mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoewel die oorlog, net zoals veel oorlogen met dat soort namen, stiekem langer geduurd heeft.
Welnee, ik hoop vurig dat hij vanavond verdwijntquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Jommie het volgende:
ooh,ben ik de enige die dat diesel-jengeltje van Neil irritant vindt?
Ja, maar jij bent ook een geschiedenisstudent, hahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef jessjuh het volgende:
[..]
mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnen![]()
nee, laat ik maar wijselijk mijn mond houden nu.... het is weekend....
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een geschiedenisstudent, hahaha
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikkerdeklik op Ted voor hoe het echt moet
dat heeft tie toch al eens vaker gedaan, ik vind het we geinig hoor...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn ze Jamai aan het klaarstomen voor presentatieklussen?
Ja, kewl hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon een sub-conversatie hier ontketend over de 80-jarige oorlog.
Ze blijven het proberen maar het is bij Jetix behoorlijk mislukt vorig jaar....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn ze Jamai aan het klaarstomen voor presentatieklussen?
Geluid tv uit. Nikki vol aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.
Wat een kut-excuus van een musical.
Alicequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, kewl hè?
maar nu ik toch een paar idols-encyclopedieën op het forum heb (en te lui ben om het zelf op te zoeken, haha)
Hoe heette nou dat meisje uit Idols II dat 2x achter elkaar enorm door Henk-Jan werd afgezeken?
Dan moeten we de gsm van z'n pa afpakken. Die sms't vast 10.000 keer (en al z'n broers doen ook vrolijk mee)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, ik hoop vurig dat hij vanavond verdwijnt
Ik kan hier nog verder over praten, maar ik ben geen geschiedenisstudent en dit is geen geschiedenis topic.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef jessjuh het volgende:
[..]
mja, de honderjarige oorlog tussen frankrijk en engeland duurde in werkelijkheid korter, en wat betreft de 80jarige oorlog... er was nog een 12jarig bestand en de problemen sudderden al wat langer... het is maar net welk moment je kiest om het te laten beginnen![]()
nee, laat ik maar wijselijk mijn mond houden nu.... het is weekend....
Nee ze denkt aan haar hamster Ollie die ze nog eten moet geven als ze straks thuis komtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef jessjuh het volgende:
zie dat gezicht van tiffany!! zou ze weten dat ze eruit vliegt vanavond???
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef Jommie het volgende:
[..]
Dan moeten we de gsm van z'n pa afpakken. Die sms't vast 10.000 keer (en al z'n broers doen ook vrolijk mee)
Zal ik het dan maar even naar dit topic toebreien: straks is één van de kandidaten 'history' Zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik kan hier nog verder over praten, maar ik ben geen geschiedenisstudent en dit is geen geschiedenis topic.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze denkt aan haar hamster Ollie die ze nog eten moet geven als ze straks thuis komt
[..]
Nee ze denkt aan haar hamster Ollie die ze nog eten moet geven als ze straks thuis komt
[..]
De link werkt bij mij niet. Malformed video id..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klikkerdeklik op Ted voor hoe het echt moet
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil opeens heel graag op een of andere manier een gif maken waar Ollie in een hamsterrad aan het hollen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |