Goed puntquote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.
jij weet hetquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef riri het volgende:
[..]
ooh....als achter dat zegt dan moet dat ja
huub heeft nog niet 1% voor zijn voeten gehad als wat Lieke heeft moeten doostaan in 8 maanden...
en hij keek er anderen op aan dat ze dat deden in de situatie 6 tegen 2....en nu is hij degene zelf die dat doet...
zijn uitspraak ooit tegen haar....nooit zal ik zo doen tegen jou...echt...alleen helemaal op het laatst mischien als we tegenover elkaar zouden staan aan het eind met zijn tweeen...
we weten wat dat soort uitspraken inhoudt bij hem...niets
Nou nee, echt niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Maar vertel, ik weet dat het wat gevoelig ligt voor sommige vrouwen hier in de COS. Maar opzich is Brian toch ergens wel aantrekkelijk voor de vrouwen? Kom op, he's the bad guy. Best wel een verkeerd mannetje, en veel vrouwen vallen daar toch wel op. Ookal zal het rationeel wat anders liggen.....
Tja, onken het maar. Maar opzich zouden jullie het stiekem wel een keer willen doen met Brain. En je bent zo goed dat hij bij jou wel klaarkomt
Vermeende leugens ja. Jaapd had ook de nodige twijfels. Volgens hem waren er diverse signalen die erop wezen dat het wel waar was.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Jep. En maakt daarmee de meeste tv. En daarom wint hij het altijd.
Lieke is nooit eroverheen gekomen dat hij haar die leugens onder de dekens heeft verteld. En dat rechtvaardigheidsgevoel nekt haar nu.
Dat laten ze wel dat heeft ze net duidelijk gemaakt, het is aan Lieke wat ze er nog uit weet te slepen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef riri het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze een speler van haar kaliber die voor zoveel tv heeft gezorgd en zo sterk is geweest nooit zo laten gaan
Ik neem aan dat je dat niet aan mij vroeg ? Want ik heb verder niets met Brian. Als man zijnde doet ie me verder niets..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Maar vertel, ik weet dat het wat gevoelig ligt voor sommige vrouwen hier in de COS. Maar opzich is Brian toch ergens wel aantrekkelijk voor de vrouwen? Kom op, he's the bad guy. Best wel een verkeerd mannetje, en veel vrouwen vallen daar toch wel op. Ookal zal het rationeel wat anders liggen.....
Tja, onken het maar. Maar opzich zouden jullie het stiekem wel een keer willen doen met Brain. En je bent zo goed dat hij bij jou wel klaarkomt
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
En nee... nog niet voor 2 miljoen in cash.. belastingvrij.
Ik vind Brian niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Hijs goedquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Coldstar. Je kan het ,! Guuske heeft het gisteren ook geleerd en hoe![]()
en natuurlijk ook de rest nog bedankt voor de pluimen
Ik denk dat ze gewoon die 11 dagen uitzit, boekie lezen, paardrijden etc.. en er dan gewoon uitvliegt hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef riri het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze een speler van haar kaliber die voor zoveel tv heeft gezorgd en zo sterk is geweest nooit zo laten gaan
Ik vind het een griezel, zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Zijn spillepoten uitgezonderd mag ik aannemen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.
Maar dan moet ie wel zijn kutschmjoel houden, want van die prietpraat zou ik direct en voorgoed frigide worden.
Jaap is alleen geinteresseerd hoe er door achter mee omgegaan wordt. Het is best toegestaan om iemand vanalles wijs te maken onder de dekens. Voor Lieke is daarmee een vertrouwensband geschaadt.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Vermeende leugens ja. Jaapd had ook de nodige twijfels. Volgens hem waren er diverse signalen die erop wezen dat het wel waar was.
Alleen maar omdat het hokje wil, dat er eindelijk weer eens een ontslagronde gaat werken?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon die 11 dagen uitzit, boekie lezen, paardrijden etc.. en er dan gewoon uitvliegt hoor.
Dat durft hij niet die lullo. Zodra Amanda haar mondje open trek is hij genezen. Die is de enige die Huub zijn mond kan snoeren......Jaap, pakt het wat tactischer aan bij Huub. De rest bengelt altijd maar achter hem aan.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.
Zijn upperbody is goed gevormd, maar wat moet je met een vent zonder armen, benen en hoofd?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn spillepoten uitgezonderd mag ik aannemen?
Ach als je mond vol zit kan je toch niet praten......quote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is imo verre van Johnny material, maar ik vind 'm wel een lekker lijf hebben en soms een aardige kop.
Maar dan moet ie wel zijn kutschmjoel houden, want van die prietpraat zou ik direct en voorgoed frigide worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |