Vind ik ook hoor. Tot nu toe in ieder geval..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.
Ze is gewoon zo lekker normaal. Nee, dat is geen tv materiaal maar als mens vind ik haar wel leuk.
Mea culpaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je jat mijn teksten, dat is plagiaat.![]()
![]()
Ik schreef dat al in de vorige COS.
Nee idd, dat 'ik voel me keigoed' is de ontkenningsfase.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is ze denk ik ook maar roepen dat je zo lekker in je gevoel zit, helpt iig niet.
Jaap zei dat vrijdag ook steeds en ik geloofde hem want er is veel besproken tijdens de streamlock tussen die twee. Ze wil dus ook wel naar huis, las ik.
Ja, ze noemen mij Maxima, maar daarom ben ik het nog nietquote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ondertussen heten ze wel allemaal miljonair.
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:39 schreef Dark het volgende:
Mea culpaben er net een uurtje
Twee zielen 1 gedachte dan maar?
Of ze is zo uitgekeken op hem da tz etegen hem gaat spelen.... Kan hie rook patent op aangevraagd wordenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik bookmark deze COS vast ff... voor als Claire strax uitgekotst wordt omdat ze het vriendinnetje van Huub is.
Ik ook. Heb iig nog geen problemen met haar.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.
Ze is gewoon zo lekker normaal. Nee, dat is geen tv materiaal maar als mens vind ik haar wel leuk.
Dan wil ik bij deze genoteerd hebben dat ik haar al leuk vond toen ze met Lieke was.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik bookmark deze COS vast ff... voor als Claire strax uitgekotst wordt omdat ze het vriendinnetje van Huub is.
Maar ik neem aan dat jij niet in een spel zit met mede-aspirant-Maxima's?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:39 schreef coldstar het volgende:
Ja, ze noemen mij Maxima, maar daarom ben ik het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |