Ik doe er ook eentje!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ga daar weer overheen met een smsje voor Claire, eind vorige week.
()
En idd.. hij is weer geweldigquote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef Leandra het volgende:
Thnx Chufi, mooie TT en er volgt vast een prachtige OP![]()
OMG.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef riri het volgende:
Jaap is lief....
samen zijn ze altijd heerlijk ontspannen
ze mag het er dus niet over hebben van achter...stond ook meteen op het pasma...denk dat elk verder gesprek van de groep of individueel van een bewoner dat plasma ook zal ingrijpen
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef chufi het volgende:
OP is eindelijk klaar !
Dat wordt wel heel doorzichtig, ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef Py het volgende:
Huub probeert ons wijs te maken dat hij het erg vindt dat mensen zoals Eric en Lieke breken.
En mooi dat ie isquote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef chufi het volgende:
OP is eindelijk klaar !
en dat is wel je respect waardquote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef diedirk het volgende:
Zal het voor een van de laatste keren zeggen en dat is dat ik het schandalig vind dat iemand die 8 maanden keihard gewerkt heeft voor DGK niet iets meer krediet krijgt en met waardigheid mag vertrekken.
Een manipulerend ventje wordt de eer en tv momenten gegunt om haar eruit te pesten en daar de credits voor te pakken.
Staat nu echt vast dat ze geen menselijkheid heben bij de FEBO en redactie..
Jaap stijgt trouwens zwaar in aanzien; hij is oprecht geinteresseerd en zal Lieke alleen wegterroriseren omdat dat moet van achter.
Huub doet het puur uit plezier erg onsympathiek...maar ja Huub gooit het dan weer op het spel.
Ja, ik had hetzelfdequote:
later voegde ze eraan toe ' een vakantie'quote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Py het volgende:
Jaap probeert naar een termijn te vissen.
'Niet lang', zegt Lieke.
Het lijkt te klinken op ongeveer een week of anderhalf. (puur mijn indruk)
Sure... 'der ewige Lieke'quote:Op zondag 20 januari 2008 21:56 schreef schatje het volgende:
Nou Lieke, hup hup aan tafel.
Vreemd want Jaap heeft ook vandaag weer aangegeven dat hij wel wil dat ze vertrekt, en daar ook alles voor zal doen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:54 schreef diedirk het volgende:
Zal het voor een van de laatste keren zeggen en dat is dat ik het schandalig vind dat iemand die 8 maanden keihard gewerkt heeft voor DGK niet iets meer krediet krijgt en met waardigheid mag vertrekken.
Een manipulerend ventje wordt de eer en tv momenten gegunt om haar eruit te pesten en daar de credits voor te pakken.
Staat nu echt vast dat ze geen menselijkheid heben bij de FEBO en redactie..
Jaap stijgt trouwens zwaar in aanzien; hij is oprecht geinteresseerd en zal Lieke alleen wegterroriseren omdat dat moet van achter.
Huub doet het puur uit plezier erg onsympathiek...maar ja Huub gooit het dan weer op het spel.
Ach, laat Lieke lekker pakken, dan is ze ook snel verdwenen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef schatje het volgende:
Huub moet Lieke met rust laten.
Belachelijk zeg.
Zat ik ook aan te denken. Dat is dus de ene shit. Denk dat daar ook iets financieels aan hangt.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
later voegde ze eraan toe ' een vakantie'
de meeste mensen heeb een vakantie van 10 dagen tot een week of 2 toch?
31 januari ontslagdag?
da's nog 11 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |