Juist, de tv kijkers hebben geen weet van scripts e.d. om het verhaal toch kloppend te houden moet de groep Lieke toch wel aanspreken op haar voortdurende gedraai; blijven of weggaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
mooie tt, toch ben ik het er niet mee eens........ ze kan zo weglopen; ze heeft alleen met het hokje afgesproken nog even te blijven (week/ 2 weken?? ) met behoud van borg
Ik hoor Jaap zeggen dat hij denkt dat Huub ook meer weet; maar het hokje kennende hebben ze hem opdracht gegeven haar erop aan te spreken...... en logisch, want als iedereen er over zwijgt of het goed vind, komt het vreemd over op tv
Want boven alles geldt in dgk... de show must go on
Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub en zn nieuwe vlam Claire ! Alles voor het maken van TV maar n*uken gaat ie haar niet
Nee hoor, vind ik ook. Haar reacties zijn nog oprecht, duurt ws niet lang meer, maar goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.
Ze is gewoon zo lekker normaal. Nee, dat is geen tv materiaal maar als mens vind ik haar wel leuk.
Eens, maar ze heeft wel gezegd dat ze een bitch kan zijn als het moet. Ik geloof dat niet en wat mij betreft is dat ook niet nodig. Het barst al van de bitches in dat hok.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.
Ze is gewoon zo lekker normaal. Nee, dat is geen tv materiaal maar als mens vind ik haar wel leuk.
Zou ze ook een nachtje "Witte Bergen" krijgen aangeboden door het hokje?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef Py het volgende:
Lieke is doodop en behoorlijk overspannen volgens mij.
Dat is ze denk ik ook maar roepen dat je zo lekker in je gevoel zit, helpt iig niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef Py het volgende:
Lieke is doodop en behoorlijk overspannen volgens mij.
Ik vind haar ook leuk, lekker rustig, geen geschreeuw, geen ordinair gedoe, lekker normaal.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Je jat mijn teksten, dat is plagiaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Dark het volgende:
Zou ze ook een nachtje "Witte Bergen" krijgen aangeboden door het hokje?
Nee hoor ik vind Claire vanaf de eerste dag ook een leuke meid.Vind haar iets liefs hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ondertussen heten ze wel allemaal miljonair.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.
Nog even terug komen op deze post van Noekje. Over welke miljonair heb jij het. Ik dacht dat er op dit moment nog helemaal niemand miljonair is. Ze worden wel zo omschreven, maar zijn dat nog niet. Er zal volgens mij maa reen miljonair zijn, maar die moet eerst nog winnen.
Zodra ze moet mee gaan spelen in de soap en het script klaar is dan komt de rol van Claire idd wel bovendrijven. Ze doet me een beetje aan Sylvia denken zonder buikgevoel en daar ergerde ik me soms best aan. Voor mij is ze dus bijna de verbeterde versie van. Ik hoop dat zij wel gewoon blijft en zich niet mee laat slepen in de onzin. Het verkort haar verblijf misschien wel maar dan blijft ze wel tof.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee hoor, vind ik ook. Haar reacties zijn nog oprecht, duurt ws niet lang meer, maar goed.
Ik begrijp de meerwaarde van "ik voel me keigoed" terwijl dat niet zo is, ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is ze denk ik ook maar roepen dat je zo lekker in je gevoel zit, helpt iig niet.Jaap zei dat vrijdag ook steeds en ik geloofde hem want er is veel besproken tijdens de streamlock tussen die twee. Ze wil dus ook wel naar huis, las ik.
Het is natuurlijk ook beeldspraak omdat ze altijd miljonairs genoemd worden.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.
Nog even terug komen op deze post van Noekje. Over welke miljonair heb jij het. Ik dacht dat er op dit moment nog helemaal niemand miljonair is. Ze worden wel zo omschreven, maar zijn dat nog niet. Er zal volgens mij maa reen miljonair zijn, maar die moet eerst nog winnen.
Hoquote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Tot nu toe in ieder geval..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Mea culpaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je jat mijn teksten, dat is plagiaat.![]()
![]()
Ik schreef dat al in de vorige COS.
Nee idd, dat 'ik voel me keigoed' is de ontkenningsfase.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is ze denk ik ook maar roepen dat je zo lekker in je gevoel zit, helpt iig niet.
Jaap zei dat vrijdag ook steeds en ik geloofde hem want er is veel besproken tijdens de streamlock tussen die twee. Ze wil dus ook wel naar huis, las ik.
Ja, ze noemen mij Maxima, maar daarom ben ik het nog nietquote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen heten ze wel allemaal miljonair.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:39 schreef Dark het volgende:
Mea culpaben er net een uurtje
Twee zielen 1 gedachte dan maar?
Of ze is zo uitgekeken op hem da tz etegen hem gaat spelen.... Kan hie rook patent op aangevraagd wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik bookmark deze COS vast ff... voor als Claire strax uitgekotst wordt omdat ze het vriendinnetje van Huub is.
Ik ook. Heb iig nog geen problemen met haar.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze genoteerd hebben dat ik haar al leuk vond toen ze met Lieke was.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik bookmark deze COS vast ff... voor als Claire strax uitgekotst wordt omdat ze het vriendinnetje van Huub is.
Maar ik neem aan dat jij niet in een spel zit met mede-aspirant-Maxima's?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:39 schreef coldstar het volgende:
Ja, ze noemen mij Maxima, maar daarom ben ik het nog niet
En ik ga daar weer overheen met een smsje voor Claire, eind vorige week.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
Dan wil ik bij deze genoteerd hebben dat ik haar al leuk vond toen ze met Lieke was.
Ik laat me niet meer blij maken!quote:
* Check...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze genoteerd hebben dat ik haar al leuk vond toen ze met Lieke was.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer blij maken!
Nog maar een paar uur geleden hing ik de vlag uit - de buren wezen mij op het feit dat Bea nog niet jarig was - en nu hoor ik Lieke zeggen dat het niet lang duurt, een vakantie........ongeveer!
Dat is dan ook weer een beetje zo.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij niet in een spel zit met mede-aspirant-Maxima's?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
Ik ben wel klaar voor een nieuwe ronde.
Ik doe er ook eentje!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ga daar weer overheen met een smsje voor Claire, eind vorige week.
()
En idd.. hij is weer geweldigquote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Leandra het volgende:
Thnx Chufi, mooie TT en er volgt vast een prachtige OP![]()
OMG.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Jaap is lief....
samen zijn ze altijd heerlijk ontspannen
ze mag het er dus niet over hebben van achter...stond ook meteen op het pasma...denk dat elk verder gesprek van de groep of individueel van een bewoner dat plasma ook zal ingrijpen
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef chufi het volgende:
OP is eindelijk klaar !
Dat wordt wel heel doorzichtig, ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef Py het volgende:
Huub probeert ons wijs te maken dat hij het erg vindt dat mensen zoals Eric en Lieke breken.
En mooi dat ie isquote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef chufi het volgende:
OP is eindelijk klaar !
en dat is wel je respect waardquote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef diedirk het volgende:
Zal het voor een van de laatste keren zeggen en dat is dat ik het schandalig vind dat iemand die 8 maanden keihard gewerkt heeft voor DGK niet iets meer krediet krijgt en met waardigheid mag vertrekken.
Een manipulerend ventje wordt de eer en tv momenten gegunt om haar eruit te pesten en daar de credits voor te pakken.
Staat nu echt vast dat ze geen menselijkheid heben bij de FEBO en redactie..
Jaap stijgt trouwens zwaar in aanzien; hij is oprecht geinteresseerd en zal Lieke alleen wegterroriseren omdat dat moet van achter.
Huub doet het puur uit plezier erg onsympathiek...maar ja Huub gooit het dan weer op het spel.
Ja, ik had hetzelfdequote:
later voegde ze eraan toe ' een vakantie'quote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Py het volgende:
Jaap probeert naar een termijn te vissen.
'Niet lang', zegt Lieke.
Het lijkt te klinken op ongeveer een week of anderhalf. (puur mijn indruk)
Sure... 'der ewige Lieke'quote:Op zondag 20 januari 2008 21:56 schreef schatje het volgende:
Nou Lieke, hup hup aan tafel.
Vreemd want Jaap heeft ook vandaag weer aangegeven dat hij wel wil dat ze vertrekt, en daar ook alles voor zal doen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef diedirk het volgende:
Zal het voor een van de laatste keren zeggen en dat is dat ik het schandalig vind dat iemand die 8 maanden keihard gewerkt heeft voor DGK niet iets meer krediet krijgt en met waardigheid mag vertrekken.
Een manipulerend ventje wordt de eer en tv momenten gegunt om haar eruit te pesten en daar de credits voor te pakken.
Staat nu echt vast dat ze geen menselijkheid heben bij de FEBO en redactie..
Jaap stijgt trouwens zwaar in aanzien; hij is oprecht geinteresseerd en zal Lieke alleen wegterroriseren omdat dat moet van achter.
Huub doet het puur uit plezier erg onsympathiek...maar ja Huub gooit het dan weer op het spel.
Ach, laat Lieke lekker pakken, dan is ze ook snel verdwenen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Huub moet Lieke met rust laten.
Belachelijk zeg.
Zat ik ook aan te denken. Dat is dus de ene shit. Denk dat daar ook iets financieels aan hangt.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
later voegde ze eraan toe ' een vakantie'
de meeste mensen heeb een vakantie van 10 dagen tot een week of 2 toch?
31 januari ontslagdag?
da's nog 11 dagen
zei hij dat?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
wanneer hoorde hij dat? Werd ie gebeld?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
Joh?quote:
Dat dusquote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.
Een bord en een boek voor haar kop.quote:
En Lieke moet zich tot de 31e in de MB gedeist houden...soort van onderduiken zeg maarquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
Hij zei dat net aan tafel nadat Amanda zei 'laten we haar maar met rust laten'. Huub zei vervolgens 'omdat het moet, anders had ik niets van haar heel gelaten' ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
wanneer hoorde hij dat? Werd ie gebeld?
Jeeeeez, de pammetjes hebben hun werk dubbel en dwars gedaan. Mooie cap.quote:
Die lijkt iedere avond een paar uur "kwijt" te zijn..... en dan blijkt hij uren later ineens in de chill te zitten pingelen op een gitaar...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Mikey eigenlijk?
Johnny Depp ?quote:
Jep. En maakt daarmee de meeste tv. En daarom wint hij het altijd.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Joh?
Maar serieus, Lieke heeft opzich toch een mooie zet gedaan. Niet zo heel slim, maar Huub ging toch flink over de zeik afgelopen nacht!
ooh....als achter dat zegt dan moet dat jaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
jaja..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei dat net aan tafel nadat Amanda zei 'laten we haar maar met rust laten'. Huub zei vervolgens 'omdat het moet, anders had ik niets van haar heel gelaten' ofzo.
Thx Coldstar. Je kan het ,! Guuske heeft het gisteren ook geleerd en hoequote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef coldstar het volgende:
Hele mooie O en TT Chuffie tnx......oespssss wat moet ik nog veel leren eer ik dit allemaal kan
Jim Carrey...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Maar vertel, ik weet dat het wat gevoelig ligt voor sommige vrouwen hier in de COS. Maar opzich is Brian toch ergens wel aantrekkelijk voor de vrouwen? Kom op, he's the bad guy. Best wel een verkeerd mannetje, en veel vrouwen vallen daar toch wel op. Ookal zal het rationeel wat anders liggen.....
Tja, onken het maar. Maar opzich zouden jullie het stiekem wel een keer willen doen met Brain. En je bent zo goed dat hij bij jou wel klaarkomt
Ah, found him op de bank!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lijkt iedere avond een paar uur "kwijt" te zijn..... en dan blijkt hij uren later ineens in de chill te zitten pingelen op een gitaar...
Goed puntquote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.
jij weet hetquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef riri het volgende:
[..]
ooh....als achter dat zegt dan moet dat ja
huub heeft nog niet 1% voor zijn voeten gehad als wat Lieke heeft moeten doostaan in 8 maanden...
en hij keek er anderen op aan dat ze dat deden in de situatie 6 tegen 2....en nu is hij degene zelf die dat doet...
zijn uitspraak ooit tegen haar....nooit zal ik zo doen tegen jou...echt...alleen helemaal op het laatst mischien als we tegenover elkaar zouden staan aan het eind met zijn tweeen...
we weten wat dat soort uitspraken inhoudt bij hem...niets
Nou nee, echt niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Maar vertel, ik weet dat het wat gevoelig ligt voor sommige vrouwen hier in de COS. Maar opzich is Brian toch ergens wel aantrekkelijk voor de vrouwen? Kom op, he's the bad guy. Best wel een verkeerd mannetje, en veel vrouwen vallen daar toch wel op. Ookal zal het rationeel wat anders liggen.....
Tja, onken het maar. Maar opzich zouden jullie het stiekem wel een keer willen doen met Brain. En je bent zo goed dat hij bij jou wel klaarkomt
Vermeende leugens ja. Jaapd had ook de nodige twijfels. Volgens hem waren er diverse signalen die erop wezen dat het wel waar was.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. En maakt daarmee de meeste tv. En daarom wint hij het altijd.
Lieke is nooit eroverheen gekomen dat hij haar die leugens onder de dekens heeft verteld. En dat rechtvaardigheidsgevoel nekt haar nu.
Dat laten ze wel dat heeft ze net duidelijk gemaakt, het is aan Lieke wat ze er nog uit weet te slepen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef riri het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze een speler van haar kaliber die voor zoveel tv heeft gezorgd en zo sterk is geweest nooit zo laten gaan
Ik neem aan dat je dat niet aan mij vroeg ? Want ik heb verder niets met Brian. Als man zijnde doet ie me verder niets..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
En nee... nog niet voor 2 miljoen in cash.. belastingvrij.
Ik vind Brian niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Hijs goedquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Coldstar. Je kan het ,! Guuske heeft het gisteren ook geleerd en hoe![]()
en natuurlijk ook de rest nog bedankt voor de pluimen
Ik denk dat ze gewoon die 11 dagen uitzit, boekie lezen, paardrijden etc.. en er dan gewoon uitvliegt hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef riri het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze een speler van haar kaliber die voor zoveel tv heeft gezorgd en zo sterk is geweest nooit zo laten gaan
Ik vind het een griezel, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Zijn spillepoten uitgezonderd mag ik aannemen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.
Maar dan moet ie wel zijn kutschmjoel houden, want van die prietpraat zou ik direct en voorgoed frigide worden.
Jaap is alleen geinteresseerd hoe er door achter mee omgegaan wordt. Het is best toegestaan om iemand vanalles wijs te maken onder de dekens. Voor Lieke is daarmee een vertrouwensband geschaadt.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Vermeende leugens ja. Jaapd had ook de nodige twijfels. Volgens hem waren er diverse signalen die erop wezen dat het wel waar was.
Alleen maar omdat het hokje wil, dat er eindelijk weer eens een ontslagronde gaat werken?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon die 11 dagen uitzit, boekie lezen, paardrijden etc.. en er dan gewoon uitvliegt hoor.
Dat durft hij niet die lullo. Zodra Amanda haar mondje open trek is hij genezen. Die is de enige die Huub zijn mond kan snoeren......Jaap, pakt het wat tactischer aan bij Huub. De rest bengelt altijd maar achter hem aan.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Zijn upperbody is goed gevormd, maar wat moet je met een vent zonder armen, benen en hoofd?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn spillepoten uitgezonderd mag ik aannemen?
Ach als je mond vol zit kan je toch niet praten......quote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.
Maar dan moet ie wel zijn kutschmjoel houden, want van die prietpraat zou ik direct en voorgoed frigide worden.
Ik denk dat Jaap dat wel graag zou willen... hij is bang... Eerder had hij de machtspositie en nu staat Huub ook dicht bij Claire. Het spelletje wat Jaap speelde met Huub lijkt nu te backfiren.... Maar dan meer in zijn eigen hoofd denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt het weer: Huub gaat het van haar krijgen....bedankt voor alle leuke maanden hier en maakt een " sla in het gezicht" beweging.
Zijn upperbody heeft te veel V vorm waar het smalle ondergedeelte ook echt veel te smal is. Anyway, hij kan het sowieso wel shaken bij deze hetero manquote:Op zondag 20 januari 2008 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn upperbody is goed gevormd, maar wat moet je met een vent zonder armen, benen en hoofd?
Ik moet steeds aan de film Predator denken als ik die vlechtjes ziequote:
ben jij een man?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn upperbody heeft te veel V vorm waar het smalle ondergedeelte ook echt veel te smal is. Anyway, hij kan het sowieso wel shaken bij deze hetero man
Normaal worden mensen mooi als ze lachen. Brian wordt er écht eng van.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals een Saint , gewoon zonder grimassen deze keer
Geeft toch nietsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ben jij een man?![]()
ik ben verbaasd!
sorry!
Ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef tipsch het volgende:
Zijn spillepoten uitgezonderd mag ik aannemen?
denk ik ook........ en Huub heeft gehoord (afgelopen vrijdag) dat Lieke en Jaap van plan waren om hem eruit te stemmen; met toestemming van het hokje (al had ik dat eerst moeten zien en dan pas geloofd hebben)quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap dat wel graag zou willen... hij is bang... Eerder had hij de machtspositie en nu staat Huub ook dicht bij Claire. Het spelletje wat Jaap speelde met Huub lijkt nu te backfiren.... Maar dan meer in zijn eigen hoofd denk ik.
Geef hem een half uurtje met een opgefokte Amanda en maak dan nog eens een cap.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jeps. En toen dacht ze het hele spel en alles en iedereen eromheen weer de werkelijkheid in te kunnen trekken. Maar dat is niet gelukt.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke was sterk toen ze samen met Huub en Jaap speelde..Lieke is te recht voor dit spel. Ze houdt van duidelijkheid, strakke lijnen en ' hey'..
Ze heeft niet voor niks zo'n klik met het leger en de politie.
Ze heeft nooit iets gesnapt van ' het spel' de belangen tussen kijkers, inkomsten en de politiek die daarin speelt en ervoor zorgt dat niets echt ' waar' is.
Da's wel jammer voor haar want nu wordt ze gepiepeld.
Thanks chufiquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Coldstar. Je kan het ,! Guuske heeft het gisteren ook geleerd en hoe![]()
en natuurlijk ook de rest nog bedankt voor de pluimen
Ja, daar kun je mee thuiskomenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, geld maakt niet gelukkig. Maar als je het hebt is het zo verrekte handig.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jim Carrey...
En nee... nog niet voor 2 miljoen in cash.. belastingvrij.
Dus je houdt van behaarde mannen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou nee, echt niet hoor![]()
De eerste seconde dat ik DGK keek, zag ik Natasia de oksels van Brian scheren en dacht onmiddelijk, wat is dat voor creep![]()
En eerlijk gezegd had ik de streams daarna ook gelijk weer uit moeten zetten
What to do, what to do.....plaats ik die enge cap of niet. Neuh, toch maar niet, ik wil wel dat je lekker kunt slapen vannacht. Brian heeft een kutschjmoel toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Copycat het volgende:
Ja.
Mag ie z'n broek op z'n knieën houden.
Precies... vuil spel van Huub maar zij kan het niet verwerken... En die sklls heb je nodig om te kunnen overtleven in dat hok.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. En maakt daarmee de meeste tv. En daarom wint hij het altijd.
Lieke is nooit eroverheen gekomen dat hij haar die leugens onder de dekens heeft verteld. En dat rechtvaardigheidsgevoel nekt haar nu.
Ik had het ook tegen de vrouwen in de COSquote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat niet aan mij vroeg ? Want ik heb verder niets met Brian. Als man zijnde doet ie me verder niets..
Copycatquote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus degenen die hem een griezel vinden zijn onoprecht?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik had het ook tegen de vrouwen in de COS![]()
[..]
Copycat
Zie je, toch nog iemand die 'oprecht' (god, wat haat ik dat woord) is
Blijkbaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... vuil spel van Huub maar zij kan het niet verwerken... En die sklls heb je nodig om te kunnen overtleven in dat hok.
Je gaat er nu toch wel vaker eentje maken toch ?? Plsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Thanks chufi![]()
![]()
en idd, coldstar moet ook maar eens 'ontmaagd' worden qua topic starten vind ik
Het begint me duidelijk te worden. Gisteren heeft FEBO en Lieke een afspraak gemaakt ('Over 11 dagen eruitgestemd, dus borg terug'). En er zijn enkele plannen voor het starten van een schnabbeltour.quote:In tranen vertelde ze daar aan Jaap dat ze graag weg wil maar dat de Febo haar niet wil laten vertrekken en dat de deal die ze met haar gemaakt hebben om met behoud van borg te vertrekken zo goed als onhaalbaar is.
Als je het zo zegt was Claire misschien wel Huub's redding en heeft hij er goed (bewust of onbewust) aan gedaan zo sterk met haar te bonden. Maar als Huub dit weet zou hij misschien Jaap wel eens kunnen wegstemmen.. (al betwijfel ik of achter dat toe zal staan).quote:Op zondag 20 januari 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
[..]
denk ik ook........ en Huub heeft gehoord (afgelopen vrijdag) dat Lieke en Jaap van plan waren om hem eruit te stemmen; met toestemming van het hokje (al had ik dat eerst moeten zien en dan pas geloofd hebben)
Volgens mij is nu al bekend wie de 4 finalisten worden (en was dit al langer bekend)
Amanda, Brian, Huub en Jaap..... Claire is vulling die eind febr. wordt weggestemd.
Dus je gaat af op wat je in beeld ziet?quote:
Jaquote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus degenen die hem een griezel vinden zijn onoprecht?
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Thanks chufi![]()
![]()
en idd, coldstar moet ook maar eens 'ontmaagd' worden qua topic starten vind ik
Ik ben nogal éénkennig... dus nee... geen Brian aan m'n lijfquote:Op zondag 20 januari 2008 22:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik weet het, geld maakt niet gelukkig. Maar als je het hebt is het zo verrekte handig.
Wat stelt het dan voor? Hij kan toch niet klaarkomen, dus maak je geen zorgen. Die 2 miljoen heb je zo binnen! Voor vrouwen is dat altijd al makkelijk geweest, kijk maar naar de porno industrie. De mannen presteren nog het meest!
![]()
Dan heb je mogelijk toch een beetje hebben genoten van mn 2 capsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, die periode gaat ook wel een keer voorbij.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nogal éénkennig... dus nee... geen Brian aan m'n lijf
dat mag duidelijk niet, anders had jaap hem hier ook wel toe aangespoord.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Mooie theorie BSOL... je zou wel eens een heel eind in de goeie richting kunnen zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de OP :
[..]
Het begint me duidelijk te worden. Gisteren heeft FEBO en Lieke een afspraak gemaakt ('Over 11 dagen eruitgestemd, dus borg terug'). En er zijn enkele plannen voor het starten van een schnabbeltour.
Vannacht en vandaag heeft Huub de zaak bewust opgeblazen. Hij snapt duivels goed hoe de deal in elkaar steekt, maar dat zint hem niet. Dus wat hem betreft alle remmen los en vol op Lieke. 10 Dagen wachten wil hij niet, hij gunt Lieke haar borg niet terug.
En nu weet Lieke dus, dat FEBO geen andere uitweg weet/wil voor de borg. FEBO wil alle verhaallijnen met haar afbouwen in 10 dagen. En op TV komt die exit via een stemming goed over.
In feite naait Huub dus Lieke een heel groot oor aan. Gewoon heel bedacht haar een trap na geven. Het zou me niets verbazen als hij een chantage naar FEBO heeft opgezet : Ik een garantie voor het eindspel (net als Brian) of ik maak jullie verhaal met Lieke kapot.
En later zal hij wel vertellen dat hij beste vrienden is met Lieke, net als hij opperste beste maatje is van Eric. Dat het hem allemaal zo zeer deed en dat ze nog steeds zo geweldig met elkaar overweg kunnen .....
maar hoe vuil, was het vuile spel..... ik denk zelf dat Huub probeerde het best van two worlds... en Lieke en tv maken (want ze waren al lang niet meer de spil van de soap)quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... vuil spel van Huub maar zij kan het niet verwerken... En die sklls heb je nodig om te kunnen overtleven in dat hok.
Ja oke, maar onbewust heb je toch zoiets van hmm. Kijk, het is zó makkelijk om iemand af te vallen, maar als je eenmaal echt in contact bent met iemand kan je zomaar op andere gedachten worden gebracht. Je mag niet vergeten dat Brian in een spel zit. In het echt issie misschien niet zo heel gluiperig.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een griezel, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.
Ik val niet zo op die gluiperige typetjes
Hmm. Niet geheel onmogelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de OP :
[..]
Het begint me duidelijk te worden. Gisteren heeft FEBO en Lieke een afspraak gemaakt ('Over 11 dagen eruitgestemd, dus borg terug'). En er zijn enkele plannen voor het starten van een schnabbeltour.
Vannacht en vandaag heeft Huub de zaak bewust opgeblazen. Hij snapt duivels goed hoe de deal in elkaar steekt, maar dat zint hem niet. Dus wat hem betreft alle remmen los en vol op Lieke. 10 Dagen wachten wil hij niet, hij gunt Lieke haar borg niet terug.
En nu weet Lieke dus, dat FEBO geen andere uitweg weet/wil voor de borg. FEBO wil alle verhaallijnen met haar afbouwen in 10 dagen. En op TV komt die exit via een stemming goed over.
In feite naait Huub dus Lieke een heel groot oor aan. Gewoon heel bedacht haar een trap na geven. Het zou me niets verbazen als hij een chantage naar FEBO heeft opgezet : Ik een garantie voor het eindspel (net als Brian) of ik maak jullie verhaal met Lieke kapot.
En later zal hij wel vertellen dat hij beste vrienden is met Lieke, net als hij opperste beste maatje is van Eric. Dat het hem allemaal zo zeer deed en dat ze nog steeds zo geweldig met elkaar overweg kunnen .....
Misschien... eerder denk ik dat hij dat bevestigd wil hebben door achter om zoveel mogelijk uit te sluiten dat ze toch blijft.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de OP :
[..]
In feite naait Huub dus Lieke een heel groot oor aan. Gewoon heel bedacht haar een trap na geven. Het zou me niets verbazen als hij een chantage naar FEBO heeft opgezet : Ik een garantie voor het eijndspel (net als Brian) of ik maak jullie verhaal met Lieke kapot.
Ja, heeeeeel voorzichtig!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dus je gaat af op wat je in beeld ziet?Dat is net zoiets als datingsites.... Je weet pas of je iemand echt aantrekkelijk vindt als je degene in het echt ziet?
Aantrekkingskracht is nog altijd iets als chemie toch? Een foto, video of streaming heeft geen chemie. Oke, je hebt bepaalde voorkeuren, wensen of eisen aan een man. Maar toch.... Als je met hem aan een tafel zit praat je misschien wel anders.
ja, als ik ondertussen niet aan het werken ben ga ik er wel weer eens een paar starten binnenkort. iig proberen de eerste te zijn danquote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat er nu toch wel vaker eentje maken toch ?? Pls
Hij gaat bij mij niet klaarkomen want hij komt er niet inquote:Op zondag 20 januari 2008 22:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, die periode gaat ook wel een keer voorbij.
Is het dan geen compliment dat, hij die bekend staat om het niet klaarkomen, dit wel bij jou kan?![]()
*kuch* alsof dit je over de streep trekt
Dus wat in de OP staat is waarheid? Kom op BSOL, dat zijn aannames geen feiten. Dat er dingen spelen tussen het hokje en Lieke is duidelijk maar niemand weet wat er echt speelt. Het zijn en blijven speculaties, niks meer niks minder.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de OP :
Als ik met Brian aan tafel zit, zorg ik dat ik een doucheslang bij me heb!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dus je gaat af op wat je in beeld ziet?Dat is net zoiets als datingsites.... Je weet pas of je iemand echt aantrekkelijk vindt als je degene in het echt ziet?
Aantrekkingskracht is nog altijd iets als chemie toch? Een foto, video of streaming heeft geen chemie. Oke, je hebt bepaalde voorkeuren, wensen of eisen aan een man. Maar toch.... Als je met hem aan een tafel zit praat je misschien wel anders.
Ik heb inderdaad heel vaak hmmm gedacht als ik naar hem keek, maar dat was niet positief bedoeltquote:Op zondag 20 januari 2008 22:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja oke, maar onbewust heb je toch zoiets van hmm. Kijk, het is zó makkelijk om iemand af te vallen, maar als je eenmaal echt in contact bent met iemand kan je zomaar op andere gedachten worden gebracht. Je mag niet vergeten dat Brian in een spel zit. In het echt issie misschien niet zo heel gluiperig.
Alles voor het spel, weet je nog!
+1quote:Op zondag 20 januari 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien... eerder denk ik dat hij dat bevestigd wil hebben door achter om zoveel mogelijk uit te sluiten dat ze toch blijft.
Heel aannemenlijke theorie, jammer genoeg, en de afgesloten wurgcontracten zullen ook hun werk wel doen......quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de OP :
[..]
O.a. ik heb de woorden van Lieke tegen Jaap letterlijk neergetikt. De OP heeft er iets veel groters van gemaakt met woorden die door Lieke niet zijn gezegd noch hier zijn getypt. Daar kun je helaas geen theorie op bouwen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus wat in de Op staat is waarheid? Kom op BSOL, dat zijn aannames geen feiten. Dat er dingen spelen tussen het hokje en Lieke is duidelijk maar niemand weet wat er echt speelt. Het zijn en blijven speculaties, niks meer niks minder.
En je weet, er kunnen 2 dingen gebeuren onder de douche:quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wel voordat die tot drie is gekomen, anders ben je te laat en sta je al onder de douche
misschien doet ie wel een japio bij je dan... (zoals bij ex porn star sletje)quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gaat bij mij niet klaarkomen want hij komt er niet in
Ik heb liever mannen met een klein buikje dan zo'n gespierd lichaam.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
en opeens zie ik de vergelijking...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Py het volgende:
Nu weet ik waar dat haar van Amanda me aan doet denken.
[ afbeelding ]
ik vind Selene cool.... speelt een heerlijke rolquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Selene begint zelfs te zeiken over een spelletje domino !! Opzouten trut!!
Als Brian en Huub de enige twee mannen op deze wereld zouden zijn, dan verkoos is het celibaatquote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef Yavido het volgende:
[..]
En je weet, er kunnen 2 dingen gebeuren onder de douche:
- hij komt niet....
- hij laat je alle hoeken zien ..... zoals Amanda alle hoeken van de douche heeft gezien
Tja, sommige vrouwen vinden het lekker om gehoekt te worden onder de douche![]()
Zeg eerlijk, liever Brian dan Huub !
Tuurlijk weet de Febo een andere uitweg, maar die gunnen ze Lieke niet!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Uit de OP :
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Selene begint zelfs te zeiken over een spelletje domino !! Opzouten trut!!
Een kwestie van time-management zou ik zeggen .. Maar de goede insteekquote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja, als ik ondertussen niet aan het werken ben ga ik er wel weer eens een paar starten binnenkort. iig proberen de eerste te zijn dan
aan deze ja?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Py het volgende:
Nu weet ik waar dat haar van Amanda me aan doet denken.
[ afbeelding ]
Of Huub is te klein voor de hoofdtelefoonquote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb liever mannen met een klein buikje dan zo'n gespierd lichaam.
Ontopic, die hoofdtelefoon is een beetje groot voor Huub zijn hoofd.
Het stikt in de gemiddelde COS van de aannames, die vervolgens zo vaak herhaald worden dat ze binnen 25 posts tot waarheid zijn verheven.... volgens mij staat er niets in de OP wat niet klopt, Lieke heeft zich idd tegen Jaap lopen beklagen dat de aan haar gestelde eisen voor een deal vrijwel onhaalbaar waren.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus wat in de OP staat is waarheid? Kom op BSOL, dat zijn aannames geen feiten. Dat er dingen spelen tussen het hokje en Lieke is duidelijk maar niemand weet wat er echt speelt. Het zijn en blijven speculaties, niks meer niks minder.
Ok, je valt op oudere mannenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie man. Kijk, en zie het verschil![]()
[ afbeelding ]
Jij bent ook gek hoor, (leuk Gek vind ik)quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ok, een onvervalste non dusquote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Brian en Huub de enige twee mannen op deze wereld zouden zijn, dan verkoos is het celibaat
Don't!quote:
Hier ben ik het dan mee eens. Huub maakt het ze niet onmogelijk want who the fuck is Huub. Daar zullen zij zich iets van aantrekken. Lieke en achter hebben schijnbaar issues en dat lijkt me iets tussen die twee.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Tuurlijk weet de Febo een andere uitweg, maar die gunnen ze Lieke niet!
Vind het een beetje vreemd om dat op Huub zijn conto te schrijven, Huub is een puppet, net als de rest.
De Febo is heel goed in staat om Lieke een waardig afscheid te geven, ze kiezen daar NIET voor en dus............... Huub heeft het gedaan![]()
Geloof je jezelf?
Jij zoekt een groupie voor Brian?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ok, een onvervalste non dus![]()
ik kan me nog geen reden bedenken wat er zo opwindend is aan een klooster
kijk dat is pas een geschikte gastspeler!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad heel vaak hmmm gedacht als ik naar hem keek, maar dat was niet positief bedoelt
Ik vind het gewoon echt een gluiperd, en dan heb ik het nog alleen over de buitenkant.
Dit vind ik een mooie man. Kijk, en zie het verschil![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de FEBO ze weer tegen elkaar aan het uitspelen zijn. Tegen Lieke, blijf totaan de ontslagronde dan mag je naar huis met behoud van je borg en wellicht nog een leuke andere bonus.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
+1
Huub heeft echt niet de macht om het hokje te chanteren..... daar geloof ik geen ene fuck van
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:50 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ok, je valt op oudere mannen![]()
Dus Brian over 20 jaar (en je weet dat mannen naar mate hun leeftijd stijgt, aantrekkelijker worden) is aantrekkelijk?
(ik probeer je gewoon een para-complex aan te praten)
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Don't!![]()
Niks met het mod zijn te maken maar wel met een spin in de mond. Ik haat ze!!
[..]
Hier ben ik het dan mee eens. Huub maakt het ze niet onmogelijk want who the fuck is Huub. Daar zullen zij zich iets van aantrekken. Lieke en achter hebben schijnbaar issues en dat lijkt me iets tussen die twee.
Heb ik soms ook, ff de F5 knop zoeken dan is het verholpenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
zeg, hebben jullie dit ook bij stream 1? Ik zit al een tijdje naar een soort cartoon te kijken
Jij hebt streams van Ravensburger.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
zeg, hebben jullie dit ook bij stream 1? Ik zit al een tijdje naar een soort cartoon te kijken
Valt het op?quote:
heb ik geen last van prima streams http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat heeft vooral te maken met de grootte van zijn walgelijkheidsfactor....quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
En dat heeft uiteraard niets te maken met de grootte van zijn penis?
Omg, waarom probeer ik nog iets van een positief puntje in Brian te zoeken. Laat maar
You have the hots for him?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
En dat heeft uiteraard niets te maken met de grootte van zijn penis?
Omg, waarom probeer ik nog iets van een positief puntje in Brian te zoeken. Laat maar
En Nicolaas niet te vergeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef noekje het volgende:
Nou, Copycat heeft Brian gewonnen want ze was de enige die matig positief was.
Gefeliciteerd Copycat, namens het vrouwelijke deel van de cos mag je hem hebben!![]()
Gaan we nu weer verder over de streams en niet over de mannelijke voorkeuren van de vrouwelijke cos-ers want dat was natuurlijk Bart.![]()
Game on!
Sorryquote:Op zondag 20 januari 2008 22:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
George Clooney is een jaar jonger dan ik!!!!
pffffff oudere mannnen grmmblll grmmblll grmmblll [ afbeelding ]
ohja.., thanxquote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik soms ook, ff de F5 knop zoeken dan is het verholpen
Brian is toch geen Antilliaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
Valt het op?![]()
Gun die jongen ook eens wat. De Antillen staan nu niet echt te boek als positief. Al helemaal niet als je de recentste berichten erop naslaat
Netty netkous heeft wat steekjes laten vallen in zijn opvoeding. Nou en? Met wat subsidie en een groupie helpen we Brian de winter door.
Kan... eerder zei Noekje dat Lieke issues met achter heeft en daar kan ik me prima in vinden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de FEBO ze weer tegen elkaar aan het uitspelen zijn. Tegen Lieke, blijf totaan de ontslagronde dan mag je naar huis met behoud van je borg en wellicht nog een leuke andere bonus.
Tegen Huub zorg dat Lieke voor de ontslagronde naar huis is om zo nog een nieuwe miljonair in de villa te krijgen en wellicht wat maanden verlenging tot het einde. En wellicht vertellen ze dan ook nog dat Lieke dan heus haar borg wel terug krijgt (daar zijn Jaap en Huub in ieder geval van overtuigd...)
nee geen last van... doe ff F5quote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof ook niet in de macht en chantage theorie van BSOL..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Deze veronderstelling vind ik logischer!
Huub bepaalt ECHT NIET wat het hokje doet, daar geloof ik niks van!
Huub is de grootste puppet van allemaal, hij doet alles voor de show!
Lieke kan gewoon weg, maar om de 1 of andere reden hebben ze haar een offer gemaakt, she can't resist.....het gevolg is dat ze ongeveer een vakantie moet lijden!
En daar kiest ze zelf voor!
quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Sorry![]()
Leeftijd hoeft niets te zeggen
Ze wilden haar ook helemaal niet beschermen. Sterker nog, alle lichten gingen op groen om haar aan te pakken nadat ze had besloten om haar tijd uit te zitten zonder het spel te spelen. Ik denk dat zij ze voor het blok heeft gezet.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan... eerder zei Noekje dat Lieke issues met achter heeft en daar kan ik me prima in vinden.
Het leek me al zo vreemd dat Lieke zich zomaar aan het spel kon ontrekken en dat de Febo dat toelaat en haar daarin zou beschermen. Dat zou wel en erg eenzijdige deal zijn lijkt me en daarbij Huub dit 'pleziertje' zou ontnemen.
en een poolse vader ( kenneth lijkt wel een zigeuner dus wie weet heeft brian wel zigeunerbloed) en een arubaanse moeder dacht ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is toch geen Antilliaan?
Hij is toch geboren in Breukelen?
Zijn achtergrond wel. Ook als je hem hoort praten, zijn gedragingen, doet me nou niet echt denken aan iemand uit Breukelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian is toch geen Antilliaan?
Hij is toch geboren in Breukelen?
al gedaan, thnxquote:
Nou, dat ex kan er inmiddels ook wel af.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:05 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
al gedaan, thnx
Gaan ze nu om shotjes wodka dominoen met een ex-alcoholverslaafde![]()
Het verbaast me echt dat niemand in de kooi of bij de redactie dat blijkbaar als een probleem ziet
Is er tot nu toe eigenlijk uberhaupt iemand beter uit de kooi gekomen dan hij/zij erin ging?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat ex kan er inmiddels ook wel af.
Is er tot nu toe eigenlijk uberhaupt iemand beter uit de kooi gekomen dan hij/zij erin ging?quote:Op zondag 20 januari 2008 23:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat ex kan er inmiddels ook wel af.
Vooroordelen, vooroordelen, vooroordelenquote:Op zondag 20 januari 2008 23:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zijn achtergrond wel. Ook als je hem hoort praten, zijn gedragingen, doet me nou niet echt denken aan iemand uit Breukelen.
JAquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
OMG de alleenstaande moeder rap....
Deze is snellerquote:Op maandag 21 januari 2008 00:58 schreef Flabberguest het volgende:
nog steeds zo traag hier grrrrrrrrr
Hij blijft denken dat 'ie geweldig isquote:Op maandag 21 januari 2008 00:54 schreef mootie het volgende:
Betast me... oeh Brian je bent zo goed?
Yes Ruud I know , maar ik probeer het hier ook een beetje bij te houdenquote:Op maandag 21 januari 2008 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze is sneller![]()
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?t=69&postdays=0&postorder=asc&start=50&mforum=fokjoe
Er is er al een, al is het wel een beetje een rare:quote:Op maandag 21 januari 2008 01:30 schreef chufi het volgende:
ik maak wel een nieuwe maar ga zo wel naar bed dus het wordt een korte ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |