quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik behandel wel mijn eigen zaak hoor, ik hoef geen familierecht-advocateMaar goed, als roodharige mannen trouwe vurige types zijn hoeven we natuurlijk nooit te scheiden
.
quote:Een kwart van de vrouwen voelt zich het meest aangetrokken tot mannen met zwart haar en een op de vijf prefereert bruin haar. Blond wordt gewaardeerd door 17 procent, grijs door 2 procent en slechts 1 procent valt op roodharige mannen.
Geen wonder dat roodharige mensen uitsterven.quote:
"Verplicht" vak in je master? D.w.z. komt deze verplicht op je cijferlijst?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:47 schreef Sessy het volgende:
Ik wil ook een diploma bij een pakje boter! *zeur*
Cum laude gaat helaas niet meer lukken. Uiteraard ga ik nog wel voor "met genoegen". Brrr. Nouja ik moet gewoon niet zeiken, ik heb pas 1 zes. Maar ja die verknalt wel gelijk alles. Stom ook, voor dat vak kon je ueberhaupt niet hoger dan een 8 halen (omdat het punt op je eindwerkstuk is gebaseerd, je daar maximaal een 8 voor kunt halen (een "goed"), en er alleen nog punten af getrokken worden voor afwezig, niet ingeleverde thuisopdrachten, onvoldoende ingeleverd etc. Bleh kutvak.
Gemiddeld 8 of hoger. Je mag geloof ik compenseren op de UvT. Als je verplichte clustervakken hebt moet je die sowieso meetellen om het gemiddelde te bereiken. Wat betreft keuzevakken kun je denk ik je hoogste punten mee laten tellen en als je extra keuzevakken doet, kun je de lagere punten buiten beschouwing laten voor het gemiddelde.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Mag je dan geen enkele 6 hebben om cum laude te slagen?
UU graagquote:Op maandag 21 januari 2008 19:37 schreef Addict89 het volgende:
Waar moet je erbij?
Reageerde je op mij? Ik heb niks gezegd over herkansen. Ik weet daarvoor de regels van de UvT ook niet uit m'n hoofd.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:53 schreef Smash-it het volgende:
Dat je een 7,5 mag herkansen vind ik echt wel vreemd. In Utrecht mag dat in ieder geval, naar mijn weten, niet. Anders zou niemand toch 6-en op zijn eindlijst hebben, als je mag herkansen bij een voldoende? Ik heb 1x een vak over gedaan (een jaar later dus, niet via een herkansing want ik had zowel voor deeltoets A als B een onvoldoende en dan mag je niet herkansen) en de tweede keer had ik een 9,5.
Maar goed, chill als het bij jou wel mag. Cijferlijsten zijn dus echt niet te vergelijken als je van verschillende uni's komt.
Donequote:
Nee, was op Sessy. Sorry, had haar maybe even moeten quoten.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Reageerde je op mij? Ik heb niks gezegd over herkansen. Ik weet daarvoor de regels van de UvT ook niet uit m'n hoofd.
Volgens mij mag je op de UvT voldoendes herkansen ja. Ach ja, dat zal het wel wat makkelijker maken, maar bijna niemand maakt hier gebruik van. Tenminste dat neem ik aan, want de cijfers van de herkansingen zijn meestal niet echt veel hoger dan de uitslagen van de eerste kans.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, was op Sessy. Sorry, had haar maybe even moeten quoten.
Ja, leeronderzoek.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
"Verplicht" vak in je master? D.w.z. komt deze verplicht op je cijferlijst?
Geen excuses nodig joh. Ik las verkeerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, was op Sessy. Sorry, had haar maybe even moeten quoten.
Dat was bij mij destijds voldoende/onvoldoende. Is dat veranderd nu?quote:
Het was slecht georganiseerd hé! Ik heb er uiteindelijk nog een halve punt bij weten te lullen, dus het was de moeite wel waard om er even naar toe te gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo dit was ook de eerste en laatste keer dat ik naar een inzage voor strafrecht ga
Hoi btw
De boeken of de readers? De boeken zijn vrij beschikbaar. Ik heb vandaag nog de Prota van Lokin gekocht.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga sowieso in de 3 weken dat ik nog vrij ben men staatsrecht helemaal bij lezen. voor de andere vakken kan ik nog niks doen want ik heb de boeken nog nietKunnen we pas kopen als het semester weer begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |