quote:Op zondag 20 januari 2008 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg, zit jezelf eens niet allemaal rare dingen over mij in te denken
3 februari?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bewijs het tegendeel 3 februari maar
Jij ging toch ook Sneakerz?quote:
Oh, datquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat
Ja ,weet ik veel, daarvan zie ik de dag van tevoren weer in m'n agenda dat het is
Voor dat soort praktijken dien je geld te hebben.quote:
Oja, stufi hequote:Op zondag 20 januari 2008 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor dat soort praktijken dien je geld te hebben.
Dat heb ik niet, anders zat ik hier nu niet denk ik
Komende week weer 14.gif
Daarvoor dien je een opleiding te volgenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, stufi he
* alvast lijstje met uitgaven maakt
Naja, loon/stufi het is allebei geldquote:Op zondag 20 januari 2008 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarvoor dien je een opleiding te volgen
Ik krijg loon, geen stufi.
Dat is een ding dat zeker isquote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, loon/stufi het is allebei geld
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is
Gebruik je je mac nu?
@ mand met laptopquote:Op zondag 20 januari 2008 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepAangezien ik te lui ben om een hele avond op een bureaustoel te zitten, dus nu maar lekker op de bank zit
Nicequote:Op zondag 20 januari 2008 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ mand met laptop
Maar zie jij een icoontje onder m'n sig?
Goeienacht zelfsquote:
vraagteken?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice
JepBij Windows een vraagteken, hier een soort blokje lijkt het
Ja klopt, ik keek met Firefoxquote:Op zondag 20 januari 2008 00:18 schreef eer-ik het volgende:
v
[..]
vraagteken?
Ik kreeg van windowsgebruikers te horen dat ze een blokje zagen
Ik kreeg het icoontje door alt+shift+k in te drukken, en het moet een appel zijn
Ik zie 'm zelf wel gewoon, en sommige anderen ook...
Zodoendequote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt, ik keek met Firefoxmet Safari is het idd een appeltje
Iddquote:
Verzakerquote:
dass ist doch gar scheisse Robin...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef OA het volgende:
Ik kijk nu "Batman, die Zurückkehre", op ZDF, uiteraard nagesynchroniseerd
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef OA het volgende:
Ik kijk nu "Batman, die Zurückkehre", op ZDF, uiteraard nagesynchroniseerd
ahhh arschloch, du bist bustedquote:Op zondag 20 januari 2008 01:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ook ff kijken
!
Ah, es ist der Robin![]()
buzzquote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef buzzer het volgende:
Ah de koffiedinges leeft ook nog [afbeelding]
Natürlich Batman, du hast recht, wie immer!quote:
ik had geen tijd om te slapen, ik was bij mijn nieuwe liefquote:
indahquote:
Scheisse!quote:
Dat moet wel slecht zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef OA het volgende:
Ik kijk nu "Batman, die Zurückkehre", op ZDF, uiteraard nagesynchroniseerd [afbeelding]
"Bewegen sie! sonds shiess ich dich voll mit blei!quote:
dat is vreselijkquote:
Goed nummer!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:33 schreef buzzer het volgende:
Owww deze moet in de OP:
"http://www.youtube.com/v/HCc4eLOZCw
Oehquote:Op zondag 20 januari 2008 01:33 schreef buzzer het volgende:
Owww deze moet in de OP:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HCc4eLOZCw4&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HCc4eLOZCw4&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
hoi archiefvernietigerquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Bewegen sie! sonds shiess ich dich voll mit blei!"
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet....quote:
geweldig nummer trouwensquote:
jawel hoor, TV uit, muziekje aanquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef OA het volgende:
[..]
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet....
goede redenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had geen tijd om te slapen, ik was bij mijn nieuwe lief [afbeelding]
dvd opzetten danquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef OA het volgende:
[..]
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet....
BzzzzzRrrrrrrrrquote:
as well the love and my life are extraordinary wellquote:Op zondag 20 januari 2008 01:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BzzzzzRrrrrrrrr
How is love life?
papierquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Bewegen sie! sonds shiess ich dich voll mit blei! [afbeelding] "
Hier ook niet, zo vroeg op de zondagochtendquote:Op zondag 20 januari 2008 01:38 schreef OA het volgende:
[..]
Iets anders vermakelijks is er momenteel niet.... [afbeelding]
Jah, alleen moet ik vaak zo lang wachten met ladenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:43 schreef buzzer het volgende:
youtube is toch een geweldige uitvinding [afbeelding]
Vanavond bij vrienden ook zitten kijken. Bijna alles van Jeff Dunham gezien wat er te vinden wasquote:Op zondag 20 januari 2008 01:43 schreef buzzer het volgende:
youtube is toch een geweldige uitvinding
quote:
Ideetje...quote:
hey marcquote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi [afbeelding]
Daar is wat aan te doen [afbeelding]
hier valt het mee. Soms idd wel, maar dan laat ik eerst het nummer laden voor ik het startquote:Op zondag 20 januari 2008 01:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, alleen moet ik vaak zo lang wachten met laden
die is geniaalquote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden ook zitten kijken. Bijna alles van Jeff Dunham gezien wat er te vinden was
jah, dat gehakkel moet ik niet hebben idd..quote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier valt het mee. Soms idd wel, maar dan laat ik eerst het nummer laden voor ik het start
Laten doen bedoel je toch hopelijk welquote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey marc
klopt, ga k zo maar eens doen denk ik.
SILENCE, i kill youquote:Op zondag 20 januari 2008 01:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
die is geniaal
shut up, or I'll kill you
quote:
Slagroomtruffels ftwquote:
nou ja wat scheelt het, ik vind het al heel wat dat ik weet over wie je hebtquote:
moah, ik heb nu voornamelijk honger, dus moet er wel brood komen.. maar anders zijn truffels ook leker idd.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Slagroomtruffels ftw [afbeelding]
Ik heb een dubbel DVD van hemquote:Op zondag 20 januari 2008 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden ook zitten kijken. Bijna alles van Jeff Dunham gezien wat er te vinden was
Ik ga alvast wapens kopenquote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Eens kijken of ik wat meer info over dat achterlijke filmpje van Wilders kan vinden
Even kijken hoe ver mijn dl is. Als die klaar zijn heb ik er ook 2quote:
jah, want ik heb geen ideequote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou ja wat scheelt het, ik vind het al heel wat dat ik weet over wie je hebt [afbeelding]
zoiets jaquote:Op zondag 20 januari 2008 01:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga alvast wapens kopen [afbeelding]
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken hoe ver mijn dl is. Als die klaar zijn heb ik er ook 2
Hij is echt zo![]()
![]()
echt een briljante buiksprekerquote:
Van wat?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even een eBay veiling afwachten en dan op brood jacht
downloaden is een werkwoord hoor...quote:
zet de html code maar in je post, zorg ik dat hij zichtbaar wordtquote:Op zondag 20 januari 2008 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
Buzzer, hoe krijg ik die link zo dat hij hem hier als plaatje laat zien en kan afspelen in het venster
k zal de dl via UT aanzettenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SILENCE, I kill you
maar speciaal voor jou
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
En download een zelfstandig naamwoord, uhuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |