Als we een vervanger hebben die gelijkwaardig is of beterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:20 schreef denthemen het volgende:
Wanneer gaat Ogararu eens op de bank?
Denk dat Martin vanavond aantekeningen heeft gemaakt bij de uitleg van Jan van Halst over de rechtsback van VVVquote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef S-Two het volgende:
Nou Martin, wie heb je vanavond weer gescout?
triest die silva,quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Silva is welkom, kunnen we echt wel goed gebruiken. Vertonghen was vandaag erg goed, als je straks Vermaelen hebt en VD Wiel weer dan kun je een heel goed centrum neerzetten. De ruimte die NEC vandaag kreeg kwam constant via de zijkanten, zoals dat eigenlijk altijd gebeurt. Het mee verdedigen van Gabri is echt dramatisch de laatste wedstrijden. Steeds sluit hij aan bij Oga waardoor het centrum vrij komt en er kans op kans ontstaat. Het centrum hoeft van mij niet anders, dat komt wel goed, maar die zijkanten...
Overigens speelde Jurgen érg goed vandaag! Edje wat minder
Nou moet je niet overdrijven. Hij staat nog steeds vaak lucht te dekken. Maar vandaag viel het niet op en maakte hij gen cruciale fouten. Colin lijkt zich beter thuis te voelen in het centrum dan aan de zijkant?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Overigens speelde Jurgen érg goed vandaag! Edje wat minder
Beurs..quote:Op zondag 20 januari 2008 20:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven. Hij staat nog steeds vaak lucht te dekken. Maar vandaag viel het niet op en maakte hij gen cruciale fouten. Colin lijkt zich beter thuis te voelen in het centrum dan aan de zijkant?
Maar, de Wedstrijden is al een kwartier afgelopen, waar blijven de nieuwe aankopen van Van Geel?
www.ajaxsupportershome.nlquote:Op zondag 20 januari 2008 20:47 schreef Jasza het volgende:
Is het home woensdag dicht? ja zeker?
Tsja, het is ook niet echt motiverend als er zo slecht gespeeld wordt en dat je er zelfs dan nog niet in mag.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Wel mooi dat een Luque zelfs op de bank dat Spaanse temperament van Roger en Juanfran over kan nemen.
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, het is ook niet echt motiverend als er zo slecht gespeeld wordt en dat je er zelfs dan nog niet in mag.
Ik doel niet direct op jou hoor, maar na een aantal wedstrijden mocht hij wel vaste trainer worden volgens velen..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.
Mwa nadat hij in de rust had ingegrepen en 3-4-3 ging spelen en leonardo erin bracht ging het wel degelijk een stuk beter.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
Koster is naar mijn mening ook geen goede trainer. Tactieken kloppen niet, wissels zijn fout en spelers worden induvidueel niet beter.
ik snap sowiezo niet waarom je de wedstrijd tegen NEC begint met Ogararu en Kennedy in de basis. Als je daarna ook nog eens Rommedahl in de ploeg brengt ipv Luque maak je (naar mijn mening) gewoon een foute keuze. En ik heb nog geen 1 speler gezien die beter is gaan voetballen sinds de komst van Koster.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond Koster juist wel goed wisselen. Hoe vaak speelt Ajax de twee helft - met wissels - niet beter dan voor rust? En laatst kwam ik ergens nog een statistiek tegen dat Ajax zeer goed wisselt qua assists en goals van wisselspelers. Daar ligt het echt niet aan.
Vertonghen vind ik wel aardig gegroeid. Maar ik vind sowieso niet dat je Koster kunt afrekenen op wat er nu gebeurt. Zoals ik hierboven al zei pakken zijn wissels over het algemeen goed uit. En tegen NEC moet Kennedy ook gewoon brengen wat er van hem wordt verwacht. Ogararu ook, en Urby ook. Koster doet wat hij kan, en daar komen de vele blessures nog eens bij om de hoek kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef toma het volgende:
[..]
ik snap sowiezo niet waarom je de wedstrijd tegen NEC begint met Ogararu en Kennedy in de basis. Als je daarna ook nog eens Rommedahl in de ploeg brengt ipv Luque maak je (naar mijn mening) gewoon een foute keuze. En ik heb nog geen 1 speler gezien die beter is gaan voetballen sinds de komst van Koster.
dat vind ik dus ook. En er gebeurd zo weinigquote:Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef Chadi het volgende:
Koster treft ook weinig blaam maar als je ziet dat Kennedy keer op keer niets laat zien en dqat ogararu zich laat piepelen door jan en alleman mag je je dat als coach van Ajax best aanrekenen dat je daar niet ingrijpt.
Die discussie is toch ook nooit aan de orde geweest?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef toma het volgende:
[..]Maar ik denk niet dat Koster een betere trainer is dan Ten Cate.
je moet ergens beginnen met een discussie he.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die discussie is toch ook nooit aan de orde geweest?
ja, laten we hem voeren ?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen met een discussie he.
ik wil helemaal niet zeggen dat hij weg moet want dat heeft helemaal geen zin met een interim trainer. Maar een interim trainer mag ook beoordeeld worden op zijn kwaliteiten en ik denk dat Koster geen toptrainer is. Meer een trainer voor een clubje uit de middenmoot van Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, laten we hem voeren ?
ik stelde de trainer van ajax ook al ter discussie na nac
Zeker, ik snap niet waarom van geel geen andere trainer laat komenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet zeggen dat hij weg moet want dat heeft helemaal geen zin met een interim trainer. Maar een interim trainer mag ook beoordeeld worden op zijn kwaliteiten en ik denk dat Koster geen toptrainer is. Meer een trainer voor een clubje uit de middenmoot van Nederland.
Ik denk toch dat ze een coach nodig hebben die behalve charisma heeft en een goede voetbal achtergrond ook inzicht heeft. E ris op dit moment maar 1 trainer die daar aan voldoet en dat is Rijkaard. Maar die gaat never nooit niet naar Ajax. En Hiddink ook niequote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Koster is een hele goede hoofdtrainer.. hij komt alleen wat te kort op tactisch inzicht..
Koster en ten Cate zou een perfect duo geweest zijn.. Geen belachelijke uitspraken in de media van ten Cate, maar de rust van Koster.. daarentegen goed veldspel van de mannen door het tactisch betere spel van ten Cate ov Koster
4 maart zit ik in dat stadion de wedstrijd AC Milan tegen Arsenalquote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
Kan hij dan niet beter meteen de juiste spelers opstellen? Is zo jammer van je eerste 45 minuten anders.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond Koster juist wel goed wisselen. Hoe vaak speelt Ajax de twee helft - met wissels - niet beter dan voor rust? En laatst kwam ik ergens nog een statistiek tegen dat Ajax zeer goed wisselt qua assists en goals van wisselspelers. Daar ligt het echt niet aan.
Wij zijn de beste!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef Nashje het volgende:
Een punt gewonnen. Zeer netjes.
En we zouden wel weer even zomaar gaan winnen in Nijmegen, want zij scoren nooit en ons doelpuntgemiddelde ligt rond de 3 treffers. Arrogante kutjoden!
En dat is?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
En hoe kom je aan deze informatie?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
De laatste keer dat Ajax tegen Inter moest kon ik toch niet leven met een 2-2quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
Marquez - Chivu, Araujo - Constantin.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patricio Araujo van Chivas, ''de nieuwe Rafael Marquez''
Mexicaanse krant Reforma.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze informatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |