Sure... 'der ewige Lieke'quote:Op zondag 20 januari 2008 21:56 schreef schatje het volgende:
Nou Lieke, hup hup aan tafel.
Vreemd want Jaap heeft ook vandaag weer aangegeven dat hij wel wil dat ze vertrekt, en daar ook alles voor zal doen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef diedirk het volgende:
Zal het voor een van de laatste keren zeggen en dat is dat ik het schandalig vind dat iemand die 8 maanden keihard gewerkt heeft voor DGK niet iets meer krediet krijgt en met waardigheid mag vertrekken.
Een manipulerend ventje wordt de eer en tv momenten gegunt om haar eruit te pesten en daar de credits voor te pakken.
Staat nu echt vast dat ze geen menselijkheid heben bij de FEBO en redactie..
Jaap stijgt trouwens zwaar in aanzien; hij is oprecht geinteresseerd en zal Lieke alleen wegterroriseren omdat dat moet van achter.
Huub doet het puur uit plezier erg onsympathiek...maar ja Huub gooit het dan weer op het spel.
Ach, laat Lieke lekker pakken, dan is ze ook snel verdwenen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Huub moet Lieke met rust laten.
Belachelijk zeg.
Zat ik ook aan te denken. Dat is dus de ene shit. Denk dat daar ook iets financieels aan hangt.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
later voegde ze eraan toe ' een vakantie'
de meeste mensen heeb een vakantie van 10 dagen tot een week of 2 toch?
31 januari ontslagdag?
da's nog 11 dagen
zei hij dat?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
wanneer hoorde hij dat? Werd ie gebeld?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
Joh?quote:
Dat dusquote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zou zich eens wat drukker moeten maken dat hij Brian en Amanda niet mag aanpakken.
Een bord en een boek voor haar kop.quote:
En Lieke moet zich tot de 31e in de MB gedeist houden...soort van onderduiken zeg maarquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
Hij zei dat net aan tafel nadat Amanda zei 'laten we haar maar met rust laten'. Huub zei vervolgens 'omdat het moet, anders had ik niets van haar heel gelaten' ofzo.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
wanneer hoorde hij dat? Werd ie gebeld?
Jeeeeez, de pammetjes hebben hun werk dubbel en dwars gedaan. Mooie cap.quote:
Die lijkt iedere avond een paar uur "kwijt" te zijn..... en dan blijkt hij uren later ineens in de chill te zitten pingelen op een gitaar...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Mikey eigenlijk?
Johnny Depp ?quote:
Jep. En maakt daarmee de meeste tv. En daarom wint hij het altijd.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
Joh?
Maar serieus, Lieke heeft opzich toch een mooie zet gedaan. Niet zo heel slim, maar Huub ging toch flink over de zeik afgelopen nacht!
ooh....als achter dat zegt dan moet dat jaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Belachelijk zeg.
jaja..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei dat net aan tafel nadat Amanda zei 'laten we haar maar met rust laten'. Huub zei vervolgens 'omdat het moet, anders had ik niets van haar heel gelaten' ofzo.
Thx Coldstar. Je kan het ,! Guuske heeft het gisteren ook geleerd en hoequote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef coldstar het volgende:
Hele mooie O en TT Chuffie tnx......oespssss wat moet ik nog veel leren eer ik dit allemaal kan
Jim Carrey...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Johnny Depp ?
Maar vertel, ik weet dat het wat gevoelig ligt voor sommige vrouwen hier in de COS. Maar opzich is Brian toch ergens wel aantrekkelijk voor de vrouwen? Kom op, he's the bad guy. Best wel een verkeerd mannetje, en veel vrouwen vallen daar toch wel op. Ookal zal het rationeel wat anders liggen.....
Tja, onken het maar. Maar opzich zouden jullie het stiekem wel een keer willen doen met Brain. En je bent zo goed dat hij bij jou wel klaarkomt
Ah, found him op de bank!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lijkt iedere avond een paar uur "kwijt" te zijn..... en dan blijkt hij uren later ineens in de chill te zitten pingelen op een gitaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |