quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schakelde net over naar CNN en daar was het breaking news!
Wat?quote:
Echt waar? Liever saai dan vals wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:13 schreef Karina het volgende:
Bas mag er van mij uit, wat een saaie piet is dat zeg.
Die opmerking dat Jerney bewoogquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef Cairon het volgende:
zo hoe vals en onsamenhangend kan je hakuna mattata zingen!
Zong hij dat liedje (in het Nederlands)?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef Cairon het volgende:
zo hoe vals en onsamenhangend kan je hakuna mattata zingen!
Ik zou Mijn Leven is van Mij uit Elisabeth wel op prijs stellenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou Pauline gaan doen?! Ik heb echt geen idee... Chicago ofzo?
Dat zong ie ook niet, het ging over het stukje bij de overgang van de reclame blijkbaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zong hij dat liedje (in het Nederlands)?Ik herkende het gewoon echt niet
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets uit Hair lijkt me wel wat voor haar. I got life of zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou Pauline gaan doen?! Ik heb echt geen idee... Chicago ofzo?
Gelukkig zingt Bas altijd in toon.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Liever saai dan vals wat mij betreft.
Vind ik niet echt bij Pauline passen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Mijn Leven is van Mij uit Elisabeth wel op prijs stellen
en hard ook, kan ze mooi in "Hamster, de Musical" gaan spelen.... over het leven van Olliequote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
Tifanny gaat eruit
Nee joh, is gewoon een extra lied uit Tarzan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zong ie ook niet, het ging over het stukje bij de overgang van de reclame blijkbaar
Zou best wel eens kunnen ja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
Tifanny gaat eruit
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en hard ook, kan ze mooi in "Hamster, de Musical" gaan spelen.... over het leven van Ollie
De beste van de avond worden misschien?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef E.T. het volgende:
ik ben wel benieuwd wat Pauline gaat doen..
Oh ja, Hair past goed bij haar!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets uit Hair lijkt me wel wat voor haar. I got life of zo.
Tiffany heeft veeeeeel jonge meisjes achter zich hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
Tifanny gaat eruit
ik vind dat bijna zielig voor de Albert Heijn Hamstersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en hard ook, kan ze mooi in "Hamster, de Musical" gaan spelen.... over het leven van Ollie
Ik blijf hopen op Neil. Mja, zolang er meisjes zijn die 107x voor hem sms-enquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
tiff nigel deruit vandaag. Maar ik hoop vurig op bas.
Valt wel mee...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Tiffany heeft veeeeeel jonge meisjes achter zich hoor.
Zou ik een kansloze keuze van de productie vinden, genoeg rock-musicals om uit te kiezen en dan zouden ze dit weer doen wat niet 'in haar straatje' ligt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Pauline iets uit Evita gaan doen? Daar hebben we nog geen nummers uit gehoord toch?
Ja, dan krijg je gegarandeerd een aantal keren 3x woordwaarde. ik snap sowieso die reclame niet. Hoe kun je nou onder het lopen ineens een lipblaasje voelen. ARWGHquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
Lipblaasjespatch. Leuk woord voor Scrabble.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op Neil. Mja, zolang er meisjes zijn die 107x voor hem sms-endan heb ik daar een hard hoofd in
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Pauline iets uit Evita gaan doen? Daar hebben we nog geen nummers uit gehoord toch?
Check de internetpolls binnen die doelgroep maar....quote:
Je had gelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Ik ook alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:24 schreef Karina het volgende:
Mooi nummer, ik zat al te hopen dat iemand dat zou zingen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
"Dat zelfs de echte Evita een glimlach krijgt als ze het hoort."
Dat mens is DOOD, muts.
Iedereen heeft NL gedaan....dit vind ik dan echt een minpuntquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:25 schreef Together het volgende:
Gelukkig de Engelse versie.
Nou ja, we zullen zien....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:26 schreef Saboo het volgende:
[..]
volgens mij niet...
Vindt dit niet zo heel bijzonder
Tiffany heeft ook eenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:26 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Iedereen heeft NL gedaan....dit vind ik dan echt een minpunt
Ik heb exact t zelfdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:26 schreef happyme28 het volgende:
Mooi gezongen, maar ik voel het niet.
no way..!quote:
ik zie het ook niet hoor..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:27 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Nou ja, we zullen zien....
mee eens dat dit niet bijzonder is.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:29 schreef SpaRood het volgende:
Jerney heeft kippenvel
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
NU op CNN, weer breaking news
"....it has appeared that Dutch Idols judge Jerney Cageman has developed a serious case of goosebumps. According to reports, she moved half an hour ago. We will bring you this breaking story as it develops."
Omdat ze dat ook is...ze komt uit Amsterdam...de Bijlmer dacht ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:28 schreef Cee het volgende:
Waarom oh waarom praat Wendy bij vlagen als een Amsterdams viswijf?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
"....it has appeared that Dutch Idols judge Jerney Cageman has developed a serious case of goosebumps. According to reports, she moved half an hour ago. We will bring you this breaking story as it develops."
Eigenlijk moet er rechtsonder in beeld een camera alleen maar op Jerney gericht staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef Cee het volgende:
Ja, precies dit, alleen zou ik Neil en Bas omdraaienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:30 schreef BVO het volgende:
1. Nikki.
2. Charlene.
3. Nathalie.
4. Nigel.
5. Pauline.
6. Neil.
7. Bas.
8. Tiffany.
21.38 gok ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef BVO het volgende:
Hoe lang voor we CDP zien? Ik zeg: 21:36.
Jammer, Sven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef Svensational het volgende:
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_bas.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_charlene.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_nathalie.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_neil.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_nigel.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_nikki.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_pauline.jpg]afbeelding ]
[ [url=http://images.fok.nl/upload/071216_54859_tiffany.jpg]afbeelding ]
Ja, want dat is echt hun enige probleem ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Jamai is daar puur om bas, neil en nigel hoop te geven.
Slechte kutkop kan toch winnen.
Ik had het binnen 10 seconden gefixtquote:
Ze groeten elkaar niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
Zou Jamai, Gordon van heeel dichtbij kennen vraag ik me af?
Hij heeft wel al in Tarzan gezeten, en Tarzan in hemquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik niet. Volgens mij zijn ze niet echt elkaars type ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
Don't cry for me Argentina! Dapper hoor, en helemaal niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou ik een kansloze keuze van de productie vinden, genoeg rock-musicals om uit te kiezen en dan zouden ze dit weer doen wat niet 'in haar straatje' ligt.
Jij kent de rolverdeling?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft wel al in Tarzan gezeten, en Tarzan in hem
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:
dat is al een jaartje of 2 zo hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef jessjuh het volgende:
wow hij heeft zich eindelijk losgemaakt van die jaques d'ancona brillen.....
Vind je? Ik vind dat ie het leuker doet dan Wendy én Martijn bij elkaar. Of zou dat aan hen liggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef Karina het volgende:
Jamai is niet echt als presentator in de wieg gelegd.
Ik vermoed het van puntje naar paaltje verhaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:37 schreef jessjuh het volgende:
[..]
eeeh.... hoe 'dichbij' bedoel je.....
quote:
Beter dan Wendy is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ie het leuker doet dan Wendy én Martijn bij elkaar. Of zou dat aan hen liggen?
Erg duidelijk sprak ze het anders niet uitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Dat meisje heet gewoon Romie hoor
Er zat een accentje in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erg duidelijk sprak ze het anders niet uit.
moet ze dan geen Sissy voorstellen ipv Evita? Hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Dat meisje heet gewoon Romie hoor
Maar kom op! Wie noemt hun spaus nou een verbastering van reumaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erg duidelijk sprak ze het anders niet uit.
Het was nog net geen:quote:
Scherp + 1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef Jommie het volgende:
[..]
moet ze dan geen Sissy voorstellen ipv Evita? Haha
Wie is Ron? Ik ken alleen Ron Brandsteder, maar die zal het wel niet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu pas weer dat Jamai en Ron een setje zijn!
Tarzan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is Ron? Ik ken alleen Ron Brandsteder, maar die zal het wel niet zijn.
Ron, Ron van Idols, liaanslingerende Ron, Tarzan-Ron! Rooonnnn!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Tarzan toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
de laatste 3 kunnen eigenlijk random door de schredder...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Black_Tulip het volgende:
1 Nikki
2 Nathalie
3 Charlene
4 Pauline
5 Nigel
6 Neil
7 Tiffany
8 Bas
Goede avond vanavond!Ik vond niemand echt heel slecht, Nigel zong beter dan ooit tevoren, Pauline was best goed maar dat schorre stoorde me een beetje, en De Grote Drie waren fantastisch
Nikki heeft zichzelf overtroffen. Ze was zonder twijfel de beste van de avond.
quote:terwijl Wendy eerst driehonderd keer 'Agossie meissie' zou zeggen en haar een speen in d'r mond zou stoppen zodat ze stil is en ze zelf verder kan met genante uitspraken maken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:49 schreef Cee het volgende:
Wendy is echt zo onnozel als een dyslectische vlo.
Okay, ken ik niet, ik volg die showdingen niet zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron, Ron van Idols, liaanslingerende Ron, Tarzan-Ron! Rooonnnn!
En dan hoor je Martijn: "We zijn zo weer bij je terug, met nog meer Idollllssss"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor het 'r zo zeggen, alle driehonderd keer
Vorige week had ze een van de minste stemmen....dus ik denk dat Tifanny ook eruit gaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Van mij mag Tiffany vanavond naar huis.
Ze zong slecht en ik vind haar sowieso niet zo heel erg leuk...
Maar als Neil of Bas gaan is het ook wel ok.
Oh 'dinges'... die gospel zanger mag van mij ook wel, daar vind ik echt helemaal niets aan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Okay, ken ik niet, ik volg die showdingen niet zo.
Het was deze avond de eerste keer dat ik Nigel's optreden echt goed vond, het was ook een moeilijk nummer. Maar steeds als ik hem op tv voorbij zie komen of zijn naam lees, denk ik 'Oh shit ja, die zit ook nog in Idols' en dat 'forgettable' van hem zal hem deze week of zeer binnenkort wel de das omdoen vrees ik (voor BVO).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh 'dinges'... die gospel zanger mag van mij ook wel, daar vind ik echt helemaal niets aan.
Een typmiep als puppet van de producers jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Notaris yeah right
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Jommie het volgende:
Wendy is gewoon afgestompt door haar relatie met Chris Zegers. Die was namelijk meer met z'n haar bezig dan met haar. LOL
SS is erger dan ikquote:
Ja, het zou niet de eerste keer zijn. Ik weet ook echt niet meer iedereen van een, bijvoorbeeld, Idols II zo uit mijn mouw te schudden... (behalve Ron dan... Dat was toch in II?)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was deze avond de eerste keer dat ik Nigel's optreden echt goed vond, het was ook een moeilijk nummer. Maar steeds als ik hem op tv voorbij zie komen of zijn naam lees, denk ik 'Oh shit ja, die zit ook nog in Idols' en dat 'forgettable' van hem zal hem deze week of zeer binnenkort wel de das omdoen vrees ik (voor BVO).
Hoe kom jerbij dat iemand dat doet?quote:
Die was in 2, ja. En ik weet (helaas) iedereen op te ratelen maar wat dat betreft ben ik een wandelende Idols-encyclopedie. Maar vraag me wanneer de 80-jarige oorlog plaatsvond en ik moet je het antwoord schuldig blijven. I'm not proud of it.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, het zou niet de eerste keer zijn. Ik weet ook echt niet meer iedereen van een, bijvoorbeeld, Idols II zo uit mijn mouw te schudden... (behalve Ron dan... Dat was toch in II?)
Ik ben bang dat ik van IDO1234 ze allemaal in afvalvolgorde weet op te noemenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was in 2, ja. En ik weet (helaas) iedereen op te ratelen maar wat dat betreft ben ik een wandelende Idols-encyclopedie. Maar vraag me wanneer de 80-jarige oorlog plaatsvond en ik moet je het antwoord schuldig blijven. I'm not proud of it.
1568-1648.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was in 2, ja. En ik weet (helaas) iedereen op te ratelen maar wat dat betreft ben ik een wandelende Idols-encyclopedie. Maar vraag me wanneer de 80-jarige oorlog plaatsvond en ik moet je het antwoord schuldig blijven. I'm not proud of it.
Ik vind dat ze best wel wat meer openheid mogen geven over dat stemmen. Dat geheimzinnige gedoe elke keer. Alsof mensen nu niet strategisch stemmenquote:
Zo hoor ik 'r ook nog steedsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Jommie het volgende:
[..]
En dan hoor je Martijn: "We zijn zo weer bij je terug, met nog meer Idollllssss"
(en op de achtergrond hoor je nog steeds Wendy zeggen: agossie agossie agossie agossie)
Mee eens. Maar ik vond dat ze alle drie op andere avonden slechter waren dan vandaag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef Re het volgende:
[..]
de laatste 3 kunnen eigenlijk random door de schredder...
2000 studio-versie of de originele film?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:01 schreef fayle het volgende:
Heb net even de dvd van JCS opgezet om even mijn oren te spoelen met een góeie versie van het nummer dat Nigel zong.
Ik zit dichterbijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zei hij pas op mijn tv toen ik las dat jij het quootte!
1568-1648 (maar ik ben dan ook een geschiedenisstudent, haha)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus ook steeds. Iedereen wordt op dezelfde irritante manier aangekondigdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo hoor ik 'r ook nog steeds
'Vanavond gezongen door.... Wichieeeeeeeeeeeej!'
zeggen
Luister het nu al een aantal keer de online versie.... Die is echt super goed... echt..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Nikki zal wel de meeste stemmen krijgen, en da's meer dan terecht
Het was echt een gokquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan ga ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zou trouwens wel wat zijn al ze vanavond eruit gaat
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Turbomuis het volgende:
Lijkt me erg irritant voor Bas dat zo'n menneke stukken beter zingt dan hij
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan ga ik
- ruiten ingooien
- tv's tegen muren werpen
- computer onder de douche zetten
quote:Rellen breken uit in heel Nederland vanwege idols. Echte fans van Nikki terroriseren de straten nadat ze eruit gestemd werd ten koste van Bas en Neil.
Tot heden zijn 36 "breezers sletjes" ten slachtoffer gevallen van deze hooligans.
Tweede kamer stelt een onderzoek in naar de notaris van idols
mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoewel die oorlog, net zoals veel oorlogen met dat soort namen, stiekem langer geduurd heeft.
Welnee, ik hoop vurig dat hij vanavond verdwijntquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Jommie het volgende:
ooh,ben ik de enige die dat diesel-jengeltje van Neil irritant vindt?
Ja, maar jij bent ook een geschiedenisstudent, hahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef jessjuh het volgende:
[..]
mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnen![]()
nee, laat ik maar wijselijk mijn mond houden nu.... het is weekend....
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een geschiedenisstudent, hahaha
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikkerdeklik op Ted voor hoe het echt moet
dat heeft tie toch al eens vaker gedaan, ik vind het we geinig hoor...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn ze Jamai aan het klaarstomen voor presentatieklussen?
Ja, kewl hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon een sub-conversatie hier ontketend over de 80-jarige oorlog.
Ze blijven het proberen maar het is bij Jetix behoorlijk mislukt vorig jaar....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn ze Jamai aan het klaarstomen voor presentatieklussen?
Geluid tv uit. Nikki vol aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Wat een kut-excuus van een musical.
Alicequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, kewl hè?
maar nu ik toch een paar idols-encyclopedieën op het forum heb (en te lui ben om het zelf op te zoeken, haha)
Hoe heette nou dat meisje uit Idols II dat 2x achter elkaar enorm door Henk-Jan werd afgezeken?
Dan moeten we de gsm van z'n pa afpakken. Die sms't vast 10.000 keer (en al z'n broers doen ook vrolijk mee)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, ik hoop vurig dat hij vanavond verdwijnt
Ik kan hier nog verder over praten, maar ik ben geen geschiedenisstudent en dit is geen geschiedenis topic.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef jessjuh het volgende:
[..]
mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnen![]()
nee, laat ik maar wijselijk mijn mond houden nu.... het is weekend....
Nee ze denkt aan haar hamster Ollie die ze nog eten moet geven als ze straks thuis komtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef jessjuh het volgende:
zie dat gezicht van tiffany!! zou ze weten dat ze eruit vliegt vanavond???
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef Jommie het volgende:
[..]
Dan moeten we de gsm van z'n pa afpakken. Die sms't vast 10.000 keer (en al z'n broers doen ook vrolijk mee)
Zal ik het dan maar even naar dit topic toebreien: straks is één van de kandidaten 'history' Zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik kan hier nog verder over praten, maar ik ben geen geschiedenisstudent en dit is geen geschiedenis topic.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze denkt aan haar hamster Ollie die ze nog eten moet geven als ze straks thuis komt
[..]
Nee ze denkt aan haar hamster Ollie die ze nog eten moet geven als ze straks thuis komt
[..]
De link werkt bij mij niet. Malformed video id..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikkerdeklik op Ted voor hoe het echt moet
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil opeens heel graag op een of andere manier een gif maken waar Ollie in een hamsterrad aan het hollen is
Zou ollie naar dezelfde botoxkliniek gaan als Jerney?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |