quote:Op zondag 20 januari 2008 18:08 schreef S-Two het volgende:
Silva is echt niet zo'n verbetering hoor. We moeten echte verdedigers hebben.
Altijd positief blijven, hoe kut het spel ook isquote:Op zondag 20 januari 2008 18:17 schreef BonJovi het volgende:
wat een kut TT
Edgar... Dat was toch die speler die jullie de eerste helft van dit seizoen heeft benadeeld door zonder scheenbeschermers te voetballen?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat zelfs Davids de rol van Koster over moet nemen zegt veel over dit Ajax![]()
[ afbeelding ]
Had iedereen maar dezelfde instelling als ''onze'' pitbull
Dat hele zooitje daar op de bank contract laten ontbinden.. er moeten koppen rollen inclusief het bestuur.
Het gaat om de beleving en de wil om te strijden voor je club.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:37 schreef Morendo het volgende:
Alsof Davids vandaag recht van spreken had.
Moet dat nu nogmaals worden opgerakeld? Hij is weer terug en daar zijn wij blij om...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Edgar... Dat was toch die speler die jullie de eerste helft van dit seizoen heeft benadeeld door zonder scheenbeschermers te voetballen?
Ja, die speler die we niet eens nodig hadden om voor te staan op Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Edgar... Dat was toch die speler die jullie de eerste helft van dit seizoen heeft benadeeld door zonder scheenbeschermers te voetballen?
Ik vond Sibum de gelukkigere van de twee. Heel vaak een soort scrimmage die in het voordeel van hem uitviel...quote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef MarkNMGN het volgende:
En vandaag meerdere lichamelijke duels verloor van Sibum?
Nee het was de speler die lachend de telefoon heeft opgehangen toen Gullit hem vroeg om bij feyenoord te komen voetballen, en natuurlijk de voetballer die aan de basis stond van de 4-1quote:Op zondag 20 januari 2008 18:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laten wij het alsjeblieft niet hebben over het verliezen van lichamelijke duelsquote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef MarkNMGN het volgende:
En meerdere malen verloren duels zelf herstelde.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:20/1/2008 - Jans: wat mij betreft vertrekt Bruno zo snel mogelijk
Tegenover Langs de Lijn moest FC Groningen coach Ron Jans even zijn hart luchten over de situatie van Bruno Silva. 'Ik heb bij de club aangegeven dat ik niet kan werken met een speler die niet meer voor FC Groningen wil spelen. Van mij mag hij vertrekken. Ik ben het beu. Ik had een hele goede band met Bruno, die is nu helemaal weg. We willen met FC Groningen graag Europees voetbal halen en daar hebben we Bruno heel hard bij nodig. Maar als het op deze manier moet, heb ik liever dat hij vertrekt en wel zo snel mogelijk.'
'Dat is mijn mening. Wat de club daar mee doet is hun zaak. Ik heb nu even mijn hart kunnen luchten en dat is best prettig.'
Dat vind ik ook. Vorig jaar boekten we in moeilijke uitwedstrijden goede resultaten met 4-4-2. N.E.C.-uit valt trouwens niet eens in de categorie 'moeilijk'. Ik denk vooral dat een sterker middenveld onze verdediging helpt. We hebben dit seizoen nog maar in drie!! wedstrijden de nul gehouden en kregen, tot nu toe, twee doelpunten minder tegen dan de nummer laatst.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef toma het volgende:
Zulke wedstrijden op zo'n veld moet je met 4-4-2 spelen.
Oei, pijnlijk genoeg heb je gelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Laten wij het alsjeblieft niet hebben over het verliezen van lichamelijke duels
Wegens omstandigheden staat zijn handeltje op het moment even stil.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe staan de zaken eigenlijk voor die jood met 2 gram hash? ()
Het was eigenlijk een serieuze vraag, zag het laatst op TV... aardig dom van die gast.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden staat zijn handeltje op het moment even stil.
Gratieverzoek door het ministerie.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een serieuze vraag, zag het laatst op TV... aardig dom van die gast.
Neemt natuurlijk nog niet weg dat 4 jaar celstraf voor 2 gram hash iets teveel van het goede is.
Wordt 'ie uitgeleverd aan Nederland ofzo?
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Overigens speelde Jurgen érg goed vandaag! Edje wat minder
Als we een vervanger hebben die gelijkwaardig is of beterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef denthemen het volgende:
Wanneer gaat Ogararu eens op de bank?
Denk dat Martin vanavond aantekeningen heeft gemaakt bij de uitleg van Jan van Halst over de rechtsback van VVVquote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef S-Two het volgende:
Nou Martin, wie heb je vanavond weer gescout?
triest die silva,quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Silva is welkom, kunnen we echt wel goed gebruiken. Vertonghen was vandaag erg goed, als je straks Vermaelen hebt en VD Wiel weer dan kun je een heel goed centrum neerzetten. De ruimte die NEC vandaag kreeg kwam constant via de zijkanten, zoals dat eigenlijk altijd gebeurt. Het mee verdedigen van Gabri is echt dramatisch de laatste wedstrijden. Steeds sluit hij aan bij Oga waardoor het centrum vrij komt en er kans op kans ontstaat. Het centrum hoeft van mij niet anders, dat komt wel goed, maar die zijkanten...
Nou moet je niet overdrijven. Hij staat nog steeds vaak lucht te dekken. Maar vandaag viel het niet op en maakte hij gen cruciale fouten. Colin lijkt zich beter thuis te voelen in het centrum dan aan de zijkant?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Beurs..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven. Hij staat nog steeds vaak lucht te dekken. Maar vandaag viel het niet op en maakte hij gen cruciale fouten. Colin lijkt zich beter thuis te voelen in het centrum dan aan de zijkant?
Maar, de Wedstrijden is al een kwartier afgelopen, waar blijven de nieuwe aankopen van Van Geel?
www.ajaxsupportershome.nlquote:Op zondag 20 januari 2008 20:47 schreef Jasza het volgende:
Is het home woensdag dicht? ja zeker?
Tsja, het is ook niet echt motiverend als er zo slecht gespeeld wordt en dat je er zelfs dan nog niet in mag.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Wel mooi dat een Luque zelfs op de bank dat Spaanse temperament van Roger en Juanfran over kan nemen.
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet echt motiverend als er zo slecht gespeeld wordt en dat je er zelfs dan nog niet in mag.
Ik doel niet direct op jou hoor, maar na een aantal wedstrijden mocht hij wel vaste trainer worden volgens velen..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.
Mwa nadat hij in de rust had ingegrepen en 3-4-3 ging spelen en leonardo erin bracht ging het wel degelijk een stuk beter.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.
ik snap sowiezo niet waarom je de wedstrijd tegen NEC begint met Ogararu en Kennedy in de basis. Als je daarna ook nog eens Rommedahl in de ploeg brengt ipv Luque maak je (naar mijn mening) gewoon een foute keuze. En ik heb nog geen 1 speler gezien die beter is gaan voetballen sinds de komst van Koster.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond Koster juist wel goed wisselen. Hoe vaak speelt Ajax de twee helft - met wissels - niet beter dan voor rust? En laatst kwam ik ergens nog een statistiek tegen dat Ajax zeer goed wisselt qua assists en goals van wisselspelers. Daar ligt het echt niet aan.
Vertonghen vind ik wel aardig gegroeid. Maar ik vind sowieso niet dat je Koster kunt afrekenen op wat er nu gebeurt. Zoals ik hierboven al zei pakken zijn wissels over het algemeen goed uit. En tegen NEC moet Kennedy ook gewoon brengen wat er van hem wordt verwacht. Ogararu ook, en Urby ook. Koster doet wat hij kan, en daar komen de vele blessures nog eens bij om de hoek kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik snap sowiezo niet waarom je de wedstrijd tegen NEC begint met Ogararu en Kennedy in de basis. Als je daarna ook nog eens Rommedahl in de ploeg brengt ipv Luque maak je (naar mijn mening) gewoon een foute keuze. En ik heb nog geen 1 speler gezien die beter is gaan voetballen sinds de komst van Koster.
dat vind ik dus ook. En er gebeurd zo weinigquote:Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef Chadi het volgende:
Koster treft ook weinig blaam maar als je ziet dat Kennedy keer op keer niets laat zien en dqat ogararu zich laat piepelen door jan en alleman mag je je dat als coach van Ajax best aanrekenen dat je daar niet ingrijpt.
Die discussie is toch ook nooit aan de orde geweest?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef toma het volgende:
[..]Maar ik denk niet dat Koster een betere trainer is dan Ten Cate.
je moet ergens beginnen met een discussie he.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die discussie is toch ook nooit aan de orde geweest?
ja, laten we hem voeren ?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen met een discussie he.
ik wil helemaal niet zeggen dat hij weg moet want dat heeft helemaal geen zin met een interim trainer. Maar een interim trainer mag ook beoordeeld worden op zijn kwaliteiten en ik denk dat Koster geen toptrainer is. Meer een trainer voor een clubje uit de middenmoot van Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, laten we hem voeren ?
ik stelde de trainer van ajax ook al ter discussie na nac
Zeker, ik snap niet waarom van geel geen andere trainer laat komenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet zeggen dat hij weg moet want dat heeft helemaal geen zin met een interim trainer. Maar een interim trainer mag ook beoordeeld worden op zijn kwaliteiten en ik denk dat Koster geen toptrainer is. Meer een trainer voor een clubje uit de middenmoot van Nederland.
Ik denk toch dat ze een coach nodig hebben die behalve charisma heeft en een goede voetbal achtergrond ook inzicht heeft. E ris op dit moment maar 1 trainer die daar aan voldoet en dat is Rijkaard. Maar die gaat never nooit niet naar Ajax. En Hiddink ook niequote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Koster is een hele goede hoofdtrainer.. hij komt alleen wat te kort op tactisch inzicht..
Koster en ten Cate zou een perfect duo geweest zijn.. Geen belachelijke uitspraken in de media van ten Cate, maar de rust van Koster.. daarentegen goed veldspel van de mannen door het tactisch betere spel van ten Cate ov Koster
4 maart zit ik in dat stadion de wedstrijd AC Milan tegen Arsenalquote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
Kan hij dan niet beter meteen de juiste spelers opstellen? Is zo jammer van je eerste 45 minuten anders.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond Koster juist wel goed wisselen. Hoe vaak speelt Ajax de twee helft - met wissels - niet beter dan voor rust? En laatst kwam ik ergens nog een statistiek tegen dat Ajax zeer goed wisselt qua assists en goals van wisselspelers. Daar ligt het echt niet aan.
Wij zijn de beste!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef Nashje het volgende:
Een punt gewonnen. Zeer netjes.
En we zouden wel weer even zomaar gaan winnen in Nijmegen, want zij scoren nooit en ons doelpuntgemiddelde ligt rond de 3 treffers. Arrogante kutjoden!
En dat is?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
En hoe kom je aan deze informatie?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
De laatste keer dat Ajax tegen Inter moest kon ik toch niet leven met een 2-2quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
Marquez - Chivu, Araujo - Constantin.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patricio Araujo van Chivas, ''de nieuwe Rafael Marquez''
Mexicaanse krant Reforma.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze informatie?
Iddquote:Op maandag 21 januari 2008 00:28 schreef patrickt37 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op maandag 21 januari 2008 07:33 schreef Robar het volgende:
Voor de 20ste uitwedstrijd achter elkaar gescoord
(bron: RTL)
Je moet het ook altijd weet beter weten he!!!quote:
Er wordt te weinig (goed) bewogen, er is te weinig tempo en iedereen speelt zijn eigen wedstrijd.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet het ook altijd weet beter weten he!!!![]()
Ik snap overigens echt niet hoe ze bij Ajax verdedigers opleiden.
Echt elke speler van NEC kreeg een zee van ruimte en alle tijd om alle afspeelmogelijkheden te overpeinzen . . .
Volgens mij worden er bij Ajax geen verdedigers opgeleid, maar alleen omgevormde aanvallers, zodat ze in ieder geval wel kunnen voetballen. Dat ze dan totaal niet kunnen verdedigen maakt blijkbaar niet uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet het ook altijd weet beter weten he!!!![]()
Ik snap overigens echt niet hoe ze bij Ajax verdedigers opleiden.
Echt elke speler van NEC kreeg een zee van ruimte en alle tijd om alle afspeelmogelijkheden te overpeinzen . . .
Ben ik het mee eens, alleen het was ook stom dat de verdedigers hem gewoon lieten schieten.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef S-Two het volgende:
O, en trouwens hé, had Stekelenburg die bal gisteren niet moeten hebben?
Daar had Van Halst wel iets zinnigs over te zeggen. Hij gaf aan dat doordat de verdediging niet inschuift, maar op haar plek blijft hangen, de middenvelders geen steun hebben. Daardoor kunnen ze sterk gedekt worden. Als de verdediging ook inschuift moeten er meer man gedekt worden, betere afspeelmogelijkheden etc. Maar als je steeds 25 meter moet terugspelen naar je verdediging gaat het langzaam en kan de tegenstander georganiseerd blijven staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Nashje het volgende:
Denk dat het niet alleen aan de verdediging ligt. De omschakeling van het middenveld is ook zwakjes. Davids mist nog ritme, Gabri kan niet alles alleen doen en Perez loopt voorin. Ik pleit voor een 4-mans middenveld.
Vind het sowieso fucking wazig dat je met een middenveld als Gabri - Perez - Davids niet kunt overtuigen tegen NEC.
Snel verdedigers toevoegen aan de selectie. Kerels graag. Spelers die spijkerhard zijn. Het is alweer 21 januari.
En voor de 12e keer achter elkaar een tegengoal?quote:
Yup was inderdaad een aardige analyse, hetzelfde geld voor het middenveld en de aanval die niet genoeg terugzakte waardoor er geen goede afspeelmogelijkheden waren.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Daar had Van Halst wel iets zinnigs over te zeggen. Hij gaf aan dat doordat de verdediging niet inschuift, maar op haar plek blijft hangen, de middenvelders geen steun hebben. Daardoor kunnen ze sterk gedekt worden. Als de verdediging ook inschuift moeten er meer man gedekt worden, betere afspeelmogelijkheden etc. Maar als je steeds 25 meter moet terugspelen naar je verdediging gaat het langzaam en kan de tegenstander georganiseerd blijven staan.
Ofzoiets. Ik vond het wel logisch klinken. Je zag Perez, Davids en Gabri ook heel vaak tegen de verdediging aanleunen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:50 schreef Damzkieee het volgende:
Zou Ogararu in de auto ook de hele tijd in zn achteruit rijden?
Ja, die gast moet een nekspieren hebben, werkelijk niet normaal. Misschien kan de medische staf (quote:
Zoals ik eerder al vaker gezegd heb mist ajax op dit moment een echte MIDMIDquote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Nashje het volgende:
Denk dat het niet alleen aan de verdediging ligt. De omschakeling van het middenveld is ook zwakjes. Davids mist nog ritme, Gabri kan niet alles alleen doen en Perez loopt voorin. Ik pleit voor een 4-mans middenveld.
Vind het sowieso fucking wazig dat je met een middenveld als Gabri - Perez - Davids niet kunt overtuigen tegen NEC.
Snel verdedigers toevoegen aan de selectie. Kerels graag. Spelers die spijkerhard zijn. Het is alweer 21 januari.
quote:Engelaar: ik moet geduld hebben
In het Algemeen Dagblad liet Orlando Engelaar weten graag naar Ajax te willen. "Ik vind het mooi dat een grote club als Ajax zich heeft gemeld en zou graag de overstap maken. Ik ben nu eenmaal ambitieus en wil het hoogste bereiken. Aan de andere kant kan ik begrip opbrengen voor het standpunt van FC Twente. Zij hebben te kennen gegeven geen spelers te willen laten gaan, dat is duidelijk. Het verhaal is dus duidelijk: ik moet nog even geduld hebben."
Op papier ziet het er inderdaad goed uit . . . .quote:Op maandag 21 januari 2008 10:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al vaker gezegd heb mist ajax op dit moment een echte MIDMID
Als je 3-4-3 gaat spelen met een ruit op het middenveld lopen er mensen tussen de linies.. zo zal het rondspelen makkelijker gaan en is de ALGEHELE veldbezetting simpelweg beter..
Steek
Gregory vd Wiel - Thomas Vermaelen/aankoop - Jan Vertonghen/ Thomas Vermaelen
John Heitinga
Gabri - Edgar Davids
Kenneth Perez
Leonardo - Klaas-Jan Huntelaar - Luis Suarez*
* voorhoede zou eventueel qua vleugels gedraaid kunnen worden..
- Heitinga is hier de verdedigende middenvelder die goed kan opbouwen.. zowel aanvallend als verdedigend mee kan..
- Je hebt een solide middenveld met werkpaarden als Gabri en Davids
- Je voorhoede wordt gesteund door een Kenneth Perez die een denderend schot heeft van uit de tweede lijn maar ook kan omschakelen naar het middenveld
- Je aanvalslinie is dodelijk met snelheid op de vleugels van Leo en Luis en een afmaker die ook nog eens kan voetballen in de persoon van Klaas..
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de wedstrijd tegen NAC waar ze zo sterk over de vleugels kwamen.. door dat je met deze opstelling een beter bezet middenveld hebt kun je NAC eerder storen in de opbouw.. Daarnaast sta je mijn inziens positioneel ook beter..
quote:Castelen zag bewust af van Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 21 januari om 10:38
In de zoektocht naar versterkingen kwam Ajax vorig jaar zomer uit bij Romeo Castelen. De vleugelspits, destijds Feyenoorder en nu uitkomend voor Hamburger SV, zag echter uit respect voor de Rotterdamse club en zijn supporters af van een overstap naar de hoofdstad.
“Tecnisch directeur Martin van Geel heeft vorig jaar zomer inderdaad mijn zaakwaarnemer Rodger Linse gebeld,” bevestigde Castelen tegenover Sportweek. “Ik vond het van lef getuigen. Een Feyenoorder naar Ajax proberen te halen, dat doe je niet snel. Het streelde me.”
“Bij Van Geel had ik altijd een goed gevoel. Ik sprak hem wel eens bij AZ en Willem II. Dat waren korte, maar warme gesprekjes. Ik vond alleen dat ik het niet kon maken. Ik ben dan wel in Amsterdam opgegroeid, maar de Feyenoordsupporters hebben mij heel veel gegeven. Als je dan overstapt naar de concurrent dan pleeg je bijna een soort verraad.”
Ik vond hem zeker niet slecht trouwens.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef w00h00 het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Collin.wmv
opslaan als...
Colin Held!
Laat Martin dat maar niet horen...quote:Op maandag 21 januari 2008 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond hem zeker niet slecht trouwens.
Wat je nu hebt lopen is beter?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:58 schreef Cheiron het volgende:
Castelen.. met alle respect.. dan is je scouting toch compleet waardeloos. Castelen..
Nee het ligt zeker niet alleen aan het systeem.. maar als je als team merkt dat je elke wedstrijd steeds op de goede plek staat.. bijvoorbeeld bij het welbekende opvangen van de tweede bal.. (wat nu ABSO NIET GEBEURD!) dan kweekt dat vanzelf vertrouwen..quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Op papier ziet het er inderdaad goed uit . . . .
En ik heb John Heitinga zijn beste wedstrijden zien spelen als verdedigende middenvelder.
Maar het ligt in deze echt niet alleen aan het systeem.
Dat is Rommedahl ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat je nu hebt lopen is beter?
Ik ben ook geen fan van Castelen, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Kennedy . . . . . .
Castelen is tenminste wel een echte snelle rechtsbuiten.
Je hebt Rommedahl en Kennedy op rechts. En Kennedy heeft bij Twente laten zien dat hij een mooie voorzet heeft en ook een mannetje voorbij kan. Dat het er nu niet uit komt.. dat hebben we vaken gezien van spelers die naar Ajax komen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat je nu hebt lopen is beter?
Ik ben ook geen fan van Castelen, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Kennedy . . . . . .
Castelen is tenminste wel een echte snelle rechtsbuiten.
quote:Steven Defour weer vier tot zes weken out
Steven Defour weer vier tot zes weken out. De kersverse winnaar van de Gouden Schoen, Steven Defour, heeft weer eens een blessure opgelopen. ‘Steven heeft mogelijk een spierscheuring opgelopen aan zijn bil, dezelfde plaats als de vorige keer’, aldus Preud’homme.
‘We moeten wel nog op de echografie afwachten, maar het ziet er naar uit dat Steven vier à zes weken out gaat zijn. Een streep door de rekening natuurlijk voor ons, maar zeker voor Steven’, vertelt coach Preud’homme verder.
‘Steven was klaar om te spelen. Tijdens training had hij geen last meer van zijn bil. Na de match liep Defour huilend rond, en daarin kan ik hem begrijpen. Zo kan hij zich nooit tonen aan het buitenland.’
Nee, voor je het weet krijgt hij een contract voor het levenquote:
Werkelijk ongelooflijk toch of niet.. Hoeveel meer moet Groningen geboden hebben?quote:Verdediger Matías Cahais definitief naar Groningen
Verdediger Matías Cahais definitief naar GroningenFC Groningen heeft zich vannacht definitief verzekert van de diensten van Matías Cahais (foto), zo meldt De Telegraaf. De clubleiding van de Noordelingen bereikten een akkoord met Boca Juniors over het transferbedrag.
Hoeveel Groningen zal moeten betalen voor Chais is niet helemaal duidelijk. Boca vroeg vorige week nog zes miljoen euro voor de Argentijnse jeugdinternational. Cahais, die zowel als links als centraal in de verdediging kan spelen, zal een contract tekenen tot medio 2012.
'Het gaat alleen nog om een paar kleine dingen. Het is geweldig dat we erin geslaagd zijn de aanvoerder van Argentinië onder twintig, de wereldkampioen, te halen', aldus algemeen directeur Hans Nijland.
Groningen troeft met het aantrekken van Cahais onder meer gerenomeerde ploegen als PSV en Ajax af. De twee Nederlandse topclubs hadden ook interesse in de 20-jarige Cahais.
Van Geel heeft hem gebeld hoor, niet de scouting.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:58 schreef Cheiron het volgende:
Castelen.. met alle respect.. dan is je scouting toch compleet waardeloos. Castelen..
Ajax heeft nooit interesse voor Cahais gehad.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Werkelijk ongelooflijk toch of niet.. Hoeveel meer moet Groningen geboden hebben?
.... huh? Wie belt is maar een formaliteit. Het gaat erom dat je als club, als geheel niets beters kan verzinnen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel heeft hem gebeld hoor, niet de scouting.
Lekker volgend jaar overnemen voor 8 miljoen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Werkelijk ongelooflijk toch of niet.. Hoeveel meer moet Groningen geboden hebben?
Waarom die zin erbij dat PSV en Ajax afgetroeft zijn? We krijgen vast niet alles te horen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft nooit interesse voor Cahais gehad.
Hoe weet jij dat er niets beters kan worden verzonnen? Er zijn namelijk genoeg aanwijzingen dat Van Geel niet naar de scouting luistert.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
.... huh? Wie belt is maar een formaliteit. Het gaat erom dat je als club, als geheel niets beters kan verzinnen.
Ik zeg ook al, ik ben geen fan van Castelen, maar ik betwijfel of hij het slechter had gedaan dan de buitenspelers die we nu hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je hebt Rommedahl en Kennedy op rechts. En Kennedy heeft bij Twente laten zien dat hij een mooie voorzet heeft en ook een mannetje voorbij kan. Dat het er nu niet uit komt.. dat hebben we vaken gezien van spelers die naar Ajax komen.
Maar Castelen.. daar vind ik niets aan. Domme draver.
Dan staat het beter ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom die zin erbij dat PSV en Ajax afgetroeft zijn? We krijgen vast niet alles te horen.
Constantin, Suchy, Araujo. Om zomaar iets te noemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:27 schreef Robar het volgende:
Maar zoals eerder gezegd, het probleem zit hem in de verdediging.
Wat zijn nu haalbare alternatieven voor in de verdediging?
Hehe, de neus zei NEKquote:Op maandag 21 januari 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Jaja, mooie pot weer hoor! Echt hulde, natuurlijk ging het bij het immer sterke NEK niet zomaar, maar ja, dat is logisch. Je wint als Ajax natuurlijk niet zomaar van iedereen.
Godsallejezus wat een zaadteam zeg.....
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:27 schreef Robar het volgende:
Maar zoals eerder gezegd, het probleem zit hem in de verdediging.
Wat zijn nu haalbare alternatieven voor in de verdediging?
Ik denk dat morgen Yong-A-Ping van Heerenveen als nieuwe linksback gepresenteerd gaat worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Constantin, Suchy, Araujo. Om zomaar iets te noemen.
Hoe luidde, dat spandoek een aantal jaren geleden ook alweer?quote:
Omdat ie zo hard kan rennenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat morgen Yong-A-Ping van Heerenveen als nieuwe linksback gepresenteerd gaat worden.
En Mampoeya (hoe je het ook schrijft) van VVV als nieuwe rechtsback [afbeelding]
Om nog maar eens een balletje op te gooien, misschien dat Martin mee leest.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Constantin, Suchy, Araujo. Om zomaar iets te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4.5 miljoen heb je deze boomlange verdediger met scorend vermogen in huis.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Om nog maar eens een balletje op te gooien, misschien dat Martin mee leest.
Dorin Nicolae Goian speler van Steau Boekarest.
quote:Ook Aston Villa wil deze maand nog met flink wat geld smijten. Jermain Defoe moet voor vijftien miljoen euro van Tottenham Hotspur overkomen, terwijl Dorin Goian (Steaua Boekarest) en Spurs-speler Pascal Chimbonda voor de nodige miljoenen de verdediging op orde moeten brengen. (Daily Telegraph)
Bericht uit November 2007:quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Om nog maar eens een balletje op te gooien, misschien dat Martin mee leest.
Dorin Nicolae Goian speler van Steau Boekarest.
[ afbeelding ]
Inmiddels circuleren er echter alweer berichten dat hij rond zou zijn met een andere buitenlandse club. Weet niet meer welke.quote:Pro Sport: Ajax is vrijwel overtuigd
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 6 november om 07:25
Dorin Goian en Nicolae Dică zullen vrijwel zeker komende zomer, wellicht zelfs eerder, de overstap maken naar Ajax. Voetbalzone nam maandag contact op met de Roemeense krant én Golden Foot-partner Prosport, waar hoofdredacteur Alexandru Economu uitgebreid tekst en uitleg gaf over de huidige ontwikkelingen.
De nationale krant kwam de afgelopen dagen zelf met de berichtgeving over de Amsterdamse interesse in het tweetal van Steaua Boekarest. Goian, een 26-jarige centrale verdediger, zou de opvolger van Jaap Stam moeten worden, terwijl Dica, een 27-jarige aanvallende middenvelder, de beoogde opvolger is van Wesley Sneijder.
“Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs”, vertelt Econumu, die verder ook als televisiecommentator actief is. “Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur.”
“In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen.”
“Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse”, aldus Economu.
Goian is bezig aan zijn vierde seizoen bij Steaua en heeft inmiddels vijftien interlands (drie treffers) achter zijn naam staan. De 1.94 meter lange verdediger speelde in het verleden voor bescheiden clubs als FCM Bacau en Ceahlaul.
Dica is alweer aan zijn vijfde seizoen bezig in de Roemeense hoofdstad en weet elk seizoen met regelmaat het net te vinden. De 21-voudig international (vier treffers), 1.81 meter lang, scoorde in 106 competitieduels een totaal van 50 treffers, waarvan vijf dit seizoen.
Inderdaad nu zal je zien dat het absoluut een topper zal gaan worden. Wat kan Groningen nou meer bieden dan Ajax? Zowel kwa geld als een basis plaats heb je het bij Ajax beter.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien vond Ajax de vraagprijs te hoog voor iemand die pas 14 keer in het eerste van Boca heeft gespeeld.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Inderdaad nu zal je zien dat het absoluut een topper zal gaan worden. Wat kan Groningen nou meer bieden dan Ajax? Zowel kwa geld als een basis plaats heb je het bij Ajax beter.
Was wel grappig, stukje gisteren met een samenvatting van zijn rushes.quote:
Ajax vind alle prijzen te hoog van talenten. Meer dan 4-5 miljoen kan hij niet gekost hebben want dat zou Groningen nooit betalen voor een speler. Naar mijn weten was hun duurste aankoop Markus Berg 3,5 miljoen. Wat is dat bedrag nou voor Ajax als je een Argentijns jeugd international kan halen. We hebben weleens dommer geinvesteerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien vond Ajax de vraagprijs te hoog voor iemand die pas 14 keer in het eerste van Boca heeft gespeeld.
Als ze uberhaupt belangstelling voor Cahais hebben gehad.
Daarnaast heb je een meevaller van 3 miljoen gehad voor een speler die eigenlijk transfervrij zou weglopen. Kortom; Ajax heeft weer eens staan slapen.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax vind alle prijzen te hoog van talenten. Meer dan 4-5 miljoen kan hij niet gekost hebben want dat zou Groningen nooit betalen voor een speler. Naar mijn weten was hun duurste aankoop Markus Berg 3,5 miljoen. Wat is dat bedrag nou voor Ajax als je een Argentijns jeugd international kan halen. We hebben weleens dommer geinvesteerd.
Mariano Juan en Mauro Rosales waren ook jeugdinternationals.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax vind alle prijzen te hoog van talenten. Meer dan 4-5 miljoen kan hij niet gekost hebben want dat zou Groningen nooit betalen voor een speler. Naar mijn weten was hun duurste aankoop Markus Berg 3,5 miljoen. Wat is dat bedrag nou voor Ajax als je een Argentijns jeugd international kan halen. We hebben weleens dommer geinvesteerd.
Dat was een toppertjequote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef Morendo het volgende:
Aan Argentijnen heeft Ajax nooit veel plezier beleefd. Ik kan me nog wel een Ivan Gabrich herinneren.
Was het niet in een bekerwedstrijd tegen Heracles, dat hij het presteerde om een bal, 1.5 meter van het vijandelijk doel, het stadion uit te trappen. Je zou erom lachen als het niet zo treurig was.quote:
Zou wel eens tijd worden. Hoe kan je als bestuurslid dit elftal zo zien ploeteren achterin?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef denthemen het volgende:
Al een protestmarsch tegen V. Geel?
Van gebakken lucht word ik niet warm.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Bericht uit November 2007:
[..]
Inmiddels circuleren er echter alweer berichten dat hij rond zou zijn met een andere buitenlandse club. Weet niet meer welke.
Zakdoekjes? Je bedoelt de witte lakens.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we de zakdoekjes opzoeken.
Zorg dan wel dat je gele zakdoekjes meeneemt. Dan begrijpt hij de boodschap.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we de zakdoekjes opzoeken.
Ons stadion is ook niet zo hoogquote:Op maandag 21 januari 2008 12:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was het niet in een bekerwedstrijd tegen Heracles, dat hij het presteerde om een bal, 1.5 meter van het vijandelijk doel, het stadion uit te trappen. Je zou erom lachen als het niet zo treurig was.
Hahaha, jij bent wakker. Goed bedacht die gele zakdoekjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je gele zakdoekjes meeneemt. Dan begrijpt hij de boodschap.
Met of zonder vlekken?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zakdoekjes? Je bedoelt de witte lakens.
+2 scherpquote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je gele zakdoekjes meeneemt. Dan begrijpt hij de boodschap.
Zeer betrouwbare bron op feyenoord netwerk weet dit te vermelden.quote:020 is dicht bij een akkoord met Boulahrouz. de Clubs zijn er al uit. Heb dit uit betrouwbare kring rond Boulah vernomen.
Als dit waar is, dan ben ik John Lennon.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zeer betrouwbare bron op feyenoord netwerk weet dit te vermelden.
Ik ben al non stop Ajax.nl aan het refreshenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
zeker lol.. zo lol dat ik hoop dat het waar is
Nee, want de selectie had op 2 januari al aangevuld moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
Stel dat Boula komt. Is van Geel dan opeens weer de held?
Zo opportunistisch is voetbal hè. Helaas.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
Stel dat Boula komt. Is van Geel dan opeens weer de held?
Zeer betrouwbare kring zeker, dat ze hun mond voorbij pratenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan geloof ik die Feyenoorder op dat netwerk net iets meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan ben ik John Lennon.
Nog drie weken wachten dus!quote:Vermaelen klaar voor rentree bij Jong Ajax
21 januari 2008
Thomas Vermaelen kan mogelijk op zeer korte termijn zijn rentree maken in de hoofdmacht van Ajax. De Belgische verdediger is volledig hersteld van een zware enkelblessure en doet vanavond mee in een wedstrijd van Jong Ajax. Als deze terugkeer goed verloopt, is de kans aanwezig dat hij woensdag tot de selectie van coach Adrie Koster behoort voor de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht.
Vermaelen raakte op 23 september geblesseerd, in de uitwedstrijd tegen AZ. Coach Koster kan de Belg zeer goed gebruiken, want Gregory van der Wiel is door blessureleed nog altijd niet inzetbaar. Bovendien vertrok Hedwiges Maduro, die ook centraal achterin uit de voeten kan, eind vorige week naar het Spaanse Valencia.
Wat doe jij trouwens op het feyenoord netwerkquote:Op maandag 21 januari 2008 12:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wilhelmsson komt ook hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die mensen die maar over Boulah door blijven gaan.
Ook knap dat je die conclusie kunt trekken uit 1 post.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoordnetwerk die meer inside information heeft over transfers van Ajax dan Ajax zelf
Knap.
Daar heeft ie in principe wel gelijk in. Als het over centrale verdedigers gaat tenminste. Als Vermaelen en V/d Wiel terug zijn en je koopt een centrale verdediger dan stokt hun ontwikkeling. Backs moeten er echter wel komenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als Vermaelen terug is kan van Geel in ieder geval zeggen dat we de open positie weer is ingevuld. Ik zie echt niemand meer komen deze transferperiode.
Marco is al lang en breed rond met ajax, dat weet iedereen toch?!?!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten wellicht naar HSV, ideaal!
Daar geloof ik niets van.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten wellicht naar HSV, ideaal!
trollenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens op het feyenoord netwerk.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat dat bericht van onwaarschijnlijkheid aan elkaar hangt.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ook knap dat je die conclusie kunt trekken uit 1 post.
Van der Wiel is zeer jong en moet je rustig brengen en zoals het nu is zijn niet al onze centrale verdedigers beschikbaar het hele seizoen, er is dus altijd wel een plekje waar hij zou kunnen spelen. Maar doe rustig aan met die jongen anders gaat het zo'n maduro gevalletje worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar heeft ie in principe wel gelijk in. Als het over centrale verdedigers gaat tenminste. Als Vermaelen en V/d Wiel terug zijn en je koopt een centrale verdediger dan stokt hun ontwikkeling. Backs moeten er echter wel komen
De tekenen zijn steeds gunstiger, zo hebben meerdere prominente oud-Ajacieden aangegeven dat Marco van Basten niet de juiste man is en hij pas ook niet in de profielschets die Martin van Geel opstelde.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marco is al lang en breed rond met ajax, dat weet iedereen toch?!?!
Wat stond er ook alweer in die profielschets?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De tekenen zijn steeds gunstiger, zo hebben meerdere prominente oud-Ajacieden aangegeven dat Marco van Basten niet de juiste man is en hij pas ook niet in de profielschets die Martin van Geel opstelde.
Zo'n beetje een mix van Cruijf, Hiddink, Capello, Mourinho en Ferguson.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer in die profielschets?
Zuiverloon. Ja, nee. Die moeten we hebben.quote:Bronnen binnen Ajax hebben te kennen gegeven dat Bruno Silva niet naar Ajax gaat. Ondanks dat Ron Jans gister nog voor heel Nederland vertelde dat Silva wat hem betreffend mag vertrekken wil de leiding van Groningen echter niet mee werken met de transfer.
Omdat Ajax zich toch wil versterken in de verdedigingslinie is er nu een andere optie naar voren gekomen. Gianni Zuiverloon. De 22-jarige rechtsback wordt nu als tweede keus gezien, dit in tegenstelling van eerdere berichten dat Melchiot na Silva de tweede keus zou zijn.
Hoeveel Heerenveen voor Zuiverloon vraagt is voor zover nog niet bekend.
Onder andere internationale ervaring.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat stond er ook alweer in die profielschets?
Verdedigers moeten sowieso komen. Ik vind dat argument (het gaat ten koste van de ontwikkeling van Vermaelen en Van Der Wiel onzin) want we moeten gewoon ook bij de afwezigheid van die twee een goede verdediging kunnen opstellen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En als de gewenste backs niet haalbaar zijn laten we dan kijken naar goede centrumverdedigers.
Vermaelen op linksback en van de Wiel op rechtsback zie ik meer zitten dan Emanuelson en Ogararu.
Eens. Sowieso is die Silva een type Ogararu/Trabelsi en daar hebben we volgens mij minder behoefte aan dan iemand die achterin de boel eens dichtgooit. Laten we dan gelijk die Bradley ophalenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al was het een kakkerlak, veel liever Gianni Zuiverloon in plaats van Bruno Silva, omdat:
1. Leeftijd.
2. Nationaliteit.
3. Verdedigende kwaliteiten.
haha inderdaad we hebben gewoon zo'n grote neger Fransoos nodig, type Thuram of Abidal.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren keek ik naar de afrikanen op eurosport en ik snap er werkelijk niks van waarom er geen tweetal beestachtige negers naar Ajax worden gehaald om de verdediging te versterken.
Check!!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gisteren keek ik naar de afrikanen op eurosport en ik snap er werkelijk niks van waarom er geen tweetal beestachtige negers naar Ajax worden gehaald om de verdediging te versterken.
quote:Maandag zit een delegatie van het Groningse clubbestuur om tafel met Ajax. Het gespreksonderwerp is de transfer van Bruno Silva. De Uruguayaan gooit in Groningen al weken zijn kont tegen de krib om een overgang naar de Amsterdammers te forceren.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
haha inderdaad we hebben gewoon zo'n grote neger Fransoos nodig, type Thuram of Abidal.
Ja, hun passes kunnen wel verbeterd worden maar fysiek zijn het beesten die niet op te krijgen zijn, genoeg techniek en een angstaanjagend uiterlijk!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Check!!
Er stond er bij Ghana (geloof ik) eentje...daar zou je echt een blokje om voor lopen als je die tegen komt...
Zeg maar een zonnebankversie van Jaap...
Net zoals Leonardo zekerquote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef Nashje het volgende:
Liever Zuiverloon dan Silva hoor. Daarnaast gaat Zuiverloon schitteren. Dat doen namelijk alle spelers die door feyenoord worden weggestuurd.
En vaak nog een uithoudingsvermogen van 15 paarden....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Ja, hun passes kunnen wel verbeterd worden maar fysiek zijn het beesten die niet op te krijgen zijn, genoeg techniek en een angstaanjagend uiterlijk!
Nogmaals, wees nu maar blij als er één speler komt.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Zuiverloon, Bradley en nog een goede verdediger a la Stam.
Of een grote neger Noor, type Kah.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
haha inderdaad we hebben gewoon zo'n grote neger Fransoos nodig, type Thuram of Abidal.
Kah is eng en lijkt op een alien.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of een grote neger Noor, type Kah.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef Morendo het volgende:
Aan Argentijnen heeft Ajax nooit veel plezier beleefd. Ik kan me nog wel een Ivan Gabrich herinneren.
Geen Argentijnen, wel eredivisie materiaal. Martin, ben jij het?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of een grote neger Noor, type Kah.
Precies wat we nodig hebben. Emanuelson lijkt op een Teletubby die niet van de jonko kan afblijven. Dat maakt indruk op aanvallers.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Kah is eng en lijkt op een alien.
Maar een beetje kunnen verdedigen is ook wel een pré.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies wat we nodig hebben. Emanuelson lijkt op een Teletubby die niet van de jonko kan afblijven. Dat maakt indruk op aanvallers.
Kah steekt af tegen ons rood-witte shirt..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of een grote neger Noor, type Kah. [afbeelding]
Hoe enger, hoe beterquote:Op maandag 21 januari 2008 14:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Kah is eng en lijkt op een alien.
Dromen kan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd, dromen kan altijdddddddddddddddddd!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nogmaals, wees nu maar blij als er één speler komt.
Een type Kah zou nodig zijn, groot, sterk, snel, agressief. Niet Kah zelf, die zou idd te weinig toevoegen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar een beetje kunnen verdedigen is ook wel een pré..
Kah zit aan zijn top bij Roda JC.
Heeft ananas dan een nieuw account?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Geen Argentijnen, wel eredivisie materiaal. Martin, ben jij het?
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies wat we nodig hebben. Emanuelson lijkt op een Teletubby die niet van de jonko kan afblijven. Dat maakt indruk op aanvallers.
Niet nog een buitenspeler. We hebben er al zeven rondlopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Geel die Castelen benaderde... Tjeetje....
Dit gebeurde afgelopen zomer, in de zoektocht naar een buitenspeler..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet nog een buitenspeler. We hebben er al zeven rondlopen.![]()
Of wordt hij omgeschoold tot rechtsback.
Oja, dan is het wel heel logisch want toen was Castelen nog zo´n geweldige speler die echt Ajax materiaal was...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Stelletje papegaaien hier ook he.. Castelen was VORIG JAAR ZOMER GEPOLST! Niet afgelopen periode.. [ afbeelding ]
Over debiele overtredingen gesproken! Hoe kan zo'n speler nou elke keer van die domme dingen doen?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:54 schreef Riro het volgende:
Wat een drama weer gister
Iemand toevallig die gele kaart van Gabri nog gegift?
Omdat Gabri geel nodig had om er zeker van te zijn dat ie er tegen f'noord en psv bij is.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over debiele overtredingen gesproken! Hoe kan zo'n speler nou elke keer van die domme dingen doen?
Huntelaar werd nog gespaard door Jol, trapte teringhard na.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over debiele overtredingen gesproken! Hoe kan zo'n speler nou elke keer van die domme dingen doen?
Herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2008 14:50 schreef Pritt het volgende:
Elke dag kijk ik vol verwachting naar voetbalsites om nieuwe versterkingen te zien maar waar blijven ze.
dat zachte schopje in hoek ?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Huntelaar werd nog gespaard door Jol, trapte teringhard na.
In slowmotion leek het hardquote:
Kom op zeg, als dat al geen geel meer is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Huntelaar zelf een schop krijgt weten die kakkerlakken er nog een mooi verhaal van te maken zodat het alsnog aan KJH ligt, dus niet al te serieus nemen weer....
Alles wat KJH doet wordt door een bepaalde groep dusdanig onder de loep gelegd... Heb je al eens gezien wat die jongen allemaal tegen krijgt? Daar zitten pas gele kaarten bij, maar goed, dat zal je wel nooit in willen zien...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dat al geen geel meer is.
Precies.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alles wat KJH doet wordt door een bepaalde groep dusdanig onder de loep gelegd... Heb je al eens gezien wat die jongen allemaal tegen krijgt? Daar zitten pas gele kaarten bij, maar goed, dat zal je wel nooit in willen zien...
Is er btw een onderzoek geweest naar die elleboog van Hofs tegen Lazovic?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dat al geen geel meer is.
En jij denkt dat de dochter van Van Geel de vader van haar vriendin verteld hoe het er voor staat bij Ajax?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn schoonvader is een goede vriend van de vader van de vriendin van de dochter va v. Geel.
Deze wist te vertellen dat er deze winterstop geen versterkingen komen.
Je schoonvader leest ook de Telegraaf dus?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn schoonvader is een goede vriend van de vader van de vriendin van de dochter va v. Geel.
Denk jij na als je dit post?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zag vandaag dit op youtube:quote:Op maandag 21 januari 2008 15:30 schreef Pritt het volgende:
Deze spelling heb ik nog niet vaak gezien (van youtube)
wesly sneijder is en blijf altijd een ajaxciet
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk jij na als je dit post? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Dan ken ik volgens mij jouw schoonvaderquote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Ach, misschien heb je wel een beetje gelijk wat betreft Huntelaar. Al is het ook gewoon af en toe een etterbak.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies.
Een voorbeeld waar ik mij zooooo aan kon ergeren was toen Dingsdag (![]()
) vorig seizoen met zijn noppen op hem ging staan. En dat was de scheids natuulijk ontgaan
KNKB
Huntelaar misdraagt zich een paar keer en opeens is de stempel op zijn voorhoofd gedrukt. Same for Suarez. Wordt er gewoon moedeloos van
Afgelopen twee wedstrijden deed hij verdomd hard zijn best niet meer te schwalben.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, misschien heb je wel een beetje gelijk wat betreft Huntelaar. Al is het ook gewoon af en toe een etterbak.
Maar Suarez heeft het geheel en al aan zichzelf te danken.
Namen roepen als suggesties kan geen kwaad.. maar roepen van de vader van de vriendin van de dochter van van Geel iets zegt is wel erg triest..quote:Op maandag 21 januari 2008 15:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Net zoveel als alle anderen die steeds allerlei namen lopen te roepen.
Ook allemaal weggezet zonder na te denken.
Hij moet wel, nu krijgt hij ook gewoon geel als z'n enkels onder z'n poten vandaan getrapt worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Afgelopen twee wedstrijden deed hij verdomd hard zijn best niet meer te schwalben.
Dat jij sarcasme nog niet zou herkennen als het op je gezicht zou gaan zitten is nog veel erger.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Namen roepen als suggesties kan geen kwaad.. maar roepen van de vader van de vriendin van de dochter van van Geel iets zegt is wel erg triest..
Mwah. Ook beetje aan de media die er volle bak opdoken. Gomes maakt een lachwekkendere valpartij dan al Suarez' schwalbes, en RTL zendt het niet eens uitquote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, misschien heb je wel een beetje gelijk wat betreft Huntelaar. Al is het ook gewoon af en toe een etterbak.
KJH heeft gewoon last van het nieuwe voetbal dat de KNVB voor ogen heeft, aanvallers mogen niets en zijn vogelvrij verklaard.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het zou zo maar waar kunnen zijn. Of weer zo'n huilverhaal in de VI over mislukte transfers.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Ruiseart het volgende:
Van Geel: "we hadden een vervanger nodig voor Stam en die hebben we gevonden in Vermaelen".
Heel voetbal minded Nederland kan met zijn ogen dicht zien dat het achterin bij Ajax gatenkaas is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Ruiseart het volgende:
Van Geel: "we hadden een vervanger nodig voor Stam en die hebben we gevonden in Vermaelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |