Dromen kan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd, dromen kan altijdddddddddddddddddd!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nogmaals, wees nu maar blij als er één speler komt.
Een type Kah zou nodig zijn, groot, sterk, snel, agressief. Niet Kah zelf, die zou idd te weinig toevoegen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar een beetje kunnen verdedigen is ook wel een pré..
Kah zit aan zijn top bij Roda JC.
Heeft ananas dan een nieuw account?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
Geen Argentijnen, wel eredivisie materiaal. Martin, ben jij het?
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies wat we nodig hebben. Emanuelson lijkt op een Teletubby die niet van de jonko kan afblijven. Dat maakt indruk op aanvallers.
Niet nog een buitenspeler. We hebben er al zeven rondlopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Geel die Castelen benaderde... Tjeetje....
Dit gebeurde afgelopen zomer, in de zoektocht naar een buitenspeler..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet nog een buitenspeler. We hebben er al zeven rondlopen.![]()
Of wordt hij omgeschoold tot rechtsback.
Oja, dan is het wel heel logisch want toen was Castelen nog zo´n geweldige speler die echt Ajax materiaal was...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Stelletje papegaaien hier ook he.. Castelen was VORIG JAAR ZOMER GEPOLST! Niet afgelopen periode.. [ afbeelding ]
Over debiele overtredingen gesproken! Hoe kan zo'n speler nou elke keer van die domme dingen doen?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:54 schreef Riro het volgende:
Wat een drama weer gister
Iemand toevallig die gele kaart van Gabri nog gegift?
Omdat Gabri geel nodig had om er zeker van te zijn dat ie er tegen f'noord en psv bij is.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over debiele overtredingen gesproken! Hoe kan zo'n speler nou elke keer van die domme dingen doen?
Huntelaar werd nog gespaard door Jol, trapte teringhard na.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over debiele overtredingen gesproken! Hoe kan zo'n speler nou elke keer van die domme dingen doen?
Herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2008 14:50 schreef Pritt het volgende:
Elke dag kijk ik vol verwachting naar voetbalsites om nieuwe versterkingen te zien maar waar blijven ze.
dat zachte schopje in hoek ?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Huntelaar werd nog gespaard door Jol, trapte teringhard na.
In slowmotion leek het hardquote:
Kom op zeg, als dat al geen geel meer is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Huntelaar zelf een schop krijgt weten die kakkerlakken er nog een mooi verhaal van te maken zodat het alsnog aan KJH ligt, dus niet al te serieus nemen weer....
Alles wat KJH doet wordt door een bepaalde groep dusdanig onder de loep gelegd... Heb je al eens gezien wat die jongen allemaal tegen krijgt? Daar zitten pas gele kaarten bij, maar goed, dat zal je wel nooit in willen zien...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dat al geen geel meer is.
Precies.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alles wat KJH doet wordt door een bepaalde groep dusdanig onder de loep gelegd... Heb je al eens gezien wat die jongen allemaal tegen krijgt? Daar zitten pas gele kaarten bij, maar goed, dat zal je wel nooit in willen zien...
Is er btw een onderzoek geweest naar die elleboog van Hofs tegen Lazovic?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom op zeg, als dat al geen geel meer is.
En jij denkt dat de dochter van Van Geel de vader van haar vriendin verteld hoe het er voor staat bij Ajax?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn schoonvader is een goede vriend van de vader van de vriendin van de dochter va v. Geel.
Deze wist te vertellen dat er deze winterstop geen versterkingen komen.
Je schoonvader leest ook de Telegraaf dus?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn schoonvader is een goede vriend van de vader van de vriendin van de dochter va v. Geel.
Denk jij na als je dit post?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zag vandaag dit op youtube:quote:Op maandag 21 januari 2008 15:30 schreef Pritt het volgende:
Deze spelling heb ik nog niet vaak gezien (van youtube)
wesly sneijder is en blijf altijd een ajaxciet
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk jij na als je dit post? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Dan ken ik volgens mij jouw schoonvaderquote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef patrickt37 het volgende:
Ach, misschien heb je wel een beetje gelijk wat betreft Huntelaar. Al is het ook gewoon af en toe een etterbak.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies.
Een voorbeeld waar ik mij zooooo aan kon ergeren was toen Dingsdag (![]()
) vorig seizoen met zijn noppen op hem ging staan. En dat was de scheids natuulijk ontgaan
KNKB
Huntelaar misdraagt zich een paar keer en opeens is de stempel op zijn voorhoofd gedrukt. Same for Suarez. Wordt er gewoon moedeloos van
Afgelopen twee wedstrijden deed hij verdomd hard zijn best niet meer te schwalben.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, misschien heb je wel een beetje gelijk wat betreft Huntelaar. Al is het ook gewoon af en toe een etterbak.
Maar Suarez heeft het geheel en al aan zichzelf te danken.
Namen roepen als suggesties kan geen kwaad.. maar roepen van de vader van de vriendin van de dochter van van Geel iets zegt is wel erg triest..quote:Op maandag 21 januari 2008 15:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Net zoveel als alle anderen die steeds allerlei namen lopen te roepen.
Ook allemaal weggezet zonder na te denken.
Hij moet wel, nu krijgt hij ook gewoon geel als z'n enkels onder z'n poten vandaan getrapt worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Afgelopen twee wedstrijden deed hij verdomd hard zijn best niet meer te schwalben.
Dat jij sarcasme nog niet zou herkennen als het op je gezicht zou gaan zitten is nog veel erger.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Namen roepen als suggesties kan geen kwaad.. maar roepen van de vader van de vriendin van de dochter van van Geel iets zegt is wel erg triest..
Mwah. Ook beetje aan de media die er volle bak opdoken. Gomes maakt een lachwekkendere valpartij dan al Suarez' schwalbes, en RTL zendt het niet eens uitquote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, misschien heb je wel een beetje gelijk wat betreft Huntelaar. Al is het ook gewoon af en toe een etterbak.
KJH heeft gewoon last van het nieuwe voetbal dat de KNVB voor ogen heeft, aanvallers mogen niets en zijn vogelvrij verklaard.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het zou zo maar waar kunnen zijn. Of weer zo'n huilverhaal in de VI over mislukte transfers.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Ruiseart het volgende:
Van Geel: "we hadden een vervanger nodig voor Stam en die hebben we gevonden in Vermaelen".
Heel voetbal minded Nederland kan met zijn ogen dicht zien dat het achterin bij Ajax gatenkaas is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Ruiseart het volgende:
Van Geel: "we hadden een vervanger nodig voor Stam en die hebben we gevonden in Vermaelen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |