Nou, dat kun je denk ik wel vergeten. Dat is eens in de tig jaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop trouwens nog zó op een flinke storm. Een echte windkracht 11 langs de hele kust, en windkracht 10 tot ver landinwaarts. Meer helaas, de straalstroom moet dan denk ik nog wat meer op toeren komen.
Statistisch gezien ja, maar dat zegt niet zoveel. Wat telt is de op dat moment geldende synoptische situatie die gunstig is om stormen te laten ontstaan. Wat betreft de circulatie vanaf zee zitten we nu behoorlijk goed. Er is een aardige depressietrein. Maar de straalstroom moet nog wat aantrekken, dan kunnen de depressies sneller uitdiepen dus dan neemt de kans dat wel met een flinke storm te maken krijgen flink toe.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dat kun je denk ik wel vergeten. Dat is eens in de tig jaar.
Hmm, net wat recente kaarten bekeken, de situatie is niet zo gunstig als ik dacht. Ideaal zou zijn, een sterk lagedrukgebied (950 hPa) bij IJsland, 1040 hPa boven Zuid-Frankrijk, een zeer strenge koudegolf in de VS, een sterk lagedrukgebied bij Florida die zorgt dat warmte uit die gebieden flink noordwaarts wordt gedreven. Dan is het slechts wachten op het juiste moment eer die 11 Bft. er staat aan de kust. Wat dat betreft juich ik het versterkte broeikaseffect wel toe.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Een storm (9 Bft) is wat anders als een zeer zware storm (11 Bft) natuurlijk, maar je zal vast wel meer wind zien de komende dagen
Wervelwinden zijn niks inderdaad, veel schade maar weinig lol. Levert wel mooie foto's op van een afstandje.quote:Op zondag 20 januari 2008 06:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier hoef ik sowieso niet te rekenen op 11Bft, hoogstens een wervelwind, waar ik dan weer liever niet te dichtbij zit. Er zijn er in het afgelopen jaar al drie geweest hier in de stad
Moet je er wel verdomde snel bij zijn, want erg lang leven die dingen over het algemeen niet. Da's dan wel weer jammer aan de ene kant.quote:Op zondag 20 januari 2008 06:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wervelwinden zijn niks inderdaad, veel schade maar weinig lol. Levert wel mooie foto's op van een afstandje. [afbeelding]
Het lijkt me beter als je je was binnen ophangtquote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef daanski82 het volgende:
wat verwachten jullie voor vandaag ? regen, zon wind en wat zegt jullie weer station ?
want ik wil eigenlijk mijn was buiten hangen. harde wind maakt me niet uit maar wel regen (in twente)
Meteorologische winter tot 1 maartquote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef -CRASH- het volgende:
De winter duurt nog wel ff hoor
Tot 20 Maart 06:48
Goh.... wist ik nog nietquote:Op zondag 20 januari 2008 13:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Meteorologische winter tot 1 maart
December is ook meer een wintermaand dan maart![]()
day heb ik ook gedaan het miezerd hier :-Squote:Op zondag 20 januari 2008 12:03 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als je je was binnen ophangt
Officiëel is het in maart langer winter dan in december hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Meteorologische winter tot 1 maart
December is ook meer een wintermaand dan maart![]()
Wat bedoel je?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef Eveli het volgende:
[..]
Officiëel is het in maart langer winter dan in december hoor.
December had er 9 ( 22 tot 31 Dec )quote:
No shit, sherlockquote:Op zondag 20 januari 2008 19:30 schreef ItaloDancer het volgende:
In december is het kouder dan in maart en het voelt ook meer winters (door de duisternis en de feestdagen).
Maart heeft geen meteorologische "winterdagen", wat dat ook mogen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
No shit, sherlock![]()
En toch heeft Eveli ook gelijk
Het heeft niks met de als er sneeuw ligt of als er vorst is dagenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maart heeft geen meteorologische "winterdagen", wat dat ook mogen zijn.
quote:regen opklaringen en overwegend droog
Vanavond en vannacht regent het op veel plaatsen maar uiteindelijk raken we de frontale zone en de daarbij horende regen kwijt[b]. In de nacht kan er eventjes plaatselijk wat natte sneeuw[b]. De zuidwestenwind is matig tot krachtig, op het IJsselmeer hard en langs de westkust stormachtig en draait naar noord tot noordwest en neemt in de loop van dinsdag af tot matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust en op het IJsselmeer tot vrij krachtig, 5. Overdag is het dan op de meeste plaatsen droog en zal de zon van tijd tot tijd te zien zijn. Het wordt ook iets minder zacht. De minima liggen vannacht omstreeks 5 graden en de middagtemperatuur komt morgen uit op zo'n graad of 7.
Niet echt bijzonder.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:46 schreef Klonk het volgende:
Hoe bijzonder is onweer in de winter eigenlijk ?
Het was dan ook een enorme flits met super harde knal!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ergens is de bliksem ingeslagen...
Het tv beeld was ff sneeuwerig.
Onweer is moooooiiii....quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Het was dan ook een enorme flits met super harde knal!
ik heb een hekel aan onweer
Echt veel regen lijkt er niet te gaan vallen. Maar de velden zijn al doorweekt natuurlijk, dus het zal mij niet verbazen als er hier en daar toch nog wat wedstrijden uit gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zou het amateurvoetbal dit weekend door gaan? Of valt er nog veel regen tot het weekend?
Toen was ik nog geen eens 2. Heb dus best wel weinig van mee gekregen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:25 schreef Againzender het volgende:
Laten we op zo'n rustige dag als vandaag nog eens terug denken aan precies 18 jaar geleden
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=40557
Herinner me nog dat de schutting weg vloogquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:25 schreef Againzender het volgende:
Laten we op zo'n rustige dag als vandaag nog eens terug denken aan precies 18 jaar geleden
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=40557
quote:Modelbeoordeling en onzekerheden
In grote lijnen is deze run niet veel anders dan de voorgaande. Wel zien we deze run dat eind van de week de sneeuwkansen toch weer wat toenemen. Iets anders om in de gaten te houden is de depressie die donderdag over de noordelijke Noordzee naar Noorwegen trekt. Operationele run laat sterke piek in de windsnelheden zien. Tot wel 15 m/s in De Bilt. Langs de kust zou dat een storm kunnen opleveren. Er zijn zelfs een paar members die de weeralarmcriteria voor zware windstoten overschrijden.
Als-tie komt, dan komt-ie.quote:
windkracht 10 zit er wel in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Donderdag grote kans op storm, misschien wordt deze opgevoert naar zware storm!
toen dachten we de dag ervoor dat het bij een klein 10Bft zou blijven aan de kust, wie weetquote:
Als er een kracht 11 komt dan neem ik maar al te graag vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen dachten we de dag ervoor dat het bij een klein 10Bft zou blijven aan de kust, wie weet
Ik zie echt niet in wat daar positief aan is.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat daar positief aan is.
Maximaal een Bofoortje of 4, met een hele enkele uitschieter naar 5, is mijn credo!
Goed voor mijn gemoedrust ........ en mijn pannendak, schuttingen, dakramen en andere spullen die veel geld kosten als ze kapot gaan, veel tijd kosten om te vervangen en vaak rotzooi en wateroverlast geven als ze er even niet zijn.
Wind.
voorlopig is eerder de vraag of we de 9 gaan halen eigenlijk. Hangt nog van zoveel factoren af, denk dat er morgen wat meer over te zeggen is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:06 schreef JohnFoK het volgende:
wat zijn de laaste ontwikkelingen, gaan we 10bft halen?
zaterdag en zondag ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, in de middag storm tot zware storm! (kracht 9 tot 10!!), in de nacht tijdelijk rustig om op vrijdag weer toe te nemen tot mogelijke kracht 9 bft! Dus wordt iig er leuk weertje Donderdag en Vrijdag!
Ik had liever een sneeuwstorm gehad..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, in de middag storm tot zware storm! (kracht 9 tot 10!!), in de nacht tijdelijk rustig om op vrijdag weer toe te nemen tot mogelijke kracht 9 bft! Dus wordt iig er leuk weertje Donderdag en Vrijdag!
Zal erg gaan afhangen van de precieze koers van de depressie. We wachten af voorlopig. Morgen is toch m'n thuiswerkdagquote:De zuidwestenwind neemt toe tot krachtig of hard en langs de kust tot stormachtig. In het Waddengebied en aan de Noord-Hollandse kust staat mogelijk enige tijd een zware zuidwesterstorm. Er komen dan windstoten voor tot ongeveer 90 km/uur, in het noordwesten mogelijk tot 100 km/uur.
Oh dat vind ik juist heerlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer hier. Van die heel fijne miezerregen
.
Vanachter glas wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist heerlijk![]()
Jawel, juistquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanachter glas wel ja. Op de fiets niet
.
mooi hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.sat24.nl/frame.php?html=view&country=gb&sat=ir
[afbeelding]
Gaaf satellietbeeld nu, met die krul boven Schotland [afbeelding].
dat onweer ontstaat nu gewoon op dit moment. Best kans dat het noorden ook nog zo'n rare bui krijgt straks.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah hier geen onweergewoon een kut dag om snel te vergeten!
Het trekt je kant op dus niet zeurenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah hier geen onweergewoon een kut dag om snel te vergeten!
Alles trekt net onder me door jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het trekt je kant op dus niet zeuren
quote:Storms set to get worse across UK
Snow is expected to fall in many parts of Britain, with strong winds causing blizzards in parts of Scotland.
Bad weather preparations have been launched across the North East of England and East Anglia which are also predicted to see plenty of snow. It comes as rescuers airlifted 23 passengers and crew from a ferry which ran aground at Blackpool in high seas. Motorists across the country have already been hit by high winds which have caused several accidents.
Caution urged
Council gritters in many parts of England have been out overnight to try to combat the effects of the snowfall. BBC forecaster Tomasz Schafernaker said Scotland could expect gales and 20cm to 30cm of snow across the hills, but added "this is not unusual" for the region.
There will be snow in the North East of England as well as Yorkshire and Cumbria starting around lunchtime. Later in the day the snow will reach Lincolnshire and East Anglia. The rest of the UK will have a mixture of wintry flurries and sunny spells.
Hazardous conditions
The grounded ferry is a freight vessel that had been taking trucks from Warrenpoint in Northern Ireland to the port of Heysham in Lancashire. There are now fears of possible pollution from its fuel and cargo.
A fishing vessel with 14 people on board has run aground on the island of St Kilda in the Outer Hebrides. The crew were on deck in life jackets, but due to storm-force winds lifeguards have been unable to deploy life rafts
Some schools in Shropshire are closing early on Friday because of the snow that is forecast. The decision came after a severe weather warning from Shropshire County Council.
On Thursday a 45-year-old lorry driver died on the M6 near Tebay, Cumbria, as his lorry overturned in 70 mph gusts.
In Wales, about 1,000 homes were left without power on Thursday in Gwynedd and two schools, John Beddoes High in Presteigne and Whitton Primary schools in Powys, closed because of a power failure
In Moseley, Birmingham, a baby girl had to be taken to hospital after a strong gust knocked her and the pushchair she was in into a lake
The Forth Road Bridge, west of Edinburgh, was closed after a lorry earlier overturned in high winds
The Port of Dover in Kent was forced to close for a time after it was hit by gusts of up to 60mph.
Chairman of the Local Government Association Transport and Regeneration Board, Councillor David Sparks, said: "Councils up and down the country are on high alert for the wintry weather forecast this week.
"The stockpiling of grit, combined with investment in new technology, means that local authorities will be able to tackle icy road conditions before they become potentially dangerous for drivers."
The AA advised motorists to prepare for journeys by checking local traffic and weather reports. A spokesman said: "Where possible, motorists should postpone car journeys until the weather clears, but those who do need to be out on the roads may find they need to cope with weather related hazards. "Decreased visibility is one of those, so make sure you de-mist before you set off."
quote:-Met name over de zuidwestelijke helft en groot gebied met meer dan 10 mm.
-De progtemp van De Bilt van21z is nog wel koud genoeg om (natte) sneeuw te geven, die van 00z is dan volledig verzadig en net te warm voor winterse neerslag.
-Hirlam zelf komt echter met een sneeuwverwachting van 5 cm of meer over een brede band vnl over de zuidelijke helft. Dat is natuurlijk moeilijk te rijmen met elkaar.
-Voorlopig worden de (natte) sneeuwkansen landinwaarts voor later vanavond wel genoemd.
- Na passage van de BB-occlusie neemt de kans op winterse buien in ieder geval toe.
ondertussen trekken de eerste buien het noorden binnen, geen idee of dit vloeibaar of vast is. Daar onderdoor krullend komt het front, dat ligt nog vrij ver op zee, en ook geen idee wat daar voor een meuk uit komtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
Kenkers koud buiten zeg.
Is er trouwens al sneeuw onderweg? Ik kan hier op geen enkele buiensite
eventuele gladheid komt ook pas later vannacht. en die zal zich duidelijk aankondigen, want die moet via sneeuw of hagel uit de lucht komen. Ondergrond is natuurlijk veels te warm voor ijzel en/of opvriezing.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig net droog overgekomen.. ook nog niks gemerkt van gladheid....
Idd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
eventuele gladheid komt ook pas later vannacht. en die zal zich duidelijk aankondigen, want die moet via sneeuw of hagel uit de lucht komen. Ondergrond is natuurlijk veels te warm voor ijzel en/of opvriezing.
Grappig... het hele zaakje beweegt ZZO-waarts terwijl aan de voorkant die krul naar het NO getrokken wordt alsof er iets langsaf schuurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef Againzender het volgende:
en kijk eens even naar de bweging van de neerslag:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1
dat kan in het zuiden (mogelijk midden) wel eens voor langdurige neerslag zorgen die in sneeuw overgaat
Tja, hier moeten we anno 2008 maar tevreden mee zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had nog gehoopt (natte) sneeuw te zien, maar het is al 1u.
In Rotterdam sneeuwt het nu.
Gouda ook sneeuw : http://webcam.g0uda.nl/webcam3.html
Deze ook in de gaten houden:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had nog gehoopt (natte) sneeuw te zien, maar het is al 1u.
In Rotterdam sneeuwt het nu.
Gouda ook sneeuw : http://webcam.g0uda.nl/webcam3.html
waar ga je naar toe? Zuid Limburg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgende week definitief verhuizen, rond het weekeinde zal het weerstation aan de verhuizing toe zijn waardoor deze enkele uren niet up to date zal zijn [afbeelding]
Hier niks aan de hand dan veel wind (langs de weilanden!)...hier valt alles erg mee..
Nee, naar een plek waar beter valt te meten, een plek die tegen de waddenzee aan ligtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar ga je naar toe? Zuid Limburg?
Nope zeker nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Je gaat toch niet alleen verhuizen om die windmetingen?
regenval, temperatuurquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope zeker niet [afbeelding] heeft nog veel meer redenen [afbeelding]
Jah, maar iets meer dan een maand te laat...quote:
Hoezo? Het is nog goed mogelijk hoor dat er nog een klein wintertje komt, ik vind het niet te laat hoor. Remember maart met de polar-low (niet meegemaakt helaas, was in oostenrijk).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jah, maar iets meer dan een maand te laat...
Ik wil SNEEUW met kerst...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hoezo? Het is nog goed mogelijk hoor dat er nog een klein wintertje komt, ik vind het niet te laat hoor. Remember maart met de polar-low (niet meegemaakt helaas, was in oostenrijk).
Dat ook maar ook lekker bij de wadden! Tijdens storm even op de dijk staanquote:
had gekund, het had eentje kunnen worden denk ik. Overigens, die bui kwam eraan (pikzwarte lucht, en ineens een donder erbij, whoehoe!), waarna ik naar huis ben gegaan, was net thuis, en een sneeuw/hageljacht stak op.. Veel wind, en heel veel sneeuw/hagel, waardoor alles binnen 5 minuten een centimeter dikke laag sneeuw bedekt werdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:35 schreef i2Them2 het volgende:
Vannacht alleen hagel en regen gehad. Ik weet niet wat er rond 9 uur vanochtend is gevallen. Zou best sneeuw geweest kunnen zijn.
Nu toch flinke buien boven het noorden van het land. Shelf?
Krokussen heb je in allerlei soorten, die allemaal op andere tijden kunnen bloeien, van herfst t/m lentequote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Fredo55 het volgende:
De krokussen komen hier al uit.![]()
Dag winter.
Idd, was de vorige maand alweerquote:
Low Topped supercels.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:37 schreef Bensel het volgende:
Wat is precies een LT supercel? Term supercel ben ik wel bekend in
is er nog een verschil met de normale versie? Ik neem aan dat de normale versies krachtiger zijn, omdat er een grotere ladingsverschil gecreerd kan worden?quote:
ziet er uit als een pittige bui zeg!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:33 schreef DemonRage het volgende:
Yay... er is onweer te bespeuren in de buien die nu langstrekken.
Hier in Eindhoven onweert het dus.
Second that.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:33 schreef DemonRage het volgende:
Yay... er is onweer te bespeuren in de buien die nu langstrekken.
Hier in Eindhoven onweert het dus.
jah, ik probeer te editten, maar vergeet het vaak.. straks is er vast wel iemand die het naleestquote:
tis wel een manier om je postcount op te krikkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, ik probeer te editten, maar vergeet het vaak.. straks is er vast wel iemand die het naleest [ afbeelding ]
edit:
Fuck it was een onweer... [ afbeelding ] piste zowat in mijn box man [ afbeelding ]
edit 2:
en nu regent het wel erg hard, tezamen met de onweer en bliksem is het toch wel vrij slecht weer nu zeg maar
Moah, ik heb toch behoorlijk wat ge-edit, en tevens komt zo'n bui hier niet iedere dag overquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
tis wel een manier om je postcount op te krikken [afbeelding]
Anyway, groningen bewolkt met af en toe een bui. Saai grijs weer
winteronweer kan erg actief zijn hoor, komt alleen minder vaak voor als normale onweer.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:53 schreef -0- het volgende:
Heerlijk, voor winterse begrippen zeer actief, onweer gehad afgelopen nacht. [afbeelding]
Ik krijg echt schrik van die foto's.quote:Centrum Lier zwaar getroffen door windhoos
Een windhoos die dinsdagnacht rond kwart voor 12 door het centrum van Lier trok, heeft de stad omgetoverd in een slagveld. Dat meldt de Lierse brandweer.
De wervelstorm stak onverwacht op in de buurt van de Kapelstraat, vlakbij de Berlaarse steenweg. De brandweer werkte daar heel de nacht door om alle schade op te ruimen en spreekt van "oorlogstaferelen".
De schoonmaakactie neemt vermoedelijk ook deze voormiddag volledig in beslag, de stadsdiensten van Lier zouden dan kunnen ingeschakeld worden als extra hulp.
Er vielen geen gewonden, maar de materiële schade is enorm. Er kwamen een vijftigtal meldingen van stormschade binnen bij de Lierse brandweerkazerne. Het gaat vooral om weggevlogen daken, gebroken ruiten en bomen die op huizen vielen. Volgens de brandweer van de stad Lier is op dit moment alles onder controle. (belga/ka)
Ik had er ook last van, eerst enorm onweer gisteravond waardoor ik niet in slaap kwam en toen vannacht veel regen en wind.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat een honderweer vannacht hier in Brabantben er wakker van geworden terwijl ik sowieso maar een uur of 4,5 slaap kon halen
12,8 graden hier in Maastrichtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef Againzender het volgende:
boven de 12 graden in Zuid Limburg
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
12,8 graden hier in Maastricht [afbeelding].
Ga de komende nachten maar buiten zitten dan... lekker gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:04 schreef kepler het volgende:
heerlijk weer nu na alle wind en regen![]()
Iets kouder en ik ben helemaal gelukkig
Kouder?? Oke goed, maar minder wind,quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:04 schreef kepler het volgende:
heerlijk weer nu na alle wind en regen![]()
Iets kouder en ik ben helemaal gelukkig
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:30 schreef Bensel het volgende:
De topictitel klopt nu wel weer [afbeelding]
Morgen kan het zelfs 13 graden wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een heeeerlijk weer. Net al 3 kwartier in het zonnetje op m'n balkon gezeten
. En dat op 9 februari
.
Dat is het vandaag alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:17 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Morgen kan het zelfs 13 graden worden
eigenlijk best wel erg: had een concert in een kerk, en in de kerk voelde het kouder aan dan erbuiten (in de kerk tochtte het, en geen verwarming, en buiten de kerk scheen de zon lekkerquote:
Qua onweer/hagel zullen ze dan misschien krachtiger kunnen wezen. Maar als de juiste condities er zijn, kan een LT supercel qua wind (oa tornado) net zo sterk zijn als zijn hogere broer.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
is er nog een verschil met de normale versie? Ik neem aan dat de normale versies krachtiger zijn, omdat er een grotere ladingsverschil gecreerd kan worden?
LOL indeedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:05 schreef TommyGun het volgende:
Lol @ 't noorden, leuk verschil qua temps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |