Goed planquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
Koffie net op, straks maar een biertje. [ afbeelding ]
goed topic?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeeee een koffie iets sterkers topic
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier is bier?
Thxquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift MM een flesje Brand toe
proostquote:
Bovenop een rivier zelfsquote:
23 februari is er een Sneakers feestje in de Matrixx. Ga je ook?quote:
Ohquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bovenop een rivier zelfs
Baileysquote:
Jaquote:
Niet snel tevreden dusquote:
Ik vind bier wel lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet snel tevreden dus. Geen bier, geen Baileys
. Wat vind je wel lekker dan
.
Wijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet snel tevreden dus. Geen bier, geen Baileys
. Wat vind je wel lekker dan
.
Ik wil dat ook allemaal wel, maar kan 't me even niet veroorlovenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb nog een fles rosé hier in de kast staan.
Maar nu bier [ afbeelding ]
quote:
Ah.... Wijn dusquote:
Ook niet verkeerd, maar dat drink je doorgaans niet... Ik niet iigquote:
Denk het niet, een beetje te ver weg, maar ben regelmatig in de Matrixx geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
23 februari is er een Sneakers feestje in de Matrixx. Ga je ook?
Memento op DVD isquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef murp het volgende:
[..]
als je beidde ouders aleen maar aan de drank zitten ga je vanzelf niet meer drinken
heel soms, maar dat is ook een uitzonderingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad waar dan. Drink je wel wat af en toe of helemaal niet?
Pff jeetjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef murp het volgende:
[..]
heel soms, maar dat is ook een uitzondering
als ik dan weer eens een weekendje thuis ben weet ik waarom ik niet drink, maarja
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af en toe een drankje en je stelselmatig vol laten lopen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef murp het volgende:
[..]
als je beidde ouders aleen maar aan de drank zitten ga je vanzelf niet meer drinken
ik ben al meer dan 7 jaar het huis uit, ik woon in een appatementje met mn meissie..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff jeetje.
Zo te zien woon je dus niet meer thuis maar uit huis? Studentenhuis oid?
Sorry murp, dat is triest...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef murp het volgende:
[..]
heel soms, maar dat is ook een uitzondering
als ik dan weer eens een weekendje thuis ben weet ik waarom ik niet drink, maarja
er gaat alleen bij mn moeder een pak witte wijn doorheen op een avondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen af en toe een drankje en je stelselmatig vol laten lopen...
Élke avond?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:00 schreef murp het volgende:
[..]
er gaat alleen bij mn moeder een pak witte wijn doorheen op een avond
ja, ELKE avondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Élke avond?
Ik drink af en toe ook een fles wijn leeg op een zaterdagavond als ik achter 't scherm zit
sorry ik zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:06 schreef eer-ik het volgende:
Mensen die ongevraagd roken op je kamer
roken is dan wel lekkerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:06 schreef eer-ik het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:06 schreef eer-ik het volgende:
hehehe ja dan kon je blokjes snijden van de rook...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef murp het volgende:
[..]
roken is dan wel lekker
toen ik nog in dienst zat sliepen en rookten we met zn 6e in een kamertje, geweldig was dat
en dan kwam de sergeant binnen en die schreeuwde GASALARM . Toen zaten we een uur met onze gasmaskers opquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:09 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hehehe ja dan kon je blokjes snijden van de rook...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef murp het volgende:
[..]
en dan kwam de sergeant binnen en die schreeuwde GASALARM . Toen zaten we een uur met onze gasmaskers op
nee, ik heb er 2,5 jaar vrijwillig ingezeten, maar dan zit je nog steeds in dienst (van de koningin)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef Tmaatje het volgende:
OMG.... jij bent nog van de dienstplichtigen ???
Neu dan was je KVV'erquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ik heb er 2,5 jaar vrijwillig ingezeten, maar dan zit je nog steeds in dienst (van de koningin)
Keurigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sorry ik zal het niet meer doen
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef murp het volgende:
[..]
roken is dan wel lekker
toen ik nog in dienst zat sliepen en rookten we met zn 6e in een kamertje, geweldig was dat
Dat vind ik echt geen geintjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd1 keer thuis gekomen na een feestje, vergeten mn kamerdeur op slot te doen, en dan om 4 uur 's nachts in een kamer die blauw staat van de rook komen
Dat "vonden ze wel een geslaagde grap"
Neuh ik heb ze ook wel ff goed teruggepaktquote:
Maar goed, ik vind dit echt irritant.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh ik heb ze ook wel ff goed teruggepakt
Hoe woon je nu dan, in een studentenhuis?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind dit echt irritant.
Als ik ben toegelaten op school, ga ik een appartement zoeken, gewoon een normaal hok voor mezelf.
Niet meer dat gerook enzo
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe woon je nu dan, in een studentenhuis?
Mmh, misschien kan je je huisgenoten aanklagen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik woon boven, op zolder zeg maar, en m'n kamer ruikt nog steeds geregeld naar rook.
Niet zo erg als toen ik zelf rookte uiteraard, maar al die lucht stijgt wel op naar mijn kamer.
Ik rot liever op, moet toch vrijwel direct beginnen met werken bij aanvang van die opleiding.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, misschien kan je je huisgenoten aanklagen?
wat ga je doen dan ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rot liever op, moet toch vrijwel direct beginnen met werken bij aanvang van die opleiding.
Áls ik toegelaten word iig
Je kan ook oprotten en aanklagenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rot liever op, moet toch vrijwel direct beginnen met werken bij aanvang van die opleiding.
Áls ik toegelaten word iig
Air Traffic Controlerquote:
Dat is nóg beterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan ook oprotten en aanklagenMaar idd, gewoon eigen appartementje is
veel relaxter ja
Toch niet via zo'n banner op fok op gekomen hè?quote:
Kloptquote:[..]
Dat is nóg beter
En ja, appartementje wil ik dan ook vooral vanwege de rust.
Hoe je het ook wendt of keert, in een studentenhuis is het nooit echt rustig
Afgaande op de banners die er nu zijn, zou hij dan iets met lingerie moeten doen... modellenbaantje of zo?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet via zo'n banner op fok op gekomen hè?
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet via zo'n banner op fok op gekomen hè?
[..]
KloptIk ga binnen niet al te lange tijd ook maar eens iets voor mezelf zoeken
Zo lijkt me pittig...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Air Traffic Controler
[..]
Dat is nóg beter
En ja, appartementje wil ik dan ook vooral vanwege de rust.
Hoe je het ook wendt of keert, in een studentenhuis is het nooit echt rustig
Hehequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Afgaande op de banners die er nu zijn, zou hij dan iets met lingerie moeten doen... modellenbaantje of zo?
Iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee
Ja, plekkie voor jezelf is op een gegeven moment wel erg prettig denk ik.
Geen goed plan hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nouhou, nu ga ik het nog echt visualiseren ook.
hahahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nouhou, nu ga ik het nog echt visualiseren ook.
Mmh dat is waar. En dat hij dan op de catwalk over een bananenschil onderuit gaat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, voor een stukje slapstick is het niet verkeerd.
Is ook best een ruige opleiding, maar goed, dat opzich, maakt me niet echt veel uitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zo lijkt me pittig...
Waar moet je naar toe, Amsterdam ?
Inderdaad je kunt beter op jezelf op een appartementje zitten.
Neuh, ik visualiseerde hem al met naaldhakken, geen bananenschil nodig dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh dat is waar. En dat hij dan op de catwalk over een bananenschil onderuit gaat?
Zeg, zit jezelf eens niet allemaal rare dingen over mij in te denkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh dat is waar. En dat hij dan op de catwalk over een bananenschil onderuit gaat?
Hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik visualiseerde hem al met naaldhakken, geen bananenschil nodig dus.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, zit jezelf eens niet allemaal rare dingen over mij in te denken
3 februari?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bewijs het tegendeel 3 februari maar
Jij ging toch ook Sneakerz?quote:
Oh, datquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat
Ja ,weet ik veel, daarvan zie ik de dag van tevoren weer in m'n agenda dat het is
Voor dat soort praktijken dien je geld te hebben.quote:
Oja, stufi hequote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor dat soort praktijken dien je geld te hebben.
Dat heb ik niet, anders zat ik hier nu niet denk ik
Komende week weer 14.gif
Daarvoor dien je een opleiding te volgenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, stufi he
* alvast lijstje met uitgaven maakt
Naja, loon/stufi het is allebei geldquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarvoor dien je een opleiding te volgen
Ik krijg loon, geen stufi.
Dat is een ding dat zeker isquote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, loon/stufi het is allebei geld
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is
Gebruik je je mac nu?
@ mand met laptopquote:Op zondag 20 januari 2008 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepAangezien ik te lui ben om een hele avond op een bureaustoel te zitten, dus nu maar lekker op de bank zit
Nicequote:Op zondag 20 januari 2008 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ mand met laptop
Maar zie jij een icoontje onder m'n sig?
Goeienacht zelfsquote:
vraagteken?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice
JepBij Windows een vraagteken, hier een soort blokje lijkt het
Ja klopt, ik keek met Firefoxquote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef eer-ik het volgende:
v
[..]
vraagteken?
Ik kreeg van windowsgebruikers te horen dat ze een blokje zagen
Ik kreeg het icoontje door alt+shift+k in te drukken, en het moet een appel zijn
Ik zie 'm zelf wel gewoon, en sommige anderen ook...
Zodoendequote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, ik keek met Firefoxmet Safari is het idd een appeltje
Iddquote:
Verzakerquote:
dass ist doch gar scheisse Robin...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef OA het volgende:
Ik kijk nu "Batman, die Zurückkehre", op ZDF, uiteraard nagesynchroniseerd
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef OA het volgende:
Ik kijk nu "Batman, die Zurückkehre", op ZDF, uiteraard nagesynchroniseerd
ahhh arschloch, du bist bustedquote:Op zondag 20 januari 2008 01:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ook ff kijken
!
Ah, es ist der Robin![]()
buzzquote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef buzzer het volgende:
Ah de koffiedinges leeft ook nog [afbeelding]
Natürlich Batman, du hast recht, wie immer!quote:
ik had geen tijd om te slapen, ik was bij mijn nieuwe liefquote:
indahquote:
Scheisse!quote:
Dat moet wel slecht zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef OA het volgende:
Ik kijk nu "Batman, die Zurückkehre", op ZDF, uiteraard nagesynchroniseerd [afbeelding]
"Bewegen sie! sonds shiess ich dich voll mit blei!quote:
dat is vreselijkquote:
Goed nummer!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:33 schreef buzzer het volgende:
Owww deze moet in de OP:
"http://www.youtube.com/v/HCc4eLOZCw
Oehquote:Op zondag 20 januari 2008 01:33 schreef buzzer het volgende:
Owww deze moet in de OP:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HCc4eLOZCw4&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HCc4eLOZCw4&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
hoi archiefvernietigerquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Bewegen sie! sonds shiess ich dich voll mit blei!"
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet....quote:
geweldig nummer trouwensquote:
jawel hoor, TV uit, muziekje aanquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef OA het volgende:
[..]
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet....
goede redenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had geen tijd om te slapen, ik was bij mijn nieuwe lief [afbeelding]
dvd opzetten danquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef OA het volgende:
[..]
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet....
BzzzzzRrrrrrrrrquote:
as well the love and my life are extraordinary wellquote:Op zondag 20 januari 2008 01:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BzzzzzRrrrrrrrr
How is love life?
papierquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Bewegen sie! sonds shiess ich dich voll mit blei! [afbeelding] "
Hier ook niet, zo vroeg op de zondagochtendquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef OA het volgende:
[..]
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet.... [afbeelding]
Jah, alleen moet ik vaak zo lang wachten met ladenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:43 schreef buzzer het volgende:
youtube is toch een geweldige uitvinding [afbeelding]
Vanavond bij vrienden ook zitten kijken. Bijna alles van Jeff Dunham gezien wat er te vinden wasquote:Op zondag 20 januari 2008 01:43 schreef buzzer het volgende:
youtube is toch een geweldige uitvinding
quote:
Ideetje...quote:
hey marcquote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi [afbeelding]
Daar is wat aan te doen [afbeelding]
hier valt het mee. Soms idd wel, maar dan laat ik eerst het nummer laden voor ik het startquote:Op zondag 20 januari 2008 01:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, alleen moet ik vaak zo lang wachten met laden
die is geniaalquote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden ook zitten kijken. Bijna alles van Jeff Dunham gezien wat er te vinden was
jah, dat gehakkel moet ik niet hebben idd..quote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier valt het mee. Soms idd wel, maar dan laat ik eerst het nummer laden voor ik het start
Laten doen bedoel je toch hopelijk welquote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey marc
klopt, ga k zo maar eens doen denk ik.
SILENCE, i kill youquote:Op zondag 20 januari 2008 01:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
die is geniaal
shut up, or I'll kill you
quote:
Slagroomtruffels ftwquote:
nou ja wat scheelt het, ik vind het al heel wat dat ik weet over wie je hebtquote:
moah, ik heb nu voornamelijk honger, dus moet er wel brood komen.. maar anders zijn truffels ook leker idd.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Slagroomtruffels ftw [afbeelding]
Ik heb een dubbel DVD van hemquote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden ook zitten kijken. Bijna alles van Jeff Dunham gezien wat er te vinden was
Ik ga alvast wapens kopenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Eens kijken of ik wat meer info over dat achterlijke filmpje van Wilders kan vinden
Even kijken hoe ver mijn dl is. Als die klaar zijn heb ik er ook 2quote:
jah, want ik heb geen ideequote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou ja wat scheelt het, ik vind het al heel wat dat ik weet over wie je hebt [afbeelding]
zoiets jaquote:Op zondag 20 januari 2008 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga alvast wapens kopen [afbeelding]
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken hoe ver mijn dl is. Als die klaar zijn heb ik er ook 2
Hij is echt zo![]()
![]()
echt een briljante buiksprekerquote:
Van wat?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even een eBay veiling afwachten en dan op brood jacht
downloaden is een werkwoord hoor...quote:
zet de html code maar in je post, zorg ik dat hij zichtbaar wordtquote:Op zondag 20 januari 2008 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
Buzzer, hoe krijg ik die link zo dat hij hem hier als plaatje laat zien en kan afspelen in het venster
k zal de dl via UT aanzettenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SILENCE, I kill you
maar speciaal voor jou
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
En download een zelfstandig naamwoord, uhuh.quote:
owh, dat klinkt geilquote:Op zondag 20 januari 2008 02:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
zet de html code maar in je post, zorg ik dat hij zichtbaar wordt [afbeelding]
True, ik download ook altijd per ongeluk films en DVD'squote:
hahahah hij staat er alquote:
Moettie kosten?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een postkaart met een afstempeling DJOKJAKARTA uit 1911
Is dus niet iets wat ik zelf kan doen ?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
zet de html code maar in je post, zorg ik dat hij zichtbaar wordt
dat zou een leuke boel worden als iedereen html kon gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dus niet iets wat ik zelf kan doen ?
nee, alleen FA'squote:Op zondag 20 januari 2008 02:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dus niet iets wat ik zelf kan doen ?
dan zou het een fijne plofzooi worden op het forumquote:Op zondag 20 januari 2008 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zou een leuke boel worden als iedereen html kon gebruiken
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, alleen FA's
Als ik wat leuks tegenkom doe ik het meestal uit mezelf even omzetten
daar moet ik ook hoognodig weer eens kijkenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:08 schreef marcb1974 het volgende:
Op een forum waar buzzer hiervoor fa was kan je tegenwoordig zelf een youtube bestand invoegen net als een afbeelding. Werkt prima
jah, dat vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 02:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan zou het een fijne plofzooi worden op het forum [afbeelding]
Pas op he, daar ben ik nu faquote:Op zondag 20 januari 2008 02:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar moet ik ook hoognodig weer eens kijken
Als iedereen html gaat gebruiken wordt het een ongelovelijke puinbende op het forum, dat wil je echt nietquote:
oke, goed manquote:
geen idee waar dat is/wasquote:Op zondag 20 januari 2008 02:08 schreef marcb1974 het volgende:
Op een forum waar buzzer hiervoor fa was kan je tegenwoordig zelf een youtube bestand invoegen net als een afbeelding. Werkt prima [afbeelding]
Ik maak er 1 voor 2 euro 50quote:
Hoeft ook niet persequote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik maak er 1 voor 2 euro 50
Als ik erop kom. Het forum heeft nogal kuren sinds het is overgezetquote:Op zondag 20 januari 2008 02:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
oke, goed man
mooi, regel gelijk ff een nieuw password voor me, mijn login werkt niet meer...
dat is een lopende discussie achter de schermen...quote:Op zondag 20 januari 2008 02:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse
Maar buzzer kan wel even kijken en zien wat ik bedoel. Zou voor dit forum ook wel handig zijn
Snap ik, maar bij wijze van spreken alleen een Youtube plug-in, of is dat lastig te realiseren?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als iedereen html gaat gebruiken wordt het een ongelovelijke puinbende op het forum, dat wil je echt niet
ahhh bekende problemen... je kunt evt het mailen naar het adres in mij profiel hierquote:Op zondag 20 januari 2008 02:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik erop kom. Het forum heeft nogal kuren sinds het is overgezet
een wesp????? KILL THE BASTARD BEFORE HE MAKES KIDSquote:Op zondag 20 januari 2008 02:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er buzzed hier een irritante wesp
Zeker iets mis met z'n winterslaap.
Neuh, maakt mij ook niet uit verder. Heb mijn handen vol aan Fok en een Indonesisch forum.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse [afbeelding]
Maar buzzer kan wel even kijken en zien wat ik bedoel. Zou voor dit forum ook wel handig zijn [afbeelding]
wat dat betreft niet anders als vele foraquote:Op zondag 20 januari 2008 02:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik erop kom. Het forum heeft nogal kuren sinds het is overgezet [afbeelding]
Je hebt pmquote:Op zondag 20 januari 2008 02:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ahhh bekende problemen... je kunt evt het mailen naar het adres in mij profiel hier
waarom gaan migraties nou nooit vlekkeloos?
Het ging echt heel goed daar, maar toen moesten we helaas overquote:Op zondag 20 januari 2008 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat dat betreft niet anders als vele fora
Is dat forum/site nou van jou eigenlijk?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, maakt mij ook niet uit verder. Heb mijn handen vol aan Fok en een Indonesisch forum.
Whehehequote:Op zondag 20 januari 2008 02:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
een wesp????? KILL THE BASTARD BEFORE HE MAKES KIDS
tnx, het werkt allemaal weerquote:
Zag het ja, de spyfunctie doet het daar heel goedquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag het ja, de spyfunctie doet het daar heel goed
welk forum?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:20 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat forum/site nou van jou eigenlijk?
quote:
Dit forum....quote:
if this is paradise I am screwedquote:Op zondag 20 januari 2008 02:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding]
What's the last thing that went through your mind [afbeelding]
My ass [afbeelding]
owh ja.. da's van mijquote:Op zondag 20 januari 2008 02:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dit forum.... [afbeelding]
Indahnesia.com bedoel ik...
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
if this is paradise I am crewed
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij mag vast niet zomaar bij de crew hoor
typfoutje, de S was leegquote:Op zondag 20 januari 2008 02:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij mag vast niet zomaar bij de crew hoor [afbeelding]
[afbeelding]
Of je past het even aan [afbeelding]
Hij was nou juist wel leuk dezequote:
Das toch ook best een groot forum hè?quote:
dit zijn de leukere typo'squote:Op zondag 20 januari 2008 02:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was nou juist wel leuk deze![]()
zo zie ik ze iig graag![]()
ah een open solliquote:Op zondag 20 januari 2008 02:34 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch ook best een groot forum hè?
Heb je veel crew rondlopen daar?
Echt groot is het niet hoor.. 50-100 berichten per dag.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:34 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch ook best een groot forum hè?
Heb je veel crew rondlopen daar?
Whehe. Neehoor. Ik ben niet eens geregistreerd daar...quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Neehoor. Ik ben niet eens geregistreerd daar...
slaap lekkerquote:Op zondag 20 januari 2008 02:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga slapen. Tot morgen schatjes
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Echt groot is het niet hoor.. 50-100 berichten per dag.
Er is 1 iemand die een oogje in het zeil houdt ja.
Ik denk dat menig forum blij zou zijn met zulke cijfers...quote:4,530,936 topic views - 64,507 posts - 5,694 topics - 3,729 members
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit zijn de leukere typo's [afbeelding]
Ik snap.quote:
Er zijn wel een paar fokker die ook op indahnesia aangemeld zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Neehoor. Ik ben niet eens geregistreerd daar... [afbeelding]
Daar zit ik nog niet tochquote:Op zondag 20 januari 2008 02:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar fokker die ook op indahnesia aangemeld zijn
English is a nice language..quote:
Hard gespaard over de afgelopen jarenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:45 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat menig forum blij zou zijn met zulke cijfers... [afbeelding]
Voor zover ik dat kan beoordelen...
met zulke cijfers doe je het echt niet slecht hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 02:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard gespaard over de afgelopen jaren
Wie spaart die heeft wat...quote:Op zondag 20 januari 2008 02:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hard gespaard over de afgelopen jaren
nog niet zegt ie danquote:Op zondag 20 januari 2008 02:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik nog niet toch [afbeelding]
Kan het niet meer bijhouden al die foraquote:
Nah, het is een hobby, de cijfertjes zijn meer eigengeilerijquote:Op zondag 20 januari 2008 02:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
met zulke cijfers doe je het echt niet slecht hoor [afbeelding]
Maar die cijfers maken het wel leuker om te doen toch? Weet je iig dat je het niet voor niets doetquote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, het is een hobby, de cijfertjes zijn meer eigengeilerij
Ik zit maar op een paar. Meer als genoegquote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan het niet meer bijhouden al die fora [afbeelding]
Truste OAquote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken!![]()
Tot over een paar uurtjes.
Dat is zeker waar. En anderen zien het dus ookquote:Op zondag 20 januari 2008 02:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die cijfers maken het wel leuker om te doen toch? Weet je iig dat je het niet voor niets doet [afbeelding]
slaap ze en tot straksquote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken! [afbeelding]
Tot over een paar uurtjes [afbeelding] .
en dat is precies wat ik er mee bedoelquote:Op zondag 20 januari 2008 02:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die cijfers maken het wel leuker om te doen toch? Weet je iig dat je het niet voor niets doet
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:05 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, 3 uur al [afbeelding]
Ik ga ook maar eens slapen [afbeelding]
Indah..quote:Op zondag 20 januari 2008 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Fruts
Ja, het leeft hier nog zeer zeker
jah, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 20 januari 2008 03:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier redelijk druk zelfs [afbeelding]
kan iemand die even in HTML zetten?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:11 schreef buzzer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AT4OFmLFyk8
[afbeelding]
nee, die is helaas embedded disabled...quote:Op zondag 20 januari 2008 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan iemand die even in HTML zetten?
I want Hillaryquote:
Op het AF niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 03:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, die is helaas embedded disabled...
Waarom dat? Weer een Clinton, dat is nou juist een van de dingen die dat land zo rot maakt .De weinige veranderingen in de politiek daar.quote:
en waarom is dat dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, die is helaas embedded disabled...
Bush heeft in twee maanden afgebroken wat Clinton heeft opgebiouwd aan goodwillquote:Op zondag 20 januari 2008 03:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Weer een Clinton, dat is nou juist een van de dingen die dat land zo rot maakt .De weinige veranderingen in de politiek daar.
dat is op verzoek van de plaatser...quote:
Bush-Clinton-Bush-Clintonquote:Op zondag 20 januari 2008 03:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Weer een Clinton, dat is nou juist een van de dingen die dat land zo rot maakt .De weinige veranderingen in de politiek daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |