Ja, het zou niet de eerste keer zijn. Ik weet ook echt niet meer iedereen van een, bijvoorbeeld, Idols II zo uit mijn mouw te schudden... (behalve Ron dan... Dat was toch in II?)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was deze avond de eerste keer dat ik Nigel's optreden echt goed vond, het was ook een moeilijk nummer. Maar steeds als ik hem op tv voorbij zie komen of zijn naam lees, denk ik 'Oh shit ja, die zit ook nog in Idols' en dat 'forgettable' van hem zal hem deze week of zeer binnenkort wel de das omdoen vrees ik (voor BVO).
Hoe kom jerbij dat iemand dat doet?quote:
Die was in 2, ja. En ik weet (helaas) iedereen op te ratelen maar wat dat betreft ben ik een wandelende Idols-encyclopedie. Maar vraag me wanneer de 80-jarige oorlog plaatsvond en ik moet je het antwoord schuldig blijven. I'm not proud of it.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, het zou niet de eerste keer zijn. Ik weet ook echt niet meer iedereen van een, bijvoorbeeld, Idols II zo uit mijn mouw te schudden... (behalve Ron dan... Dat was toch in II?)
Ik ben bang dat ik van IDO1234 ze allemaal in afvalvolgorde weet op te noemenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was in 2, ja. En ik weet (helaas) iedereen op te ratelen maar wat dat betreft ben ik een wandelende Idols-encyclopedie. Maar vraag me wanneer de 80-jarige oorlog plaatsvond en ik moet je het antwoord schuldig blijven. I'm not proud of it.
1568-1648.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was in 2, ja. En ik weet (helaas) iedereen op te ratelen maar wat dat betreft ben ik een wandelende Idols-encyclopedie. Maar vraag me wanneer de 80-jarige oorlog plaatsvond en ik moet je het antwoord schuldig blijven. I'm not proud of it.
Ik vind dat ze best wel wat meer openheid mogen geven over dat stemmen. Dat geheimzinnige gedoe elke keer. Alsof mensen nu niet strategisch stemmenquote:
Zo hoor ik 'r ook nog steedsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Jommie het volgende:
[..]
En dan hoor je Martijn: "We zijn zo weer bij je terug, met nog meer Idollllssss"
(en op de achtergrond hoor je nog steeds Wendy zeggen: agossie agossie agossie agossie)
Mee eens. Maar ik vond dat ze alle drie op andere avonden slechter waren dan vandaag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:48 schreef Re het volgende:
[..]
de laatste 3 kunnen eigenlijk random door de schredder...
2000 studio-versie of de originele film?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:01 schreef fayle het volgende:
Heb net even de dvd van JCS opgezet om even mijn oren te spoelen met een góeie versie van het nummer dat Nigel zong.
Ik zit dichterbijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zei hij pas op mijn tv toen ik las dat jij het quootte!
1568-1648 (maar ik ben dan ook een geschiedenisstudent, haha)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hoor ik dus ook steeds. Iedereen wordt op dezelfde irritante manier aangekondigdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo hoor ik 'r ook nog steeds
'Vanavond gezongen door.... Wichieeeeeeeeeeeej!'
zeggen
Luister het nu al een aantal keer de online versie.... Die is echt super goed... echt..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Nikki zal wel de meeste stemmen krijgen, en da's meer dan terecht
Het was echt een gokquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan ga ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zou trouwens wel wat zijn al ze vanavond eruit gaat
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is Ron? Ik ken alleen Ron Brandsteder, maar die zal het wel niet zijn.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Turbomuis het volgende:
Lijkt me erg irritant voor Bas dat zo'n menneke stukken beter zingt dan hij
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan ga ik
- ruiten ingooien
- tv's tegen muren werpen
- computer onder de douche zetten
quote:Rellen breken uit in heel Nederland vanwege idols. Echte fans van Nikki terroriseren de straten nadat ze eruit gestemd werd ten koste van Bas en Neil.
Tot heden zijn 36 "breezers sletjes" ten slachtoffer gevallen van deze hooligans.
Tweede kamer stelt een onderzoek in naar de notaris van idols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |