quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik behandel wel mijn eigen zaak hoor, ik hoef geen familierecht-advocateMaar goed, als roodharige mannen trouwe vurige types zijn hoeven we natuurlijk nooit te scheiden
.
quote:Een kwart van de vrouwen voelt zich het meest aangetrokken tot mannen met zwart haar en een op de vijf prefereert bruin haar. Blond wordt gewaardeerd door 17 procent, grijs door 2 procent en slechts 1 procent valt op roodharige mannen.
Geen wonder dat roodharige mensen uitsterven.quote:
"Verplicht" vak in je master? D.w.z. komt deze verplicht op je cijferlijst?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:47 schreef Sessy het volgende:
Ik wil ook een diploma bij een pakje boter! *zeur*
Cum laude gaat helaas niet meer lukken. Uiteraard ga ik nog wel voor "met genoegen". Brrr. Nouja ik moet gewoon niet zeiken, ik heb pas 1 zes. Maar ja die verknalt wel gelijk alles. Stom ook, voor dat vak kon je ueberhaupt niet hoger dan een 8 halen (omdat het punt op je eindwerkstuk is gebaseerd, je daar maximaal een 8 voor kunt halen (een "goed"), en er alleen nog punten af getrokken worden voor afwezig, niet ingeleverde thuisopdrachten, onvoldoende ingeleverd etc. Bleh kutvak.
Gemiddeld 8 of hoger. Je mag geloof ik compenseren op de UvT. Als je verplichte clustervakken hebt moet je die sowieso meetellen om het gemiddelde te bereiken. Wat betreft keuzevakken kun je denk ik je hoogste punten mee laten tellen en als je extra keuzevakken doet, kun je de lagere punten buiten beschouwing laten voor het gemiddelde.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Mag je dan geen enkele 6 hebben om cum laude te slagen?
UU graagquote:Op maandag 21 januari 2008 19:37 schreef Addict89 het volgende:
Waar moet je erbij?
Reageerde je op mij? Ik heb niks gezegd over herkansen. Ik weet daarvoor de regels van de UvT ook niet uit m'n hoofd.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:53 schreef Smash-it het volgende:
Dat je een 7,5 mag herkansen vind ik echt wel vreemd. In Utrecht mag dat in ieder geval, naar mijn weten, niet. Anders zou niemand toch 6-en op zijn eindlijst hebben, als je mag herkansen bij een voldoende? Ik heb 1x een vak over gedaan (een jaar later dus, niet via een herkansing want ik had zowel voor deeltoets A als B een onvoldoende en dan mag je niet herkansen) en de tweede keer had ik een 9,5.
Maar goed, chill als het bij jou wel mag. Cijferlijsten zijn dus echt niet te vergelijken als je van verschillende uni's komt.
Donequote:
Nee, was op Sessy. Sorry, had haar maybe even moeten quoten.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Reageerde je op mij? Ik heb niks gezegd over herkansen. Ik weet daarvoor de regels van de UvT ook niet uit m'n hoofd.
Volgens mij mag je op de UvT voldoendes herkansen ja. Ach ja, dat zal het wel wat makkelijker maken, maar bijna niemand maakt hier gebruik van. Tenminste dat neem ik aan, want de cijfers van de herkansingen zijn meestal niet echt veel hoger dan de uitslagen van de eerste kans.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, was op Sessy. Sorry, had haar maybe even moeten quoten.
Ja, leeronderzoek.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
"Verplicht" vak in je master? D.w.z. komt deze verplicht op je cijferlijst?
Geen excuses nodig joh. Ik las verkeerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, was op Sessy. Sorry, had haar maybe even moeten quoten.
Dat was bij mij destijds voldoende/onvoldoende. Is dat veranderd nu?quote:
Het was slecht georganiseerd hé! Ik heb er uiteindelijk nog een halve punt bij weten te lullen, dus het was de moeite wel waard om er even naar toe te gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo dit was ook de eerste en laatste keer dat ik naar een inzage voor strafrecht ga
Hoi btw
De boeken of de readers? De boeken zijn vrij beschikbaar. Ik heb vandaag nog de Prota van Lokin gekocht.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga sowieso in de 3 weken dat ik nog vrij ben men staatsrecht helemaal bij lezen. voor de andere vakken kan ik nog niks doen want ik heb de boeken nog nietKunnen we pas kopen als het semester weer begint
Ah gelukkig, er is dus nog hoop voor ons 6jes-mensenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:50 schreef bladibladibla het volgende:
In mijn bachelor nam ik ook echt genoegen met een 6, maar nu in mijn master wordt ik wel een stuk streberiger merk ik. Heb vorige week dan ook een vak herkanst waar ik een 6 voor had. maar goed, dat is een van de in totaal 4 verplichte master-vakken en ik vond dat ik daar best hoger voor kon halen
Heel goed! Voor de opdracht of het tentamen?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Smash-it het volgende:
Ha! Conform de OP ben ik gaaf. Maar dat is niets nieuws.
Wil ik tot slot graag nog even pronken met mijn 8,1 voor faillissementsrecht.
Ik doe nu inderdaad de R&M-master en die bevalt echt heel goed. Er is wel heel veel overlap met IBL, vooral omdat de keuzevakken (en een aantal verplichte vakken) hetzelfde zijn, zoals European Company Law. Ik vind alle vakken echt heel erg interessant, en de docenten zijn ook erg goed. Je merkt dat veel van de docenten echt zo enthousiast zijn over hun eigen vak. Dat maakt het extra leul. Ik vermaak me er prima meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:13 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Trouwens, jij deed toch Recht&Management bladibla? Welke master heb jij uiteindelijk gekozen?
Ik moet zelf over niet al te lange tijd ook een keuze maken voor een master, International Business Law heeft nu mijn voorkeur, maar was wel benieuwd wat jouw ervaringen met jouw master zijn
Ook voor elkaar. Ik wil nu wel weer beginnen, 6 weken vakantie is wat overdrevenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef Morendo het volgende:
Kan ik trouwens toegevoegd worden in de OP, Radboud Uni, bij voorbaat dank.
Kernvakken gedaan? Leuk he! Wat ga je doen in blok 3?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ook voor elkaar. Ik wil nu wel weer beginnen, 6 weken vakantie is wat overdreven.
Thanksquote:Op maandag 21 januari 2008 21:20 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Done. Oh, en ik zou ook wel willen herkansen bij een voldoende, had ik dat cijfer onder de 7 wel even weggepoetst. Maar dat mag idd niet op de UU
.
Voor de opdracht, tentamen is next week.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:41 schreef The_Duce het volgende:
Heel goed! Voor de opdracht of het tentamen?
Oeh rechtssociologie, beeeeh. Ben blij dat ik geschiedenis heb gekozenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Addict89 het volgende:
Yep, kernvakken zijn klaar! Ga 't toga traject in, begin met Criminal Law and Human Rights en Rechtssociologie.
Ik zou echt naar de inzage gaan, zeker als je bij Anatoli mag babbel je er zo een half punt bij, minimaal. Doe hem de groeten van me (ja, dit is mijn echte voornaam)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Voor de opdracht, tentamen is next week.
Net een 6 terug voor het verzekeringsrecht tentamen van vorige week. Ik baal wel een beetje. Heb nu twee 6-en en een 6,5 op mijn master eindlijst. Wat een kutcijfers, haha. Ik zou ze wel herkansen als dat kon hoor, in Utrecht. Alles in 1x halen is echt niet leuk op deze manier. Nu maar even knallen voor faillissementsrecht.
Over pakjes boter gesproken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef Leonoor het volgende:
Ik zou echt naar de inzage gaan, zeker als je bij Anatoli mag babbel je er zo een half punt bij, minimaal. Doe hem de groeten van me (ja, dit is mijn echte voornaam).
Ik heb er vorig jaar 0,8 bijgebabbeld geloof ik...
Ja, ik ga er zeker weten naar toe. Zit net de standaardantwoorden te bekijken en ik heb echt wel heel veel goed. Dat is wel meer dan een 6 waard vind ik. Zucht..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef Leonoor het volgende:
Ik zou echt naar de inzage gaan, zeker als je bij Anatoli mag babbel je er zo een half punt bij, minimaal. Doe hem de groeten van me (ja, dit is mijn echte voornaam).
Ik heb er vorig jaar 0,8 bijgebabbeld geloof ik...
Ja, nu is het "voldoende, onvoldoende, goed" en een goed is 8 en een "extra goed" of punten bij is er niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat was bij mij destijds voldoende/onvoldoende. Is dat veranderd nu?
Ha mijn grote vriendinquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:59 schreef Leonoor het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg! Ik wilde eigenlijk alleen even zeggenmannen met rood haar
, er zouden er meer van moeten zijn in deze wereld.
Nu ga ik weer juridisch doen...
Wie haalt er in Tilburg géén 'met genoegen'? Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijkerquote:2. Indien een examinandus een examen heeft gehaald, wordt het predikaat 'met genoegen' verleend indien hij voor alle examenonderdelen gemiddeld ten minste het cijfer zeven (7) heeft behaald.
Die studenten waar Balkenende zo'n "fan" van isquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:05 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Wie haalt er in Tilburg géén 'met genoegen'? Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
Wij krijgen een diploma bij een bakje boter, zij een judicium bij inlevering van 3 spaarzegels..quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:05 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Wie haalt er in Tilburg géén 'met genoegen'? Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
En tijdens de Hamsterweken krijgen we allemaal een 8 als we alleen maar komen opdagen bij de tentamensquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:49 schreef Leonoor het volgende:
Wij krijgen een diploma bij een bakje boter, zij een judicium bij inlevering van 3 spaarzegels..
Oeh, krijg je dan ook een soort kleurenkorting? Dat je met een paars outfitje 40% extra krijgt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
En tijdens de Hamsterweken krijgen we allemaal een 8 als we alleen maar komen opdagen bij de tentamens
Oja, die Elsevier met daarin die waardebon waarmee je een gratis UU-diploma kon ophalen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:03 schreef The_Duce het volgende:
Kijk daarom scoort de UvT zo hoog bij Elsevier!
Goed bezig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef KneiterS het volgende:
Ik vind dit wel een mooie plek om even te patsen met me cijfers:
Ik studeer aan de Universiteit van Leiden:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8
Als je naar je tentamen komt en je hebt geen slobberige capuchontrui met vale spijkerbroek aan dan hoef je één vraag minder te beantwoorden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef Leonoor het volgende:
Oeh, krijg je dan ook een soort kleurenkorting? Dat je met een paars outfitje 40% extra krijgt?
Ook hoiquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef KneiterS het volgende:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8
Ooooh hadden ze dat op de UU maar gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:16 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Als je naar je tentamen komt en je hebt geen slobberige capuchontrui met vale spijkerbroek aan dan hoef je één vraag minder te beantwoorden.
Die puntengrens was het probleem niet. Zij was het probleem. Ze bracht op het allerlaatste moment in mijn geval wijzigingen aan in het reglement van het vak, die juist in mijn nadeel vielen. Heel vreemd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:20 schreef Sessy het volgende:
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt, captain Redbeard. Al is dat van mij toen achteraf nog heel netjes opgelost, alleen op het moment zelf was het frustrerend.
Ik denk trouwens dat als ze bij de Beste Docent Verkiezingen ook een categorie invoeren "meest impopulaire faculteitsmedewerker", dat zij dat dan met gemak wint ivm de puntengrens bij oefenrechtbank...
Ik ben in wat kledinggedrochten op tentamen geweest joh, daar maak ik anders niet eens de plee mee schoonquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:16 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Als je naar je tentamen komt en je hebt geen slobberige capuchontrui met vale spijkerbroek aan dan hoef je één vraag minder te beantwoorden.
Ik snap die meisjes die in hun hipste rokje op hoge laarzen naar tentamen komen ook nooit zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik ben in wat kledinggedrochten op tentamen geweest joh, daar maak ik anders niet eens de plee mee schoon
Zo werkt dat altijd: in de JB/UB zitten alle kerels ook altijd ongeschoren in gare joggingbroeken terwijl ze alleen maar stinken en koffie drinken. Alle vrouwen daarentegen lopen in hun kortste rokje en strakste truitje, strak in de make up kou te lijden en water te drinken. Kennelijk zijn daar ongeschreven regels voor...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb altijd het idee dat kerels er een sport van maken om zo brak, ongeschoren en ongeinteresseerd mogelijk over te komen op zo'n dag.![]()
Met als absolute kampioen een maat van me die tien minuten te laat binnenkwam met een thermoskan ijskoude koffie, die hij met zeer zware tegenzin leegdronk om maar wakker te worden![]()
Waarom die meiden vervolgens hun best gaan doen is mij dan ook een raadsel
Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zo werkt dat altijd: in de JB/UB zitten alle kerels ook altijd ongeschoren in gare joggingbroeken terwijl ze alleen maar stinken en koffie drinken.
Daar hoor je me niet over klagen. Al lijkt kou lijden en veel water drinken mij geen goede combinatie op een tentamendag.quote:Alle vrouwen daarentegen lopen in hun kortste rokje en strakste truitje, strak in de make up kou te lijden en water te drinken. Kennelijk zijn daar ongeschreven regels voor...
Ah gut ben je volwassen aan het worden? Naar he!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden![]()
Ben ik trouwens wel ontgroeid tegenwoordig.
[..]
Daar hoor je me niet over klagen. Al lijkt kou lijden en veel water drinken mij geen goede combinatie op een tentamendag.
Ik word nu opeens met "meneer" aangesproken. Ook door meiden met wie het volstrekt legaal zou zijn omquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ah gut ben je volwassen aan het worden? Naar he!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:42 schreef KneiterS het volgende:
Strafrecht - 8
Rechtseconomie - 8
Bedrijfseconomie - 8
Verbintenissenrecht - 8
Haha, erg he. Ik ben ook opeens "mevrouw", heel eng. Gelukkig is er niets op tv, want ik heb een nieuwe missie in mijn levenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik word nu opeens met "meneer" aangesproken. Ook door meiden met wie het volstrekt legaal zou zijn om. Wat een knipbeurt en een colbertje opeens met je kan doen.
Ik kan morgen ook zo'n figuur aanwijzen (zie vorige post)quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb altijd het idee dat kerels er een sport van maken om zo brak, ongeschoren en ongeinteresseerd mogelijk over te komen op zo'n dag.![]()
Met als absolute kampioen een maat van me die tien minuten te laat binnenkwam met een thermoskan ijskoude koffie, die hij met zeer zware tegenzin leegdronk om maar wakker te worden![]()
Zo noemt UL zakenrechtelijke gedeelte van het vermogensrecht: boek 3 en 5 BW. Het andere gedeelte is verbintenissenrecht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:44 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Wtf is goederenrecht nou weer?
Nog nooit van gehoord iig.
Zo noemt heel juridisch Nederland hetquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zo noemt UL zakenrechtelijke gedeelte van het vermogensrecht: boek 3 en 5 BW. Het andere gedeelte is verbintenissenrecht.
Vind ik nog steeds de raarste actie ooit, het verwisselen van de termen zaak en goed in het nieuwe BW.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zo noemt heel juridisch Nederland het. Zakenrecht != goederenrecht overigens! Alle zaken zijn goederen, sommige goederen zijn zaken (zaken moeten voor menselijke beheersing vatbaar en stoffelijk zijn, goederen zijn alle zaken en vermogensrechten).
Ja dat is ook een vreemde wissel, mijn tante heeft nog allerlei boeken "Zakenrecht" in de kast staan waar ik nu toch echt Goederenrecht heb (quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds de raarste actie ooit, het verwisselen van de termen zaak en goed in het nieuwe BW.
Met name het strafrechtelijke Elektriciteitsarrest is daardoor echt niet meer uit te leggen.
"Ja, daar bepaalde de HR in dat elektriciteit strafrechtelijk gezien een goed is, ondanks de niet-stoffelijkheid."
-Maar een goed hoeft toch niet stoffelijk te zijn?
"Jawel, want toen noemde je een zaak nog een goed"
-Dus elektriciteit was eigenlijk geen goed?
"Ja, maar het recht op elektriciteit was wel een zaak"
-Maar dat kun je toch niet stelen?
"Nee, maar strafrechtelijk dus wel"
-
Dat verbaasd mij ook altijd. Ik moet bijna altijd over de tafels in de collegezalen klimmen omdat ik altijd midden in de rij zit en in dezelfde rij zit als een aantal überslomo's. Moet er niet aan denken dat ik dat een rokje moet doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik snap die meisjes die in hun hipste rokje op hoge laarzen naar tentamen komen ook nooit zo. Ik bedoel, ik trek ook graag leuke outfitjes aan enzo normaal, maar op tentamen wil ik er vooral relaxed bij zitten, en niet in een te strak rokje op knellende schoenen om er maar vooral sexy uit te zien voor die ene jongen uit de werkgroep die waarschijnlijk nog aan de andere kant van de zaal van 800 man zit ook.. Maar he, wie ben ik?!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Heel goed!!
Vraagjes:
- Hoe heb je economie voorbereid? Kan dat enkel op SIL-verslagen (ik heb geen zin om me in dit vak te verdiepen, ik kan en wil niks met dit vak)?
- Bedoel je het B1 cak Straf - en Strafprocesrecht of het B3 vak? Hoe heb je je voorbereid?
Kerel, ik hoop dat het goed ging. Goederenrecht is toch echt iets waar je wakker voor moet zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:43 schreef 360sjors het volgende:
Zodalijk () tentamen goederenrecht, echter ik lijd weer eens aan spontane insomnia. Dat wordt wat om 8:45.
Het is overigens wel opvallend hoe verschillend men over studieresultaten denkt. De een gaat een 7,5 herkansen, waar een ander blij is met een 'efficiente' 5,5. Ik ben doorgaans een echte havist, wat me gedurende mijn vorige opleiding regelmatig werd verweten. Met zo min mogelijk moeite overal doorheen freewheelen. Ik merk nu echter in mijn omgeving dat mooie cijfers meer worden gewaardeerd dan de studiepuntjes an sich, wat op zich wel motiverend werkt om er wat meer uit te halen.
Leverde geen problemen op, ik voorspel een zeventje. Mijn uitgebreide ervaring met het studentenleefritme heeft me immuun gemaakt voor slaaptekortenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Kerel, ik hoop dat het goed ging. Goederenrecht is toch echt iets waar je wakker voor moet zijn
Ik heb er een abb. op. Nog niet aan toekomen om te lezen trouwens. Gaat over straf enzo? Trieste reclame op tv is dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:57 schreef 360sjors het volgende:
En wat ik me ook afvroeg, hoeveel bezoekers van dit topic hebben deze maand de Quest gekocht
Dus jij hield vervolgens in de oefenrechtbank een uitgebreid betoog met als onderwerp "nullum crimen, nulla poena sine praevia lege poenali" en verwees tussen neus en lippen door naar art. 1 lid 2 sr.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die puntengrens was het probleem niet. Zij was het probleem. Ze bracht op het allerlaatste moment in mijn geval wijzigingen aan in het reglement van het vak, die juist in mijn nadeel vielen. Heel vreemd.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:02 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dus jij hield vervolgens in de oefenrechtbank een uitgebreid betoog met als onderwerp "nullum crimen, nulla poena sine praevia lege poenali" en verwees tussen neus en lippen door naar art. 1 lid 2 sr.
Die boer met die schep op het eindequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb er een abb. op. Nog niet aan toekomen om te lezen trouwens. Gaat over straf enzo? Trieste reclame op tv is dat.
Jij wilt heerlijk ontspannen Raaijmakers gaan lezen, met zijn goedlopende zinnen en vlot taalgebruik?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:44 schreef 360sjors het volgende:
Is hier toevallig iemand die Pitlo/Raaijmakers Ondernemingsrecht druk 5 in de verkoop gooit??
Het is weekend, des zondagavonds gaat de open haard aan en neem ik plaats in een comfortabele faiteuil de repos. Onder het genot van een heerlijk beugelbiertje op schenktemperatuur -ik prefereer 7,2 graden celcius- is het niet slechts het lichaam, maar ook de geest die ontspanning zoekt. Hopelijk komt mijn grote vriend Raaijmakers dan ten tonele.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Jij wilt heerlijk ontspannen Raaijmakers gaan lezen, met zijn goedlopende zinnen en vlot taalgebruik?![]()
Ik vermoed dat na 10 bladzijdes ploeteren bovengenoemd boek vrij snel in bovengenoemde open haard zal belanden, waarna nog een aantal beugelbiertjes inderhaast opengetrokken worden om de bittere smaak weg tte spoelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Het is weekend, des zondagavonds gaat de open haard aan en neem ik plaats in een comfortabele faiteuil de repos. Onder het genot van een heerlijk beugelbiertje op schenktemperatuur -ik prefereer 7,2 graden celcius- is het niet slechts het lichaam, maar ook de geest die ontspanning zoekt. Hopelijk komt mijn grote vriend Raaijmakers dan ten tonele.
Gelukkig heb ik dan Corstens nog als steun en toeverlaat in donkere tijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik vermoed dat na 10 bladzijdes ploeteren bovengenoemd boek vrij snel in bovengenoemde open haard zal belanden, waarna nog een aantal beugelbiertjes inderhaast opengetrokken worden om de bittere smaak weg tte spoelen.
Haha, heldquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef 360sjors het volgende:
Gelukkig heb ik dan Corstens nog als steun en toeverlaat in donkere tijden
Die vind ik wel redelijk aantrekkelijk geschreven hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, held! Ik kan je Polak trouwens ook wel aanraden (faillissementsrecht), mocht je het echt allemaal niet meer zien zitten. Wat is er nou mooier dan verrekening en vereffening op een druilige zondagmiddag..
Laatste druk van M. Schellevis bevat wel 'veel' fouten. Zowel typo's als inhoudelijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Die vind ik wel redelijk aantrekkelijk geschreven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |