toen dachten we de dag ervoor dat het bij een klein 10Bft zou blijven aan de kust, wie weetquote:
Als er een kracht 11 komt dan neem ik maar al te graag vrijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen dachten we de dag ervoor dat het bij een klein 10Bft zou blijven aan de kust, wie weet
Ik zie echt niet in wat daar positief aan is.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in wat daar positief aan is.
Maximaal een Bofoortje of 4, met een hele enkele uitschieter naar 5, is mijn credo!
Goed voor mijn gemoedrust ........ en mijn pannendak, schuttingen, dakramen en andere spullen die veel geld kosten als ze kapot gaan, veel tijd kosten om te vervangen en vaak rotzooi en wateroverlast geven als ze er even niet zijn.
Wind.
voorlopig is eerder de vraag of we de 9 gaan halen eigenlijk. Hangt nog van zoveel factoren af, denk dat er morgen wat meer over te zeggen is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:06 schreef JohnFoK het volgende:
wat zijn de laaste ontwikkelingen, gaan we 10bft halen?
zaterdag en zondag ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, in de middag storm tot zware storm! (kracht 9 tot 10!!), in de nacht tijdelijk rustig om op vrijdag weer toe te nemen tot mogelijke kracht 9 bft! Dus wordt iig er leuk weertje Donderdag en Vrijdag!
Ik had liever een sneeuwstorm gehad..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt, in de middag storm tot zware storm! (kracht 9 tot 10!!), in de nacht tijdelijk rustig om op vrijdag weer toe te nemen tot mogelijke kracht 9 bft! Dus wordt iig er leuk weertje Donderdag en Vrijdag!
Zal erg gaan afhangen van de precieze koers van de depressie. We wachten af voorlopig. Morgen is toch m'n thuiswerkdagquote:De zuidwestenwind neemt toe tot krachtig of hard en langs de kust tot stormachtig. In het Waddengebied en aan de Noord-Hollandse kust staat mogelijk enige tijd een zware zuidwesterstorm. Er komen dan windstoten voor tot ongeveer 90 km/uur, in het noordwesten mogelijk tot 100 km/uur.
Oh dat vind ik juist heerlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer hier. Van die heel fijne miezerregen
.
Vanachter glas wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist heerlijk![]()
Jawel, juistquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanachter glas wel ja. Op de fiets niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |