Ik denk dat Jaap dat wel graag zou willen... hij is bang... Eerder had hij de machtspositie en nu staat Huub ook dicht bij Claire. Het spelletje wat Jaap speelde met Huub lijkt nu te backfiren.... Maar dan meer in zijn eigen hoofd denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt het weer: Huub gaat het van haar krijgen....bedankt voor alle leuke maanden hier en maakt een " sla in het gezicht" beweging.
Zijn upperbody heeft te veel V vorm waar het smalle ondergedeelte ook echt veel te smal is. Anyway, hij kan het sowieso wel shaken bij deze hetero manquote:Op zondag 20 januari 2008 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn upperbody is goed gevormd, maar wat moet je met een vent zonder armen, benen en hoofd?
Ik moet steeds aan de film Predator denken als ik die vlechtjes ziequote:
ben jij een man?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn upperbody heeft te veel V vorm waar het smalle ondergedeelte ook echt veel te smal is. Anyway, hij kan het sowieso wel shaken bij deze hetero man
Normaal worden mensen mooi als ze lachen. Brian wordt er écht eng van.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals een Saint , gewoon zonder grimassen deze keer
Geeft toch nietsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ben jij een man?![]()
ik ben verbaasd!
sorry!
Ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef tipsch het volgende:
Zijn spillepoten uitgezonderd mag ik aannemen?
denk ik ook........ en Huub heeft gehoord (afgelopen vrijdag) dat Lieke en Jaap van plan waren om hem eruit te stemmen; met toestemming van het hokje (al had ik dat eerst moeten zien en dan pas geloofd hebben)quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap dat wel graag zou willen... hij is bang... Eerder had hij de machtspositie en nu staat Huub ook dicht bij Claire. Het spelletje wat Jaap speelde met Huub lijkt nu te backfiren.... Maar dan meer in zijn eigen hoofd denk ik.
Geef hem een half uurtje met een opgefokte Amanda en maak dan nog eens een cap.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jeps. En toen dacht ze het hele spel en alles en iedereen eromheen weer de werkelijkheid in te kunnen trekken. Maar dat is niet gelukt.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke was sterk toen ze samen met Huub en Jaap speelde..Lieke is te recht voor dit spel. Ze houdt van duidelijkheid, strakke lijnen en ' hey'..
Ze heeft niet voor niks zo'n klik met het leger en de politie.
Ze heeft nooit iets gesnapt van ' het spel' de belangen tussen kijkers, inkomsten en de politiek die daarin speelt en ervoor zorgt dat niets echt ' waar' is.
Da's wel jammer voor haar want nu wordt ze gepiepeld.
Thanks chufiquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Coldstar. Je kan het ,! Guuske heeft het gisteren ook geleerd en hoe![]()
en natuurlijk ook de rest nog bedankt voor de pluimen
Ja, daar kun je mee thuiskomenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, geld maakt niet gelukkig. Maar als je het hebt is het zo verrekte handig.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jim Carrey...
En nee... nog niet voor 2 miljoen in cash.. belastingvrij.
Dus je houdt van behaarde mannen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou nee, echt niet hoor![]()
De eerste seconde dat ik DGK keek, zag ik Natasia de oksels van Brian scheren en dacht onmiddelijk, wat is dat voor creep![]()
En eerlijk gezegd had ik de streams daarna ook gelijk weer uit moeten zetten
What to do, what to do.....plaats ik die enge cap of niet. Neuh, toch maar niet, ik wil wel dat je lekker kunt slapen vannacht. Brian heeft een kutschjmoel toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Copycat het volgende:
Ja.
Mag ie z'n broek op z'n knieën houden.
Precies... vuil spel van Huub maar zij kan het niet verwerken... En die sklls heb je nodig om te kunnen overtleven in dat hok.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. En maakt daarmee de meeste tv. En daarom wint hij het altijd.
Lieke is nooit eroverheen gekomen dat hij haar die leugens onder de dekens heeft verteld. En dat rechtvaardigheidsgevoel nekt haar nu.
Ik had het ook tegen de vrouwen in de COSquote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat niet aan mij vroeg ? Want ik heb verder niets met Brian. Als man zijnde doet ie me verder niets..
Copycatquote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.
Maar dan moet ie wel zijn kutschmjoel houden, want van die prietpraat zou ik direct en voorgoed frigide worden.
Dus degenen die hem een griezel vinden zijn onoprecht?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik had het ook tegen de vrouwen in de COS![]()
[..]
Copycat
Zie je, toch nog iemand die 'oprecht' (god, wat haat ik dat woord) is
Blijkbaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... vuil spel van Huub maar zij kan het niet verwerken... En die sklls heb je nodig om te kunnen overtleven in dat hok.
Je gaat er nu toch wel vaker eentje maken toch ?? Plsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Thanks chufi![]()
![]()
en idd, coldstar moet ook maar eens 'ontmaagd' worden qua topic starten vind ik
Het begint me duidelijk te worden. Gisteren heeft FEBO en Lieke een afspraak gemaakt ('Over 11 dagen eruitgestemd, dus borg terug'). En er zijn enkele plannen voor het starten van een schnabbeltour.quote:In tranen vertelde ze daar aan Jaap dat ze graag weg wil maar dat de Febo haar niet wil laten vertrekken en dat de deal die ze met haar gemaakt hebben om met behoud van borg te vertrekken zo goed als onhaalbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |