En hoe kom je aan deze informatie?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
De laatste keer dat Ajax tegen Inter moest kon ik toch niet leven met een 2-2quote:Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
Marquez - Chivu, Araujo - Constantin.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Patricio Araujo van Chivas, ''de nieuwe Rafael Marquez''
Mexicaanse krant Reforma.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
En hoe kom je aan deze informatie?
Iddquote:Op maandag 21 januari 2008 00:28 schreef patrickt37 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op maandag 21 januari 2008 07:33 schreef Robar het volgende:
Voor de 20ste uitwedstrijd achter elkaar gescoord
(bron: RTL)
Je moet het ook altijd weet beter weten he!!!quote:
Er wordt te weinig (goed) bewogen, er is te weinig tempo en iedereen speelt zijn eigen wedstrijd.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet het ook altijd weet beter weten he!!!![]()
Ik snap overigens echt niet hoe ze bij Ajax verdedigers opleiden.
Echt elke speler van NEC kreeg een zee van ruimte en alle tijd om alle afspeelmogelijkheden te overpeinzen . . .
Volgens mij worden er bij Ajax geen verdedigers opgeleid, maar alleen omgevormde aanvallers, zodat ze in ieder geval wel kunnen voetballen. Dat ze dan totaal niet kunnen verdedigen maakt blijkbaar niet uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Je moet het ook altijd weet beter weten he!!!![]()
Ik snap overigens echt niet hoe ze bij Ajax verdedigers opleiden.
Echt elke speler van NEC kreeg een zee van ruimte en alle tijd om alle afspeelmogelijkheden te overpeinzen . . .
Ben ik het mee eens, alleen het was ook stom dat de verdedigers hem gewoon lieten schieten.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef S-Two het volgende:
O, en trouwens hé, had Stekelenburg die bal gisteren niet moeten hebben?
Daar had Van Halst wel iets zinnigs over te zeggen. Hij gaf aan dat doordat de verdediging niet inschuift, maar op haar plek blijft hangen, de middenvelders geen steun hebben. Daardoor kunnen ze sterk gedekt worden. Als de verdediging ook inschuift moeten er meer man gedekt worden, betere afspeelmogelijkheden etc. Maar als je steeds 25 meter moet terugspelen naar je verdediging gaat het langzaam en kan de tegenstander georganiseerd blijven staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Nashje het volgende:
Denk dat het niet alleen aan de verdediging ligt. De omschakeling van het middenveld is ook zwakjes. Davids mist nog ritme, Gabri kan niet alles alleen doen en Perez loopt voorin. Ik pleit voor een 4-mans middenveld.
Vind het sowieso fucking wazig dat je met een middenveld als Gabri - Perez - Davids niet kunt overtuigen tegen NEC.
Snel verdedigers toevoegen aan de selectie. Kerels graag. Spelers die spijkerhard zijn. Het is alweer 21 januari.
En voor de 12e keer achter elkaar een tegengoal?quote:
Yup was inderdaad een aardige analyse, hetzelfde geld voor het middenveld en de aanval die niet genoeg terugzakte waardoor er geen goede afspeelmogelijkheden waren.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Daar had Van Halst wel iets zinnigs over te zeggen. Hij gaf aan dat doordat de verdediging niet inschuift, maar op haar plek blijft hangen, de middenvelders geen steun hebben. Daardoor kunnen ze sterk gedekt worden. Als de verdediging ook inschuift moeten er meer man gedekt worden, betere afspeelmogelijkheden etc. Maar als je steeds 25 meter moet terugspelen naar je verdediging gaat het langzaam en kan de tegenstander georganiseerd blijven staan.
Ofzoiets. Ik vond het wel logisch klinken. Je zag Perez, Davids en Gabri ook heel vaak tegen de verdediging aanleunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |