Vind je? Ik vind dat ie het leuker doet dan Wendy én Martijn bij elkaar. Of zou dat aan hen liggen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef Karina het volgende:
Jamai is niet echt als presentator in de wieg gelegd.
Ik vermoed het van puntje naar paaltje verhaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:37 schreef jessjuh het volgende:
[..]
eeeh.... hoe 'dichbij' bedoel je.....
quote:
Beter dan Wendy is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ie het leuker doet dan Wendy én Martijn bij elkaar. Of zou dat aan hen liggen?
Erg duidelijk sprak ze het anders niet uitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Dat meisje heet gewoon Romie hoor
Er zat een accentje in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erg duidelijk sprak ze het anders niet uit.
moet ze dan geen Sissy voorstellen ipv Evita? Hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Dat meisje heet gewoon Romie hoor
Maar kom op! Wie noemt hun spaus nou een verbastering van reumaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erg duidelijk sprak ze het anders niet uit.
Het was nog net geen:quote:
Scherp + 1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef Jommie het volgende:
[..]
moet ze dan geen Sissy voorstellen ipv Evita? Haha
Wie is Ron? Ik ken alleen Ron Brandsteder, maar die zal het wel niet zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu pas weer dat Jamai en Ron een setje zijn!
Tarzan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is Ron? Ik ken alleen Ron Brandsteder, maar die zal het wel niet zijn.
Ron, Ron van Idols, liaanslingerende Ron, Tarzan-Ron! Rooonnnn!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Tarzan toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
de laatste 3 kunnen eigenlijk random door de schredder...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Black_Tulip het volgende:
1 Nikki
2 Nathalie
3 Charlene
4 Pauline
5 Nigel
6 Neil
7 Tiffany
8 Bas
Goede avond vanavond!Ik vond niemand echt heel slecht, Nigel zong beter dan ooit tevoren, Pauline was best goed maar dat schorre stoorde me een beetje, en De Grote Drie waren fantastisch
Nikki heeft zichzelf overtroffen. Ze was zonder twijfel de beste van de avond.
quote:terwijl Wendy eerst driehonderd keer 'Agossie meissie' zou zeggen en haar een speen in d'r mond zou stoppen zodat ze stil is en ze zelf verder kan met genante uitspraken maken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:49 schreef Cee het volgende:
Wendy is echt zo onnozel als een dyslectische vlo.
Okay, ken ik niet, ik volg die showdingen niet zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ron, Ron van Idols, liaanslingerende Ron, Tarzan-Ron! Rooonnnn!
En dan hoor je Martijn: "We zijn zo weer bij je terug, met nog meer Idollllssss"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:49 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor het 'r zo zeggen, alle driehonderd keer
Vorige week had ze een van de minste stemmen....dus ik denk dat Tifanny ook eruit gaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Van mij mag Tiffany vanavond naar huis.
Ze zong slecht en ik vind haar sowieso niet zo heel erg leuk...
Maar als Neil of Bas gaan is het ook wel ok.
Oh 'dinges'... die gospel zanger mag van mij ook wel, daar vind ik echt helemaal niets aan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Okay, ken ik niet, ik volg die showdingen niet zo.
Het was deze avond de eerste keer dat ik Nigel's optreden echt goed vond, het was ook een moeilijk nummer. Maar steeds als ik hem op tv voorbij zie komen of zijn naam lees, denk ik 'Oh shit ja, die zit ook nog in Idols' en dat 'forgettable' van hem zal hem deze week of zeer binnenkort wel de das omdoen vrees ik (voor BVO).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh 'dinges'... die gospel zanger mag van mij ook wel, daar vind ik echt helemaal niets aan.
Een typmiep als puppet van de producers jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Notaris yeah right
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Jommie het volgende:
Wendy is gewoon afgestompt door haar relatie met Chris Zegers. Die was namelijk meer met z'n haar bezig dan met haar. LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |