Werd iid wel weer eens tijd :-) ... Maar deze staat iig !quote:Op maandag 21 januari 2008 01:38 schreef Lobasca het volgende:
Ze zijn met onderhoud bezig, gaat tot in de ochtend duren.
quote:Op maandag 21 januari 2008 01:36 schreef chufi het volgende:
Ok Thx !! Flabberguest! ietsje te vroeg maar er valt toch weinig te melden
Ik geloof je, maar ik kan het alleen zelf nergens vinden.quote:Op maandag 21 januari 2008 01:38 schreef Lobasca het volgende:
Hier gaat het wat beter....quote:Op maandag 21 januari 2008 01:38 schreef Lobasca het volgende:
en dat stuk begrijp ik dus wel........ vond ook dat de 24 uur van Lieke behoorlijk uit de lucht kwam vallen....quote:Op maandag 21 januari 2008 01:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wou rellen, maar iedereen is dronken dus toch maar niet ... Juist een reden om het wel te doen toch !!!
Maar nee Huub gaat nu weer een emo verhaal beginnen over Lieke.. Hij is flabbergasted ... Hij had niet gedacht dat Lieke zou breken etc .....
Klinkt als :quote:Op maandag 21 januari 2008 02:00 schreef Disana het volgende:
'Ik vond het niet erg om haar toyboy te zijn. Ik was 24, zij was 42.'
Haquote:Op maandag 21 januari 2008 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt als :
http://www.youtube.com/watch?v=4EvDQDfSFbQ
Ik denk omdat ze voornamelijk de oorzaak van haar problemen bij een ander zoekt en niet bij zichzelf lijkt te zoeken. Ze doet wel erg haar best om bij zichzelf te blijven met Reiki en daat soort sheit maar eigenlijk heb ik slechts een paar keer een echt gesprek van Lieke gezien. Ze raakt hele maal de kluts kwijt nu ze echt aangewezen is opzichzelf.quote:Op maandag 21 januari 2008 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
en dat stuk begrijp ik dus wel........ vond ook dat de 24 uur van Lieke behoorlijk uit de lucht kwam vallen....
Lieke zit er momenteel echt door heen....... Huub zegt er ook bij dat hij graag zou willen weten hoe dat ineens zo kan komen (ook voor zichzelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |