als hij bezopen is
Omdat ik meer als een halfjaar alle kijkavonden af heb gelopen voordat ik ueberhaupt een kamer had en daar niet zo'n zin in heb om dat weer te doen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:22 schreef Morendo het volgende:
Als je je er zo aan ergert, waarom verhuis je dan niet gewoon?
Bij het NOS-journaal was net een of andere vent aan het woord die zei dat het vooral van belang was of Joran wel of niet 100% zeker was dat dat meisje dood was. Want op die opname van Peter R. de Vries zegt hij op een gegeven moment dat ze niet meer bewoog, en dat hij daarom dacht dat ze dus wel dood moest zijn. Mocht blijken dat hij dat niet goed gechecked heeft dan kon hem voorwaardelijke opzet ten laste worden gelegd, mocht hij haar wel zodanig onderzocht hebben dat ze zeker dood was dan kon Joran volgens hem alleen vervolgd worden voor het illegaal vervreemden van het lijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:30 schreef VeX- het volgende:
Ervan uitgaande dat het allemaal waar is wat Joran heeft verteld, waar denken jullie dat ze hem en zijn compaan op kunnen pakken en hoe? Ik denk dat deze zaak interessante jurisprudentie gaat opleveren.
Dat is nu dus het geval en hij wordt niet voor de derde keer aangehouden. Weet iemand waarom niet?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:47 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
illegaal vervreemden van het lijk.
Dat, in combinatie met ne bis in idem.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:53 schreef Addict89 het volgende:
Volgens de rechter omdat zijn bekentenis niet aan de eisen voldoet.
ne bis in idem telt toch pas als ze hem daadwerkelijk vervolgd hebben. Die OvJ op Aruba heeft hem nooit formeel aangeklaagd volgens mij (omdat hij toch wel wist dat er te weinig bewijs was om succes te hebben)quote:Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met ne bis in idem.
Ja, dat bedoel ik ook, dat ze daarom nu niets doen, omdat ze anders in de toekomst de lul zijn...quote:Op maandag 4 februari 2008 12:35 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
ne bis in idem telt toch pas als ze hem daadwerkelijk vervolgd hebben. Die OvJ op Aruba heeft hem nooit formeel aangeklaagd volgens mij (omdat hij toch wel wist dat er te weinig bewijs was om succes te hebben)
Nou, dat joch met de boot kun je op medeplichtigheid pakken i.v.m. hulp na de misdrijf bij het wegmaken van sporen.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook omdat op het illegaal vervreemden van een lijk max een half jaar staat..
Dan was het voorarrest langer dan de straf of iig iets met die verhoudingen..
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen (even goed lezen graag) dat wanneer ze nu vervolgen op dusdanig karig bewijs, ze het risico van ne bis in idem lopen wanneer ze op een later tijdstip meer bewijs hebben, maar dan niet meer mogen vervolgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef Sessy het volgende:
Ne bis in idem is inderdaad niet van toepassing.
Hey..ik volg nu ook strafprocesrecht. Heb dat boek alleen nog niet opengeslagenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:32 schreef bladibladibla het volgende:
De persoon die de opmaak van Het Nederlands Strafprocesrecht van Corstens heeft gedaan verdient een goed pak slaag. Onleesbaar dat boek, en dan heb ik al een leesbril![]()
Vandaag weer mijn eerste college van dit semester
Gaat er allemaal wat fanatieker op in, meer uren en meer verplichte dingen. Toen ik begon in 2004 was het er nog niet en nu krijg je van dat soort mensen dan te horen "Oh, jij doet 'gewoon' rechten.."quote:Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef Bananenman het volgende:
Zijn er hier ook mensen die in Utrecht het Utrecht Law College doen? Ben wel benieuwd wat daar nou echt de toegevoegde waarde van is, zo'n eliteclubje (dat is het toch min of meer?).
Ik ben inderdaad ook in 2004 begonnen, dus voordat het er was. Maar ik kreeg er altijd precies hetzelfde gevoel bij als jij omschrijft. Er hebben in de juncto toen ook een aantal kritische artikelen gestaan over het hele plan. Of het echt meerwaarde heeft? Geen idee...quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gaat er allemaal wat fanatieker op in, meer uren en meer verplichte dingen. Toen ik begon in 2004 was het er nog niet en nu krijg je van dat soort mensen dan te horen "Oh, jij doet 'gewoon' rechten.."Ze voelen zich vooral elite.. Of ze het ook zijn, weet ik niet. Kan ik niet over oordelen.
Volgens mij klaagt iedeeren alleen maar over de ellendigheid van de tentamens strafprocesrechtquote:Op maandag 11 februari 2008 12:24 schreef franky14 het volgende:
Zie dat er behoorlijk wat aandacht wordt besteed aan het Strafrecht hier, dus misschien is onderstaande bijeenkomst wel iets voor jullie?
Ik neem aan dat ze zich niet allemaal zo gedragen. In Tilburg ken ik er een aantal die zich buitengewoon bescheiden opstellen. Of dat verschil verklaarbaar is door het type mensen waar ik graag mee omga of wellicht door het verschil in mentaliteit tussen Utrecht en Tilburg kan ik niet inschatten.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Smash-it het volgende:
krijg je van dat soort mensen dan te horen "Oh, jij doet 'gewoon' rechten.."Ze voelen zich vooral elite.. Of ze het ook zijn, weet ik niet. Kan ik niet over oordelen.
Bij ons is dat gelukkig een keuzevakquote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef Addict89 het volgende:
Dat was het eerste en meteen ook het laatste HC Rechtssociologie
Gehaaaaaaaaaaaldquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:03 schreef ScottTracy het volgende:
Nou, dat tentamen huwelijksvermogensrecht was ook niet simpelMaar ik hoop toch dat ik nét genoeg wist
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ldig_aan_dood_c.htmlquote:Twee Duitse barkeepers zijn vandaag in de rechtbank van Berlijn veroordeeld wegens zware mishandeling van een 16-jarige 'comazuiper'. Ze schonken de scholier vorig jaar 44 tequilashots, waarna de jongen overleed.
De barkeepers, 21 en achttien jaar, moeten tien maanden een maatschappelijke training volgen. Ze hebben spijt betuigd. Een derde barkeeper is vrijgesproken en een vierde, die is aangeklaagd voor zware mishandeling met de dood tot gevolg, moet nog voorkomen.
De scholier deed vorig jaar februari een wedstrijdje tequila hakken met een barkeeper. De gymnasiast raakte in coma, met 4,8 promille alcohol in zijn bloed. Hij overleed vijf weken later.
De zaak zwengelde een nationaal debat aan over alcoholmisbruik bij jongeren en het gevaar van comazuipfeesten. De klanten betalen een vast bedrag bij binnenkomst en kunnen vervolgens drinken wat ze willen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
GehaaaaaaaaaaaldMet een 6,7 nog wel
Ik stel voor dat jullie even je cijferlijst hier posten! Ter leering ende vermaeck zullen we maar zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:59 schreef Sessy het volgende:
Oeh. 8,5 terug voor BPR.
Ik heb van Justitie een 10 gekregen voor mijn gedrag.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:16 schreef The_Duce het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat jullie even je cijferlijst hier posten! Ter leering ende vermaeck zullen we maar zeggen
Ik kan er de humor wel van inzienquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:47 schreef Sessy het volgende:
... Nou eist hij dat hij het voor 12,64 (inclusief verzendkosten) mag kopen, want ja, ik was toch accoord met de koop?
Bwhahahahaha loser.![]()
Hoe zat dat ook alweer, Hofland/Hennis?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien
Dat advertenties over het algemeen geen aanbod zijn, maar slechts uitnodigingen tot onderhandeling inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer, Hofland/Hennis?
Dat is een verwerping van het 1e aanbod, waarna hij het niet alsnog kan accepteren.quote:"waarop hij zei dat de verzendkosten een probleem waren en toen heeft hij van de koop af gezien.
Dat is een nieuw aanbod zijnerzijds.quote:Een week later of zo heeft hij gevraagd of hij het voor 10 euro inclusief verzendkosten mocht hebben (ja da-ag!)
En dat was dus geen aanvaarding van het nieuwe aanbod door Sessy.quote:waar ik niet eens op gereageerd heb omdat dat geen serieus aanbod is naar mijn mening.
Ik zit er morgenochtend fris & fruitig -vermits de Magisterborrel vanavond niet te leuk is-. Ik geloof dat er donderdag ook nog wc's zijn en anders kan je me even een PM sturen!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:17 schreef Sessy het volgende:
Hmm en ik zit (cq, lig al de hele dag) met een laptop op schoot ziek in bed thuis in verband met - jawel - alweer de griep, want als ik m'n hoofd optil voelt het aan alsof m'n hoofd gaat barsten van de pijn. Dus wc strafprocesrecht morgen gaat voor mij niet door.
Heeft er iemand de aantekeningen daarvan van deze week voor me?
Als ik dat vak niet haal, heb ik een jaar uitloop op de bachelor en kan ik dus ook niet afstuderen op de master.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |