quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schakelde net over naar CNN en daar was het breaking news!
Wat?quote:
Echt waar? Liever saai dan vals wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:13 schreef Karina het volgende:
Bas mag er van mij uit, wat een saaie piet is dat zeg.
Die opmerking dat Jerney bewoogquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef Cairon het volgende:
zo hoe vals en onsamenhangend kan je hakuna mattata zingen!
Zong hij dat liedje (in het Nederlands)?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef Cairon het volgende:
zo hoe vals en onsamenhangend kan je hakuna mattata zingen!
Ik zou Mijn Leven is van Mij uit Elisabeth wel op prijs stellenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou Pauline gaan doen?! Ik heb echt geen idee... Chicago ofzo?
Dat zong ie ook niet, het ging over het stukje bij de overgang van de reclame blijkbaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zong hij dat liedje (in het Nederlands)?Ik herkende het gewoon echt niet
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets uit Hair lijkt me wel wat voor haar. I got life of zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou Pauline gaan doen?! Ik heb echt geen idee... Chicago ofzo?
Gelukkig zingt Bas altijd in toon.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Liever saai dan vals wat mij betreft.
Vind ik niet echt bij Pauline passen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Mijn Leven is van Mij uit Elisabeth wel op prijs stellen
en hard ook, kan ze mooi in "Hamster, de Musical" gaan spelen.... over het leven van Olliequote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
Tifanny gaat eruit
Nee joh, is gewoon een extra lied uit Tarzan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zong ie ook niet, het ging over het stukje bij de overgang van de reclame blijkbaar
Zou best wel eens kunnen ja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
Tifanny gaat eruit
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en hard ook, kan ze mooi in "Hamster, de Musical" gaan spelen.... over het leven van Ollie
De beste van de avond worden misschien?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef E.T. het volgende:
ik ben wel benieuwd wat Pauline gaat doen..
Oh ja, Hair past goed bij haar!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets uit Hair lijkt me wel wat voor haar. I got life of zo.
Tiffany heeft veeeeeel jonge meisjes achter zich hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef SpaRood het volgende:
Tifanny gaat eruit
ik vind dat bijna zielig voor de Albert Heijn Hamstersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en hard ook, kan ze mooi in "Hamster, de Musical" gaan spelen.... over het leven van Ollie
Ik blijf hopen op Neil. Mja, zolang er meisjes zijn die 107x voor hem sms-enquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
tiff nigel deruit vandaag. Maar ik hoop vurig op bas.
Valt wel mee...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Tiffany heeft veeeeeel jonge meisjes achter zich hoor.
Zou ik een kansloze keuze van de productie vinden, genoeg rock-musicals om uit te kiezen en dan zouden ze dit weer doen wat niet 'in haar straatje' ligt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Pauline iets uit Evita gaan doen? Daar hebben we nog geen nummers uit gehoord toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |