abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56245130
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:49 schreef Leonoor het volgende:
Wij krijgen een diploma bij een bakje boter, zij een judicium bij inlevering van 3 spaarzegels..
En tijdens de Hamsterweken krijgen we allemaal een 8 als we alleen maar komen opdagen bij de tentamens
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:23:50 #52
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56245753
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

En tijdens de Hamsterweken krijgen we allemaal een 8 als we alleen maar komen opdagen bij de tentamens
Oeh, krijg je dan ook een soort kleurenkorting? Dat je met een paars outfitje 40% extra krijgt?
Nulla verba sed acta
pi_56247841
Nee, we doen aan vlaggetjesweken.
Als het fraudecontroleprogramma maar genoeg vlaggetjes bij je scriptie zet, krijg je een heel jaar lang gratis vakantie van de faculteit!
pi_56248279
Kijk daarom scoort de UvT zo hoog bij Elsevier!
pi_56248595
En de Msc psychologie bij 100 airmiles ?
pi_56249266
Ik vind dit wel een mooie plek om even te patsen met me cijfers:
Ik studeer aan de Universiteit van Leiden:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:50:39 #57
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_56249489
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:03 schreef The_Duce het volgende:
Kijk daarom scoort de UvT zo hoog bij Elsevier!
Oja, die Elsevier met daarin die waardebon waarmee je een gratis UU-diploma kon ophalen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:56:17 #58
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_56249590
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef KneiterS het volgende:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8
Goed bezig!
pi_56250071
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef Leonoor het volgende:
Oeh, krijg je dan ook een soort kleurenkorting? Dat je met een paars outfitje 40% extra krijgt?
Als je naar je tentamen komt en je hebt geen slobberige capuchontrui met vale spijkerbroek aan dan hoef je één vraag minder te beantwoorden.
  woensdag 23 januari 2008 @ 14:50:14 #60
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56250889
quote:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8
Ook hoi
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:16 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Als je naar je tentamen komt en je hebt geen slobberige capuchontrui met vale spijkerbroek aan dan hoef je één vraag minder te beantwoorden.
Ooooh hadden ze dat op de UU maar gedaan .
Ik onthul nu natuurlijk wel allerlei details over mijn vorige leven, maar goed, zo ging ik wel echt altijd naar tentamen, eigenlijk. En Roodbaard, ik loog echt niet over mijn voorliefde voor roodharige mannen hoor
Nulla verba sed acta
pi_56255252
Nou, dat tentamen huwelijksvermogensrecht was ook niet simpel Maar ik hoop toch dat ik nét genoeg wist
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_56256063
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef Sessy het volgende:
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt, captain Redbeard. Al is dat van mij toen achteraf nog heel netjes opgelost, alleen op het moment zelf was het frustrerend.
Ik denk trouwens dat als ze bij de Beste Docent Verkiezingen ook een categorie invoeren "meest impopulaire faculteitsmedewerker", dat zij dat dan met gemak wint ivm de puntengrens bij oefenrechtbank...
Die puntengrens was het probleem niet. Zij was het probleem. Ze bracht op het allerlaatste moment in mijn geval wijzigingen aan in het reglement van het vak, die juist in mijn nadeel vielen. Heel vreemd.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56256188
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:16 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Ik ben in wat kledinggedrochten op tentamen geweest joh, daar maak ik anders niet eens de plee mee schoon
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:17:18 #64
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56257066
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik ben in wat kledinggedrochten op tentamen geweest joh, daar maak ik anders niet eens de plee mee schoon
Ik snap die meisjes die in hun hipste rokje op hoge laarzen naar tentamen komen ook nooit zo . Ik bedoel, ik trek ook graag leuke outfitjes aan enzo normaal, maar op tentamen wil ik er vooral relaxed bij zitten, en niet in een te strak rokje op knellende schoenen om er maar vooral sexy uit te zien voor die ene jongen uit de werkgroep die waarschijnlijk nog aan de andere kant van de zaal van 800 man zit ook.. Maar he, wie ben ik?!
Nulla verba sed acta
pi_56257280
Ik heb altijd het idee dat kerels er een sport van maken om zo brak, ongeschoren en ongeinteresseerd mogelijk over te komen op zo'n dag.

Met als absolute kampioen een maat van me die tien minuten te laat binnenkwam met een thermoskan ijskoude koffie, die hij met zeer zware tegenzin leegdronk om maar wakker te worden

Waarom die meiden vervolgens hun best gaan doen is mij dan ook een raadsel
Lelijke @@p!
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:28:11 #66
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56257365
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb altijd het idee dat kerels er een sport van maken om zo brak, ongeschoren en ongeinteresseerd mogelijk over te komen op zo'n dag.

Met als absolute kampioen een maat van me die tien minuten te laat binnenkwam met een thermoskan ijskoude koffie, die hij met zeer zware tegenzin leegdronk om maar wakker te worden

Waarom die meiden vervolgens hun best gaan doen is mij dan ook een raadsel
Zo werkt dat altijd: in de JB/UB zitten alle kerels ook altijd ongeschoren in gare joggingbroeken terwijl ze alleen maar stinken en koffie drinken. Alle vrouwen daarentegen lopen in hun kortste rokje en strakste truitje, strak in de make up kou te lijden en water te drinken. Kennelijk zijn daar ongeschreven regels voor...
Nulla verba sed acta
pi_56257724
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Zo werkt dat altijd: in de JB/UB zitten alle kerels ook altijd ongeschoren in gare joggingbroeken terwijl ze alleen maar stinken en koffie drinken.
Dat waren nog eens tijden

Ben ik trouwens wel ontgroeid tegenwoordig.
quote:
Alle vrouwen daarentegen lopen in hun kortste rokje en strakste truitje, strak in de make up kou te lijden en water te drinken. Kennelijk zijn daar ongeschreven regels voor...
Daar hoor je me niet over klagen. Al lijkt kou lijden en veel water drinken mij geen goede combinatie op een tentamendag.
Lelijke @@p!
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:22:56 #68
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56259114
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden

Ben ik trouwens wel ontgroeid tegenwoordig.
[..]

Daar hoor je me niet over klagen. Al lijkt kou lijden en veel water drinken mij geen goede combinatie op een tentamendag.
Ah gut ben je volwassen aan het worden? Naar he!
Nulla verba sed acta
pi_56259701
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:22 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ah gut ben je volwassen aan het worden? Naar he!
Ik word nu opeens met "meneer" aangesproken. Ook door meiden met wie het volstrekt legaal zou zijn om . Wat een knipbeurt en een colbertje opeens met je kan doen.
Lelijke @@p!
pi_56260029
Op de UL mag je een voldoende niet herkansen.
Ik wil ook even zeiken over de gare tentamenplanning. Vrijwel alle tentamens van semester 2 en de herkansingen van semester 1 zijn gepland in juni.
pi_56260097
quote:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8

Heel goed!!
Vraagjes:
- Hoe heb je economie voorbereid? Kan dat enkel op SIL-verslagen (ik heb geen zin om me in dit vak te verdiepen, ik kan en wil niks met dit vak)?
- Bedoel je het B1 cak Straf - en Strafprocesrecht of het B3 vak? Hoe heb je je voorbereid?
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:55:14 #72
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56260127
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik word nu opeens met "meneer" aangesproken. Ook door meiden met wie het volstrekt legaal zou zijn om . Wat een knipbeurt en een colbertje opeens met je kan doen.
Haha, erg he. Ik ben ook opeens "mevrouw", heel eng. Gelukkig is er niets op tv, want ik heb een nieuwe missie in mijn leven .
Nulla verba sed acta
  donderdag 24 januari 2008 @ 02:43:25 #73
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56267322
Zodalijk ( ) tentamen goederenrecht, echter ik lijd weer eens aan spontane insomnia. Dat wordt wat om 8:45.

Het is overigens wel opvallend hoe verschillend men over studieresultaten denkt. De een gaat een 7,5 herkansen, waar een ander blij is met een 'efficiente' 5,5. Ik ben doorgaans een echte havist, wat me gedurende mijn vorige opleiding regelmatig werd verweten. Met zo min mogelijk moeite overal doorheen freewheelen. Ik merk nu echter in mijn omgeving dat mooie cijfers meer worden gewaardeerd dan de studiepuntjes an sich, wat op zich wel motiverend werkt om er wat meer uit te halen.
pi_56267327
Wtf is goederenrecht nou weer?

Nog nooit van gehoord iig.
Verwijderd door Admin.
  donderdag 24 januari 2008 @ 02:48:44 #75
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56267346
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:

Ik kan morgen ook zo'n figuur aanwijzen (zie vorige post)
pi_56268793
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 02:44 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wtf is goederenrecht nou weer?

Nog nooit van gehoord iig.
Zo noemt UL zakenrechtelijke gedeelte van het vermogensrecht: boek 3 en 5 BW. Het andere gedeelte is verbintenissenrecht.
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:27:17 #77
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56268889
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:18 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Zo noemt UL zakenrechtelijke gedeelte van het vermogensrecht: boek 3 en 5 BW. Het andere gedeelte is verbintenissenrecht.
Zo noemt heel juridisch Nederland het . Zakenrecht != goederenrecht overigens! Alle zaken zijn goederen, sommige goederen zijn zaken (zaken moeten voor menselijke beheersing vatbaar en stoffelijk zijn, goederen zijn alle zaken en vermogensrechten).

Oh, en sjors360, beetje laat, maar toch succes met je tentamen enzo.
Nulla verba sed acta
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:45:59 #78
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_56269173
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:27 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Zo noemt heel juridisch Nederland het . Zakenrecht != goederenrecht overigens! Alle zaken zijn goederen, sommige goederen zijn zaken (zaken moeten voor menselijke beheersing vatbaar en stoffelijk zijn, goederen zijn alle zaken en vermogensrechten).
Vind ik nog steeds de raarste actie ooit, het verwisselen van de termen zaak en goed in het nieuwe BW.

Met name het strafrechtelijke Elektriciteitsarrest is daardoor echt niet meer uit te leggen.

"Ja, daar bepaalde de HR in dat elektriciteit strafrechtelijk gezien een goed is, ondanks de niet-stoffelijkheid."
-Maar een goed hoeft toch niet stoffelijk te zijn?
"Jawel, want toen noemde je een zaak nog een goed"
-Dus elektriciteit was eigenlijk geen goed?
"Ja, maar het recht op elektriciteit was wel een zaak"
-Maar dat kun je toch niet stelen?
"Nee, maar strafrechtelijk dus wel"
-
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:49:20 #79
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_56269212
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:45 schreef Pool het volgende:

[..]

Vind ik nog steeds de raarste actie ooit, het verwisselen van de termen zaak en goed in het nieuwe BW.

Met name het strafrechtelijke Elektriciteitsarrest is daardoor echt niet meer uit te leggen.

"Ja, daar bepaalde de HR in dat elektriciteit strafrechtelijk gezien een goed is, ondanks de niet-stoffelijkheid."
-Maar een goed hoeft toch niet stoffelijk te zijn?
"Jawel, want toen noemde je een zaak nog een goed"
-Dus elektriciteit was eigenlijk geen goed?
"Ja, maar het recht op elektriciteit was wel een zaak"
-Maar dat kun je toch niet stelen?
"Nee, maar strafrechtelijk dus wel"
-
Ja dat is ook een vreemde wissel, mijn tante heeft nog allerlei boeken "Zakenrecht" in de kast staan waar ik nu toch echt Goederenrecht heb ( Fesevur ). Maar goed, je moet Elektriciteit natuurlijk ook lezen in dat licht en je beseffen dat zaak/goed daarna zijn omgedraaid. Het is wel een mooi arrest, voor zover je daar bij Strafrecht over kunt spreken natuurlijk .
Nulla verba sed acta
pi_56279863
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ik snap die meisjes die in hun hipste rokje op hoge laarzen naar tentamen komen ook nooit zo . Ik bedoel, ik trek ook graag leuke outfitjes aan enzo normaal, maar op tentamen wil ik er vooral relaxed bij zitten, en niet in een te strak rokje op knellende schoenen om er maar vooral sexy uit te zien voor die ene jongen uit de werkgroep die waarschijnlijk nog aan de andere kant van de zaal van 800 man zit ook.. Maar he, wie ben ik?!
Dat verbaasd mij ook altijd. Ik moet bijna altijd over de tafels in de collegezalen klimmen omdat ik altijd midden in de rij zit en in dezelfde rij zit als een aantal überslomo's. Moet er niet aan denken dat ik dat een rokje moet doen.

Al kan ik me voorstellen dat ik daar een aantal stinkende en ongeschoren mannen erg blij mee maak
pi_56280333
Ik maak tentamens in dezelfde trui en legerbroek waarin ik werk. En ik heb nou niet echt een kantoorbaantje, zal ik het nog netjes zeggen...

Behalve mondelinge tentamens, dan ben ik altijd in pak en met hoge hakken.
pi_56281069
Och, als een tentamen 's middags is wil ik er nog wel eens leuk uitzien.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56290252
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Heel goed!!
Vraagjes:
- Hoe heb je economie voorbereid? Kan dat enkel op SIL-verslagen (ik heb geen zin om me in dit vak te verdiepen, ik kan en wil niks met dit vak)?
- Bedoel je het B1 cak Straf - en Strafprocesrecht of het B3 vak? Hoe heb je je voorbereid?

Ik doe zelf ook bijna alles alleen met de silverslagen. Van deze 2 vakken heb ik toevallig de helft van de werkgroepen gevolgd. Dus dat heeft wel geholpen want er werd echt goede uitleg gegeven. Verder moet je bij economie echt goed de oefententamens maken, want ze lijken ieder jaar erg op elkaar. Dan weet je precies wat er van je verwacht wordt.

Ik bedoel het 3e jaars vak strafrecht, ik was wat aan het vooruit werken dit semester. Hier heb ik wel vrij veel aan gedaan. Vond het echt een geweldig vak. 6 werkgroepen van gevolgd, waarbij ik het boek had gelezen en de opdrachten helemaal gemaakt had. En de overige weken met samenvattingen en silverslagen gedaan.
pi_56293246
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 02:43 schreef 360sjors het volgende:
Zodalijk ( ) tentamen goederenrecht, echter ik lijd weer eens aan spontane insomnia. Dat wordt wat om 8:45.

Het is overigens wel opvallend hoe verschillend men over studieresultaten denkt. De een gaat een 7,5 herkansen, waar een ander blij is met een 'efficiente' 5,5. Ik ben doorgaans een echte havist, wat me gedurende mijn vorige opleiding regelmatig werd verweten. Met zo min mogelijk moeite overal doorheen freewheelen. Ik merk nu echter in mijn omgeving dat mooie cijfers meer worden gewaardeerd dan de studiepuntjes an sich, wat op zich wel motiverend werkt om er wat meer uit te halen.
Kerel, ik hoop dat het goed ging. Goederenrecht is toch echt iets waar je wakker voor moet zijn
Lelijke @@p!
pi_56299342

zaterdag 26 januari 2008 @ 11:55:54 #86
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56316826
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Kerel, ik hoop dat het goed ging. Goederenrecht is toch echt iets waar je wakker voor moet zijn
Leverde geen problemen op, ik voorspel een zeventje. Mijn uitgebreide ervaring met het studentenleefritme heeft me immuun gemaakt voor slaaptekorten
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:57:52 #87
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56316849
En wat ik me ook afvroeg, hoeveel bezoekers van dit topic hebben deze maand de Quest gekocht
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:59:30 #88
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_56316871
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:57 schreef 360sjors het volgende:
En wat ik me ook afvroeg, hoeveel bezoekers van dit topic hebben deze maand de Quest gekocht
Ik heb er een abb. op. Nog niet aan toekomen om te lezen trouwens. Gaat over straf enzo? Trieste reclame op tv is dat.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:02:35 #89
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56316930
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Die puntengrens was het probleem niet. Zij was het probleem. Ze bracht op het allerlaatste moment in mijn geval wijzigingen aan in het reglement van het vak, die juist in mijn nadeel vielen. Heel vreemd.
Dus jij hield vervolgens in de oefenrechtbank een uitgebreid betoog met als onderwerp "nullum crimen, nulla poena sine praevia lege poenali" en verwees tussen neus en lippen door naar art. 1 lid 2 sr.
pi_56317065
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Dus jij hield vervolgens in de oefenrechtbank een uitgebreid betoog met als onderwerp "nullum crimen, nulla poena sine praevia lege poenali" en verwees tussen neus en lippen door naar art. 1 lid 2 sr.

Nee, ik heb me precies aan de regels en de opdracht gehouden in oefenrechtbank. Dat was maar goed ook. Ik ken iemand die tijdens het pleiten een op sex georienteerde grap maakte en die vervolgens (voor zover ik weet) de enige was met een onvoldoende.
Lelijke @@p!
pi_56317090
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik heb er een abb. op. Nog niet aan toekomen om te lezen trouwens. Gaat over straf enzo? Trieste reclame op tv is dat.
Die boer met die schep op het einde
Die heeft een blik in zijn ogen waarmee hij verraadt dat hij daarnet een lijk in zijn groententuin heeft begraven.
Lelijke @@p!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:44:30 #92
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56317531
Is hier toevallig iemand die Pitlo/Raaijmakers Ondernemingsrecht druk 5 in de verkoop gooit??
pi_56317715
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:44 schreef 360sjors het volgende:
Is hier toevallig iemand die Pitlo/Raaijmakers Ondernemingsrecht druk 5 in de verkoop gooit??
Jij wilt heerlijk ontspannen Raaijmakers gaan lezen, met zijn goedlopende zinnen en vlot taalgebruik?

Ik heb je niets te bieden. Mijn studiejaar moest het met kopietjes doen (ik denk 4e druk) bij gebrek aan voldoende gedrukte exemplaren.
Lelijke @@p!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:13:58 #94
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56317955
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Jij wilt heerlijk ontspannen Raaijmakers gaan lezen, met zijn goedlopende zinnen en vlot taalgebruik?
Het is weekend, des zondagavonds gaat de open haard aan en neem ik plaats in een comfortabele faiteuil de repos. Onder het genot van een heerlijk beugelbiertje op schenktemperatuur -ik prefereer 7,2 graden celcius- is het niet slechts het lichaam, maar ook de geest die ontspanning zoekt. Hopelijk komt mijn grote vriend Raaijmakers dan ten tonele.
pi_56318449
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Het is weekend, des zondagavonds gaat de open haard aan en neem ik plaats in een comfortabele faiteuil de repos. Onder het genot van een heerlijk beugelbiertje op schenktemperatuur -ik prefereer 7,2 graden celcius- is het niet slechts het lichaam, maar ook de geest die ontspanning zoekt. Hopelijk komt mijn grote vriend Raaijmakers dan ten tonele.
Ik vermoed dat na 10 bladzijdes ploeteren bovengenoemd boek vrij snel in bovengenoemde open haard zal belanden, waarna nog een aantal beugelbiertjes inderhaast opengetrokken worden om de bittere smaak weg tte spoelen.
Lelijke @@p!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:37:12 #96
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56319215
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik vermoed dat na 10 bladzijdes ploeteren bovengenoemd boek vrij snel in bovengenoemde open haard zal belanden, waarna nog een aantal beugelbiertjes inderhaast opengetrokken worden om de bittere smaak weg tte spoelen.
Gelukkig heb ik dan Corstens nog als steun en toeverlaat in donkere tijden
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:50:21 #97
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_56319448
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef 360sjors het volgende:

Gelukkig heb ik dan Corstens nog als steun en toeverlaat in donkere tijden
Haha, held ! Ik kan je Polak trouwens ook wel aanraden (faillissementsrecht), mocht je het echt allemaal niet meer zien zitten. Wat is er nou mooier dan verrekening en vereffening op een druilige zondagmiddag..
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:08:33 #98
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_56319737
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Haha, held ! Ik kan je Polak trouwens ook wel aanraden (faillissementsrecht), mocht je het echt allemaal niet meer zien zitten. Wat is er nou mooier dan verrekening en vereffening op een druilige zondagmiddag..
Die vind ik wel redelijk aantrekkelijk geschreven hoor.
pi_56320383
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef Pool het volgende:

[..]

Die vind ik wel redelijk aantrekkelijk geschreven hoor.
Laatste druk van M. Schellevis bevat wel 'veel' fouten. Zowel typo's als inhoudelijk!
Opmaak en inhoud is gelukkig wél aantrekkelijk!
pi_56326481
Zijn er hier ook mensen die Europees en internationaal recht doen? Hoe bevalt die opleiding?

Is 24 trouwens erg oud om aan een bachelor rechten te beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')