eventuele gladheid komt ook pas later vannacht. en die zal zich duidelijk aankondigen, want die moet via sneeuw of hagel uit de lucht komen. Ondergrond is natuurlijk veels te warm voor ijzel en/of opvriezing.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig net droog overgekomen.. ook nog niks gemerkt van gladheid....
Idd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
eventuele gladheid komt ook pas later vannacht. en die zal zich duidelijk aankondigen, want die moet via sneeuw of hagel uit de lucht komen. Ondergrond is natuurlijk veels te warm voor ijzel en/of opvriezing.
Grappig... het hele zaakje beweegt ZZO-waarts terwijl aan de voorkant die krul naar het NO getrokken wordt alsof er iets langsaf schuurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef Againzender het volgende:
en kijk eens even naar de bweging van de neerslag:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1
dat kan in het zuiden (mogelijk midden) wel eens voor langdurige neerslag zorgen die in sneeuw overgaat
Tja, hier moeten we anno 2008 maar tevreden mee zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had nog gehoopt (natte) sneeuw te zien, maar het is al 1u.
In Rotterdam sneeuwt het nu.
Gouda ook sneeuw : http://webcam.g0uda.nl/webcam3.html
Deze ook in de gaten houden:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had nog gehoopt (natte) sneeuw te zien, maar het is al 1u.
In Rotterdam sneeuwt het nu.
Gouda ook sneeuw : http://webcam.g0uda.nl/webcam3.html
waar ga je naar toe? Zuid Limburg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgende week definitief verhuizen, rond het weekeinde zal het weerstation aan de verhuizing toe zijn waardoor deze enkele uren niet up to date zal zijn [afbeelding]
Hier niks aan de hand dan veel wind (langs de weilanden!)...hier valt alles erg mee..
Nee, naar een plek waar beter valt te meten, een plek die tegen de waddenzee aan ligtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar ga je naar toe? Zuid Limburg?
Nope zeker nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Je gaat toch niet alleen verhuizen om die windmetingen?
regenval, temperatuurquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope zeker niet [afbeelding] heeft nog veel meer redenen [afbeelding]
Jah, maar iets meer dan een maand te laat...quote:
Hoezo? Het is nog goed mogelijk hoor dat er nog een klein wintertje komt, ik vind het niet te laat hoor. Remember maart met de polar-low (niet meegemaakt helaas, was in oostenrijk).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jah, maar iets meer dan een maand te laat...
Ik wil SNEEUW met kerst...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:16 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hoezo? Het is nog goed mogelijk hoor dat er nog een klein wintertje komt, ik vind het niet te laat hoor. Remember maart met de polar-low (niet meegemaakt helaas, was in oostenrijk).
Dat ook maar ook lekker bij de wadden! Tijdens storm even op de dijk staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |